Operátorský svět paradoxů. Ben Cristovao propaguje tarif, na který nemá nárok, a neomezená data vám nedáme!

Operátorský svět paradoxů. Ben Cristovao propaguje tarif, na který nemá nárok, a neomezená data vám nedáme!

Uplynulý týden opět přinesl zajímavé „kuriozity“ v našem operátorském rybníčku. Situace s předraženými mobilními daty začíná být neudržitelná a začíná se ozývat i veřejnost. Sociálními sítěmi lomcuje hashtag #jsemneomezenej, se kterým přišel student Jakub Strouhal, toho času hospitalizovaný v nemocnici bez přístupu k Wi-Fi.

Smartphone s mobilními daty je jeho jediným spojením se světem, ale FUP 10 GB mu na celý měsíc hospitalizace nevystačí. Proto vymyslel internetovou iniciativu Jsem neomezenej za nabídku neomezeného datového tarifu a oslovil s ní všechny tři síťové operátory.

Všichni ho víceméně poslali k šípku, někteří se pokusili o individuální „podpultovou“ nabídku, kterou ale Jakub odmítl, protože by nebyla řešením pro ostatní zákazníky. Jiní nabízeli svoje „jakoby neomezené tematické balíčky“, o kterých bylo nedávno rozhodnuto, že síťovou neutralitu nikterak neporušují. Ale ani to nejsou neomezená data v pravém slova smyslu, jak je každý normální člověk chápe.

Když marketing kulhá na obě nohy

Nesmyslnost některých marketingových nabídek ukázal potom v plné nahotě Vodafone, který si k propagaci svého studentského, nebo chcete-li mládežnického tarifu vybral zpěváka Bena Cristovaa. Ten, ač je jistě ve skvělé fyzické kondici, už žádným mládežníkem není a ve svých 31 letech by na tarif #jetovtobě určený lidem do 27 let za normálních podmínek nedosáhl.

Kdy už konečně do sebe zahledění operátoři přestanou vymýšlet nesmysly? Proč místo nabídek vytvářených jen s kalkulačkou v ruce a z reality vytržených (a jistě drahých) marketingových kampaní radši neposlouchají, co jejich zákazníci opravdu chtějí a co dávají tak hlasitě a zřetelně najevo na sociálních sítích? Jak by řekla z YouTube velmi dobře známá věštkyně Jolanda: „Nedělejte kopičiny!“.

Nová reklamní kampaň Vodafonu zaměřená na mladé:

Diskuze (122) Další článek: Samsung si třikrát bere na paškál Apple a hlásí – těšte se na Galaxy Note 9!

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Mobilní data, Kuriozita, YouTube, Síťová neutralita, Předražené služby, Marketing, Zábavné, Komentář, Jakub, Jediné spojení, Celý měsíc, Sociální síť, Síťový operátor, Paradox, Data, Tarif, Nabídka, Plná nahota, Operátor, Marketingová kampaň, Uplynulý týden, Pravé slovo, Ostatní zákazník


Určitě si přečtěte

RECENZE: Motorola Moto G6 Plus jde do boje s čínskými dravci

RECENZE: Motorola Moto G6 Plus jde do boje s čínskými dravci

** Moto G6 Plus chce oslovit zejména středně náročné zájemce ** Zajmout bude chtít zejména svým povedeným duálním fotoaparátem ** Funkce Moto jsou zaměřené na praktické denodenní používání

Milan Měchura | 19

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 14

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

** Honor 10 opět přichází se skvělým poměrem ceny a výkonu ** Za přijatelnou cenu nabízí bohatou ochutnávku ze světa nejlepších ** Nastávající tuctovost displejů s výřezem zahání zády s odlesky duhy

Jakub Vrbacký | 11

RECENZE: Huawei P20 — premiant s výhodnější cenovkou

RECENZE: Huawei P20 — premiant s výhodnější cenovkou

** Huawei u modelu P20 nasadil rozumnou cenovku ** V aktuálním portfoliu se P20 jeví jako zlatá střední cesta ** Nechybí moderní výřez v displeji a zůstala spolupráce s Leicou

Jakub Vrbacký | 7