Koukám, že si rozenej odborník na marketing. Nenapadlo tě, že na rozdíl od tvých úvah na tom rozhodnutí pracovali lidé, co tomu doopravdy rozumí? Kteří vidí čísla a ne "plus mínus milion" v hospodě u piva?Přejmenování na O2 mělo smysl ze dvou důvodů. Telefónica provozuje O2 na mnoha trzích. Není důvod mít na jednom trhu jakýsi Eurotel a všude jinde O2. Navíc Eurotel měl (jako teď O2) ochranné známky atd, což má svou hodnotu. Ve chvíli, kdy už název máš a používáš ho v mnoha zemích, je levnější začít ho používat i na novém trhu, než kupovat s firmou i práva na užívání značky. Problém PPF je, že na žádném jiném trhu operátora nemá, takže nemá ani vhodný název a museli by ho propagovat od nuly.Těch 900 milionů je nic ve srovnání s redesignem všech prodejen, webem, registrací nových známek, masivní marketingovou kampaní na podporu nové značky, úpravě/tvorbě nových smluv, grafik, vizuálů atd.Že mívají značky až absurdně vysokou hodnotu, s tím by se dalo souhlasit. Ale holt když si uděláš jméno, proč bys z toho netěžil... Ne?