O2 chystá další drastické změny v Benefitu

Diskuze čtenářů k článku

mike_k  |  05. 06. 2008 15:50

No nevim, pokud jsem to spravne pochopil, tak pro normalniho uzivatele telefonu se timto nezmeni vubec nic a kdo neprovola ani 50 minut za mesic, tak se snad zase nemuze tolik divit, ze mu 02 nechce nic jen tak venovat zdarma. Chapu, ze pro cloveka s uctem 200kc je smutne, ze za ten rok uz tedka nenaskudli body na nejakou tu poukazku za 500kc, ale chapejte, ze takovemu zakazniku nikdo nic cpat zdarma nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  05. 06. 2008 17:26

A co člověk s účtem 4 tisíce měsíčně, ale v paušálu má volání zdarma, takže těch 50 placených minut neudělá ani kdyby se rozkrájel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  05. 06. 2008 17:49

Ale takový člověk má přece všechny minuty placené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  05. 06. 2008 17:58

Právě, že nemá. Všechny má volné....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 24. 06. 2008 11:10

Tady se to myslím bere jako že jsou placené, alespoň u tokového Volej domů zdarma to tak je. Prostě zaplatí paušál a volá neomezeně a tím, že zaplatí paušál jsou placené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  02. 06. 2008 17:21

v době nástupu ufouna a nasazení nové velmi slušné předplacenky od Vodafouna, takhle si nevážit věrnosti Místo, aby nasadili věrnější Benefit, tak takový paskvil. Jo, to hlavy pomazaný v O2 totálně podělali a do roka a do dne jim to zákazníci ukážou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
..  |  02. 06. 2008 20:29

Myslím, že se poněkud mýlíte. Ten, kdo je u Eurotelu/O2 jenom kvůli tomu, že může dostávat Benefit odměny, je nepochybně blázen. Takových moc nebude. A ti ostatní se rozhodují podle jiných kritérií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  02. 06. 2008 23:01

K operátorovi nejdete rozhodně, že dostáváte benefit. To je až odměna, která potěší, protože je to něco navíc, s cím nepočítáte. Pokud ovšem jste již takto odměňován za věrnost, tak je to určitý standard, který berete jako samozřejmost. Pokud ovšem tento standard začne operátor znevýhodńovat tak dlouho, až ho zažene do extrému. Kde tohle rozhodně je, pak to může být také jeden z posledních kamínků do mozajky. Upřímě řečeno, ale ty věrní, co volají měsíčně hodně, tak ty nejvíce naštve spíš zdražování odměn, ale o body nepřijdou. Každopádně jejich benefit je už tak zamotaný, že se v tom ztrácejí sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  02. 06. 2008 12:28

Když jsem u O2 pracovl, celkem dost jsem je hájil, své služby si mohl najít každý, cena byla vyšší, ale to kvalita služeb taky. Ovšem od lonské vánoční akce, alá každý dostane dárek, někteří si však za něj zaplatí 9 stovek, jsem se nepřestal divit. Adsl Start, již zmíněná vánoční akce s dárkem, neustálé pohřbívání benefitu, balíčky Trio a Duo (kdo zažil doktrínu one-stop-shoping v úžasné aplikaci IOM ví své), neustálé výpadky systému, kdy sice zákazmníkovi říkáte že máte nejlepší internet na trhu, ale že smlouvu sepíšete papírově a posléze ji sám zadáte do systému, neboď vám nefunguje intranet, tarify Neon, kdy sice voláte neomezeně, ale pouze s největším tarifem a v podmínkách už chybí jen že při hovoru musíte skákat po levé noze a štěkat. Nedělám si iluze že u TM či V to bude jinak, ale alespoň z jejich chovaní nemám pocit že jsem jako zákazník na posledním místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  02. 06. 2008 10:23

