O2 přivítalo nové paušálisty, zisk ale klesl o čtvrtinu

Diskuze čtenářů k článku

jméno  |  20. 05. 2010 09:41

taky nejsem z O2 nadšený, ale když ho srovnám s TM tak je O2 špička. U O2 mě několikrat přišla faktura za neodebrané služby, špatně zaučtovaná data, někdy i minuty které měly být volné tak volné nebyly a účet navíc třeba 2700.
Pak byl porod převedení z paušálu na kartu kvůli zpětnému převodu. byl jsem asi 20 dní bez čísla, omluva od O2 300 Kč kreditu, ehm...zvláštní je, že převedení na paušál šel během chvilky, ale zpět to je OBROVSKÝ problém. a hlavně ta nová sim .... no comment
Teď mám už jenom 2x oskara(2xodepiš) a firemní tarif od O2, ale ne služební, ale soukromý. Volání za 0,84 Kč/ min do O2 a za 1,4Kč/min , mimo O2. paušál 107 Kč za 240 minut. (je to bez dph) Jinak kdybych neměl možnost mít tohle, tak osobně bych šel do kombinace O2 Felicia (na aukru za +- 400) a právě ten zmiňovaný odepiš, který mi leží v šuplíku.
Takže O2 zrovna nemiluju, ale nic lepšího na trhu není a jejich tarif je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 05. 2010 15:23

Díky tarifikaci i cenám si zuby nehty držím Tip Relax ještě s 601 XXX XXX, jinak mám nově Vdf přestoupený s původním číslem od O2, protože to byla hezká kombinace ve tvaru 602 xaa yaa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
thegrid  |  18. 05. 2010 22:56

ježiš dneska se snažím přenést číslo od T-zlodějů na O2 (asi sem si moc mepomoh, ale internet v mobilu maj tak jak si ho předplatíte) a paní operátorka v o2 je fakt vymletá: ,,Musíte čekat 10dnů až vám propadne staré id pro přenos, mě to tady žádnou nabídku nevyhazuje (na PC))". tak sem si zavolal na t-mobile a zpět na O2 a hle vše jde. Ale stálo mě to nervy. Předtím mě T-blbci poslali na provozovnu, tam na druhou, že musím mít výpověď sebou a tam mě poslali domu že si mam zavolat zitra že to bude jednodušší z mobilu. Mě tak připadá že si z nás operátoři dělaj p.del. Jak řikal nedávno Kraus operátorům: ,,Pokud to neumíte, nedělejte to". To by z toho ale nesměli mít takový prachy, jj jsme v čr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mufík  |  17. 05. 2010 21:47

Měl jsem možnost poznat hodně z toho, o čem tady diskutujete na vlastní kůži. Z osmi faktůr, které jsem od O2 dostal, jsem čtyři reklamoval a dál už nemám nervy se pořád s někým dohadovat a prosit ho, jetsli by mi náhodou nemohl pomoct. Na linku už radši ani nevolám, protože většinou mi vůbec nepomohli a chodím radši na prodejnu. Nedávno, když jsme tam čekal ve frontě, tak jsem viděl, to jednání a trápení starých lidí, kteří tam přišli zrušit paušál, který si skoro nevědomky zařídili. Po lince to šlo velice jednoduše, ale když to pak dcera chtěla za maminku zrušit, tak už to nešlo. A řekli jí, ať nehybnou maminku naloží do auta a jede zrušit paušál na prodejnu. A detkali jste se s tím, že skoro každý operátor říká něco jiného? Je to ostuda, protože na bezbraných starých lidech se vydělává nejlépe. Fuj!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vs  |  18. 05. 2010 09:26

Je to hnus, ale pokud si vy vezmete úvěr, tak ho taky Vaše žena nezruší ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  17. 05. 2010 21:23

Takové jsou plány dobudoucna v počtu zákazníků
T-Mobile: neplánuje navyšovat počet 5.000.000 zákazníků stačí, ale plánuje úpravu tarifů paušálních, předplacený Twist bude jen jeden!
Vodafone: chce získat 4.000.000 zákazníků, plánuje úpravu tarifů pro business zákazníky, předplacená bude ještě Vodafone Fajn karta!
O2: chce mít stále 4.000.000 zákazníků, plánuje úpravu tarifů, rozšíří předplacené Go tarify!
U:fon: chce mít 300.000 zákazníků, plánuje úravu tarifů, doplní také předplacenou službou s voláním v síti za 1,- Kč/min.! Plánuje nabídnout 10 minut zdarma, chce být stejný jako Oskar!
Nový operátor: chce mít 2.000.000 zákazníků, plánuje mít neomezené volání v síti jako U:fon, chce mít zajímavé předplacené tarify.
ČTÚ a operátoři: je možné, že bude také tarifikace: 90+10, 40+40 operátoři nově začnou mít zpoplatněné linky
O2: 6 02 02 02 02, 720 720 720
T-Mobile: 603 603 603, 603 604 605, 73 73 73 73 7
Vodafone: 776 970 000, 777 000 777, 777 777 777, 777 999 777
U:fon: 790 000 790, 7 90 90 90 90
U:fon bude nabízet také novou předvolbu +420611. Vodafone plánuje mít +420609. Nové předvolby +420610 O2, +420612, +420614, +420615, +420617 T-Mobile, +420619 O2, +42074x T-Mobile, +42065x, +42068x Nový operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  20. 05. 2010 07:10

Pardon, ale ty jsi normální m.a.g.or. U každého článku tohoto typu jsou tyhle Tvé úlety..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 05. 2010 15:16

Zapomněl jsi dodat naprosto zásadní údaj. Tebou uvedené změny nastanou, jakmile bude mít ČR cca 15 milionů obyvatel a nový operátor bude konsorcium současných překupníků mobilního volání, kteří se sjednotí pod pracovním názvem SocialTel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  17. 05. 2010 21:08

No osobně se už 45 dní pokouším s O2 něco řešit a je to nehoráznej opruz. Ve firmě jsme potřebovali 2 telefony, protože se mě a kolegovi rozbily, chtěli jsme nejdřív jeden, který měli v akci v dubnu ale za celý duben neměli ani v jedné prodejně ani jeden kus. To samé se opakuje s jiným telefonem v květnu. Navíc i když máme rok útratu přes 20 tisíc, tak mi jej nabízí za 1500, přitom Vodafone jej dá bez historie za 7 Kč a ještě se čtvrtinovým úpisem. Už 3 týdny chci po nich přidělení nějakého lidského kontaktu, stále slibují že za 2 dny se mi někdo ozve. Ozval se minulý týden, ale z Brna (já jsem z Prahy), navíc od nějaké jejich partnerské firmy (přitom smlouva zakazuje komunikaci o smlouvě s kýmkoliv mimo O2), ten mi po 3 dnech napsal, že to tedy předává do Prahy. Úžasné. Takže už jsem posílal výpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirdaP  |  17. 05. 2010 17:18

To takhle jdete kolem prodejny O2 a všimnete si že vám nabízí telefon který stojí 1395 kč za 501 kč... Takže se zeptáte v čem je háček a dozvíte se že stačí když si vezmete nový paušál a třeba i s tarifem Zero. Tak vznikají nový paušálisté...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 05. 2010 15:09

O "výhodnosti" těchto slev již bylo mnoho napsáno, snad ani nemá cenu se dále k tomu vyjadřovat... Ale hlupáků a nemyslících ovcí je stále dost a dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  17. 05. 2010 15:53

Vážení "Dvojití zloději" (tak já přezdívám O2),
až vyndáte hlavu ze zadku svých zahraničních matiček, zavedete jedinou fér tarifikaci 1+1 a nabídnete mi (resp. nám všem) nabídku jako britská O2 (nikoli britští dvojití zloději, protože to je nabídka sakra fér) - viz http://shop.o2.co.uk/tariffs/simplicity/12_months... (za 300 Kč volání do O2 neomezeně, navíc 300 minut do ostatních sítí, SMS do všech sítí neomezeně), tak o vás začnu uvažovat.
A běžte, víte kam, s řečmi, že byste museli propouštět nebo snižovat lidem platy, protože by vám klesly zisky na hranici přežití. Když to jde v Británii, kde vás človíček stojí 3x víc, může to jít i u nás.
Těm všem rádoby "akcím" jako 6 hodin volání navíc, SMS v síti o víkendu zdarma atd. se musím prostě smát. Sice lepší než nic, ale přesto smutné!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 05. 2010 15:07

Shodné vyjádření opů, proč je u nás tak draho - protože prý málo voláme... Kdybychom provolávali víc, prý by ceny klesly. Pokud pominu začarovaný kruh, že se málo volá, protože jsou vysoké ceny a ty jsou vysoké, protože se málo volá,je nasnadě vzpomenout na české specifikum podnikání - proč zlevňovat, když je o produkt zájem... A konkurence tu v běžných cenách za volání prakticky neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  17. 05. 2010 14:11

NEON M,L,L+ v akci
www.snadnejiunas.cz/telefonica_mobil.htm
Jinak viz diskuze,je to hrozné, že se v dnešní době tohle ještě toleruje a dávají se neúplné informace hlavně starým lidem,přitom bylo řečeno, že se tihle lidé budou tvrdě trestat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 05. 2010 16:00

To je dost slabota, ne? Proč bych měl slevu na Neony jen 20 nebo 30 %, když mi bez problémů dají 50 %? A nejen do konce června?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  17. 05. 2010 16:50

tak pokud se Vám podaří na prodejně získat 50% tak smekám,ale je to nereálné.Nepíšu tady o retenčních nabídkách,tu ani nenabízím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 05. 2010 17:18

No a zase, proč bych šel do prodejny (ztráta času) pro 30 %, když po telefonu, bez ztráty času (třeba cestou do práce nebo na oběd nebo kamkoli), vyřídím 50 %? To jsou přece zcela nelogické argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzka :-)  |  19. 05. 2010 18:39

Speedy koukám ty jis fakt všude ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtas  |  17. 05. 2010 12:56

Narůstající počet paušalistů.... To jo. Kyslík je společnost gaunerů a využívají naivitu starých lidí. Včera jsem srovna řešil průšvih, do kterého se dostala má babička. Zavola jí totiž ,,paní,, z O2 zda je spokojena s předplacenou kartou a jestli by nechtěla využít nějakého z jejich ,,super,, paušálů. Ta samozřejmě jak slyšela jak je to ,,super,, a jak je to ,,výhodné,, jim řekla, ať jí pošlou nabídku poštou, že se na to podívá (vzhledem k tomu, že tomu nerozumí, tak že se na to podívá někdo z mladší generace) ale vzhledem k tomu, že projevila potencionální zájem, to paní z O2 vzala jako souhlas, předplacenku převedli na paušál a zaslali k podpisu smlouvu, kde byl uveden jen název tarifu, ale výši paušálu a cenu za hovory už raději neuvádí...Na internetu si to samozřejmě zjistíte, ale myslíte si někdo, že 73. letá ženská ví co je to internet??? No a když jsem jim tam volal a ptal se na základě čeho předplacenku převedlina paušál mi řekli, že s tím paní ale souhlasila a že se tak domluvili.... Tak jsem je tam zdupal a že trvám na tom, aby tarif, který po nich nikdo nechtěl převedli zpět na předplacenku se vyskytl obrovský problém... Bez podpisu smlouvy převedli předplacenku na tarif, ale zpět to už prý nejde. Jen pokud babička dojede na nejbližší pobočku O2, kde musí podepsat storno a tam jí dají novou SIM kartu. Přijde Vám jednání a způsob získávání zákazníků této společnosti za férové. Mě teda v žádném případě a zvažuji trestní oznámení....
Od O2 ruce pryč.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  17. 05. 2010 14:02

Hm, tak to je teda dobrej stěr... To čumím... Jak ji mohli převést na paušál, když nepodepsala smlouvu??? U T-Mobile to praktikovali tak, že poslali smlouvu k podepsání a teprve až jim došla zpět smlouva podepsaná, tak to převedli na paušál....
Ne, prostě tam běž, udělej tam kravál až se z toho budou základy prodejny otřásat a hlavně se jich tam neboj... Klidně se prořvi k manažerům do kanclu... A doporučuji jedno... Až ti to vrátí zpět na Go kartu, tak babču převeď na některou z Vodafone karet.... Jedna je to výhodnější a kdyby náhodou Vodafone volal ať jde na paušál, tak tam to aspoň máš bez úvazku a od dalšího měsíce by jsi jí to vrátil zpátky.... Ale běž tam a normálně jim tam udělej kravál, protože tohle přece nejde, ty woe....
No, řekněte mě, co je tohle za bordel... Proto všude říkám, že pro normální běžné zákazníky, kteří nemají přístup ke zvýhodněným firemním paušálům za pár korun je nyní nejlepší VODAFONE !!
Ať se O2 nediví, že jim poklesly zisky. Jak je tady správně napsáno výše. Mnoho lidí si uvědomilo, že účtování po minutách není okrádání zákazníků, ale pomalu to přechází na lichvařinu a tak vyčerpali kredit na kartách, vyházeli to do koše a šli ke konkurenci. Nejpravděpodobněji k Vodafonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  17. 05. 2010 14:53

A jak se poperete s faktem, že jediným důvodem snížení zisku, je zvýšení nákladů na restrukturalizaci? Tedy, že jinak se O2 daří rekordně dobře? Jak je vidět, tak lidi jsou s O2 spokojení, aby ne. Má nejlepší servis, nejlepší signál a nejnižší ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtas  |  17. 05. 2010 15:08

Omg. Skrytá reklama? No nezlob se na mě, ale toto co předvádí je hyenismus a cizopasení na neznalosti a důvěřivosti seniorů. Fuj a plivanec na O2!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  17. 05. 2010 19:56

...anebo řízená provokace či dmnce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  17. 05. 2010 21:10

Ale vždyť má pravdu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  18. 05. 2010 00:00

Milý "já": Pokud mluvíte o firmě O2 Slovakia a jejich tarifech "Fér", kde je:
- minuta do všech sítí (i českých) celý den cca 3,40Kč
- SMS do všech sítí cca 1,60Kč
- MMS cca 6,50 Kč
- tarifikace po sekundách od první sekundy
- po 3. minutě volání do O2 automaticky zdarma
- data se účtují po 1KB a za velmi rozumnou cenu
- není třeba podepisovat žádnou smlouvu, balíčky ani paušál
- signál díky národnímu roamingu naprosto perfektní
- mnoho doplňkových a velmi výhodných (avšak nikoliv nutných) balíčků...
pak s Vámi naprosto souhlasím. Pokud mluvíte o české O2, musím bohužel velmi zapochybovat o Vaší inteligenci. HOWGH!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  19. 05. 2010 01:13

Wow! Ta koukam, ze O2 na Slovensku jede pekne teda Na slovensku se zacinaji ceny priblizovat realnym cislum a i cenam, jako maji operatori tady v UK. Jen tak dal a houst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtas  |  17. 05. 2010 15:15

Přikládám odkaz na ten jejich super tarif: http://www.cz.o2.com/osobni/volani-a-tarify/11... ... jen podotýkám, že měsíčně provolala cca 180 Kč, takže tento tarif je skutečně výhodný... ale jen pro O2. Kdyby tam bylo dobré pokrytí na Vodafone, tak neváhám ani vteřinu a okamžitě kupuji Vodafone kartu a až pudu na to O2, tak jim řeknu ať si svou SIM nacpou do.....
Jinak vztekat se na pobočce O2 a kazit den nějaké ženské která za to stejně nemůže a je ráda, že má vůbec práci asi nemá smysl. Jen jsem Vám, čtenářům chtěl nastínit jak se tato společnost chová ke starým důvěřivým lidem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  17. 05. 2010 15:42

Však já bych tam holčině u pultíku taky nekazil den, protože ona je ráda, že je ráda a moc toho vyřešit nemůže, ale nechal bych si zavolat vedoucího a začal bych to řešit nejdříve v klidu a pak, pokud bych nedocílil s vedoucím nápravy, tak teprve potom bych se prořvával k managerům výš.
Neon S.... Chudák babča... To si teda polepšila a ještě s úvazkem... fuj, fuj, fuj O2.....
Jo a nejvíce jsem se dnes nachechtal u té poslední věty viz. uživatel výše, který píše, že má O2 nejlepší servis a nejnižší ceny... No, tak to je gól....
Na O2 každý nadává jak jsou nesolidní, špatný servis, naúčtované vyšší částky na faktůrách, neschopnost a neznalost něco udělat a dost vysoké ceny za volání, účtování po minutách a víceleté úvazky. Fuj, fuj....
Nejsem fanda Vodafonu, protože sám aktivně využívám už přes 4 roky T-Mobile, ale tohle napsat o O2 je kravina prvního řádu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bo  |  17. 05. 2010 16:44

Účtované vyšší částky na fakturách.
Po přečtení vašeho příspěvku jsem si na to vzpomněl a opět jsem se naštval! Udělal jsem tu svou hloupost, že jsem oba své mobily převedl od T-Mobile k O2, tarif Neon S. Faktury, které O2 po přechodu začal generovat, byly spočítané zcela špatně - pochopitelně v můj neprospěch! K O2 jsem přešel cca. před půl rokem a za tu dobu jsem musel provést 3x reklamaci vyúčtování - pokaždé v O2 svou chybu uznali. Poslední reklamaci jsem už musel řešit doporučeným dopisem. A kvůli kontrole správnosti vyúčtování jsem si musel nechat vygenerovat podrobné vyúčtování použití mobilu, které generují za nějakých 99Kč - jen díky tomuto vyúčtování jsem mohl odhalit chyby v jejich fakturaci. Pokud bych neměl podezření, že fakturují chybně, tak bych peníze za podrobné rozúčtování nikdy nevyhazoval. Požadoval jsem tedy po O2 vrácení poštovného vynaloženého na poslání reklamace + nákladů vynaložených na podrobné rozúčtování. Dostal jsem odpověď, že sice mou reklamaci uznávají za oprávněnou, nicméně ani poštovné ani náklady za podrobné rozúčtování mě nevrátí, protože prý na to nemám nárok. Prý také doufají, že chybné účtování, které jsem zjistil, nenabourá mou důvěru v jejich firmu. Jsou to.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  17. 05. 2010 16:58

