OnePlus 6 je zatím nejúspěšnější produkt čínské značky. K prodeji 1 milionu kusů stačily tři týdny

K značce OnePlus si obvykle každý připojí dovětek „zabiják vlajkových lodí“. Tímto sloganem se výrobce prezentoval ve svých začátcích, letos už ovšem prodává pátou generaci špičkového smartphonu OnePlus 6 (číslici 4 ve značení výrobce přeskočil). A šestce se daří výrazně lépe než jejím předchůdcům, podle grafiky zveřejněné na Twitteru OnePlus se modelu prodalo milion kusů.

Klepněte pro větší obrázek
Model OnePlus 6 je výrazně úspěšnější než jeho předchůdci

OnePlus už rozhodně nemůžeme považovat za nějaký náhodný start-up. Jednak má v zádech silnou společnost Oppo, která mimochodem do Evropy vstupuje i s vlastní značkou, jednak už za 5 let podnikání posbírala mnoho zkušeností a hlavně zná svého zákazníka. Modelu OnePlus 6 k pokoření hranice 1 milionu prodaných kusů stačilo 22 dní.

OnePlus 6 na produktovém videu:

Výsledek samozřejmě nelze srovnávat s giganty jako Samsung, Apple nebo Huawei, které svoje top modely počítají v podobném časovém intervalu i na několik milionů, na druhou stranu OnePlus toho dosahuje s minimálními náklady na distribuci a marketing. Nadále se totiž povědomí značky šíří zejména díky komunitě a prodej probíhá z převážné většiny přímo na e-shopu OnePlus.

OnePlus 6
rozměry a hmotnost: 156 × 75 × 7,8 mm, 177 g
displej: 6,3'', kapacitní AMOLED, 1 080 × 2 280, 400 PPI
sítě: GSM, WCDMA, GPRS, EDGE, HSPA (42,2|11,5 Mb/s), LTE (1024|150 Mb/s)
konektivita: USB Type-C, Wi-Fi 802.11 a/ac/b/g/n, Bluetooth 5, GPS
paměť: 64 GB, RAM: 6 144 MB, baterie: 3 300 mAh
procesor: Qualcomm Snapdragon 845 (8× Cortex-A75 + A55, 2,8 GHz, 10nm)
operační systém: Google Android 8,1 (Oreo)
fotoaparát: 16MPx (4 640 × 3 480), video (3 840 × 2 160), blesk
78 %
vybavenost
?
výhodnost
?
žádanost
cena: ještě se neprodáváPořiďte si podobný model na Alza.cz

Diskuze (6) Další článek: Google má novou aplikaci. SMS teď můžete psát i na počítači

Témata článku: Oneplus, Nákup a ceny, Vlajková loď, Statistika, OnePlus 6, Druhá strana, Nejúspěšnější produkt, Model, Minimální náklad, Čínská značka, Převážná většina, Pátá generace, Špičkový smartphone, Evropa, Milión kusů, Kus, Produkt, Top model, Prodej, Produktové video, Značka, Značka oneplus


Určitě si přečtěte

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

** Vzhled na prvním místě, vše ostatní se musí podrobit ** Nejedná se však pouze o převlečenou Nokii 8, nabídne víc ** Za nevšední design platí samozřejmě jistou daň, a ne jednu **

Milan Měchura | 10

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

** Výrazně vyšší výkon ve srovnání s předchůdcem ** Čistý Android není pro každého, má ale svoje kouzlo ** Moderní pojetí klasiky bez zbytečných módních výstřelků

Martin Herodek | 14

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 34

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

** Velmi zajímavý poměr cena/výkon ** Na špičku ztrácí jen v okrajových oblastech ** Správný mix užitečných technologií bez moderních výstřelků

Martin Herodek | 15