Operátor O2 v Česku rozšířil nabídku pojištění proti náhodnému poškození a krádeži. Úplnou novinkou je pojištění zánovních zařízení bez ohledu na to, zda je zákazník koupil u O2 nebo někde jinde. Pojistku je možné sjednat na kterékoliv prodejně operátora, kde konzultant zkontroluje aktuální stav zařízení a vyhodnotí, zda je možné pojistku sjednat. U zánovních zařízení platí, že se musí jednat o telefon pocházející z oficiální EU distribuce, který byl pořízen maximálně před 180 dny, a který je aktuálně zařazen v nabídce O2.
První měsíc O2 pojištění je zdarma, další měsíční poplatky budou zahrnuty do pravidelného měsíčního zúčtování služeb. Ke každému pojištění vám operátor O2 přidá 50% slevu na vybrané příslušenství. Zákazník přitom dopředu neplatí nic, pojištění lze navíc kdykoliv zrušit a to bez sankcí. V případě opravy garantuje O2 použití originálních dílů, pokud je škoda totální, zajistí vám O2 nový kus bez spoluúčasti. Doporučujeme však detailně prostudovat podmínky smlouvy o pojištění, kterou na prodejně podepíšete. Kompletní znění podmínek pojištění najdete zde, můžete si prostudovat i informační dokument.
Z tiskové zprávy se můžeme dočíst, že O2 nabízí pojištění ve spolupráci s pojišťovnou Maxima, a to již od roku 2015. Podle statistik se 20 % nehod s telefonem stane doma, 10 % v práci a 50% venku. 85 % všech škod je přitom spjato s prasklým displejem. V rámci pojištění na mobil je kryto:
- Nahodilé poškození - mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení, apod.), působení vody, poškození elektrickým proudem
- Pojištění krádeže - prostá nebo kapesní krádež (v metru, nákupním centru,...), krádeže po překonání překážek/loupež (vykradená kancelář nebo byt, apod.)
Měsíční úhrada pojištění se odvíjí od pořizovací ceny zařízení v aktuálním ceníku operátora O2:
Pořizovací cena zařízení |
Měsíční cena pojištění |
do 4 000 Kč |
49 Kč |
4 001 Kč - 7 000 Kč |
99 Kč |
7 001 Kč - 10 000 Kč |
149 Kč |
10 001 Kč - 17 000 Kč |
199 Kč |
17 001 Kč - 25 000 Kč |
259 Kč |
25 001 Kč - 45 000 Kč |
299 Kč |