Smutné. U VF se mi tohle za 7 let nestalo ani jednou a podrobné vyúčtování mám zdarma elektronickou formou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bo  |  17. 05. 2010 17:04

Možná, že už uvažuji paranoidně, ale při těch neustálých problémech s chybami ve vyúčtování (samozřejmě vždy v neprospěch zákazníka) si začínám myslet, že O2 to podrobné vyúčtování zpoplatňuje téměř stovkou proto, aby si to zákazníci nenechávali posílat a byla tak menší šance, že odhalí o kolik je O2 chybným vyfakturováním obral. Ale tohle je samozřejmě moje pouhá domněnka, uznávám, že lehce paranoidní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  17. 05. 2010 17:13

Teď záleží jestli by jsi na to měl čas a chuť, ale nebylo by o škodě se stavit u advokáta a společně nahlédnout do Občanského a Obchodního zákoníku. Každý měsíc jim tam na O2 poslat doporučeně dopis, že ti dluží tolik a tolik za podrobné vyúčtování + cenu za doporučený dopis + k tomu započítáváš cenu doporučeného dopisu i toho, co jsi teď odeslal a připsat k tomu, že pochybení došlo z jejich strany opakovaně a buďto žádáš okamžitou náhradu škody nebo bude následovat další porada s advokátem a dlužná částka bude narůstat. Poradit se, co na to advokát a po určité době by se dalo určitě "vykličkovat" z povinného úvazku na základě nedodržení smluvních podmínek ze strany operátora.... On by si s tím advokát možná i rád pohrál, ale záleží na tom, zda by se ti chtělo to dělat a nebo zda by bylo lepší každý druhý měsíc reklamovat faktury a počkat až ti vyprší dvouletá smlouva....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bo  |  17. 05. 2010 17:30

Díky za nápad. Přiznám se, že jsem na tím z počátku i uvažoval, ale nakonec jsem to nechal plavat. Zase to nepovažuji až za tak zásadní problém, abych nad tím vyplýtval tolik času a energie. I když uznávám, že díky tomu ten špatný nejspíš zase jednou zvítězí....
Jsem jen rozhodnutý pečlivě překontrolovat následujících pár faktur a teprve pokud objevím znova nějakou chybu, tak do toho asi skutečně tvrdě půjdu. Nejspíš bych českou pobočku O2 už ignoroval a poreferoval bych o všem přímo na ústředí. Možná jsem naivní, ale tohle by snad mohlo zabrat - dotlačit českou pobočku O2 k tomu, aby faktury začaly být generovány bez chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IX  |  18. 05. 2010 13:52

Vodafone jsou taky pěkný čorky, mne ještě rok po odchodu chodilo každej měsíc vyúčtování za paušál kterej sem měl dávno zrušenej.
Já mám teď GO Fajn a jsem spokojenej člověk, paušál bych si už nikdy nedal, podvodníci to jsou všichni 4. A nejhorší je T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  18. 05. 2010 15:18

Předplacenky jsou nejlepší, riskuji maximálně do výše kreditu a není problém s dobíjením a díky akcím volání bývá výhodnější než u paušálu, kde lidi málo volají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  26. 05. 2010 14:59

Jde zcela jasně o svévolné jednání volajícího,zjevně v rámci instrukcí od firmy.Trval bych na důkazu,že jsem se změnou souhlasil - podpis, hlasový záznam atd., což by těžko měli. Jinak jen blázen by setrval u paušálu s minutovou tarifikací. Proto si od O2 už jen držím Tip Relax, celé široké příbuzenstvo včetně mě (celkem 27 SIM) jsme jinak přešli s ostatními čísly k Vodafonu. To bylo od O2 nářků a hromada volání s rádobyvýhodnými individuelními nabídkami, tůdle, nasr..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  17. 05. 2010 12:54

Jojo, tak jako mnoho jiných zákazníků O2 jsem optimalizoval spotřebu - provolal akční simky na nulu, zahodil je a nové si již nepořídil. Na účtování hovorů po celých minutách nejsem zvědavý ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor