Jak jsem se snažil přestoupit od EUROTELU k jinému operátorovi.
16.1.2006 odpoledne jsem se z rádia dozvěděl, že můžu přestoupit od Eurotelu k jinému
operátorovi se stejným číslem.
16.1.2006 večer žádám přes internet u Vodafone o přestup.
17.1.2006 ráno dostávám od Vodafone SMS s číslem objednávky.
17.1.2006 12:30 podávám u Eurotelu na prodejně výpověď. Protože nemám ani paušál, ani
dotovaný telefon, ale jen Go kartu, tak to prý to bude trvat 2 hodiny.
17.1.2006 13:10 jsem na prodejně znovu, protože výpověď podali v neplatném formátu.
17.1.2006 13:25:51 přišla SMS od Eurotelu:Váš požadavek na identifikaci objednávky č….
na přenesení čísla byl úspěšně přijat. Eurotel
17.1.2006 16:30 v prodejně Vodafone dostávám simku a platím paušál na 3 měsíce dopředu.
Je mi sděleno, že jsem na Kladně první přestupující.
17.1.2006 večer volám Eurotelu, proč moje číslo ještě nebylo uvolněno. Bylo mi sděleno, že
uvolnění čísla může trvat ne 2hodiny, ale až 2dny.
18.1.2006 10:15:14 přišla SMS od Eurotelu: Vážený zákazníku, identifikace k objednávce
na přeneseni čísel č… byla úspěšná. Proces přeneseni čísla pokračuje. Eurotel
18.1.2006 večer volám Eurotelu, proč moje číslo ještě nebylo uvolněno. Tentokrát mi
oznámili, že přenos může trvat minimálně 2, maximálně 5dní!
19.1.2006 16:54:08 přišla SMS od Eurotelu: Vážený zákazníku, objednávka číslo … byla
úspěšně ověřena. Proces přeneseni cisla pokračuje. Eurotel
Schválně se vykecávám a provolávám skoro 500,- kredit, protože jinak by stejně propadl.
22.1.2006 celé odpoledne se snažím dovolat operátorovi. Samozřejmě marně, je totiž neděle.
24.1.2006 11:30 konečně jsem se dovolal. Eurotel mi řekl, že se jim moje číslo objednávky
nezobrazuje, takže se asi ztratila.
24.1.2006 12:15 jsem na prodejně Eurotelu. Již potřetí… Prodavačovi se ale objednávka
zobrazuje a je tedy vše v pořádku. Protože jsem asi mluvil nahlas, telefonuje na vedení a
s vítězným úsměvem mi oznamuje, že nejpozději pozítří dostanu SMS o uvolnění čísla.
26.1.2006 večer volám Eurotelu, proč moje číslo ještě nebylo uvolněno. Bylo mi sděleno,
že vše může trvat klidně 30dní.
Potom se již Eurotelu dovolat nedá. Mluvím jen s hlasovým automatem.
1.2.2006 večer volám operátorovi Vodafone. Řekli mi, že objednávka je na moji žádost
Eurotelem zrušena dne 27.1. 2006.
Operátorovi Eurotel se lze dovolat za poplatek 19 korun (jenže ani ty už nemám), ale
odpoví jen na otázky ohledně dobíjení Go kreditu. I na vynadání se dá vydělat.
2.2.2006 12:00 vbíhám na prodejnu Eurotel. Počtvrté. Zase mluvím hlasitě, ale bez
fyzického násilí. Tady přece za nic nemůžou. Prodavač potvrzuje, že se výpověď zrušila.
Asi 30 minut mluví s vedením. Došla mu baterka...Podáváme stejnou výpověď.
2.2.2006 12:48 Přišla SMS: Upozorňujeme na nizký stav Go kreditu.Doporučujeme Vám
dobiti Vaší Go SIM karty. Eurotel. Ani náhodou!
2.2.2006 12:53 přišla SMS: Váš požadavek na identifikaci objednávky č… na přeneseni cisla
byl uspesne přijat. Eurotel. To už tady bylo.
2.2.2006 16:20 jsem přišel na prodejnu Vodafone, abych se omluvil a vysvětlil, že jsem si nic
nerozmyslel a že za zpoždění vážně nemůžu…Tam už vše znají a prý tentokrát nejsem
ani zdaleka první. To je prostě Eurotel. Dostal jsem 2 lízátka, abych se uklidnil..
2.2.2006 17:24 přišla SMS: Přičítáme Vám Go kredit jako odměnu. Eurotel.
Dostal jsem 200,- ani nevím proč, ale stále ještě jsem majetkem Eurotelu.
ryba.udh@volny.cz Jan Herink