Ano, tyto omezení se skutečně nevylučují, ale ani se nedají nijak spojovat. Rozhodně se nedá napsat, tak, jak to dělají operátoři: "FUP: 1GB"Správně by měli napsat: "Datový limit je 1 GB; na službu je aplikován FUP."Ono to je sice v důsledku pro zákazníka stejné. Ovšem v tom prvním případě to vypadá, že operátor má, chudáček, datový limit jenom proto, protože technicky musí a tak si na to většina lidí, kteří tomu detailně nerozumí, prostě nebude stěžovat - stejně jako si nebude stěžovat na to, že vlak z Prahy do Ostravy jede déle než 2 minuty .Jenže v tom druhém případě je hned všem jasné (nebo minimálně o hodně více lidem), že datový limit je prostě jenom libovůle operátora, podobně jako limit například na SMS. Takže by se určitě našlo hodně lidí, kteří by chtěli limity zvýšit (či zrušit), řvali by, kontaktovali by politiky a operátor by dřív nebo později musel ustoupit.Stejně jako musel ustoupit při "mobilní revoluci", kdy to nebyla žádná dobrá vůle O2, ale už byly stanoveny právní podmínky pro razantní regulaci maloobchodního trhu s mobilními službami, už byly zpracovány studie, že je tu oligopol, jedno z nejdražších volání v EU; zákazníci už měli velice silnou podporu u politiků a tlak už nedokázali vyrovnávat ani nejlepší lobbisté operátorů. O2 (a ostatním) prostě bylo jasné, že pokud sami nesníží alespoň nějak ceny, přijde ten zásah direktivně a neomezené volání nebude za 750, ale za 350 a minuta na předplacence půjde taky úplně jinam a že v cenách z předposledního místa najednou skočíme do první trojky v EU .Tak je to totiž vždycky, když se nějaký problém dlouho neřeší, narůstá a pak se má jednou ranou vyřešit. Ta rána pak opravdu stojí za to a má sílu jako atomová bomba.