„Omylem“ dobitý kredit: nenechte se podvést!

Diskuze čtenářů k článku

Mato  |  24. 10. 2007 01:10  |  [195.189.142.xxx]

Nechapem ked vymyslia krepy system, tak hned su vsetci podvodnici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phate  |  24. 10. 2007 09:39  |  [82.99.154.xxx]

Češi jsou národem debilů a mobilmanie píše opět absolutně nesmyslný článek pro jedince s IQ 50, slintajícím si na rantl od bundy. Ušetřete nás prosím takovýchto debilních článků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  24. 10. 2007 10:34

Tak to nečti a hotovo, teď si teprve ukázal, jaké máš IQ ty. Ačkoliv to IQ vlastně vůbec nic neukazuje, ale to bys ty mohl vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  24. 10. 2007 10:37  |  [194.228.62.xxx]

Tak ty ale budes zrejme yntelygent, to se pozna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phate  |  24. 10. 2007 11:02  |  [82.99.154.xxx]

Teď jste se krásně projevili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 10. 2007 13:26

Taky ses krásně projevil, většina si už o tobě jistě udělala patřičný názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  24. 10. 2007 19:08  |  [80.188.178.xxx]

Nejdříve trochu studujte, s takovým IQ nikdo nic nepřečte (ani nepochopí, o čem je v článku řeč).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe.Pr.  |  24. 10. 2007 08:04

Sice mám T-mobile, ale proč není v článku zmínka o Vodafonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
větrák  |  24. 10. 2007 16:02  |  [217.77.161.xxx]

možná proto, že u Vodafone toto není možné - chybně dobitý kredit totiž operátor nepřesouvá je to věcí zákazníka, kam si to dobije - nelze totiž zasáhnout do účtu jiného zák. a tam mu šachovat s kreditem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fantomass  |  24. 10. 2007 18:54

Neměl bys psát z práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telefonist  |  24. 10. 2007 08:15  |  [62.209.192.xxx]

místo 728 123 456 zadal 728 456 123;
místo 723 12 34 56 zadal 723 12 56 34;
to snad nemyslej vážně, takhle to nezadá ani dyslektik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 10. 2007 08:34

Ale dysgrafik už možná jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  24. 10. 2007 10:29  |  [217.194.34.xxx]

Myslím si že pokud zadáváš číslo z paměti není vůbec těžké naučenou kombanici zaměnit zvláště pak pokud vás tlačí čas a o to více, pokud číslo znáte natolik na zpaměť že číslo zadáte bez většího soustředění. Je namístě že O2 tuhle stránku věci řeší tímto způsobem. Takže Váš názor že to nikdo nemůže zadat je opravdu hloupá. Jako byste byl dokonalý mě přijde. A sprosté výrazy že je někdo debil je opravdu ukázka že ten debil budete vy, ( viz. komentář nahoře. )
Děkuji Mobilmanii za praktický článek, teď sice lidi nadávají co to sem dáváte ale až by se jim to přihodilo nevěděli by co mají udělat.
Hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobr  |  24. 10. 2007 13:39  |  [83.208.153.xxx]

Aspon jeden prispevek na urovni (Promo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  24. 10. 2007 14:35  |  [217.194.34.xxx]

To víš no, jelikož se v práci nudím a lidská omezenost je neomezená, budu jsem přidávat příspěvky často a budu tu ten pastýř co vyvede slabé z údolí temnot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lou-r  |  24. 10. 2007 15:29  |  [90.176.239.xxx]

"budu jsem"??? to je hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  24. 10. 2007 21:58  |  [83.240.39.xxx]

Jako bys nikdy neudělal chybu ty hnidopichu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  24. 10. 2007 14:03  |  [81.30.228.xxx]

Taky mi omylem někdo dobil kredit, respektive jsem se to dozvěděla, až mi volal. Že to chce vrátit atd, poslala jsem ho patřičných míst, ať si to řeší s operátorem a ne se mnou, já mu nikam volat nebudu :)). Asi to vyřešil, protože kredit se pak odečetl :)) byl to tuším Oskar - Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  26. 10. 2007 19:46  |  [62.141.0.xxx]

tak to nechapu.. to se vam zachvili bude ubirat vas pracne dobity kredit, protoze nekdo operatorovi rekne, ze je to jeho kredit a ze jen omylem zadal spatne cislo.. Pokud vim, tak je to presne tak, jak se pise zde.. Kdyz se to dobiji u Sazky, tak pani vetsinou sama rekne at si zkontroluju uctenku zda se to dobilu spravne ze je snad interval peti minut nebo kolik, kdy se to da jeste stornovat, pozdeji uz pry neni sance.. coz si myslim je ferove.. Nevidim duvod proc by lide nemeli za svoji hloupost platit.. Kdyz uz delam neco s vetsi castkou penez jako je 400Kc, tak bych si snad sakra mel zkontrolovat kam to dobijim.. ze jsem to dobil jinam nez chci? Muj problem, ze jsem nepozorny ignorant mne neomlouva..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lou-r  |  24. 10. 2007 14:20  |  [90.176.239.xxx]

Dík za tenhle článek, je fajn, aby se co nejvíc lidí dozvědělo o tom, jak to lze provést a ne hloupě hned vraceli peníze...
Jen - mimochodem: proč není v souhrnu Vodafone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  24. 10. 2007 14:48  |  [90.176.133.xxx]

Jen tak mimochodem, jsem dělal bankéře a i banka má možnost, pokud někdo omylem pošle převodem peníze na účet, který nechtěl, tu platbu stornovat a dotyčnému budou zase z účtu peníze odečteny (a to i v případě, že má účet u jiné banky
Takže by úplně stačilo, kdyby se podvedený ozval bance a protože se dá předpokládat, že tyto operace budou probíhat v řádu hodin po sobě (možná minut), tak takovou patbu, by banka stornovala okamžitě Dělá se to dost často (typickej příklad, když si lidi "hrajou" s internetbankingem ).
Mimochodem ještě jedna informace - kdo si myslí, že jakékoli peníze, které obdržíte na účet jsou vaše, tak to je OMYL, vážení... Peníze, které Vám nemají náležet a například omylem je dostanete na účet si stejně ponechat nesmíte a v případě, že je utratíte a na účtu není dostatečný zůstatek pro jejich vrácení, tak je budete muset normálně splácet!!
Opět příklad z praxe - jedna paní takhle obdržela chybou úředníka města Brna na účet cca 3 miliony korun, z kterých než se na to přišlo (asi dva měsíce) utratila zhruba 2,4 mil. Kč... Ty samozřejmě pak neměla, aby je mohla vrátit a teď to bude splácet nejspíš i v důchodu...
Proto, pokud kdokoli na účet obdrží částku, kterou neočekával, měl by kontaktovat banku s dotazem odkud ty peníze přišly a ověřit si, že náleží jemu... pokud je utratí, tak se vystavuje nepříjemnostem... (Teď mám samozřejmě na mysli vyšší částky než 200Kč za kredit )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  24. 10. 2007 21:27  |  [85.216.182.xxx]

Neviem ako je to v Cesku, ale na Slovensku moze banka stornovat operacie len ak boli peniaze pripisane na chybny ucet vinou banky, pricom chybny ucet moze byt aj v inej banke. Ak boli pripisane chybou klienta, banka nemoze transakciu stornovat, len moze v mene klienta zaslat dotknutemu, resp. druhej banke list, kde opise situaciu a vyzve klienta na odsuhlasenie vratenia penazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  27. 10. 2007 19:37  |  [89.173.21.xxx]

to je jedno, prijimatel tak ci tak musi peniaze vratit, inak je to brane ako nelegalne obohatenie a sil by do basy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen tak  |  24. 10. 2007 23:08  |  [84.42.190.xxx]

ty jsi kecka. banka takovou moznost nema. pokud (v cechach) penize omylem odesles nekomu jinemu (a prijdes na to az pote, co to proslo pres clearing), tak jiz banka nema moznost tuto castku odecist. a to dokonce i kdyz je to v ramci stejne banky (pokud dojde k prevodu). se zpetnym prevodem musi souhlasit ten, komu jsi ty penize omylem poslal. a pokud s tim nesouhlasi, tak ti zbyva jedine soud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  25. 10. 2007 13:19  |  [90.176.133.xxx]

Tak zaprvé platby ve stejné bance přes clearing nechodí (proto je možné je dělat ihned) a za druhé jsou určité věci, které vychází z licence a banka je má povinost na žádost jiných subjektů provádět... V tomto případě například vrátit prostředky, který klientu nenáleží...
Pokud si někdo nechá peníze, které mu nepatří, tak je to trestné a je úplně jedno, jestli je vytáhne z peněženky kterou někdo omylem ztratil a nebo jestli je vytáhne z účtu, kde mu přišly omylem... Jediný rozdíl je v tom, že první případ se prakticky dokázat nedá, zatímco u bankovních převodů je to vždy zaznamenané a archivované - jak k převodu došlo, kdy, kdo a komu kolik poslal, kdo ty peníze vybral a kdy atd. atd.
Rozhodně to není tak, že by třeba státní úředník udělal omyl v čísle účtu u IB nebo učetní nějaké firmy... a místo úřadu nebo proplacení faktury, by tak přišlo třeba 100 mega Vám na účet a Vy jste si je mohl spokojeně utrácet a žít si z nich až do konce života a vzkázat firmě nebo státu "Ne, nevrátím to..." a konec ))
To jste vážně tak naivní, že tomu věříte?
Já jsem pracoval dlouhou dobu v bance, právě na oddělení elektronického bankovnictví a věřte mi, že poslané prostředky na jiný účet než klient zamýšlel se řeší opravdu často a určitě v celé ČR nenastane jediný den, kdy by klient nějaké banky tento problém neřešil... Tím bych to asi uzavřel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen tak  |  25. 10. 2007 19:00  |  [84.42.190.xxx]

ja vedel ze se nejaky blbecek chytne a bude chytat za slovicko - to ze mistni platby nejdou pres clearing , budes prekvapen, vim ... ale o to nejde.
pochybuji ze jste v bance delal, jinak by jste vedel, ze pote, co je platba zuctovana a odeslana na ucet prijemce (i v pripade stejne banky), tak jiz banka NEMUZE tuto transakci stornovat. Je pouze na prijemci techto penez, zda je vrati dobrovolne (coz musi, podle § 451 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník) jinak se jedna o bezduvodne obohaceni.ale to jiz resi VYHRADNE soud, nikoli banka.
banka smi platbu stornovat pouze do okamziku, kdy dojde k provedeni platby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  26. 10. 2007 19:50  |  [62.141.0.xxx]

presne tak.. Bezduvodne obohacovani.. je to to same jako kdyby jste si nekde neco koupil a bylo tam toho vice nez by byt melo :)
... je blbost aby banka hrabala na jiz prevedene penize.. navic v cizi bance..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matej  |  29. 10. 2007 21:27  |  [89.176.84.xxx]

Vážený pane, nevím co je blbost, ale vím, co je praktická zkušenost.Na vlastní kůži jsem zažil případ, kdy mi bývalý zaměstnavatel omylem převedl na účet cca 20 000,- Kč, aniž bych o tom věděl. Bylo to zhruba před 5 lety z účtu u České spořitelny na můj účet u ČSOB. Po několika dnech mi přišel formální dopis od firmy, že došlo k omylu a že mně žádají, abych peníze vrátil zpátky na jejich účet. Až tehdy jsem se dozvěděl, ze mi byly nějaké peníze připsány. Než jsem však začal celou záležitost řešit v bance, tak jsem zjistil, že mi byly peníze staženy zpátky opravnou transakcí. Takže dotyčná firma se šikovně zároveň obrátila na mne a zároveň požádala Českou spořitelnu o vrácení peněz na její účet. Takže jsem byl nakonec rád, že jsem se s vracením peněz neukvapil, protože by nebylo nic horšího než vrátit danou sumu dvakrát.
Možná by z toho mohla plynout i určitá rada pro někoho, komu by se stal podobný případ. Není možná nejlepší peníze hned urychleně vracet, ale počítat s tím, že nejsou vaše, a udržovat si dostatečný zůstatek na účtu, abyste se případně nedostali do minusu.
Jiná věc je, pokud vám někdo omylem pošle peníze a ani je zpátky nepožaduje. Potom si myslím (nejsem si ale úpně jistý), že je nějaká promlčecí lhůta minimálně v řádu let, po jejímž uplynutí si už peníze můžete nechat. To se zase stalo mýmu kámošovi, který mi vyprávěl, že mu jednou poslali výplatu dvakrát, nikdo si toho nevšiml a peníze si už nechal.
P.S. omlouvám se, že jsem tolik odbočil od hlavního tématu tohoto fóra, tj. mobilních telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen tak  |  29. 10. 2007 21:40  |  [84.42.190.xxx]

Je to nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matej  |  29. 10. 2007 21:54  |  [89.176.84.xxx]

Počkej, ty mi jako chceš tvrdit, že jsem si to všechno vymyslel?
Jak to myslíš ty neandrtálče?
Nebo mi chceš tvrdit, že si nepamatuju, co se stalo před pěti lety?
Takový reakci opravdu nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matej  |  29. 10. 2007 22:04  |  [89.176.84.xxx]

pockej, ty mi jako chces tvrdit, ze jsem si to s tím stornovanim prevodu penez z Ceske sporitelny do CSOB vymyslel? Ty mi rikas, za jakko kecam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  24. 10. 2007 23:55

Nechci nijak zpochybnovat "uspech" tohoto podvodu, ale druhou pojistkou je i reklamace u materske banky, ze castka byla omylem poslana na cizi ucet. Prijemce castku musi vratit nebo pripadne u soudu prokazat, ze byla pripsana pravem. Jinak se jedna o nezakonne obohaceni. A trestny cin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loleqboleq  |  25. 10. 2007 00:06  |  [213.29.97.xxx]

Bohuzel v pripade kdy i vam nekdo dobije a zada navraceni a vy tak neucinite dopoustite se nezakoneho obohacovani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  26. 10. 2007 14:14  |  [81.92.157.xxx]

To je sice pravda ale melo by to byt umozneno formou prevedeni kreditu (casti kreditu) na jine cislo. Muze se totiz snadno stat, ze omylem dobite cislo uz dotycny dal nechce provozovat nebo zrovna nemel v umyslu dobijet kredit a penize ma urceno na neco jineho ... Zkratka a jednoduse vraceni omylem zaslanych penez (omylem dobiteho kreditu) nesmi znamenat pro toho, komu penize omylem prisly (byl omylem dobit kredit) zadne vydaje nebo nucenou utratu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matej  |  29. 10. 2007 21:50  |  [89.176.84.xxx]

Ja teda nejsem právník, takže přesně nevím, jak to je, ale nezdá se mi to.
Každopádně si myslím, že to je velice zajímavý postřeh.
Ale stejně asi bude něco jiného nevrátit peníze, které vám přijdou na účet a nevrátit kredit, který je vám omylem připsaný. Hlavní rozdíl je, že bankovní účty u nás nejsou anonymní, zatímco předplacenky naštěstí stále ještě jsou. Takže i kdyby existovalo nějaké formální právo na vrácení nesprávně připsaného kreditu (z titulu bezdůvodného obohacení), tak by bylo prakticky těžko vymahatelné. Ledaže by vás zaměřovali pomocí operátora a tímhletím způsobem honili . o tom ale silně pochybuju a navíc by to zase bylo zneužívání důvěrných informací o vašem pohybu. A povinnost, která není vymahatelná, je k ničemu.
resume: takže asi přejdu k Vodafonu, u kterého mám aspoň podle tohohle článku záruku, že mi nestrhne omylem připsaný kredit. Eště aby mi tak ten kredit někdo chtěl poslat, že .....
Moje číslo pro všechny případy je 721123456. To si určitě snadno každý splete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 10. 2007 09:47  |  [91.193.132.xxx]

1. Asi pred pul rokem mi prislo od nekoho mylne dobiti na cca. 800 Kc. Protoze sam kvuli Data nonstop hodne dobijim, tak jsem si myslem, ze to byla nejaka akce se 100% kreditem x2 ... Proste jsem presne nechapal, ale vzal jsem to jako prijemnou skutecnost. Teprve az 2 mesice pote mi onech 800 bylo opet odecteno. Na hotline O2 jsem ze zeptal proc, a oni ze to bylo mylne dobito. Dobre. Ale podle me i to je z jisteho uhlu pohledu neferove. Meli by na to cloveka pripravit. Co kdybych napriklad volal sanitku apod. Mel jsem prave kredit asi 850 Kc. Mohlo se mi klidne stat, ze budu potrebovat volat a najednou bych nemel kredit.
2. No a tato druha zkusenost. Prijel sem z dovolene. Jdu do trafiky (v Praze v podchodu do Metra) a dobijim si kredit castkou 1000.- Pani mi prekvapive nahlas rika, zkontrolujte si cislo, stava se mi, ze se lide vraceji a ja s tim potom nemohu nic udelat. Tak jsem se podival na cislo na papirku a sedelo. Teprve doma jsem ale zjistil, ze k dobiti nedoslo a ze ten papirek ma sice moje cislo, ale pod nim je napsano, ze k dobiti nedoslo. Pani totiz vybrala jineho operatora, coz nyni pri prenositelnosti cisel system sazky bohuzel nekontroluje tak striktne. Nejhorsi na tom je, ze pani tvrdila, ze ji sedi kasa, Sazce dala do nocniho trezoru, co mela, a ja nedostal od nikoho penize nazpatek, prestoze mi sazka potvrdila, ze k dobiti nedoslo. Muj zaver. DOBIJEJTE SI KREDIT ZASADNE V PRODEJNE OPERATORA MISTO SAZKA AUTOMATU, KTERE MOHOU BYT SPATNE (NEBO I UMYSLNE SPATNE) OVLADANY PERSONALEM TRAFIK APOD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  25. 10. 2007 11:24  |  [217.194.34.xxx]

Od kdy na zavolání sanitky potřebuješ kredit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Promo  |  25. 10. 2007 11:28  |  [217.194.34.xxx]

add 2: Jseš v Česku, tady se nedočkáš že by ti někdo poslal 800 kč jako nějaký bonus anichž by ti to nenapsal smskou, operátoři i když ti dají 1 kč zdarma jako bonus půl roku o tom chvástají jak jsou strašně dobří. Takže pokud ti nikdo nic neposlal a došlo ti jen tak 800 kč. už ti to mohlo přijít divné samo osobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  25. 10. 2007 22:20

Nejdříve bych rád komentoval reakce na tento příspěvek a to k uživateli pod přesdívkou Promo. Má sice pravdu, že na tísňové linky se dovoláte kdykoliv, i když jsou omezené odchozí funkce karty, ale pokud číslo u O2 dostane nějaký bonus, což každý měsíc určuje marketing společnosti, určitě zákazníka kontaktuje formou SMS, ale to neznamená, že si dotyčný zákazník SMS přečte, nebo jí omylem nevymaže (on nebo někdo jiný, kdo v době příjmu SMS má telefon v ruce), nebo prostě a jednoduše zapomene, že mu přišla. 100% bonus není u O2 neobvyklý.
A samotný příspěvek od Petra... Reklamace dobití je možná do 24 hodin, za podmínek uvedených v článku, pouze přes ATM je zapotřebí písemná reklamace a to do 3 prac. dnů od dobití. Pokud ti kredit byl odebrán po 2 měsících, tak se mohlo jednat o tehdejší nepříjemnost, kdy kredit byl připisován na čísla neoprávněně (nyní již bývalým) zaměstnancem O2. Po 2 měsících není možné navracet chybné dobití.
A přes terminál Sazky většinou problémy s dobitím nejsou, pokud není zákazník hlupák. Po dobití je zapotřebí, aby si každý překontroloval údaje na potvrzení o dobití, číslo, částku a zda transakce proběhla. Do 2 minut od dobití je možno transakci stornovat přímo na terminálu, do 24 hodin v případě dobití jiného čísla, dle podmínek v článku, je možná oprava přes operátora O2 (za 19Kč) a v případě, že transakce neproběhla, tak obsluha terminálu nesmí přijmout peníze. Pokud přijme peníze a transakce neproběhla a vy se k terminálu vrátíte zpětně, tak vás okradli a na reklamaci nemáte šanci, nedokážete jim to, že peníze od vás přijali. Takže na dobíjení pozor a také je zapotřebí dbát na max. lhůtu dobití - 24 hodin od podání žádosti na dobití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  25. 10. 2007 22:28

Pokud by se vám někdy stalo, že vám omylem někdo dobije kredit a jeho číslo je podobné vašemu (dle podmínek v článku), tedy může využít toho, že si zažádá kredit od vás a pak ještě opravu přes OPE, a vy mu kredit pošlete, načeš v zápětí vám bude i ten omylem dobitý kredit odebrán, tak neváhejte kontaktovat *11 a udělat to samé jako on. Tedy zažádat o opravu dobití a dotyčnému, kterému jste v dobrém duchu poslali peníze, vámi dobitou částku přeposlat na vaše číslo. Tím onen záškodník sice dobije omylem vaše číslo, peníze pak dostane opravou dobití zpět + dobití od vás, ale vy opět opravou dobití získáte svoje peníze také zpět... Jednoduché. Snad bylo moje vysvětlení srozumitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matej  |  29. 10. 2007 22:25  |  [89.176.84.xxx]

No nevim, jestli by operator O2 byl k necemu takovemu ochoten. Vy totiz jste tomu podvodnikovi zadnou castku na mobil nedobili, ze jo, takze vam ji tezko muze operator vracet zpet.
Myslim, ze mnohem vhodnejsi je obratit se na banku a pozadovat z titulu bezduvodneho obohaceni storno transakce, kterou jste podvodnikovi takzvane vratili nespravne pripsany kredit. Je to sice trochu slozitejsi, ale tady bych videl pravdepodobnost uspechu temer 100%.
Ale uznavam, ze i vase metoda pres infolinku je mozna. Sice tomu neverim, ale pokud na infolince neni zrovna velka fronta, tak to za pokus stoji. Neni to nic proti nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  29. 10. 2007 23:07

V případě, že zavoláte na infolinku *11, tak je operátor povinnen Vám opravu dobití provést (samozřejmě za předpokladu, že jsou čísla podobná a od dobití neuplynulo více jak 24 hodin, vyjma dobití přes ATM), takové jsou pracovní postupy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 10. 2007 14:26  |  [88.101.188.xxx]

Když mi někdo omylem dobije kartu,je to čistě jeho problém.Měl jsem Twist kartu, někdo mi dobil 2000. Po několika dnech volal,že to bylo jeho přítelkyni do zahraničí,která tam dělá au-pair,jestli bych tedy nedobil stejnou částku na její (fakt téměř stejné) číslo,ale poslal jsem ho do háje,celou částku spotřeboval,kartu pak vyhodil a pořídil si paušál od Vdf.Obecně když něco někdo vlastní blbostí a nepozorností podělá,je to jeho problém a za to se platí.Aspoň si příště dá pozor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sagittarius  |  29. 10. 2007 22:28  |  [85.13.108.xxx]

Tak takhle se zachová jen pravý čech, v tomto případě s opravdu malým č.
Jestli sis to nevymyslel, tak naprosto nechápu, že se tím vůbec chválíš vole.
Tohle udělat já, tak ze sebe hodím šavli.
FUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaRosse  |  04. 05. 2010 19:40  |  [92.62.224.xxx]

Ještě v roce 2007 to u T-M šlo, pracoval jsem tam. A rozhodně jsme nebyli k zákazníkům takoví zmetci, jako je T-M nyní.
Firma sprostě vydělává na omylu lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeňka Fridrichová  |  11. 09. 2013 20:07  |  [10.0.2.xxx]

Dobila jsem synovi telefon a zjistila jsem , že už má jiné číslo. Co mám dělat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  04. 10. 2013 15:32  |  [10.0.2.xxx]

Mně to ani nevadí, tři stovky mě nezabijou. Člověk rád udělá dobrej skutek, pomůže někomu, kdo na tom musí být opravdu dost mizerně, že se sníží k takové mrzkosti a primitivismu, aby okradl bližního svého

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor