Operátorský svět paradoxů. Ben Cristovao propaguje tarif, na který nemá nárok, a neomezená data vám nedáme!

Operátorský svět paradoxů. Ben Cristovao propaguje tarif, na který nemá nárok, a neomezená data vám nedáme!

Uplynulý týden opět přinesl zajímavé „kuriozity“ v našem operátorském rybníčku. Situace s předraženými mobilními daty začíná být neudržitelná a začíná se ozývat i veřejnost. Sociálními sítěmi lomcuje hashtag #jsemneomezenej, se kterým přišel student Jakub Strouhal, toho času hospitalizovaný v nemocnici bez přístupu k Wi-Fi.

Smartphone s mobilními daty je jeho jediným spojením se světem, ale FUP 10 GB mu na celý měsíc hospitalizace nevystačí. Proto vymyslel internetovou iniciativu Jsem neomezenej za nabídku neomezeného datového tarifu a oslovil s ní všechny tři síťové operátory.

Všichni ho víceméně poslali k šípku, někteří se pokusili o individuální „podpultovou“ nabídku, kterou ale Jakub odmítl, protože by nebyla řešením pro ostatní zákazníky. Jiní nabízeli svoje „jakoby neomezené tematické balíčky“, o kterých bylo nedávno rozhodnuto, že síťovou neutralitu nikterak neporušují. Ale ani to nejsou neomezená data v pravém slova smyslu, jak je každý normální člověk chápe.

Když marketing kulhá na obě nohy

Nesmyslnost některých marketingových nabídek ukázal potom v plné nahotě Vodafone, který si k propagaci svého studentského, nebo chcete-li mládežnického tarifu vybral zpěváka Bena Cristovaa. Ten, ač je jistě ve skvělé fyzické kondici, už žádným mládežníkem není a ve svých 31 letech by na tarif #jetovtobě určený lidem do 27 let za normálních podmínek nedosáhl.

Kdy už konečně do sebe zahledění operátoři přestanou vymýšlet nesmysly? Proč místo nabídek vytvářených jen s kalkulačkou v ruce a z reality vytržených (a jistě drahých) marketingových kampaní radši neposlouchají, co jejich zákazníci opravdu chtějí a co dávají tak hlasitě a zřetelně najevo na sociálních sítích? Jak by řekla z YouTube velmi dobře známá věštkyně Jolanda: „Nedělejte kopičiny!“.

Nová reklamní kampaň Vodafonu zaměřená na mladé:

Diskuze (122) Další článek: Samsung si třikrát bere na paškál Apple a hlásí – těšte se na Galaxy Note 9!

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Mobilní data, Neomezená data, Kuriozita, YouTube, Komentář, Marketing, Zábavné, Předražené služby, Síťová neutralita, Sociální síť, Plná nahota, Nárok, Marketingová kampaň, Neomezené data, Zpěvák, Jakub, Data, Celý měsíc, Ostatní zákazník, Jediné spojení, Pravé slovo, #jetovtobě, Neo


Určitě si přečtěte