O2 spouští mobilní samoobsluhu

Diskuze čtenářů k článku

Kota  |  06. 05. 2010 18:59

Funguje to vubec? Me asi ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xcater  |  28. 04. 2010 11:50

Tak nevím jak u vás. Ale mě ta "samoobsluha" hlásí že nezná prohlížeš takže nefunguje. Pod Wimdows Mobile 6.1 - Internet Explorer i Opera tu chybu hlásí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladco  |  27. 04. 2010 14:07

No doufám aspoň, že je datový přenos za tuhle "novou službu" zdarma, podobně jako u O2 Zálohy. Protože jako za dvacku (kromě Zera a Simple) se jim na to můžu pěkně zvysoka.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas B  |  27. 04. 2010 11:53

No me to ani nejde spustit.. porad mi tam skace o2active.cz fakt hruza .. jako by nestacilo, ze musim kazdej mesic, ted uz 8. podavat reklamace na vyuctovani :D .. me poser outůů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas B  |  27. 04. 2010 13:45

Dyt si tam nemuzu nic ohlidat .. zadny prehled poslanych sms, volani, data .. aktivace hlasovky a nastaveni telefonu pro mms mi je v samoobsluze u o2 k nicemu , to jedine funguje i pres operatora :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 04. 2010 13:58

A nenapadlo tě, že to je záměr? Abys neměl přehled? Protože by ses třeba krotil a méně utratil... O to větší překvápko pak je faktura...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  27. 04. 2010 11:46

"Tak například jde o možnost aktivovat a deaktivovat datové balíčky..."
Tak možnost aktivace jsem našel, ale možnost deaktivace ne. Tak nevím, kde to autor viděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  27. 04. 2010 10:57

Tak to je vážně administrace mého účtu... :D S tímhle si můžu vytřít maximálně p...
Nevím sice jak T-Mobile, ale to co jsem měl u Vodafonu bylo dokonalé... Neříkejte mi, že je hrozně těžké udělat takovouhle aplikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IVR hrůza  |  27. 04. 2010 09:42

IVR nebo chcete-li plechová huba je děs a hrůza, a pozor T-Mobile Twist při vytočení 4603 si můžete sáhnout na svůj kredit operátor Vás stáhne o 19,- Kč, umí to i Vodafone se službou po svém jenže tady je pak hovor na operátora za 30,- Kč! Dobré je, že z GSM operátora, ale i CDMA se vždy na GSM operátory zdarma dovolám i z jiné sítě přes linky pro O2 800020202, T-Mobile 800737373 a Vodafone 800770077. Na U:fon znám také jinou linku 790900909. Systém IVR je u U:fona nejhorší, sami nemůžete nic je zas pravda, že U:fon má www.samoobsluha.ufon.cz -ale který naletěný důchodce je online? U:fon by měl svůj IVR upravit a protože jde o služby postpaid operátor by měl být pod volbou 1 -ale až po zadání hesla pro komunikaci s operátorem. Jinak v IVR sytému by mělo dojít k aktivaci a deaktivaci služby, operátor na lince by tímto dotazem nemusel být rušen. U:fon by měl rozšířit také nabídku telefonů nad dnešní dobu je opravdu slabá a operátor je tady už o roku 2007! MobilKom teda zatím za dobu existence U:fona nepřekvapil, myslím si, že U:fon už je tady dlouho a mělo by dojít k prodeji celé firmy co říkáte na změnu na Volný a.s.? Rychlejší internet pevná jako pevná, ale i pevná mobilní. Volný a.s. by si z části polepšil síť by mohla být kvalitnější věřím, že Volný by to bezproblémově zvládl. Navíc vydím to špatně, že O2 upraví IVR ale linka 800020202 se změní na 602020202. Navíc něco se psalo, že O2 skončí s předvolbou +420607 kterou prodá Vodafonu. U:fon, že počítá s předvolbou +420610 nechápu však k čemu mu bude když svou +420790 nemá ještě plnou a má jen okolo 178000 zákazníků. U:fon by měl mít franšízové prodejny, dobu infolinku Po-Ne: 0:00-24:00, prodejní linku, technickou linku atd. rozdělit třeba jen na Po-Pá: 9:00-18:00, Po-Ne: 10:00-20:00 atd. navíc jen callcentrum Praha 8 Karlín nestačí mělo by jich být více! MobilKom by měl mít také prepaid kartu fungující stejně jako dříve Twist Extra od T-Mobile nebo T-Mobile Combi či Vodafone nabitá karta, ale tak, že poskládaný tarif bude Unifon Dobito a zákazník byl anonym jako na internetu. Opět by U:fon měl více záakzníků, ale o zákazníkovi by věděl osobní údaje, v případě potřeby by je poskytl policii. O2 by mělo upravit vše jeho O2 NEON tarify jsou drahé účtování 60+60 a nejhorší je, že se mluví o minutových tarifech, T-Mobile je na tom o trochu lépe. U:fon by měl mít také kreditní tarify pomohlo by mu to! Více paušálů, operátoři mají nižší tarify U:fon bodoval s tarifem Za nula a Za 100, Vodafone stále takový tarif má s O2! O2 bude muset více popřemýšlet na službách a Kvídovo volání by mělo také upravit z volných 60 vteřin na 90 vteřin s využitím jen 4x do měsíce! Opět by 829829829 byla více využívaná! O2 telefonní budky by měli nabízet více operátorů sohlasím ještě s T-Mobile, Vodafone a U:fon sice vím, že už jsou méně využívané pokud by jsme, ale měli možnost zvolit minimálně O2 a ještě jednoho operátora možná by měli větší úspěch! Navíc telefonní budky by mohly mít vlastní předvolbu třeba obsadit číselnou řadu +42061xxxxxxxx!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 04. 2010 10:06

Z této neuvěřitelné snůšky všeho možného bych okomentoval jen to, že Ufonova nabídka tarifů je žalostná. Klidně ať je zpoplatněné volání do vlastní sítě, ale měly by být tarify za 0 Kč a nižší částky, už jsem to tu psal, ve vysokých paušálech nemá cenu konkurovat GSM, ale pro málo volající je nabídka slabá, tam by mohli bodovat, paušály za 0, 100, 200 Kč by oslovily spoustu lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 04. 2010 10:26

Že ty sis zapomněl vzít prášky? Jinak si tuhle snůšku blábolů nedokážu vysvětlit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U:fon  |  27. 04. 2010 10:54

Sohlasím U:fon by měl mít zajímavější tarify
Unifon na kredit
tento tarif by mohl fungovat jako T-Mobile Twist Extra karta, Combi karta nebo Vodafone nabitá karta
U:fon by mohl mít volání a SMS v síti za 1,00 Kč s tím, že tarif by byl Za nula, souhlasím také se změnou tarifikace ze 60+1 na 30+30
dále nepochopil jsem zrušení tarifu Za 350 ten bych nejdradši vrátil nabízel skvělých 60 volných minut byl zajímavější než Vodafone! Pokud U:fon chce překvapit měl by mít něco jako O2 1 minuta = 1 koruna a s tarify je to jasná věc! Vodafone možná překvapil U:fon by měl taky a hlavně může...!
Unifon
0,- Kč/měsíčně
volání v síti a SMS: 1,00 Kč
bez volných minut: 4,90 Kč/min.
bez volných SMS: 1,90 Kč
100,- Kč/měsíčně
volání v síti a SMS: 0,00 Kč
+ 40 volných minut za 180,- Kč (280,- Kč)
+ 60 volných SMS za 90,- Kč (190,- Kč | 370,- Kč)
věřím, že pak Vodafone ani konkurence by už nevěděla jak dál, ale poručte marktingu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 04. 2010 12:15

a ja si dovolim jeste upresnit informaci, co se tyka vami zminovaneho zpoplatneneho volani na infolinku T-Mobile. Zakaznik si sam muze vybrat, jestli se necha spojit prednostne, za to zaplati tech 19kc, nebo jesti se procvaka pres IVR sam, pak to ma klasicky zdarma!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 04. 2010 15:08

Ještě jsi to měl napsat jednou větou, a bylo by to jako knížka od Hrabala, Taneční hodiny pro starší a pokročilé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sokky  |  27. 04. 2010 08:30

O2 zatím nespouští samoobsluhu, ale jen graficky upravilo službu moje o2, která je prakticky na nic..Protože to samé vyřídíte na *11 přes hlasový automat. Maximálně je to výhodné pro nováčky v síti kde si nastaví mobilní data a roaming.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josee  |  27. 04. 2010 09:13

Jestli jim to bude trvat jako všechno tak dlouho co slibuji tak budu mit vousy až na zem...Voláni na sedum čisel,pošli sms a přijde ti zpráva kolik máš provolanych minut a plno jinych...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cinda  |  27. 04. 2010 10:04

Ale ta zpráva o počtu provolaných minut (včetně odeslaných sms) už dávno funguje - 999222 sms ve tvaru UCET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josee  |  27. 04. 2010 18:17

Nevim kdo jste.Ale jak to funguje...jen orientačni.Zkoušel jste se podle toho řidit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  28. 04. 2010 07:47

