O2 nabízí zařízení pro chytrou domácnost. Ke Smart Boxu dodá bezpečnostní kamery

Názory k článku

avatar
17. 02. 2020 16:49

O2 rozhodně nikomu nedoporučuji. Mají praktiky a chování na úrovni šmejdů, kteří prodávají děravé hrnce.Měli jsme O2 internet + O2 TV. Neustálé problémy, výpadky, kolísání, restarty. Když jsme reklamovali zařízení, tak se vrátilo ze servisu zpět jako bezvadné a bezproblémové. A když jsme reklamovali služby, tak nám řekli, že neevidují žádné problémy a že závada je na zařízeních.. Arogantní slečna z reklamačního oddělení ještě dodala, že jsme se na O2 TV mohli dívat i přes mobil nebo PC. Protože jsme to už nervově nevydrželi a po 4 měsících jsme předčasně odstoupili od smlouvy, tak si ještě zaplatíme necelé 4 tisíce penále + 4 tisíce za zařízení (modem a set-top box nedávají formou pronájmu, ale formou prodeje na splátky). Nikoho nic nezajímá, na vše mají naučené odpovědi a ve výsledku dělají ze sebe i ze zákazníků pitomce, jen aby z toho vytřískali maximum.Pokud si chcete zabezpečit dům, tak nejlépe uděláte, když se obrátíte na nejbližší odbornou firmu, která je na to specializovaná. O2 se budu do konce svého života vyhýbat jako čert kříži. Je smutné, kam až klesl a na jaké je dnes úrovni dřívější EuroTel / SPT Telekom - telekomunikační leader a jedna na českém trhu..
PS: Za ten přístup, aroganci a penále (i když jde zejména o princip) jim budu dělat všude takovou reklamu, že ve výsledku přijdou o desetinásobek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
fbio  |  17. 02. 2020 19:56

O2? Nikdy.... Už se těším jak nám skončí ve firmě smlouva a tak rychlou výpověď a odchod ještě neviděli. Přestal nám na firmě fungovat internet (ADSL) po hovoru na infolince, přepojení na podporu..... blabla probíhá diagnostika, zjištěn problém na Vašem zařízení (kupované u O2 a v záruce) pokud chcete připojit na operátora bude hovor zpoplatněn částkou 90 Kč. To jsem nechtěl, dle infolinka, žádná jiná možnost není. Zavolal jsem obchoďákovi co se o nás stará a ten to předal technikům, chyba byla na straně O2. Nikdy už tato firma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mol191280  |  17. 02. 2020 22:36

Když slyším O2, zvedá se mi žaludek! Fakt hnusní zloději.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 02. 2020 18:47

Ať už si o O2 myslíme cokoliv, docela mě baví, že se do IoT angažují a dělají to dobře. Je jasný, že mraky lidí má s O2 špatnou zkušenost (a ti jsou hlasití), ale taky je hromada lidí, kteří jsou s O2 spokojení. Což obecně platí o jakýkoliv firmě na trhu.
V podstatě je to řešení pro lidi, kteří se nechtějí shánět po profesionálních řešeních, případně nechtějí řešit nákup nějaký "základny" a k ní kompatibilních periferií.
Není to pro všechny, to rozhodně ne. Ale je to řešení pro lidi, kteří to chtějí mít všechno "na jedný faktuře".
Co by mě spíš zajímalo je, jak se na toto řešení dívají pojišťovny. O2 na to žádný certifikát nevydá, specializovaný firmy ano (ale řeknou si násobně více). Tato informace mi docela chybí, jelikož např. na zabezpečení menší firmy to může být naprosto dostačující, ale co se stane, když firmu někdo vykrade? Řekne pojišťovna, že tohle stačí a vyplatí škodu, nebo řekne, že "po doma zbastlený zabezpečení" nestačí?
Tady by možná bylo fajn, kdyby zareagoval někdo přímo z O2 (já vím, že to tady čtete, guráči).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor