O2 zakončilo rok zvýšením tržeb a počtu zákazníků mobilních služeb

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

30. 01. 2019 14:42

O2 zakončilo rok zvýšením tržeb a počtu zákazníků mobilních služeb.----------------------------------------------------------------------------------------Český operátor pro mě nemá nabídku . (předražené)Nabídku jsem našel až u Slovenských operátorů, tak jsem si rovnou pořídil dva operátory, nešlo odolat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2019 13:07

Někdy před 10 lety nebo tak nějak začalo O2 politiku, že jsou něco lepšího pro solventní zákazníky (jak hlásali - operátor pro prémiový segment trhu) a ti, co utratí jen pár desetikaček, dobíjejí 2 kilča za čtvrt roku nebo mají mobily jen na příjem, tak nejsou žádoucí. Mají jakýsi falešný pocit, že jsou něco víc jen pro movité a úspěšné, jak jedince, tak firmy, jenže doba se změnila, ale to těm zkostnatělým kravaťákům stále nechce dojít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2019 12:56

To se divím já spíše podkávám lidi kteří jsou šťastní že od O2 konečně odešli. Já už bych s nimi nechtěl jednat ani jako firemní zákazník. Jednou stačilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2019 08:50

Na to jak se ohání "chytrou sítí", tak jsem docela v šoku, na jaké tristní úrovni mají svou mobilní aplikaci (iOS) a že jsou v případě eSIM stále ještě někde v mobilním středověku. Pracovníci infolinky se přehnaně milým způsobem snaží za každou cenu prodat ... a pokud mě paměť neklame, tak O2 nejednou kvůli "krizi" výrazně zahýbalo s cenami tarifů (což je pro zákazníky samozřejmě dobře). Škoda, že úniky nových únorových tarifů jsou spíše zoufalým pokusem jak nažrat vlka a zachovat celou kozu, než-li nějakou příjemnou revolucí, která by se více přibližovala k průměru EU.Takto vypadá po letech transformace bývalý státní podnik, kde se zřejmě dodnes drží nemalá část zkostnatělých nýmandů. Futuristické reklamy vypadají dobře a nejednoho nadšence techniky zaujmou, ale skutečná praxe je úplně někde jinde a ve výsledku více ublíží než pomůže.Ředitele bych každopádně vyměnil a O2 by potřebovalo důsledné reformy. Protože háček není pouze v tarifech a cenách - háček je především v hromadě detailů, které tvoří celek. Pokud chce být někdo zaslouženě na špici, musí být LEADER - viz. T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 01. 2019 19:16

to se jim to podniká když tu mají kartel s vydatnou podporou politiků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 01. 2019 17:31

za ty sluzby co O2 nabizi bych jim pral poradne ztraty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor