OnePlus 6 je zatím nejúspěšnější produkt čínské značky. K prodeji 1 milionu kusů stačily tři týdny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

22. 06. 2018 10:09

Me treba fascinuje, ze jej neotestovalo dxo, mesic utekl a nic. Pritom ocekavane top modely testuji jeste pred vydanim a recenzi uvolni v den vydani telefonu a vyrobci si na prezentacich honi triko s cisly, ktere jim dxo dalo a jak jsou na spici. Cili bud ma oneplus 6 spatny fotak, ktery by dostal znamku hluboko podprumerem a zakazali jim jej testovat (coz pochybuju, protoze testovat si muze kdo chce co chce a fotak spatny nema podle ukazek na netu),nebo je to vsechno novinarska neobjektivita a delaji jen podle toho kolik jim dana firma zaplati. Protoze kdo se kdy dival na fotky co tam jsou podrobneji, tak musi uznat, ze top fotaky foti skvele s ohledem na to, ze jsou to mobily, ale to poradi a pocet bodu byva nekdy ponekud neobjektivni a nezaslouzene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 06. 2018 09:21

Vzhledem k tomu že na začátky prodeje jsou připraveni překupníci a mají webové roboty které vykradou hned před prodeje . Považují se zprávy o takových "prodejích" za zavádějící. Něco jako "prodeje" Tesla 3.Zajímavý údaj bude počet registrovaných zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 06. 2018 08:39

A recenze furt nikde.... Asi málo platí novinářům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor