no nevím - jako firema máme u o2 dojednané takové podmínky, že mě nějaké vánoční akce netankují. Pokud mám pocit, že platíme moc, nechám si udělalat rozbor u konkurence* a hned mají u o2 důvod na aktualizaci smlouvy - bez ohledu na to, kolikátého zrovna je ;)
naopak - pokud slavný vodafone zareagoval na požadavek nabídky pro firmu, která má přes 200 SIM po měsíci a po domluvě na další den, že zavolají znovu a nezavolali se, tak mám výběr operátorů celkem omezený (T-mobile používám soukromě, pár negativních zkušeností mám a navíc znám osobně několik jejich zaměstnanců, kteří doporučují se T-mobile vyhnout - celkem divné, ne - ale asi vědí jak to tam funguje). Vodafone si u nás sám zabouchl dveře, tak klidně dál pojedem s O2. Fungují bez problémů, na CA lince jsou ochotní, přístup k problémům vstřícný (teď mluvím o mobilní části, služby spojené s pevnou linkou si nesou "kvalitu" Telecomu )