OnePlus modernizuje logo a dává slevu 50 eur na nákup modelu 7T

Čínská značka OnePlus se rozhodla k mírné obměně vizuální identity. Modernizuje své logo, jehož součástí je vedle tradiční orámované jedničky se znaménkem „+“ také samotný název OnePlus. Ten je nyní napsán čistým fontem jednotné tloušťky a opět verzálkami.

Samotná číslice „1“ je taktéž vypsána modernějším nepatkovým fontem. Základem je červeně zapsané logo na bílém podkladě, existovat budou ale zřejmě i další barevné varianty, např. černé písmo na bílém podkladě, případně různé inverzní alternativy. Součástí identity zůstává zažitý claim „Never Settle“.

Výrobce, jenž majetkově patří pod čínskou společnost Oppo, si k příležitosti lehké obměny loga připravil akci pro své zákazníky, v rámci které jim na oficiálním e-shopu sleví z cenu smartphonu OnePlus 7T částku 50 eur (cca 1 350 Kč). Objednávat lze se zadáním slevového kódu „SAMEONEPLUS“ i z Česka.

Diskuze (3) Další článek: Samsung Galaxy M21 si bere to nejlepší z Galaxy M31, kompromisem budou foťáky

Témata článku: Oneplus, Marketing, Propagace, Logo, Identita, Česká republika, Obměna, Font, Podklady, Settle, Sleva, Bílý podklad


Určitě si přečtěte

RECENZE: Samsung Galaxy A51 – také letos bude tím nejprodávanějším „áčkem“

RECENZE: Samsung Galaxy A51 – také letos bude tím nejprodávanějším „áčkem“

** Otestovali jsme již druhý model letošní řady Galaxy A ** Samsung se zaměřil na kvalitnější focení, které doplňuje špičkovými AMOLED displeji ** Galaxy A51 bude mainstream, cena však meziročně o něco narostla...

Martin Chroust | 31

Vybrali jsme 15 nejlepších chytrých hodinek a náramků. Začínají na 890 Kč

Vybrali jsme 15 nejlepších chytrých hodinek a náramků. Začínají na 890 Kč

** Nositelnosti jsou specifická kategorie, vybírají se jinak než mobily. ** Co model, to charakter, unikátní mix vlastností, parametrů a funkcí. ** Začneme jednoduchým náramkem, skončíme našlapanými Apple Watch.

Filip Kůžel | 107