O2 spouští nový a přehlednější web

Diskuze čtenářů k článku

Miki  |  23. 01. 2008 11:41

Škoda jen, že to jsou pořád dva odělené subjekty pod jednou značkou. Proč teda nemá nějaké benefity i pevná? Na zařízení za výhodnou cenu s měsíčním plněním taky můžeme zapomenout. A zmrazení rozvoje sítí po prodeji je taky krásné. Díky paroubku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*  |  23. 01. 2008 14:27

je vidět že vůbec netušíš o čem mluvíš, jen napovím ČTÚ, pokud i tak netušíš, tak už sem nepiš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skrizak  |  22. 01. 2008 11:16

novy graficky vzhled se mi zda skoro stejny :D.A hlavne by mohli zprehlednit seznam prijatych/odeslanych dat,poslane sms, a provolane minuty pro pausalni zakazniky,jako to ma vodafone!
Zakaznik,ktery ma pausal,se vubec PODROBNE NEDOZVI,kolik mu jeste zbyva penez...jenom zjisti nejakou sms,
kolik provolal minut a sms,a pak si to musi roznasobit...ale je to absolutne nepresne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjohny  |  22. 01. 2008 14:22

Nový vzhled mě dostal Takovou razantní změnu jsem opravdu neačekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  22. 01. 2008 15:42

bude to tvou blbostí, nebo tím, že se to ještě nezměnilo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skrizak  |  22. 01. 2008 20:27

budde to tim,ze o2 a prehlednost?
To nejde do sebe!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  22. 01. 2008 20:34

No.. co dodat... O2 proste... nic vic, nic min... O2.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka z Olomouce  |  22. 01. 2008 07:21

Sterilní strojový vzhled stránek, malé nepřívětivé písmo, informace skryté kdoví kde. To byly staré stránky O2.
Velice pomalé, padající, s miniaturním písmem, graficky naprosto amatérské, bez zpětné vazby na tvůrce stránek - to byly kluby QUICK ve "správě" O2.
A teď jsou tu revoluční stránky společného operátora pevné a mobilní linky - staré známé obrázky s bublinami. Tak přesně vypadaly stránky O2 - nabubřelé, pyšné, zpupné. Ty nové mají být lepší ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  21. 01. 2008 23:03

.. na vsechnyi jejich sluzby aby clovek delal studii a analyzu "kde je to ale".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  21. 01. 2008 21:44

Dosavadní stránky www.cz.o2.com jsou opravdu nepřehledné, plné "mrtvých" odkazů, jejich nová verze sice pohyb a orientaci usnadní, ale i tak nepředpokládám, že se to výrazně zlepší. Já osobně uvítám pouze vylepšený search engine a opravu chyb, kterých je tam nepočítaně, ať už gramatických, typografických, tak i informačních. Porovnávání webu s ostatními OPE není zrovna na místě, neboť O2 musí na svých stránkách mít informace nejen o mobilní technologii, ale i o fixní, tedy nabízí oproti VF a TM mnohem více služeb (o U:Fonu raději zatím nemluvě), tedy více informací a nabídek a čím víc toho je, tím je samozřejmě nabídka méně a méně přehledná, ale to je tak u všeho. Koukněte se třeba na stránky Microsoftu a řekně te mi, zda napoprvé tam vždy naleznete to co hledáte. U O2 oceňuji, že na základě nepříznivých ohlasů zákazníků se alespoň snaží s tím něco udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  21. 01. 2008 21:15

no hlavne by mohli zprehlednit svoje sluzby - v tech jejich balickach aby se prase vyznalo... maj akorat spolecnej zaklad, ze se balicky uplatnujou az po provolani tarifnich volnych minut.. nejsem O2 user - takze mylim-li se, tak jedine dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  21. 01. 2008 21:12

každopádně ty návrhy mě nějak nenadchly zase plný různých pí***vin, přepatlaný grafiky, atd. V tomhle má nejlepší web Vodafone (jinak bych řekl T-Mobile, ale tam některé stránky mívají problémy s Operou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  21. 01. 2008 13:54

tak pockame,az budeme moct vyhodnotit jejich web
proto ze az do ted' to byl jeden z nejneprehldnejsich
a maloinformativnych webu velkych spolecnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 01. 2008 14:25

Konečně by na web mohli dát nějaké informace ke konkrétním číslům, jako Samoobsluha od Vody nebo Můj T-Mobile od Téčka. Kdysi byli na technologické špičce, ale propadli se na nej-user-unfriendly operátora vinou ignorování Internetu. Ostuda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daks  |  22. 01. 2008 07:33

Teď jsem přešel od O2 k Vodafone a zdá se mi, že rozdíl v jejich webech je obrovskej. U O2 se člověk pracně se proklikává k nějakým informacím a musí mít hodně trpělivosti, než se propracuje k tomu co hledá. O zákaznické lince ani nemluvím, kdo si rád popovídá s plechovou hubou, tak O2 je pro něj jasná volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skrizak  |  22. 01. 2008 11:19

jj presne,vodafone samoobsluha je nej.tady o tom,kolik jsem provolal,se dozvim absolutni ho**o!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor