Na to jak se ohání "chytrou sítí", tak jsem docela v šoku, na jaké tristní úrovni mají svou mobilní aplikaci (iOS) a že jsou v případě eSIM stále ještě někde v mobilním středověku. Pracovníci infolinky se přehnaně milým způsobem snaží za každou cenu prodat ... a pokud mě paměť neklame, tak O2 nejednou kvůli "krizi" výrazně zahýbalo s cenami tarifů (což je pro zákazníky samozřejmě dobře). Škoda, že úniky nových únorových tarifů jsou spíše zoufalým pokusem jak nažrat vlka a zachovat celou kozu, než-li nějakou příjemnou revolucí, která by se více přibližovala k průměru EU.Takto vypadá po letech transformace bývalý státní podnik, kde se zřejmě dodnes drží nemalá část zkostnatělých nýmandů. Futuristické reklamy vypadají dobře a nejednoho nadšence techniky zaujmou, ale skutečná praxe je úplně někde jinde a ve výsledku více ublíží než pomůže.Ředitele bych každopádně vyměnil a O2 by potřebovalo důsledné reformy. Protože háček není pouze v tarifech a cenách - háček je především v hromadě detailů, které tvoří celek. Pokud chce být někdo zaslouženě na špici, musí být LEADER - viz. T-Mobile.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 01. 2019 09:26