Co si budeme povídat, je to o českých zákaznících, kteří si nechají všechno líbit. Že není kam přejít? Za to si opět mužem sami, protože jsme tupé ovce, které si nechají všechno líbit.Jediná možnost, jak tu situaci obrátit, aby zákazník byl pán, je teď hromadný odoliv k Vodafonu (T-m už blokuje malé tarify). VF tím uvidí, že je to velká konkurenční výhoda a podobné omezení nezavede (jinak by byl odliv zase od něj). Pokud si to ale ovčani opět nechají líbit, odejde jen pár lidí, O2 se změna ve výsledku vyplatí. A vůbec se nebudu divit, když s tím VF pak přijde taky. A proč taky ne, na prvním místě je zisk. Vy by jste se v jejich pozici zachovali jinak a dělali charitu?Vím že VF to měl taky v plánu zavést, kdyby se mu kvůli tomu půlka zákazníků sbalila a šla jinam, O2 by s tím teď nepřišlo, protože by vědělo, že se mu to nevyplatí... Je to všechno o nás a můžeme to ovlivnit víc než si myslíme. Ale musí se konat, né jen mluvit a nadávat.Co si budeme povídat, VF byl nejlepší operátor. NEMĚL ŽÁDNÉ SMLOUVY! Vždy podrazil cenu. Z druhé strany se vždy ozývalo, jak ostatní 2 neférově prodlužovali nevýhodné smlouvy. VF před lety zlevnil neomezené volání na 1500 Kč, oproti ostatním na polovinu. Pamatuje si to ještě někdo? Jeden by čekal, že brzo vyroste v největšího operatora a realita? Stále trojka na trhu... Tak si řekli ne, pomalu utahovali šrouby a teď jsou praktikami i cenami všichni rovni...Teď je ten okamžik kdy se musí dát jasně najevo, že takhle ne! Pokud se to stane běžná praktika, vrátit se na výhodnější podmínky bude vždycky těžší. Je to jako s bankama...