To se udělá dost blbě, když tam mají třeba firemní zákazníci závazek na 2 roky a teď nově platí smluvní pokutu 100% paušálů do konce závazku!Navíc tuhle "vychytávku" si operátor vymyslel až v průběhu té smlouvy, takže si to ani nemohli rozmyslet při jejím podpisu.Je to svinstvo, že se tohle operátorům podařilo prolobovat!!! Správně by to mělo platit tak, že když jedna strana JAKKOLIV změní podmínky smlouvy třeba jenom o milimetr k nevýhodě druhé, tak druhá strana má možnost OKAMŽITĚ SMLOUVU BEZ SANKCÍ UKONČIT!!!Dřív to tak platilo a lidi tak mohli odejít třeba jenom kvůli tomu, že se zavedl poplatek za papírovou fakturu, zdražil se poplatek za platbu na pobočce nebo zaslání upomínky. Samozřejmě taky kvůli jakékoliv změně účtování, výši ceny atd.Je to tak správné a naprosto normální! Protože zákazník podepisuje smlouvu za nějakého stavu a obě strany ji musí dodržet, takže pokud si pak operátor řekne, že něco začne účtovat jinak, něco zdraží atd., tak NELZE po zákazníkovi žádat, aby dodržoval tyto nové podmínky, s kterými při podpisu smlouvy nesouhlasil!Nakonec zákazník si taky nemůže jenom tak svévolně říct, že teď platí za tarif 749 Kč, ale od Nového roku prostě začne posílat jenom 649 Kč, protože si jednostranně změnil podmínky