Funguje to výborně. Prvních pár měsíců jsem si to dost hlídal a trefovalo se to na minutu/SMS přesně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  29. 04. 2010 19:30

Potvrzuji funkčnost. Zobrazí provolané minuty a odeslané SMS. Paráda!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  27. 04. 2010 07:46

Tak jestli to dotáhnou do konce, bude O2 už jednoznačně nejlepší operátor. Má nejlepší internet (všude 3G nebo Edge), nejlepší pokrytí, nejlevnější volání a teď konečně i tu zatracenou samoobsluhu. Prostě tleskám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jv  |  27. 04. 2010 07:56

Muzete upresnit to "nejlevnejsi volani"? Je tim mysleno pocitani hovoru po celych minutach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JimNorton  |  27. 04. 2010 08:11

Nejsem si nyní jistý, ale bývalo to tak, že po provolané první minutě se účtuje po vteřině. Je možné, že je rozdíl u paušálu a u předplacených služeb, ale předpl. služby nesleduji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oh  |  27. 04. 2010 08:41

Hmm, ale to bývávalo, nyní např. Zero: "Účtuje se každá započatá minuta. V případě volání do hlasové schránky se účtuje první minuta celá a dále po sekundách." Takže vypadá to podobně, ale v praxi je účtováno 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  27. 04. 2010 08:46

Nejlevnější minuta. V mém tarifu například 1,5 Kč a to nepočítám neomezené volání do O2 a na pevné. Počítám jen tarif/počet volných minut do jiných sítí. Hledal jsem dlouho, ale jiný operátor takto levný prostě není, když nepočítám speciální tarify pro ČEZ a podobně speciality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 04. 2010 10:24

{joke}To volání je tak drahé, že lidi radši nevolají a tím ušetří... {/joke}

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jmeno  |  27. 04. 2010 17:52

Clovece, vy jste snad fanaticky obdivovatel Eurotelu, nebo jeho dealer, protoze tvrdit, ze ET / O2 ma pokryti 3G a EDGE vsude, muze bud uplny zaslepenec, nebo clovek, co tu nikdy nezil, nebo mamlas jako vy.
Eurotel je znamy svou ignoraci EDGE, na vetsine uzemi na jen GPRS a jeste s hodne starym kodovanim CSS2, takze si vice jak 50 kbps nezasurfujete.
3G sice ma snahu rozsirovat, ale zatim ma jen slabe pokryti cca 15 mest, coz po 5 letech od ziskani licence je hodne chaby pokus o zavreni pusy vsem, co po rychlych datech jiz 5 let uporne volaji a nedostavaji odpoved.
Navic placena samoobsluha, no fakt humus. A co uzivatele CDMA? ty nemaji sanci se do samoobsluhy ani podivat - z technicke podstaty veci - samoska je pristupna pouze pres mobil a ten v siti O2/CDMA proste neexistuje (pouze datove modemy), takze pro dist lidi sluzba na houby, pro dalsi cast uplne k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  28. 04. 2010 13:04

Full 2G swap BTS! Budíček! Máme rok 2010!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  27. 04. 2010 08:42

Všude 3G nebo Edge?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  27. 04. 2010 08:47

Ano, to je má zkušenost. Pro rýpaly doporučuji najít si něco o full 2G swapu, který u O2 letos probíhá a výsledkem bude na konci léta 2010 100% výměna BTS tak, aby uměly 3G nebo EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  28. 04. 2010 11:08

tak až bude všeude to EDGE/3G tak to vytrubuj do světa, zatím to tak růžové není takže co plácáš že je EDGE všuje je v tuhle chvíli trapný nesmysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  28. 04. 2010 13:05

Budíček!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krakonosh  |  27. 04. 2010 09:22

Všude rozhodně ne, protože před výměnou BTS by měli především dokrýt nepokrytá území, kterých je požehnaně (ve východních Čechách). Pak, až tam bude signál, si mohou nechat zdát o EDGE, zatím tam nefachá ani ubohé GPRS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  28. 04. 2010 11:07

O2 že má všude 3G nebo EDGE? natos přišel jak, z marketingovýho letáku připravovanýho pro rok 2020?
Někde má O2 síť 3G, to jo. Ale všude má EDGE dle mých reálných zkušeností jen Vodafone a slušně je natom i TMO, O2 má pokrytí EDGE jasně nejhorší a mimo pár měst je k dispozici pořád často jen základní GPRS (čili technologie asi 10 let stará). To je fakt nejlepší internet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  27. 04. 2010 06:44

to zas bude terno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppp  |  27. 04. 2010 10:32

Jak jinak zakrýt bordel v účtování než takovouto progresivní samoobsluhou ničeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor