Opravdu Nokia uráží ženy?

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  17. 07. 2001 19:09

Souhlasim s Lucii a moje zena taky.
------
http://www.celadon.cz/akce/neb_ruce.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brtník  |  17. 07. 2001 19:09

Co to melou, jakej billboard, to je neco z prahy, co tady do nich, tu sou akorat uly, med, turisti, buraky a internet, ale zadne billove boardy, co to sou ty zenske spolky to je neco se spartakiadou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucka Kubíková  |  17. 07. 2001 19:09

Zdravím všechny,kterým reklama nedala spát a donutila je nějak se k ní vyjádřit!!!Chtěla bych jen říct,že mě,jakožto ženy,by se měl ten "nevkusný" billboard dotknout,ne-li mě urážet!!Takže,buďto nejsem ženská(kdybyste mě viděli,nepochybujete,že jsem!!!) a nebo se neztotožňuji s názorem našich "zachránkyň"!!Aby bylo jasno!!Ženská(ať už se to feministkám líbí nebo ne)byla,je a vždycky bude sexuálním objektem pro muže!!Už jenom proto,že jsme prostě JINÉ,než oni,a proto,že si to tak příroda vymyslela!!(Mimochodem velmi dobře!!)Ale kromě toho já osobně cítím,že jsme taky partnerky,družky,kamarádky a matky a to všechno(věřte tomu,emancipované přítelkyně nebo ne) ti chlapi vědí taky!!!Oni nás totiž nejen osahávají,znásilňují,ponižují a využívají!!!To v žádném případě neobhajuji!!!!!Oni nás také milují,ctí,obdivují a touží po nás se vším všudy!!!Klidně by ta reklama mohla být obráceně!!!Žena za volantem(pořádná kočka) a nějaký trouba,který je v šoku z toho,že mu sáhne do klína!!!Tak co na to říkáte??Tohle by asi taky neprošlo,co???A jaký je můj závěr???Jestli někdo nemá nic lepšího na práci,než hledat problémy v kresleném obrázku,pak se nedivím,že náš HDP je na tom tak jak je!!!!!Mějte se fajn!Lucka

P.S.:Každopádně,reklama je víc než uspěšná,nemyslíte???)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  17. 07. 2001 19:09

Lucko, napsala jsi to skvele
Je to krasny a vystizny zaver teto diskuze. Jsi skvela a maz podobne nazory jako moje manzelka, kterou obdivuji, vazim si ji a miluji ji.

Zvlast tvuj vyrok o sexualnim objektu je presny. Tak to je a neni na tom nic spatneho.

Ruzne spolky zamindrakovanych zenskych, ktere nemaji nic smysluplneho na praci, okorat vzbuzuji negativni emoce proti zenam jako celku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  17. 07. 2001 19:09

S Tvým názorem souhlasím ... problém však spíše vidím v tom, že tato reklama propaguje násilí a jsem přesvědčen, že to mohlo být stejně vtipné i na stejné téma a bez násilnického tónu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JURIO  |  17. 07. 2001 19:09

Napsalas to sqele, to tu bylo potreba.
Zas nekdo nema do ceho rypat tak si stezuje.
Ten billboard jsem nevidel (ani jsem necetl ten clanek v Respektu), ale podle jeho popisu nevidim duvod, proc by mel zenske urazet. Ty zenske spolky si to akorat zavari samy, vzpomente si na konflikt v Maticni ulici. Existuje hodne slusnych romu, kteri sou poctivejsi nez vetsina bilych a pak jim to par debilu z Maticni zavari a vzbudi vuci tem nekolika slusnym nenavist. Ty kecy co jsem se dozvedel vys (myslim citace z Respektu atd.) me pripominaly toho ****** Ginu kdyz placal o tom, ze nas cekaji oddelene autobusy pro cerne a bile. Takove veci jenom nadelaly skodu a myslim, ze s touto aferou to bude stejne.
Doufam ze jsem neurazil zadne pohlavi ani rasu, ale neni to jenom muj nazor.
Vypada to, ze Celadonu ta reklama vysla. Zaujala, mluvi a pise se o ni a o to jim prece jde.

JURIO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:09

Velice rád bych věděl, které ženské spolky tato reklama uráží. Rád bych je totiž žaloval za to, že jsou pro ně chlapi objektem útoků a že v každém vidí násilníka, který chce s nimi smilnit. To považuji za urážku zase já, protože většinou se jedná o ženy, které mnoho krásy nepobraly a o které chlapi nestojí, popř.se s nimi rozvedli atp.. Z toho pramení jejich nenávist k všemu mužskému, počínaje špinavými ponožkami a konče humorem.
Myslí si, že jsou všichni chlapi prasata, ale kdo jednou musel uklízet "dámské WC", ten mi dá za pravdu, že to je naopak.
Taky jsem se poptával normálních holek v okolí a žádné ta reklama nevadí.
Tak nevím, "Žižkovské ženy" co vás uráží?? Asi to, že vám zrušili MDŽ!!
S heslem "Více žen k soustruhům!!"
AHOJ Tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek  |  17. 07. 2001 19:09

Prekvapuje mne jednoznacny ton, kterym se autor stavi na stranu zadavatele reklamy spolenosti Celadon.
To, jaka reklama vlastne je, nechavam na kazdem z vas. Za svou osobu se priklanim k hodnoceni vcerejsiho tydeniku Tyden: "ctvrta cenova..."
Take se divim, ze to materska Nokia, at v CR nebo ve Finsku nechava bez vaznejsiho dusledku; pouhe vlazne distancovani se s tim, ze v tomto pripade brand Nokia uz patri k pravum autorizovaneho distributora mne docela prekvapil.

Pratelskost a privetivost tradicni tvare Nokia se asi tezko spojuje s kampani, ktera u urcite skupiny recipientu reklamy vzbuzuje negativni emoce.

Vcelku je jasne, ze na ceskem internetu "aferka" odeznela celkem rychle. On take internet nema takovou periodicitu vydavani jako Respekt! Titulek clanek prodava, to byste mohli uz vedet, proto je asi stejne bombasticky jako prvni internetove headliny, ktere na "aferku" reagovaly! Takze v tomto kontextu mi tento utok prijde prinejmensim zbytecny, pokud ho nemam nazvat lacinym a tupym!!!


A jeste neco: pokud uz pisete clanek na zakazku (nemyslim hned, ze ze zistnych duvodu), bylo by vhodne jeho dikci korigovat tak, aby nepůsobila az tak jednostranne!
Drzim Vam palce!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:09

Článek v žádném případě nechtěl obhajovat Celadon Group a neměl být ani o tom, jestli je reklama dobrá nebo špatná.

Ve článku šlo o to, že Respekt billboard spojil s Nokií, která s ním nemá nic společného. Přestože to tiskový mluvčí redaktorce jasně vysvětlil, nadpis článku byl záměrně zvolen nepravdivý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek  |  17. 07. 2001 19:09

Prominte, to myslite vazne???

Ted, jestli se nepletu, mluvite za tiskoveho mluvciho Nokie a HODNOTITE ton nadpisu clanku v Respektu, pricemz pouzivate slovo zamerne nepravdivy. Skoro by to mohlo evokovat pocit, ze Vam autor clanku v Respektu potvrdil, ze umyslne lze???

Znovu se jasne projevuje, ze clanek pisete na zakazku... Mate to zapotrebi???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:09

Článek v Respektu obviňuje nesprávnou firmu z vypuštění kontroverzního inzerátu, i když tiskový mluvčí Nokie tuto skutečnost přímo v článku vyvrací. Nejde o článek na zakázku; to byste tak mohl říct o každém tématu, na které nás někdo upozorní. Je snad článek o nových cenách mobilů Oskara článkem na zakázku společnosti Český Mobil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  17. 07. 2001 19:09

Zase je to ja o koze a vy o voze: To vite, ze neni spatne chytit se zajimaveho tematu a rozpracovat ho. Uz par let pracuju v pr (nastesti ne pro mobily)) a den co den (tedy skoro)vymyslim zajimava temata, o kterych se da psat...
jde o to, jake argumenty ve clanku a posleze i v diskusi na svou obranu pouzivate. A ty vase (mluvim o mobilmanii jako celku) vas tentokrat usvedcuji z amaterismu. Copak muzete hajit tiskoveho mluvciho Nokie, potazmu obvinovat Respekt, coby obhajce nejake firmy, ze lzi v titulku? Nemam nic proti zpravam, byt na zaklade tipu ci upozorneni, jen musi byt ctiva, zajimava a hlavne urcena ctenarum, ne firmam, ktere jsou pro Vas zajimave.

delate Vasi praci dost dobre, lip nez mobilserver, a pokud chcete, naucim vas ji delat jeste lip
vasek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JURIO  |  17. 07. 2001 19:09

Vasku, nejste nahodou z nejakeho zenskeho spolku? ) Me se clanek zda uplne objektivni a nenasel jsem tam nic co by nasvedcovalo psani na zakazku. (kdyz uz tak by to byly jine clanky) Ja s panem Brozou plne souhlasim.

JURIO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  17. 07. 2001 19:09

Ta reklama je sice naprosto pitoma, ale nezijeme prece v americe, takze nevim, proc je kvuli takovy blbosti tolik rozruchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  17. 07. 2001 19:09

No jiste o nic nejde. Radikalni feministky ale dycky najdou neco co jim bude moc moc vadit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Beneš  |  17. 07. 2001 19:09

Osobně si myslím, že je to opravdu nevhodná reklama a že může urazit mnoho žen, které se nepovažují pouze za kus masa, pravděpodobně má i násilnický podtón, ale takové reklamy je dnes opravdu mnoho - proto ji ale nemusíme schvalovat. Pro mnohé pány, kteří se mnou nebudou souhlasit :

Jak by na Vás reklama působila, kdyby jste věděli, že Vaše přítelkyně měla někdy "problémy" s řidičem v autě nebo kdyby byla dokonce znásilněna?

NULA.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk Smetana  |  17. 07. 2001 19:09

Tato reklama mě nijak nepobouřila ale ani ničím nenadchla. Přijde mi spíše trapná než zajímavá. Nevím, proč je kolem ní tolika povyku. Víc se mě dotýká reklama na dárcovství kostní dřeně (daruji zachovalého manžela do dobrých rukou, pokud nenajdu dárce kostní dřeně atp., je toho celá série), to je vrchol nevkusu, nesnážím takovéto útoky na city... Ale takhle blbnout kvůli kreslenému obrázku!? Jděte se bodnout, dámy, i s vašimi spolky, zdá se mi, že nemáte nic pořádného na práci, tak vymýšlíte krávoviny. Stejně jako onehdá podobný spolek ve Švédsku odhlasoval, že pánové nebudou na záchodcích močit do pisoárů, neboť si tím budují nadřazenost nad ženami, které u toho musí sedět na míse a proto budou čurat v sedě také. A bude rovnoprávnost. To jsem si nevymyslel, to je smutný fakt, kdo chce, může si tato fakta ověřit... Myslím, že jsem se už rozepsal dost a urazil také mnoho žen.
Takže na závěr vzkaz takto "postiženým" ženám: "Proberte se!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Holek  |  17. 07. 2001 19:09

Velice dobrý příspěvek.

Tomu zmíněnému spolku, kdybych znal jeho adresu bych vzkázal, že pokud chtějí rovnoprávnost, měli odhlasovat, ať ženy čurají do pisoáru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maria  |  17. 07. 2001 19:09

Ta reklama neni nic moc (snazim se byt objektivni a jsem z branze), spis jsem si ji nevsimla, nez ze by se mne dotkla.
Ovsem okamzite osocovat zeny, feministky, a tahat do toho pisoary, panove, to vypada, jako by se ta reklama osobne dotka vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guevara  |  17. 07. 2001 19:09

ad reklama na darcovstvi kostni drene:
osobne jsem ji nevidel, jen jsem o ni slysel. je to dost husty, ale spousta lidi umira, protoze kostni dren neni. po tyhle kampani se ozvalo za den tolik potencionalnich darcu, co se ozve normalne za rok. moc tomu nerozumim, ale darovat kostni dren neni jen tak, je to spousta neprijemnosti, takze kdyz to nekdo podstoupi, tak je doooost dobrej. A ze nekoho ta reklama poburuje? At' si polibi prdel... Me poburujou jiny reklamy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk Smetana  |  17. 07. 2001 19:09

Darování kostní dřeně je zajisté chvályhodná záležitost. Mám kamaráda, kterému darovala kostní dřeň jeho sestra, čímž mu zachránila život. Navíc zhruba vím, jaké jsou s tím problémy. Vím, že bych komukoliv z rodiny, či svých dobrých známých kostní dřeň daroval. Jsem také dobrovolný dárce krve... Přesto mě ta reklama pobuřuje a to dost. Je to černý humor a ten v takovýchto věcech nemá co dělat.

P.S. Klidně si tu prdel políbím, ovšem jsou tu jisté anatomické meze, které mi v tom brání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Marik  |  17. 07. 2001 19:09

Jezismarja...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  17. 07. 2001 19:09

Presne tak!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rados  |  17. 07. 2001 19:09

stejne je to pravdiva reklama, akorat trosku prehnana, protoze kdyz nekdo jede s babou, tak ju osahava a kdyz telefonuje, tak nemuze no a kdyz ma HF sadu, tak aspon tou jednou rukou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor