Oficiální stanovisko T-Mobilu k problému SMS brány o Vánocích

Protože jsme stejně jako vy zaznamenali „určité“ problémy veřejné webové SMS brány T-Mobilu o Vánocích, požádali jsme tiskové oddělení TMO o zaslání oficiálního stanoviska. O problému s webovou bránou T-Mobilu jsme informovali zde.

SMS brána T-Mobile je konfigurována jinak, než brány ostatních operátoru. Naše brána přijme pouze ty požadavky, které je schopna v daný moment okamžite vyřešit, tzn. SMS „nestojí ve fronte“ (třeba několik hodin) jako u ostatních operátorů. Rozhodně vylučujeme jakékoli záměrné „odstavení“ či omezení kapacity naší SMS brány na Štědrý den, naopak, brána byla vyladěna na maximální kapacitu. Pravda však je, že maximální kapacita brána byla překročena už 23. odpoledne a pak v poledních hodinách na Štedrý den. Od 16. hodiny 24.12. se prostupnost brány postupně zvyšovala a ve večerních hodinách byl provoz již bez problému.

Jen pro doplnění; úspěšnost odeslání SMS přímo z telefonu dosáhla na Štedrý den téměř 98 procent.

Diskuze (39) Další článek: Do třetice: T-Mobile hlásí miliony textovek zaslaných o Štědrém dni

Témata článku: , Stanovisko, Pro +, T Mobil, Mobil, MOBI, STAN, , Oficiální stanovisko, T - Mobil