"Nová podmínka bude aplikována následovně: každá tři zúčtovací období bude zákazník zkontrolován, zda v každém z nich provolal alespoň 50 _placených_ minut .... "
Ale to jdou docela proti neonovejm tarifum, pac s tim nejdrazsim XXL se da placene volat leda do ciziny a na vselijaky soutezni linky, ze? (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  02. 06. 2008 09:38

Dalo se to čekat bo neony jsou udelane pro lidi co hodne volaji a tak jim nevadi si o vikendu tech 50 minut provolat.V tom vubec nevidim problem ze musi kazdy mesic provolat 50 minut.Horsi je to pro ty co maji starsi tarify ti za to provolani musi platit ale rozhodne lidi s neonama to urco nijak nebere bo jim nema co vadit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  03. 06. 2008 14:31

Vůbec žádný problém Akorát těch 50 minut musí být PLACENÝCH
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiNiMaX  |  02. 06. 2008 09:22

Telekom vždycky byl, je a bude zloděj, s tím už nikdy nikdo nic nenadělá. To že se převléknul do modrého, změnil si jméno, stupidně propojil pevné a mobilní volání a účtuje si moc peněz za všechno na jeho charakteru nic nezmění. Do pekel s ním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  02. 06. 2008 08:54

asi modre ptaky sahaji az k o2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolis  |  02. 06. 2008 07:54

Já osobně si myslím,že O2 pro své zákazníky v dnešní době již nedělá vůbec nic.Jen z nich tahá peníze a vůbec se nedivím lidem,že od nich odcházejí.I já s nimi hodlám v tomto měsíci ukončit smlouvu.Jejich prodejci jsou absolutně špatně proškoleni.Naslibují hory doly,když si chce člověk u nich sjednat nějaký dle jejich výkladu lepší paušál a ve finále dopadne jak hubkař.Nechci s nimi mít už dál nic víc společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  02. 06. 2008 08:07

Kamarádův otec tam dělá nějakou vyšší fci a je z toho zoufalý. O2 je klidně schopné slíbit zavést pevnou linku i babičce kamsi na samotu, což je nemožné, protože by to stálo peněz a peněz... Ale oni to klidně slíbí. A tohle? To je obyčejná sprosťárna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  02. 06. 2008 09:56

Ale ono to jde zavést babičce na samotě u lesa pevnou liknu a to relativně levně. Jen musí být v dosahu GSM. O2 ji potom nainstaluje GSM bránu místo dotažení telefonního kabelu. Dostane normální JTS číslo pro rozsah pevných linek dle geografické polohy její samoty a účtování je v obou směrech jako na pevné lince. Neboj zas tak blbý nejsou. Ale ADSL ji tam samozřejmě bez kabelu nezavedou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  02. 06. 2008 14:03

Slíbí a zavede, no problemo. Je to simulace pevné přes GSM. Ale internet přes to jede jenom nějakou nepatrnou rychlostí, nepoužitelně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  02. 06. 2008 05:12

O2 se prostě rozhodlo Eurotel pohřbít.Včera jsem sháněl na jejich prodejně nějakou brožurku pro orientaci v jejich síti,(takovou tu knížečku se všemy čísly,kódy přesměrování,návod na hlasovou schránku co davají ostatní operátoři při aktivaci paušálu) a oni prostě nic takového nemají,u nich to asi neexistuje(ani na prodejně to nevěděli jistě)Odkázali mne na jejich web,ale zkuste si tam něco najít takhle pohormadě.Pokud tam všechny informace vůbec budou.Takže nějaké úpravy benefitu mne už fakt nemůžou překvapit,možná se dočkáme úplného zrušení programu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kkozi  |  02. 06. 2008 04:53

Já mám u O2 starou pohodu na dobu neurcitou, jak uz tady nekdo psal. To je to jediny, co me u tohohle operatora drzi. Do teto chvile to byly i ty benefit body, kterych jsem i par nastradal. Zrovna ale, kdyz jsme s pritelkyni vymysleli to,jak usetrit, tak oni zavedou tohle. Pomerne to podelali no...O2 a jeho sympatie se mi pred ocim ztraci rychlosti volnyho padu. Nejsympatičtější je mi už dlouho vodafone, ikdyž přiznávám, že jsem teď to dění u operátorů moc nesledoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  02. 06. 2008 08:09

Jestli chceš sbírat bodíky a máš nárok na studentský tarif, tak zauvažuj o Bav se. VF by pro Tebe byl myslím zbytečně drahý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  02. 06. 2008 10:17

starou pohodu BAV SE nepřekoná ani s bodama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  02. 06. 2008 11:45

Nojo, starou, to mi uteklo Když je to neomezeně navždy, tak to nepřekoná, i když je jinak Bav se o něco lacinější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kkozi  |  02. 06. 2008 12:24

Na studentský tarif už bohužel nárok nemám. Studentem již nejsem, takže jsem rád, že mi zůstává ta pohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  02. 06. 2008 00:08

Jak to jen rici!!!O2 kdyz ukazalo svoje NEON tarify tak jsem i zavahal ze bych k nim i presel.Ale proc si to musi O2 hned druhym krokem podelat???Proc jsou lidi s O2???Reknu vam svuj nazor.Podle me je to jen banda zlodeju a vyderacu.Kdyz to vezmu kolem a kolem je to jen monopol a na nikom mu nezalezi na toz na nas na lidech!Ale nejhorsi na tom vsem je ze jsou tady fanatici do O2 a zase je tady budpu chvalit do nebes jako bych to neznal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  02. 06. 2008 10:16

nj někde nemají Benefit program zase vůbec, ono je to složitý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  11. 07. 2008 22:52

No nemaji, ale zase maji treba sms z netu... Je to tezky... Ale VF taky na tom nebyl financne zrovna nejlip, ale nesnizoval naklady zrovna tak brutalne a potichu na ukor zakazniku jak to dela arogantne O2... Ja tam mel jen internet, uz jsem fuc a je mi fajn! Byt se zda konkurence neschopna, porad jeste je si z ceho vybrat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  01. 06. 2008 22:47

Ještě že jsem všechny své body v únoru využil a rychle zdrhul k vodafone. Ten sice věrnostní program má jen má je pro pro firmy (opravdu škoda), ale aspoň mě tolik nedře z kůže. Když se podívám k T-mobile, kde jejich program spíše postrčili blíže k normálním lidem, mi tohle příjde jako hnus. Zlatej starej Eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 06. 2008 22:05

Ještě jsem chtěl dodat, že když to s těma Benefit body takhle udělali, tak lidem se už paušál nemusí líbit, když nemají už výhody a přejdou na normální dobíjení kartou. Myslím ty, kteří mají paušál a hodně neprovolají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matty  |  01. 06. 2008 18:55

Chtělo by to novou konkurenci. Je to tu zatuchlé a šmejdi si neváží svých zákazníků. Zlatý Slovensko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2008 18:51

Děkuji MobilManii za upozornění.
Benefit body jsem odčerpal, protože s tarifem Individual a balíčkem TOP SMS moje žena 50 minut neprovolá a v přepočtu 500,- by bylo v háji.
O2 opět přesvědčuje, že jejich pocit o monopolu z nich nevyprchal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  02. 06. 2008 16:14

ja sem ted dotelefenoval s jejich hotline, bylo mi receno, ze server mobilmania lze a nic takoveho nechystaji. nekolikrat jsem se ptal, slecna z linky nekolikrat odbihala a pry je to desinformace a naprosty nesmysl. tak ted fakt nevim ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hapalainen  |  02. 06. 2008 17:26

Jenom jestli nelhala ta několikrát odběhnuvší slečna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M1R3K  |  01. 06. 2008 16:53

Bohuzel mam smlouvu s O2 az do konce roku takze nemuzu vyuzit ted te akce u Vodafonu rok volani s kamaradem za 1Kc/min a SMS zdarma nicmene jak mi smlouva vyprsi tak po vice jak 10 letech u O2 z toho poslednich 4-5 let na pausalu od nich prenasim sve cislo prave k Vodafonu.
Proc?
1) tarifikace po minutach u novych tarifu (s oduvodnenim ze tarifikace lidi nezajima)
2) dalsi zmena Benefit uctovani ktera je opet k horsimu
Co mi bude chybet:
1) Pripojeni na web zdarma kde si muzu cist zpravodajstvi, hledat jizdni rady atd.
2) linka operatora *11 mi pripada mnohem lepsi nez linka T-Mobilu a s Vodafonem nemam zkusenosti ale stejne hodlam vyuzivat tu sluzbu "po svem"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  11. 07. 2008 22:48

Než bude u VF, tak už tam ten neomezen net bude, neboj... A Po svem - je fajn, jinak opove vetsinou jsou fajn, ale na TM asi mozna nemaji - z nich citim vetsi snahu... Ale je to mozna jen tim, ze mam platinovy ucet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  01. 06. 2008 15:38

Tak s tím KYSLIKEM to jde fakt do háje...jenže co člověk nadělá..přijde do prodejny..a gigantické fronty lidí...fakt nevím, co tam ty lidi dělaj.....jsou prostě blbý..už to jinak říci nelze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2008 06:35

Co tam dělají? Třeba podávají výpověď z důvodu přechodu k jinému operátorovi. Já tam z tohoto důvodu byl minulou sobotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johanes  |  01. 06. 2008 15:34

Soudě podle několika zoufalých kroků z poslední doby bych řekl, že O2 pomalu dochází dech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 06. 2008 13:19

To je trapas! Já mám studentský tarif, ještě ten starý dobrý, kde mám 100 sms zdarma a 40 minut myslím a převádí se to, ještě k tomu mi to počítá po 30 sekundách. Teď už ten tarif tak výhodný není . Já ani Benefit body sbírat nemůžu, protože se musí provolat 3 měsíce za sebou několik minut, aby mi to aktivovali a mě ty volný sms bohatě stačí. To budu muset mojí mamce říct, aby ty body použila, mamka je u 02, dříve Eurotelu, už víc jak deset let a oni tohle! Mobil+ se za chvíli už vůbec nevyplatí... A já si chtěl vzít na Mobil+ Iphone (jestli u 02 bude) !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 01. 06. 2008 13:29

Ne, ne, stará dobrá minutová Pohoda účtuje 60+1 (to už se u O2 moc nevidí) a podmínka pro vstup je provolat ve třech po sobě jdoucích měsících 50 minut. To už je teď ve Vašem případě ale asi jedno, že... Body určitě zkontrolujte a nenechte propadnout!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DES  |  01. 06. 2008 13:00

Zmlkni magore. už mi z O2 hrabe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubas  |  01. 06. 2008 13:06

Co tím chtěl básník říct?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DES  |  01. 06. 2008 19:38

Prostě to co je napsaný, když si z nás může dělat prdel O2 tak já taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubas  |  01. 06. 2008 12:57

Nevím nevím.... Eurotel jsem jako uživatel měl moc rád, Pegas byl tak fajn, Oskar jakbysmet... Přijde mi že s nástupem nadnárodních operátorů, pro které je česko víceméně jen zrnkem písku v pískovišti se o nás jako o zákazníky přestali starat... V dnešní době přenositelnosti čísla už přece nekončí "starání se o zákazníka" po podpisu smlouvy. Čím dál víc to vypadá, že pro operátora zákazník vlastně nic neznamená, kde to jen skončí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  01. 06. 2008 20:11

přesně, EuroTel byl fajn, O2 stojí za prd. Teď jsem moje 11 let používané číslo u ET odpojil tzv. "na prázdniny" a hodlám jej převést k mému 2. operátorovi. A ani tariry Neon to nezachrání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor