OnePlus 6 je zatím nejúspěšnější produkt čínské značky. K prodeji 1 milionu kusů stačily tři týdny

K značce OnePlus si obvykle každý připojí dovětek „zabiják vlajkových lodí“. Tímto sloganem se výrobce prezentoval ve svých začátcích, letos už ovšem prodává pátou generaci špičkového smartphonu OnePlus 6 (číslici 4 ve značení výrobce přeskočil). A šestce se daří výrazně lépe než jejím předchůdcům, podle grafiky zveřejněné na Twitteru OnePlus se modelu prodalo milion kusů.

Klepněte pro větší obrázek
Model OnePlus 6 je výrazně úspěšnější než jeho předchůdci

OnePlus už rozhodně nemůžeme považovat za nějaký náhodný start-up. Jednak má v zádech silnou společnost Oppo, která mimochodem do Evropy vstupuje i s vlastní značkou, jednak už za 5 let podnikání posbírala mnoho zkušeností a hlavně zná svého zákazníka. Modelu OnePlus 6 k pokoření hranice 1 milionu prodaných kusů stačilo 22 dní.

OnePlus 6 na produktovém videu:

Výsledek samozřejmě nelze srovnávat s giganty jako Samsung, Apple nebo Huawei, které svoje top modely počítají v podobném časovém intervalu i na několik milionů, na druhou stranu OnePlus toho dosahuje s minimálními náklady na distribuci a marketing. Nadále se totiž povědomí značky šíří zejména díky komunitě a prodej probíhá z převážné většiny přímo na e-shopu OnePlus.

OnePlus 6
rozměry a hmotnost: 156 × 75 × 7,8 mm, 177 g
displej: 6,3'', kapacitní AMOLED, 1 080 × 2 280, 400 PPI
sítě: GSM, WCDMA, GPRS, EDGE, HSPA (42,2|11,5 Mb/s), LTE (1024|150 Mb/s)
konektivita: USB Type-C, Wi-Fi 802.11 a/ac/b/g/n, Bluetooth 5, GPS
paměť: 64 GB, RAM: 6 144 MB, baterie: 3 300 mAh
procesor: Qualcomm Snapdragon 845 (8× Cortex-A75 + A55, 2,8 GHz, 10nm)
operační systém: Google Android 8,1 (Oreo)
fotoaparát: 16MPx (4 640 × 3 480), video (3 840 × 2 160), blesk
78 %
vybavenost
0,7/6
výhodnost
?
žádanost
cena:

Diskuze (6) Další článek: Google má novou aplikaci. SMS teď můžete psát i na počítači

Témata článku: Oneplus, Nákup a ceny, Vlajková loď, Statistika, OnePlus 6, Produktové video, Čínská značka, Značka oneplus, Top model, Produkt, Milión kusů, Druhá strana, Minimální náklad, Nejúspěšnější produkt, Pátá generace, Podnikání, Špičkový smartphone, Převážná většina, Prodej, Kus, Značka, Pokoření, Evropa, Model


Určitě si přečtěte