no ono to sice vypadá jako samá pozitiva a sociální jistoty ale není to zas až tak super.1) investování do prodejen je samozřejmě dobrá věc, spousta lidí chce řešit své služby osobně a ne přes internet a telefon, i když ten pomr klesá ve prospěch řešení přes internet2) smlouva na dobu určitou, tohle přišlo před dvěma lety, má to pár pozitiv ( jako například možnost si vzít hypotéku, neomezený firemní tarif za 80 kč s neomezenýma datama a benefitní body za které se dají koupit telefony, voolnočasové aktivity a nebo příspěvek na penzijní připojištění, ALE k tomuto kroku se O2 odhodlalo jen kvůli stále se horšícímu stavu na trhu práce, 90% pracovníků O2 na nejnižších pozicích pracuje v O2 v průměru 2 roky, neustálé změny a tlaky na prodej služeb dohání pracovníky k tomu, že vyhoří....a nemyslete si....v O2 už kdysi byly naprosto běžné smlouvy na dobu neurčitou a dokonce i vyšší mzdy, propouštění pro nadbytečnost (jinými slovy protože pracovník bral o 10 000 měsíčně více než nováček) bylo naprosto běžné, O2 v Ostravě dokonce udělalo zajímavou věc, zavřelo část CC (1 oddělení) a všechny operátory propustilo kvůli nadbytečnosti, přitom na jiný oddělení se nabírali noví a noví operátoři. ( cca po půl roce se vrátilo dané oddělení zpět, ovšem na mzdových nákladech O2 ušetřilo necelý milion měsíčně)....
tím chci naznačit jednu věc.....v O2 není nic jisté a i takový benefit jako je smlouva na dobu neurčitou může být dvousečná zbraň, třeba za 5, nebo 10 let...