Oskar a MMS: kompletní informace (doplněno)

Diskuze čtenářů k článku

miki  |  28. 09. 2003 14:53


Malý příklad:

Mám ke svému tarifu nastaven ještě datový tarif za příplatek tak mě 1kB vyjde na 0,43 Kč přítelkyni jsem už tento tarif neaktivoval tak ji 1kB vyjde na 0,525Kč. Tak jdem počítat: když budu odesílat obrzkový soubor o velikosti 30kB což je průměrný obrázek tak dojdeme k následujícím číslům.

9,98Kč (MMS) + 30kB x 0,43Kč (přenos dat) = 22,88Kč

následně příjemce zaplatí za příjem

0 Kč (MMS) + 30kB x 0,525 Kč (přenos dat) = 15,75 Kč

to znamená, že si takto přijde operátor za odeslání jedné MMS i na 38,63 Kč a to už je dosti rozdílná cena proti původním 9,98 Kč nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  08. 09. 2003 18:41

Me prisla do 5s SMS ze jsem byl zarazen do zpracovani. A do 15s ze sluzba byla aktivovana. Akorat pokud nemam na oskarte ani jednu volnou SMSku, tak na to fakt kaslu. 10kc platit nebudu.

BTW: po 5kc bych je posilal, predpokladam, ze pri vybudovane siti jsou dodatecne naklady na jednu MMS mizive, takze by mohl mit Oskar ode me cca. 30kc/mes navic za sest kousku, takhle nebude mit nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KW  |  10. 09. 2003 10:14

No co jsme slysel od kamarada z TM, tak cena MMS technologie vychazi skoro na 100 melounu, takze ty naklady na jednu MMS moc mizive nejsou

KW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  07. 09. 2003 12:58

nebyl jsem tu nekolik mesicu a zase nekolik nebudu...stale stejni magori s nefunkcnima Sockiema,nedostupnym TMO a predrazenym polostatnim Errortelem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noremorse  |  03. 09. 2003 17:03

Jak je možný,  zaktivoval jsem si FotoSlužbu MMS a potvrzující sms nikde a jsou to už 4h. Na netu je jasně aktivováno. Nastavil jsem si tel. SE T610 v pohodě. To mi teda laskavě někdo sdělte, kdy začnou ty mms fungovat? Já ji sice odešlu, ale nedorazí a stejný je to i obráceně.








Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sun Li  |  04. 09. 2003 00:54

Potvrzuji, u mě to samé. V úterý poslaná MMS nedorazila ani do této chvíle, další ve středu na jiné tel. číslo (vše do sítě Oskar) nedorazila též a do třetice dnešní popůlnoční na třetí Oskaří číslo - ani ťuk. V telefonu vše správně nastavené, MMS aktivovány. Nechápu, kde je tedy chyba? Vždyť byly MMS testovány a vše se jevilo (kromě ceny) příznivě. To je už druhý šok, první cena, která je nemlich ta samá, co u konkurence a teď navíc MMS, které adresátovi  pravděpodobně nikdy nedorazí.  Nevím, jak ostatním, ale mně se za NULA - NULA - NIC platit nechce. Včera chodily zmatečné SMS o chybném kličovém slovu snad všem, kteří si aktivovali MMS, mně se zase stalo, že po zaslání aktivační SMS mi došla zpět hláška Použijte prosím šestimístné administrátorské heslo, které jste si zvolili. Oskar. Zírám jako puk. Jaké administrátorské heslo? Mám jen heslo pro komunikaci s operátorem a to bylo v SMS uvedeno.Tak znovu přes hlasovou samoobsluhu, systém na mě spustil informace o MMS. Fajn, říkám si, aspoň nemusím do menu a hned si to aktivuju, takže mačkám dvojku pro aktivaci MMS. Ozve se mi něco jako Aktivace MMS a konec, nezaktivovalo se zas nic. Napotřetí to zkouším přímo přes menu mé služby a konečně se povedlo. Jenže radost byla předčasná, na toto číslo nedorazila testovací MMS a už to jsou cca 3 hodiny. Jeví se mi to jako značně podivné, po tolika přípravách a čekání, nakonec paskvil. To už nemůže být náhoda, když ze tří MMS nedorazila ani jedna. Víc už zkoušet nemíním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noremorse  |  04. 09. 2003 10:36

Tak včera, když jsem se vrátil z Linkin Park (po půlnoci), byla na mám mobilu MMS od kámoše, kterej ji posílal z T-Mobilu okolo třetí hodiny odpoledne. Tak tomu říkám pašácký intervaly. Jinak jemu došla taky ode mě ve stejnou dobu, co mě od něho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sun Li  |  04. 09. 2003 19:04

Grr, tobě aspoň MMS došla, i když poněkud pozdě. A mně doteď ani jedna. Vše znovu překontrolováno, vše aktivní. Posíláno na Nokii 3310i a na SE T68i. Odesílateli z Oskara se neobjevila ani žádná chybová hláška. Potom byla ještě poslána jedna zkušební MMS kamarádovi, který nemá MMS telefon, ani aktivovány MMS. Došlo mu upozornění, že si MMS může vyzvednout na adrese té a té, jenomže když si tam pro MMS šel, cca půl hodiny po zaslání, tak mu systém oznámil, že už je pozdě, že MMS už si nemůže prohlédnout. Takže je to opravdu bomba, to se tedy musí nechat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noremorse  |  05. 09. 2003 12:08

Tak mě se to nějak zpamatovalo a vše chodí, jak má (nejspíš) Ode mě (Oskar) na Eurotel cca. 2 min. Z T-Mobilu ke mě (Oskar) cca 3 min. Ode mě (Oskar) na T mobile cca 3 min. Ale po pravdě řečeno, tuto službu nehodlám do budoucna používat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  03. 09. 2003 09:04

uz Vam nekomu dosla MMS od oskara ?? nevite v kolik hodin to odesila ???? a asi fatalni otazka, kdyz mam v telefonu dva profily (GPRS WAP a MMS) zda musi byt vybrany MMS profil pro to, aby se zprava dorucila hned po odeslani ???? telefon T310, Oskarta. diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  03. 09. 2003 09:54

tak jsem z toho taky celkem jelen.

a) vase konkurence a oskar uvadi IP adresu se .111 na konci, nicmene vy uvadite IP adresu shodnou s wapovou, tj. s .011 na konci. ja mam v mobilu nastavenou tu vasi, a mms-ky muzu v pohode odesilat (vyzkouseno) a stejne tak muzu pres ten profil i wapovat, ale prichozi mms jsem zatim nedostal... viz b)

b) mam T610 a chci se zeptat jak ho mam nastavit, aby mi prichozi mmsky chodily (zatim neodzkouseno) - tenhle mobil neumi byt porad "gprs-enabled", takze me zajima jak to pri prichozi mms funguje? to se jako mms samo zapne, stahne zpravu a zase vypne?

co na to jan tleskac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  03. 09. 2003 11:05

spravne je 111 na konci, nicmene do teto chvile mi zadna mms nedorazila 11:02, tedy MMS koktejl. jdu se zeptat do oskara(prodejna), tak uvidime jakou maj informovanost., tak za hodku dam report.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  03. 09. 2003 12:23

vedi prdlacky, ale to se dalo cekat. musel jsem ukazovat co a jak maj na webu, no proste nic jsem se nedozvedel. pokud nekomu uz dosel MMS koktejl, muze tady napsat jake ma nastaveni ??? dikes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  04. 09. 2003 09:45

MMS koktejl evidentne nejede. vcera jsem volal na infolinku 800777755, a po 10 , slovy deseti minutach cekani jsem se dostal k operatorovi. ptal jsem se na oskarty a mms koktejl, jestli maj technicky problemy at to reknou na rovinu. bylo mi receno ze je to i pro oskarty, ale ze pry ma nejake vnitrni informace kde je napsano, ze to muze trvat az 5 dni od aktivace , nez zacnou koktejly chodit. blbost, podle me maj celou tu zalezitost s MMS pekne v p.i.c.i. udajne, pry kdyz mi do peti dnu nic neprijde, tak se mam ozvat. mam pocit ze to oskar KRUTE nezvladl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  02. 09. 2003 23:49

už proto, že jedinou službou, kterou bych si dovedl představit, že bych jí mohl občas využívat jsou Pohlednice od ET. Nikdo z lidí, kterým bych občas MMS možná poslal nemá MMSkový telefon, takže tahle služba je pro mě pasé. Kvalita foťáčků v současných telefonech je natolik mizerná, že se výstupy z nich nehodí ani k práci (poslat šéfový nějaký snímeček ze stavby a pod.).

Informační služby vypadají sice fajn, ale jsou tak předražené, že se nedají používat - pokud je to možné, celé noviny vyjdou levněji než jedna MMS s předpovědí počasí, pokud je člověk někde v lese a touží po zprávách, může použít WAP přes GPRS a za těch 15 korun si přečte všechny aktuální články třeba na iDNES.

Zasílání erotických obrázků za 30,- je pak úplně směšné. Jednak jsou to jenom obrázky a pokud se bez nich někdo neobejde, tak za cenu dvou takových MMS si může koupit mnohostránkový pornomagazín. O poměru "cena/výkon" nemá asi cenu diskutovat ani v tomto případě.

Dovedu si představit, že v rámci promoakce vlastníci MMS telefonů pár MMSek odešlou, ale to je tak všechno. Možná je smyslem těchto akcí dát operátorovi čas, aby přišel s nějakými skutečnými službami, které by zákazníky přiměly nějaké ty MMS posílat či příjmat.

Jinak mě mrzí, že ve všeobecném MMSkovém šílenství (které osobně moc nechápu) trošku zapadla zpráva, že od 1. září je možno využívat služeb GSM Bankingu ČSOB i s Oskarem (četl jsem to ve včerejších LN a více podrobností o tom zatím nevím). Myslím, že tento počin je pro řadu Oskarových zákazníků podstatnější než nějaké hloupé posílání obrázků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  03. 09. 2003 09:12

Tak tak.. snad jedině ta pohlednice... Jen asi u dvou lidí v seznamu vím, jaký mají telefon a tak nebudu posílat MMSky ... Těm, co nemají MMS MT bych přidělal práci s vyzvedáváním obrázku a ještě bych prodělal (e-mail by vyšel levněji)... ach jo, ti vydřiduši operátoři :)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jmx  |  03. 09. 2003 14:37
Petruska  |  02. 09. 2003 23:13

Jak jinak teda posilat MMS?Pres GPRS?Nebo pres WAP?Email klientem nebo ...?Vyplati se to v odesilani i v prijmani?Ma to nekdo vyzkousene?Diky, PETRUSKA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 09. 2003 11:48

Samozrejme, ze se vyplati to posilat jako e-mail pres e-mailoveho klienta. Pokud dana e-mailova schranka podporuje notifikaci, pak staci stahovat az po prichodu informacni sms o novem e-mailu. Cena se lisi radove (je levnejsi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  02. 09. 2003 22:43

U tarifu nezavěšuj vyjde na 1977,-  + 2000,- záloha. Znamená to, že když si dojdu do prodejny Oskara, koupím si tarif Nezavěšuj s tímhle telefonem, tak zaplatím 3977,- Kč? A potom, když obratem zavolám na oskarlinku a zruším ten tarif, tak propadne záloha a telefon mi zůstane? Funguje to pořád tahkle? Není v tom nějaký zádrhel? Za 4000,- Kč bych to bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka_Balounova  |  02. 09. 2003 22:37

NECHAPUUUUUUUUU. Ta promo akce 3mesice zdarma je pro vsechny tarify?

Protoze veta: zdarma bude u nejnižšího tarifu tři měsíce, u nejvyššího pak celý rok. By pak odpovídala tomu, že to platí jen pro tarify nové generace. Mám dohodu tak nevím jestli to platí i pro mne. A můžu to pak deaktivovat v lednu?

DIIIK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 23:07

Pro současné zákazníky platí akce s balíčkem tři měsíce - dohromady tak dostanou 30 MMS zdarma. Pro nové zákazníky je délka zvýhodnění odstupňována podle tarifu, který si pořídí. U nejnižšího je to opět tři měsíce, u nejvyššího ale až celý rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  02. 09. 2003 21:50

Za tyhle ceny můžou diskutéři, kteří tady už několik měsíců masírují Oskara přispěvky na téma: "bez MMS není život možný". Tak si to teď užijte. Dejte Oskarovi pořádně vydělat. Určitě se na to těšil stejně jako vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  02. 09. 2003 18:56

Zdravím, už dlouho jsem do diskuse nic nenapsal, jenom jsem si příspěvky četl. Ale teď bych měl takovou poznámku; nebo spíš vzkaz pro Mobiho. Já taky patřím mezi Oskarovy první zákazníky a mezi tzv. zákaznickou základnu. Už několikrát mě mrzela opatření, která Oskar udělal, ale je důležité si uvědomit, že se jedná o firmu, které jde především o profit a "láska k zákazníkovi" je pouze předstíraným prostředkem jak vydělat. Myslím, že se Oskar ještě nezachoval tak strašně, aby tady Mobi musel předvádět hysterické záchvaty a - jak napsal Mirek77 - opravdu se Mobi začíná jevit jako nesvéprávný. V poslední době si taky nepřipadám, jako by se o mě Oskar jako o svého stálého a dávného zákazníka zrovna příliš staral, ale já vím to, že právě proto tady mám konkurenční prostředí, díky kterému si můžu vybrat. Jestli se Ti Oskarova cenová politika nelíbí, zbývají další dva operátoři, kteří s radostí přivítají tarifního zákazníka konkurence. Ujišťuju Tě, že už jsem si taky pročetl např. nové služby, které na tiskovce představil T-Mobile a zdají se mi víc než zajímavé.

A to že jsi TY nespokojený, neznamená, že to musí všichni vědět a nemusí kolem toho být tolik rámusu. A jestli nechceš opustit Oskara kvůli tomu, že sis ho oblíbil a připadal Ti - nebo snad ještě připadá - jako "přívětivá síť", ve které chceš zůstat, tak Tě ujišťuju, že stejně jako oba zbývající operátoři je síť Oskar jenom hromada BTSek zabalená v reklamní kampani. A to je velmi důležité si uvědomit...

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 09. 2003 21:24

Jenze Mobi se uz rozhodl, ze bude radeji volat z okna, proda mobil a penize da na stavebni sporeni!!!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  03. 09. 2003 08:57

Jenomže je jako Ruml.. ten taky svůj odchod již několikrát slíbil...

Ale k věci. taky mám Řekni mi a jde to. V mé struktuře volání je to nejlevnější tarif a navíc: neprovolané minuty převede, za příchozí e-maily -> SMS neplatím a to je podstané. MMS mě nezajímají, nevyužiji ani těch 15 free SMS co již mám.... a navíc..MMSky bych musel posílat tak sám sobě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  03. 09. 2003 18:22

 No tak to jo.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  02. 09. 2003 18:12

A by the way...bikiny jsou fakt dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  02. 09. 2003 18:10

To je od Oskara férový, že má MMS zdarma jak pro nový, tak pro starý zákazníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  02. 09. 2003 17:41

Oskar nabízí jednu MMS za 9,50 a dále nabízí Balíček 10 MMS za 90,- bez DPH (nevypotřebované MMS se nepřevádějí do dalšího měsíce). I malé děcko si spočítá tu "úžasnou" výhodu! Nebo že by v Oskarovi neuměli počítat? P.S.: jedinou výhodou zatím je, že je balíček na 3 měsíce zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  02. 09. 2003 17:06

nechci vám nějak kazit náladu... ale u T-Debila momentálně (cca od 15:00) nefungují MMS  že by jejich síť nevydržela nápor MMS poslaných z Oskara?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  02. 09. 2003 18:08

Ale co to povidáš?

Já jich mezi 15-16hod. poslal asi 10 a přijal taky asi 10 vše  v pohodě chodí ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  02. 09. 2003 19:27

zkus si zavolat na Infolinku T-debil teď už to mám i potvrzené údajně "technické problémy".... prostě na to nemaj síť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  02. 09. 2003 19:57

Heh, ty jses XTeenovo kolega?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aheloj  |  02. 09. 2003 16:57

Víte vůbec, že všichni tarifní zákazníci můžou vyzkoušet mmsky na 3 měsíce zdarma??? Každý měsíc 10 mmsek zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  02. 09. 2003 19:54

I Slysim vas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 09. 2003 21:10

Ano, i u tarifu Slysim Vas je k dispozici 10 MMS mesicne po dobu 3 mesicu od aktivace balicku moje MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  03. 09. 2003 08:31

Prosím? Jak může jet MMS u Slyším Vás?????? Vždyť tam nefunguje ani GPRS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 09. 2003 19:29

Neznamena, ze kdyz operator neumoznuje u tohoto tarifu GPRS APN wap a APN internet, ze nemuze podporovat APN MMS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  02. 09. 2003 16:43

pokud pomineme vsechny docasne promoakce, tak nejlevnejsi MMS ma Eurotel.

U tarifu Individual mam predplaceno 50 MMS (presne toto mnozstvi vyuzivam) a stoji me to celkem 375 Kc, tedy v prepoctu na jednu zpravu je to: 7,50 Kc / 1 mms, COZ JE NEJNIZSI STALA CENA ZA MMS V CR !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 22:09

U tarifu Individual mam predplaceno 50 MMS (presne toto mnozstvi
vyuzivam) a stoji me to celkem 375 Kc, tedy v prepoctu na jednu zpravu
je to: 7,50 Kc / 1 mms, COZ JE NEJNIZSI STALA CENA ZA MMS V CR !

Jen si vsimni, ze ty MMSky te stoji 7,50 jen v pripade, ze jich posles prave 50. 375/10 = 38 tedy musis jich poslat alespon 38, aby cena za 1 MMS klesla pod 10Kc.

Tesime se na Vas, Vas ET/MT/OS. Vyvalte prkenice a solte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TROY  |  02. 09. 2003 16:08

Hmmm tak s timhle OSKAR neprorazí-cena je vysoká a když má ještě T-Mobil tu akce z MMS tak to teprv ne. Tak s timhle mě vůbec nepotěšil a at si ty MMS nechaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  02. 09. 2003 15:41

Ja a pouzivat Sockare? No fuuuuuuj. Ze te huba neboli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  02. 09. 2003 15:59

Tak se nejak prejmenuj troubo, s tim nickem t-user vypadas jako  TMobajli socka, kdo ma pak poznat ze se k TMo nehlasis 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 16:01

Ja a pouzivat Sockare? No fuuuuuuj. - Copak tě někdo obvinil, že používáš TM ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2003 16:18

Hele t-usere, Ty se tady nezabyvej diskusema o Oskarovi a koukej pekne pilne telefonovat ze sveho t-tarifu at svyma t-penezma pekne zadotujes Ukrajinskym spoluobcanum jejich komunikaci s domacim vededenim mafie. Tak odloz klavesnici, bafni mobila a sup sup - Tvuj operator vi co chces, tak hled abys provolal nejakou tu tisicovku. Je to jasny?!?!

Jinak k cene MMS - snad je to vydrbavka s T-mobile a jeho prodlouzenim akce za 2Kc, zatim je 10kousku gratis a pak se uvidi. Za desetikacku jsou MMS mrtvola, leda tak o dovolene, nebo na Vanoce, jinak ani tuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  02. 09. 2003 16:43

Nahodou t-world je bezva. Vsude sama t-ruzova t-barva. Mame krasne t-holky. Za t-volani platis t-penezma a nejaci t-rakosnici ci t-ukrajinci jsou mi uplne t. t-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 16:48

Zapoměl si na t-tenisty a hlavně na super T-Zones .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichálek  |  03. 09. 2003 17:22

Hele možná si myslíš, že žiješ v t-mumulendu.

Hele nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer wolverine  |  02. 09. 2003 15:37

T-user jsi trapný. Když se ti to nelíbí tak SKARA nepoužívej a nerozdmýchavej tu pořád vášně. každý nechť si zvolí operátora dle své vůle. Kapišto?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-user  |  02. 09. 2003 15:13

Vazeni sockari,

rozbijte prasatka, vyberte babicce vkladni knizky a hura na MMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar on-line  |  02. 09. 2003 15:45

A proč bysme rozbíjeli prasátka? Zatím máme měsíčně 10 MMS zdarma, to nám plně stačí. A potom? Kdo ví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  02. 09. 2003 15:58

Proc by to jako meli uzivatele TMobile najednou zacit rozbijet prasatka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer wolverine  |  02. 09. 2003 14:38

Jenže v rámci promoakce mám měsíčně 10 MMS ZADARMO! Po dobu tří měsíců což znamená že ušetřím tři sta a kdoví jestli je všechny stačím odeslat. Třeba na konci roku cena spadne! Kdo ví ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  02. 09. 2003 12:46

Tohle je primo ze Samoobsluhy Oskara:

Ke každé aktivaci FotoPošty MMS budete po dobu 2 měsíců zdarma dostávat Oskarův MMS Koktejl, což je denně jedna zajímavá zpráva z MMS Magazínu doručena přímo na váš mobil. Tato nabídka platí do konce března 2004. Kromě toho si můžete do konce ledna 2004 na dobu tří měsíců aktivovat balíček 10 MMS zpráv měsíčně zdarma.

Plyne z toho, ze kdyz ten balicek objednam ted, tak budu mit 10MMS zdarma jen zari, rijen, listopad a ne az do ledna 2004!

A taky ze budu 2mesice dostavat denne uplne zbytecnou MMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  02. 09. 2003 13:41

ber to pozitivne :)

muzes si ten balicek taky aktivovat treba az posledni den (tedy posledniho ledna 2004) a budes mit po cely unor, brezen a do konce dubna tech 10MMS-ek taky jeste zdarma 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  02. 09. 2003 12:45

Já jsem velkej zastánce Oskara, ale je to hustě ubohý!!!! Cituji Oskara "Čekáme na vhodnou dobu kdy s MMS budeme moci udělat Masovou službu"  PROBOHA, jak to chtěj udělat, když stojí MMS 10kč, tak to se opravdu nechytaj!!! A hlavně u Oskara, jak se tu říká jsou socky, ale socky přece nemaj na MMS telefon za 10 000,- a telefonů do 5000,- no to jsou snad dva nebo tři!!!

Viz můj případ, chtěl jsem si koupit Sagem My X6, ale pokud Cena MMS neklesne alespon na 5-7kč, tak si je Oskárek může nechat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichálek  |  02. 09. 2003 13:40

Ahoj Sovičko.

Jo to máš pravdu, že to je ubohý. Mohl alespoň nasadit lepší cenu do vlastní sítě, když né nic jiného. Zase na druhou stranu ale musíme uznat, že zpráva je až do 100 kb, což u konkurence je jen 30 kb a to je trikrát víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  02. 09. 2003 15:37

Ale kulový...

Běžně posílám MMS o velikosti 50-60 kB z T-Mobile na Eurotel - a ještě se mi z těch cca pětadvaceti pokusů nestalo, že by nedošla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichalek  |  02. 09. 2003 17:23

No to je zajímavý, tak mě se nepodařila odeslat ani o velikosti 31 kb, tak to seš asi protekční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  02. 09. 2003 15:38

Ahoj Myško, jak je?? No stejně 100kb, vždyť psali, že se ti málo kdy podaří překročit 30kb!!!

Hele a co takhle platit podle velikosti MMSky??? Třeba jeden kb mame za 30 halířků, no a MMS O VELIKOSTI 15 kb by stála 4,50kč, no to by přece šlo ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miMInkO  |  02. 09. 2003 16:09

to by rozhodne neslo. ..

jestli rikas ze 15kb za 4,50 tak 30kb za 9,00 a tak dal... ja posilam MMSky ve velkem formatu (640x480) a bezna velikost v dobre kvalite fotky je tak 40-50kb, coz by podle tvy ceny bylo dosti drahy...

mam u ET tarifem Individual a mmska me stoji 7,50 Kc  (50 mmsek za 375 kc), coz je nejnizsi stala cena za MMSku na ceskem trhu  (tim vyrazem "stala" vylucuji vsechny docasne promoakce!). navic ET ma nejvetsi nabidku obsahu pro MMS, takovy vyber TMO a OSKAR nemaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  02. 09. 2003 11:48

a to jsem jeste zapomel jednu vec a to technickou stranku veci a to ze se jaxi operaotri nezminuji o tom jak se lisi prijmani a tim i vlastne da se rict egonomie pouzivani MMS. takze pro neznale nechte si zdat o tom ze to chodi jako SMS. musite mit nastavny profil v mobu ktery musite mit neustale aktivovany pokud nedej boze budete na wapu nebo budete pouzivat mob jako modem absolvujete krasnou proceduru preruseni wapovani nebo pripojeni k netu prehodite porfil aby ste si stahli KRASNOU MMS uplne nahovno a pak az si ji prohlednete date mobil zpet do nabijecky prehodite profil a opet se prihlasite na net. FAJN SLUZBA. PS: zapomente na posilani MMS na pristroje jinych vyrobcu nez mate vy at se to tyka rozliseni obrazku (standart tam sice je myslim 80x60 ale ten bude nekdo dodrzovat tezko) a hlavne na posilani MELODII mezi founama. sqela sluzba za 10 kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  02. 09. 2003 12:40

Presne!!!

Ta sama zkusenost! Protoze jsem si dovolil zacit pouzivat GPRS na ICQ a email, ZADNA MMS MI NEPRIJDE. Proste kdyz jste prihlaseni pres nejaky jiny profil na GPRS, mate smulu a nic vam nedojde.

A nejlepsi na tom je, ze pokud nepostrehnu pipnuti a asi pul sekundu trvajici napis Prijimam novou multimedialni zpravu (ktera ale stejne nedojde!), tak nemam na N7650 sanci zjistit, ze mi nekdo neco posila.
A taky se neda prichod te MMS vynutit, takze i kdyz si te hlasky vsimnu a hned GPRS vypnu, stejne ta MMS nedojde, protoze jsou tam nejake intervaly kdy to sit zkousi dorucit.

Ted uz mi ma 3dny dojit MMS z TMO na muj ET. Dvakrat mi phone pipnul a to je vse. Nedosla ani SMS, kde si ji muzu vyzvednout na netu.

Opravdu skvela sluzba za 10Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  02. 09. 2003 13:35

pro tyhle ucely (ze mms nedojde, treba protoze mam phone off) jsem si aktivoval za mesicni poplatek 50 Kc a uz mi nic neunikne. diky jednotnymu uzivat.jmenu a heslu (ktere by normalne bylo jine pro kazdou mmsku) mas stale pristup ke svym zpravam.

zpravu dorucenou do osobniho alba muzes primo z nej preposlat na jakykoli mobil nebo email (takze i na svuj mobil) a stejne tak muzes ze svyho mobilu preposlat mmsku do alba (napr. pro archivaci atd). me se to docela osvedcilo..  :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadaň  |  02. 09. 2003 15:43

No jasně, 7650 je shit. Na jiných mobilech je to O.K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  02. 09. 2003 17:32

Jo? A jak to teda chodi tam? Chces mi rict, ze Ti dojde ma jiny mobil MMS i kdyz jsi pripojeny treba na ICQ?

A jak zaridis, aby sit poslal MMS ve chvili, kdy ty se odpojis od GPRS?

A jak vypada upozorneni, ze ti nemohla dojit MMS kvuli zapnuztemu GPRS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 21:52

Na Siemens S55 je videt podstata MMS:

Je to kombinace SMS a GPRS datoveho prenosu (v podstate variace na PUSH technologie na PC).

Kdyz vam nekdo posle MMS, na S55 vam prijde SMS neco jako "prisla vam MMS".

Pokud chcete, muzete si ji stahnout "otevrenim" prichozi upozornujici SMS. Mobil pak pres GPRS MMSku stahne.


Pokud jste zrovna pripojeni GPRSem na inet, upozornujici SMS vam prijde pozdeji.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scane  |  02. 09. 2003 18:04

Milý Kaďáku, ty si asi 7650 videl tak akorat z vokna a mozna sis o ni neco nekde precet,ze???Ja sem pracoval s SET610 a N7250 a na MMS je porad stejne nej. N7650 a T610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 13:51

No nevím proč posíláš do PRD..E jen Oskara, za to nad čím brečíš můžeš do stejného místa poslat kteréhokoliv operátora .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  02. 09. 2003 14:15

proc bych mel posilat T-M nebo ET do haje? ja jsem zakaznik oskara ( nepocitam nonstop u ET) a tak se vyjadruju k pocinum sveho operatora kterej MMS opravdu nezvladnul. rok cekani na to same co maji ostani dva uz davno za stejnou cenu...ubohost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  02. 09. 2003 11:38

OSKARE jdi do PRD..E! mel jsem u oskara GPRS standart na WAP. po odriznuti sem ho odhlasil takze ode me oskar nedostane 200 k pausalu. rad jsem si priplatil 1000 a mam u ET data nonstop protoze to je solidni pomer cena/vykon. kdyz mam ET mam i MMS a proc je nepouzivam? protoze OSKARE je to velky nepomer ke sdelene informaci a ty si myslis ze je budu posilat u tebe kdyz jsme byli dobri kamaradi? jen proto? fotky z mobu posilam zasadne pres email klienta a to v ramci ET pausalu da se tedy rict ZADARMO! ty se odvazujes za obrazek 101x80 pixelu s kozama chtit 30? tak pro lemply kteri to nevedi tu davam k dobru radu ze na WAPu toho porna maji plno a ZADARMO! za tech 30 kc si pres WAP vyhonej ptaka u desitky obrazku a to i s moznosti zvolit si velikost obrazku podle velikosti displaye na mobu! takze shrnuti oskar se uz rok sere. zacalo to pomerne zklamanim nad novyma tarifama. paxe dozvime ze sim plus je zadarmo ale aktivace nebo jak to presne je je za 300 (kdepak je slogan za nomalni veci je nomalni neplatit? tohle byl trapnej figl). no pak tu mame pausal za moji jednicku, aktivaci 2v1 - volba jen pro bussines a to ani nemluvim o nakolonovane sim kdyz tu mame linku 1 a 2. neschopnost reagovat na nabidku GPRS ostatnich a tim nemyslim nonstop pausal. nno a ted MMS. doufam ze se tem trem prasatum podiva nekdo na zub nejlepe UHOS a popta se proc MMS stoji vsude stejne a co je pravdy na tom ze se meli zpoplatnit vsechny SMS brany najednou. oskare my uz kamaradi nejsme protoze ty o to nestojis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  02. 09. 2003 11:29

Já si myslím, že tady nejde jen o samotnou cenu za MMS služby. Oskar zkrátka přehodnotil svou strategii a místo levnější operátora, který nabízel levnější služby, začal vsázet na kvalitu služeb.

Dalším faktorem je i to, že trh je již nasycen a mobilní operátoři se začínají chovat dle kapitalistické příručky. A to tak, že vidinou úspěchu je maximalizovat svůj zisk.

Navíc nabízí tzv. balíčky MMS a každý se může rozhodnout ve svobodném státě, jakého operátora bude používat. Ta cena 10,- kč za MMS je ve srovnání s višegrádskou čtyřkou ( POLSKO, SLOVENSKO, ČESKO, MAĎARSKO) nejlevnější. Jsou země, například v asijských zemích se MMS prodává za více než 50,- Kč.

Příjde doma UMTS, a chci každého čtenáře mobilmánie vidět, jak bude nadávat na to, až bude si prohlížet video na svém mobilu, nebo se bude připojovat na vysokorychlostní internet za více než 100,- Kč.

Před 2 lety jsem četl v časopise Telefon+, že až příjde síť UMTS a člověk se pomocí mobilu připojí k internetu, tak za 1MB přenesených dat zaplatí cca 200,- Kč. Totiž operátoři budou mít vysoké náklady na výstavbu své sítě a investice vložené, budou chtít nazpátek. Navíc příjde doba, pokud se udrží Špidla u moci nejpozdějí do roku 2006, kdy v této zemi bude nezaměstnanost kolem 15%, na Severní Moravě to může být kolem 50%, a jsem strašně zvědat, zda-li nějaký mladý teenager bude používat UMTS a bude ochoten do svého mobilu vrážek 5000,- Kč/měsíčně.

UMTS a MMS jsou podle mého názoru služby, které nikdo nepotřebuje, jsou a budou vždy předražené a budoucnost těchto služeb vidím moc černě.  I kdyby MMS zpráva stála 100,- Kč, důležitost je především nejen kvalita samotné služby, ale i také vysoká kupní síla obyvatelstva. To je otázka spíše pro ekonomy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 14:25

Ona ale i ta maximalizace zisku ma sva pravidla. Nezalezi jen na cene sluzby ale na poctu uzivatelu ochotnych sluzbu odebrat. A i male dite (nejen ekonom) vi, ze vice odebirana sluzba prinasi vetsi zisk nez sluzba, ktera ma sice vysokou cenu ale nikdo o ni nestoji.
Ad UMTS. Uprime, pripojil by ses na internet za 200 Kc/Mb zvlast kdyz bude existovat levnejsi alternativa v podobe GSM. Ja ne. Chapu, ze vystavba site je draha a nekdo ji zaplatit musi ale jsou jiste hranice. Proc platit neco, co diky nezajmu stejne zkrachuje. To je totiz riziko toho, kdo sit buduje s vidinou zisku. Kdyz si to spatne spocita, nemuze se divit, ze nejen nebude mit zisk ale nejspis naopak prodela. Dost dobre nelze prenaset riziko na nekoho jineho, coz by nasi operatori nejradeji udelali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  02. 09. 2003 11:08

Oskare tos trosku hodne po*ral!!! MMSku ze zpravama za skoro 15 korun?!? Kdyz papirovy noviny stoji okolo 10Kc. TAK TO OPRAVDU NE!!!

Za poslani obrazku par_pixliku x par_pixliku chtit 9.5Kc je opravdu nehoraznost. To jako myslis vazne, ze poslani priblizne 30Kb dat ve tve siti stoji 9.5Kc. Za tuto cenu opravdu nehodlam investovat do novyho telefounu a obtezovat si zivot s nejakyma mmskama. Timto je pro me mms totalne mrtva zalezitost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  02. 09. 2003 10:51

mám t610 a když jsem zadal více uživatelů, (třeba i po jedné do kopií), tak tel nahlásí příliš mnoho uživatelů. to fakt nejde poslat na víc adres jedna MMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  02. 09. 2003 15:11

je to divny, na t610 jsem to nezkousel, ale kazdopadne nekde jsem zahledl, ze u T-Mobile je mozne poslat to max na 2 cisla/adresy najednou a kdyz jsem to na 7650 zkousel tak to tak bylo - 1 prijemce bez problemu, 2 prijemci taky tak, ale 3 a vice prijemcu ... ani boh. Pise to chybu a MMS se nadari odeslat, coz je dost neprijemne kdyz chci rozeslat neco vice lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 09. 2003 19:58

Minimálně u Oskara skutečně nelze zadat v žádném telefonu více příjemců najednou. Ale to se dá přežít, alespoň nepošlu MMS omylem na více čísel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paušálista  |  02. 09. 2003 10:26

... tak jsem se vrhl na stránky oskara a řekl si, že když to nebudu používat a můj telefon to umí, tak to alespoň zaktivuji a nechám si poslat konfigurační SMS. Je to asi hodina, sms mi zatím nepřišla, aktivace prý proběhla, ale o té mi taky sms nepřišla

Nuže nevadí Oskar asi vycítil, že do toho jdu jen proto abych to v případě největší nouze mohl použít a tak se rozhodl, že já si prostě MMS zaktivovat nemůžu

Bravo Oskare, nečekal jsem mnoho, ale dostal jsem ještě méně ...

Zeplať pánbůh za Data Nonstop od ET, to je za poslední rok jediná pořádná věc na kterou se všichni naši operátoři zmohli. Dobrý produkt se prodává sám, nepotřebuje zbytečně moc reklamy což se o MMS říci nedá.

Paušální firemní zákazník Oskara a Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  02. 09. 2003 11:35

ja jsem udelal totez, smska o aktivaci fotosluzby MMS dosla asi za 5 minut, a smska s nastavenim prisla asi za 20 vterin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  02. 09. 2003 13:24

Mně to taky přišlo hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petula  |  02. 09. 2003 10:21

Taky jsem cekal necolepsiho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek Osička  |  02. 09. 2003 10:11

Nevadilo by mi, kdyby v nabídce byly i třeba nějaký reklamní MMSky třeba, na nové filmy, hry, atd. Když už to spuští, mohli by to nabídnout nějaké firmě, která by to zajímavými reklamami mohla docela oživit. Takovýhle peníze se mi za obyčejné MMS zpravodajství, potažmo blbinky dávat nechce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Croog  |  02. 09. 2003 12:59

Jojo, to vubec neni spatnej napad.  Sem pro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  02. 09. 2003 09:37

Tohle me jen utvtdilo v tom, ze zustanu u sve stare dobre S45 a prasecinky typu MMS mi muzou byt ukradene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vjačeslav  |  02. 09. 2003 16:22

Ten telefon (S45) v podstatě má všechno základní, co člověk potřebuje (tedy pokud nechci využívat BT), takže ještě pár roků bude plně dostačující pro mnoho uživatelů. Vzhledem k tomu, kolik lidí dodnes nedá dopustit na takovou T39.... co tomu telefonu chybí? Nic zásadního. A také už je to "vykopávka". Já používám ME45, a také myslím, že je na dlouho dopředu vystarané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  02. 09. 2003 09:26

MMS je pohrbene cenami stejne jako wap. U wapu je to nepochopitelne (wapova brana je temer zdarma). U MMS musi operatori zaplatit nehorazne licence dodavatelum technologii, takze se to na jednu stranu da chapat.
Jenze MMS je na rozdil od wapu jen hrozna bouda vyrobcu siti na operatory. Delaji jakou vymysleli prevratnou novinku a vybiraji od operatoru nehorazne penize za licence softwaru. Pritom sluzba s naprosto stejnymi schopnostmi uz davno existuje - email. Telefonu s mailovym klientem uz je dnes take dost, mailove servery jsou temer zadarmo (v porovnani s MMS centrem), stacilo by, kdyby operatori vymysleli komfortni rozhranni (treba notifikace pomoci SMS s cislem odesilatele), pripadne zatlacili na vyrobce telefonu (ne vsichni zaroven buduji site, takze by jiste ochotne vyrobce nasli) a muzou sluzbu stejnou jako MMS nabizet za polovicni cenu s desetinovymi naklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  02. 09. 2003 13:19

U Wapu je to jednoduche - v nekterych pripadech se oprartor  deli o zisk z datovych prenosu s tvurcem stranek. Je to tedy wap placeny z poplatku za prenesana data (neco jako eroticke stanky pristupne jen pres cervene linky). Tyka se to napriklad jizdnich radu - wap.idos.cz .   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 14:13

No ne tak docela. Existuje spoustu wap serveru, ktere jsou financovany jinym zpusobem (napr. rocni pausal, reklama atd.) a za pristup na ne prostrednictvim wapu jsou stejne nehorazne poplatky. Proc to neni rozliseno napr. odlisnou sazbou za data? Nekteri operatori (napr. Orange) to tak maji. Proc ma uzivatel, ktery si plati provoz serveru jeste ze sveho pripojeni dotovat neco, co nepouziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  02. 09. 2003 09:21

No pravda je, že za tu cenu si ty MMS muže Oskar klidně strčit do pr.....  Myslím, že už se snad nemůže pyšnit ani tím, že je nejlevnejší. A vůbec si neváží stálých a věrných zákazníků. To si ty zprávy radši pošlu přes e-mailováho klienta a vyjde mi to desetkrát levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  02. 09. 2003 09:06

Stejne drahy jako u ostatnich = stejne k nicemu jako u ostatnich... Nejaky docasny zvyhodneni je o nicem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  02. 09. 2003 11:19

bohuzel, s touhle nabidkou at jde oskar nekam.
tak to tak vidim, ze vzhledem k cene mms si nebudu ani porizovat v nejblizsi dobe mms telefon.
"neprinutili" mne uzivat mms (cenou) a tak nebudou mit ani profit ze sluzby ani z noveho telefonu
maji to tak mit, kdyz to chteji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  02. 09. 2003 08:56

Chápu, že cena 10 Kč je vypočítána tak, aby Oskar na MMS neprodělával -> propojovací poplatky. Nešlo by alespoň zlevnit "ve vlastní síti"? Což takhle zvýhodnit tarif "Odepiš"? Do ostatních sítí MMS klidně za 30,- do Oskara za 3,50? Nevim jestli se nemusí platit nějaká licence za MMS software, ale pokud ne, k zamyšlení by to stálo.

Takhle o to moc velkej zájem nebude a náklady na realizaci MMSek se nevrátí.

No uvidíme do budoucna .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  02. 09. 2003 09:08

souhlas, zni to logicky, kdyz ma ostatni ceny levnejsi do vlastni site,tak proc ne MMS ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 14:58

Vše bude v rozhovoru. Ve zkratce ale Oskar svůj krok obhajuje tím, že potřeboval mít jednoduchou strukturu cen, že by byl problém vysvětlit uživatelům různé výjimky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  02. 09. 2003 08:37
mara  |  02. 09. 2003 08:51

olalalaaaaa, pochopil jsem to spravne ze na 3 mesice jsou mms zdarma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  02. 09. 2003 08:57

Uplne zdarma ne, jen balicek 10 MMS je do konce ledna zadarmo, dalsi uz se plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  02. 09. 2003 09:06

pravda pravda, a balicky jsou jen pro tarify..... grrrrrrrrr. no ale 2 mesice po aktivaci budu apon dostavat zadarmo MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 09. 2003 08:35

mrknite na Oskaruv web, tam uz je to fsechno oficial a v plne 'palbe' a parade...

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  02. 09. 2003 08:31

Áá, Oskaráci zjistili, že MMS nebudou za 0,50 Kč

Na druhou stranu Vám Oskar do konce ledna nabízí 10 MMS měsíčně zdarma, tak co se vám nelíbí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myrek  |  02. 09. 2003 10:07

Jdi se, prosím, ukájet domů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  02. 09. 2003 08:30

Za tuhle cenu bych si připadal jako debil, kdybych MMS používal. Mohu-li stejného výsledku dosáhnout za cca 1/10 ceny přes email (GPRS) nebo nějaký messenger, existuje pak ještě nějaký důvod posílat MMS za 10 Kč? Chápu, že je hezké, když zpráva přijde rovnou na telefon, ale opravdu ne za cenu, kterou naši operátoři předvedli.
Mimochodem, nějak mi nepřijde, že by zde bylo konkurenční prostředí. Prostě se rozhodli "odstřelit" MMS stejně jako to udělali s WAPem.
Trochu mi připadá, že netuší, že nejen cena služby dělá zisk, ale také počet lidí ji používajích.


Rest in peace, MMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  02. 09. 2003 08:19

teda oskare, fuj. takhle to predrazit. s takovymi cenami jdi do p.r.d.e.l.e.   nikdo to puzivat nebude... dokud to neslevni aspon na 5. s10 kackama se jdi vycpat. oskar zakaznik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannawald  |  02. 09. 2003 08:19

1. Neni to nacasovani trochu nestastne, kdyz TMO prodlouzil akci za 2Kc..nevyfoukl vam tak trochu rybnik?

2. jak Oskar zareaguje na nove tarify TMO, zejmena tarif student...

3. spekulovalo se, ze Oskar ceka se spustenim MMS proto, ze chce zaroven nabidnout levne MMS telefony. Tak jak to s tim vypada? Jake dalsi akce na podporu MMS Oskar chysta? Nebo je to vsechno uz schovany az na vanocni trh a ted fakt nic???:o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  02. 09. 2003 07:10

Připojuji se ke zklamání všech ostatních - žádné překvapení se nekoná, cena je nepřijatelně vysoká. Takže pro tiskovou konferenci jen jeden vzkaz - tudy ne, přátelé!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LADA  |  02. 09. 2003 08:23

Souhlasím - zklamání, za takovou cenu malo muziky   

Tudy NE !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vjačeslav  |  02. 09. 2003 13:29

Cha! Tak toto všechno mě přesvědčilo, abych honem utíkal do krámu a kupoval MMS telefon

Doporučuju (a už jsem to udělal dříve) místo investice do takového nesmyslu dokoupit si ke GPRS mobilu Palmíka ... a užijete si zábavy podstatně více (a mailem se z něj dá poslat také cokoliv - levněji a komfortněji).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 06:52

Na dnešní tiskové konferenci chceme Oskarovi položit několik otázek týkajících se MMS. Pokud máte nějakou na srdci, napište ji pod tento příspěvek - zajímavé dotazy vybereme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  02. 09. 2003 07:40

1) Co vás vede k názoru, že si lidé za ty peníze MMSky aktivují? Jenom fakt, že na ně rok čekali?

2) Trochu od věci, ale kdy nabídnete cenově rozuné GPRS pro tarify (prořč je na Oskartě 7x lacinější GPRS připojení na net)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 08:10

Chtěl bych se ze zeptat, na tento dotaz přímo nejlépe vedení Oskara: 

Oskar už hnul žlucí základnou, která ho kdysi propagovala.... žluč se nám poprvé pohnula, když z nepochopitelných důvodů asi před rokem zrušili bonusy k dobíjecím kuponům a tím to vlastě začalo... který pitomec toto spustil.... a těď se už jen jede a pořád samé coby, kdoby, kdyby, jen pokud..., jen pro, vyjma tarifu.... no děs!

Oskar by si měl uvědomit, že hnul žlučí mnohým a co nejhorší, zabývá se jakýmsi neperspektivním MMS, když má stále co dohánět a hlavně PÉČI O TARIFNÍ ZÁKAZNÍKY! Ne, raději investujeme do MMS. Jak opět velmi perspektivní, jen aby ho vůbec ještě za takovou avizovanou cenu používal!

PROČ vedení společnosti investovalo do neperspektivní služby MMS A NE DO PÉČE O TARIFNÍ ZÁKAZNÍKY???

Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  02. 09. 2003 09:09

Nechovej se pořád jak malej rozmazlenej kluk. Pokud se ti něco nelíbí, máš tu konkurenci. Oskar toho nabídnul už tolik... Dohoda, Oskarty bez limitu, weekendové volání zdarma - kdo to nevyužil je hlupák.

Fakt Češi se nezapřou - všechno nejlépe zadarmo.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  02. 09. 2003 09:31

Jo, jak malej rozmazlenej parchant. Jestli mu to tak hybe zluci mame 2 dalsi operatory

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 09:36

Jsem zvědav, kdy Vám to dojde, jeho strategie (Oskara). Pokud jste si toho ještě nevšinli, neurážejte! A neponižejte se, nedělejte Vy ze sebe chudáky! Je to trapné. Mobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  02. 09. 2003 09:40

Ja ze sebe zadnyho chudaka nedelam
Ja jsem proste spokojeny s tim co od Oskara dostavam, protoze nikdy jiny mi to nenabizi. Tot vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 09:45

Dobře, je to tvůj názor, neberu ti ho. Ale nikoho tím názorem nenapadám. Pouze konstatuji, že tato firma NAPROSTO NEKOMUNIKUJE SE ZÁKAZNÍKAMA A NESTARÁ SE O TARIFNÍ ZÁKAZNÍKY. Jak by se ti líbilo, platit 250kč/měsíc bez dph!!! a mít volání do vlastí sítě v rámci volných minut přes 5kč a po vyčerpání přes 4kč. Oskarta má 3,15kč a s flexi sazbou dokonce koruny DVĚ. Ale, nebudu to tu rozvádět, už jsem to psal xxx krát. Snad se můžu optat Oskara, proč na tarify a jeho zákazníky "dlabe" za takové nelidské ceny! Snad si zasloží tarifáci větší péči a tak.... asi podle tebe ne, no nic, je to tvůj názor, já ho respektuji. Ahoj a měj se! Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  02. 09. 2003 10:28

Normalnim pismem a cernou to vypada lip. Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 10:43

No, Mobi, už tady brečíš dost dlouho, seš typický případ, který utvrzuje některé lidi, že Oskara používají socky - máš tarif Slyším vás, ale chtěl bys ještě víc, pokud možno vše za 1Kč či za darmo . Co myslíš, že z tebe operátor má, aby o tebe nějak extra pečoval ? Běž ke konkurenci, jsem zvědav jak o tebe bude pečovat . Byli jsme dlouholetým klientem TM a nedočkali se ničeho jiného, než toho, že jsme si mohli za cca 3000 Kč prodloužit smlouvu a k tomu získat další dotovaný telefon .

Co se týče tarifních zákazníků Oskara a jeho péče o ně, je třeba si také uvědomit, že Oskar má dva typy tarifních zákazníků, jedni co mají tarif bez závazků, aktivací a smluv (takové tarify nemá ani TM, ani ET) a těm si myslím Oskar za těchto podmínek nabízí opravdu dost, a pak má tarifní zákazníky smluvní (tak jako oba ostatní operátoři, ale u nich ještě musí zaplatit aktivaci ) a o ty skutečně pečuje, nám kupříkladu končí smlouva, za prodloužení nám Osky nabízí telefony za 30 000 Kč a tisíce volných minut . My jsme s péčí Oskara o tarifní zákazníky naprosto spokojeni .

No a ještě k MMS, souhlasím s názorem, že to je věc zbytečná a zatím drahá. Až bude cena na rozumné úrovni, určitě se využtí najde, ale spíš v oblasti zábavy. Nicméně, když je to na tři měsíce zdarma, proč to nevyzkoušet, že .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 11:01

Ládíku píšeš....No, Mobi, už tady brečíš dost dlouho, seš typický případ, který utvrzuje některé lidi, že Oskara používají socky - máš tarif Slyším vás, ale chtěl bys ještě víc, pokud možno vše za 1Kč či za darmo

Já ale nepíšu jen a pouze o Slyším Vás! Já tu píšu o řekni mi! A tam nevidím ani jednu jedinou snahu udržet si klientelu.

Mimo jiné. Povím Vám tedy můj příběh. (Nesouvisí zde o nepéči o zákazníky ikdyž tak trochu to vypovídá o společnosti Český Mobil a.s.)

Pořídil jsem si tarif Odepiš. Užíval jsem ho rok. Pak jsem se 5x ujišťoval u operátorů (volal jsem tam), zda-li je možné z tarifu Řekni mi zpět přejít na Odepiš. Ano, ano, je to možné - vždy jsem toto uslyšel za poplatek 1000 korun. Dobře, povýšil jsem tedy Odepiš na Řekni Mi. Nyní chci zpět Odepiš udělat z Řekni Mi. Jaký údiv mě dnes čekal když mi bylo řečeno: Ne, zpět na Odepiš přejít už nemůžete, ten je jen jednou za život... To snad nemyslíte vážně, ani za 1000 korun? Ne! Volal jsem na prodejnu (mám tam známé). Tam mi řekli, že to jde. Volal jsem opět na operátora a chtěl nadřízeného infolinek. Ten mi sdělil, že to nelze a to ani style m Řekni Mi-Oskarta-Odepiš. Kde si mám stěžovat na oklamání a nemluvení pravdy, kde si mám stěžovat o neinformovanosti - to je sen! Tolik snad stačí. Poraďte, prosím, máte-li zkušenosti, jak jste to vyřešili Vy? Lhali mi!!!! A to několikrát (kdysi před přechodem na vyšší tarif i dnes po roce!!!)

Poraďte, máte-li zkušenosti, jak na něj (Oskara).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 11:16

Alespoň teoreticky přechod Oskarta - tarif - oskarta lze provádět dle libosti a zdarma, čili opět teoreticky, by mělo jít Řekni mi - Oskarta a za měsíc Oskarta - Odepiš, osobně si myslím, že by to mělo projít, ale praktickou zkušenost nemám, vím jen, že přechod Oskarta - Odepiš funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 11:24

Ahoj Ládíku, no teoreticky, kdybys tak věděl, jak mě teď dostali.... Mě opravdu řekli, že to nejde žádným způsobem (nadřízený operátorek), já nevím komu mám věřit, jeden mluví tak, druhý onak.
Prodejna: Jde to za 1000.
Operátor z tarifu odepiš: Nejde to.
Operátor z tarifu S.Vás: Jde to za 1000 kč.
Operátor z Oskarty 10: Jde to.
Operátor přes 800777777: Bohužel nejde to.
Supervisor přes tarif od kamaráda: Nejde to.
Proboha! Co to je za společnost? Nemohli by jste se prosím, pani redaktoři zeptat okrajově na té tiskovce na tento dotaz?
Já fakt nevím, co si mám z toho vybrat, na koho se obrátit...???
Převáděli jste někdy tuto variantu?
Odepiš na Řekni Mi a zpět Řekni Mi na Odepiš? Díky moc za odpovědi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 09. 2003 11:29

Jde o to, že už v databázi mají u jeho jména a rodného čísla záznam (to byste čučeli, co všechno o vás operátor ví), že už měl Odepiš, a na ten se už znova nedostane, i kdyby přešel 100krát na Oskartu a zpátky a stavěl se u toho na hlavu. Takže smůla. Jedině si to aktivovat na příbuzného/známého (přejít na Oskartu a tu ať si pak známý, který ještě neměl Odepiš a ani ho v budoucnu chtít nebude, převede na Odepiš – asi jediná možnost, jak si zachovat číslo a nebude to stát ani těch 1000 Kč. Faktury lze pak zasílat třeba na původní adresu, je tam přece jedna fakturovací a jedna zasílací.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 11:37

Děkuji Radime, jsi moc hodný, myslel jsem si to, že nás Oskar odpráskne a podvede! Tak složitě to dělat, nechápu, proč mi operátoři lžou???? Neinformovanost jako prase. Díky, Radime, takže to nejde. Fajn. Důsledky ponese operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 11:44

Tarify zruším, Oskartu 15/hodina prodám. Je-li někdo z Ostravska, rád prodám, předvedu. Nabídku ceny napište. E-mail připíšu, domluvíme se. Kdo chce hrnky Oskar, trička, kšiltku a tak, napište taky, já podvodníka propagovat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 11:51

Nabídky zasílejte na e-mail: Oskar.Prvni-klienti@seznam.cz
Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  02. 09. 2003 12:53

Ty seš ale ťulda  Když jsem aktivoval Odepiš, řekla mi slečna na prodejně, že na moje rodné číslo si to můžu aktivovat jenom jednou za život a když ho ztratím, ukradnou mi ho nebo na něho spadne meteor, nový Odepiš nedostanu. Řekl jsem oukej  V tý obálce co dostaneš se simkou jsou taky Všeobecné podmínky kde je napsáno "Každý Účastník je oprávněn zapojit se do Programu služeb ODEPIŠ pouze jednou." A to, že sis nepřečetl podmínky je už jen tvůj problém, v takovém případě víc věřím papíru než slovu operátora na lince. Je to tvoje chyba, neobviňuj z toho Oskara! V poslední době se tu chováš čím dál víc infantilně  Sice tu podmínku taky nechápu, ale akceptoval jsem ji. Ber nebo nech!

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 13:08

Dík, Amigo, jsem rozhodnut. Raději budu volat z okna. Ahoj a až nastanou problémy, vzpomeňte si, že Oskar i s jeho nejvyššími příznivci jedná, jak s řeznickým psem. Buďte prozíraví. Všem hezký den! Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 13:51

No tady asi dost zalezi na vykladu. pouze jednou muze znamenat, ze muzu mit jen jeden odepis. A kdyz ho zrusim - nemam zadny - muzu mit zase jen jeden. Aspon tomuhle vykladu by odpovidala logika. Jak se zda, je to jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  02. 09. 2003 14:56

Nevim, proč z toho dělá takovou vědu... Stačí si to nechat napsat na tátu, mámu, bráchu, ségru, babičku, dědu, kámoše... a nechat si faktury zasílat na svojí adresu, což v sámošce jde. Takže děda může bydlet klidně v Praze a faktury budou putovat do Brna.

Muj kámoš má ty karty čtyři - 4x40 min. do Oskara za 40 Kč měsíčně docela ujde ne? :o)))) Má to naklonovaný na simce, takže jen vypíná a zapíná moba .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  02. 09. 2003 19:48

Ukradli nám mobil s Odepiš.

Při nahlášení ztráty a žádosti o blokaci jsme jen slušně pozdravili Oskar nám sám přímo na té infolince zablokoval ukradenou kartu a nabídl novou kartu Odepiš (na stejné r.č.) za poplatek (dobírku) 500Kč i s původním číslem. Za 24hodin  byla doma.

No problem

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 20:59

Myslim, ze by v teto veci mel nekdo Oskara prasknout pres prsty. Vzdyt licenci na GSM sit dostal prave proto, ze nabidl tarif Slysim Vas a Dohoda. Na Dohodu i Slysim Vas se uz ale vykaslal a jejich naslednici jsou Odepis a Mezi Nami.

A vykladat si to tak, ze "Pouze jednou..." znamena ne "mit aktivni nejvyse jeden tarif Odepis" ale "pouze jednou za zivot a nikdy vice" mi prijde protipravni a pohrozil bych za to odnetim licence.

Jinak si vsimnete, ze operator (libovolny) vas ma rad pokud mu platite alespon 1000KC mesicne a vic. Jinak jste pro nej nezajimavi.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hary Foter  |  02. 09. 2003 13:23

Co takhle přejít na oskartu, zrušit tarif a požádat o výmaz osobních údajů dle zákona o ochraně ososbních dat. A když tě nebudou chtít znova přihlásit, že už tam máš záznam, tak jim pohrozit žalobou, že nesmazali...Ale raději se poradit s někým od paragrafů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert  |  02. 09. 2003 17:24

Nejde to, vždyť je všeobecně známý, že to jde jen jednou za život, stejně jako dohoda. Tak nevím, co tu sakra pořád řešíš, akorát zabíráš zbytečné místo!

Jinak k péči o zákazníka. Dnes,v deset ráno, hned jak jsem vstal, jsem si nedočkavě aktivoval MMS. a začal posílat a potom už jen koukal. Lidi, kdo máte nokii 7650 a asi i jinou nokii a možná i jiný telefon (mám sice mms aktivované i na ericssonu, ale ten jsem ještě nezkoušel, tak nevím, ale možná to bude problém s každým hlasovým záznamníkem a jeho formátem záznamu). Jde o to, že když jsem na záznamník na nokii namluvil hlasovou poznámku, tu potom přidal do mms a poslal a dotyčný si to prohlédl pomocí webového rozhraní, tak vůbec neslyšel to,  co jsem mu říkal - slyšel jen takové nesouvislé pískání. Na oskarlinku jsem volal dohromady asi 20 minut - měl jsem ještě pár dalších problémů s mms (moc spolehlivě jim to nechodí) a byli tam úplně v pohodě a snažili se mi pomoct jak mohli, bohužel mi nepomohli se vším, tak jsem volal na datovou linku, tam také naprostá ochota a vstřícnost - 30 minut v kuse. No a nakonec jsem musel napsat technoidum, aby mi to pomohli vyřešit.  Tak to snad nějak vyřeší, abych mohl vesele mmskovat, protože jsem se na to vážně těšil.

A ještě malá poznamnka k cene. Na to jak spolehlivě to chodí - v pohodě dosla asi jen 1/3 zpráv, které jsem dnes odeslal, se mi ta cena zdá trochu nefér. Když jsem zjistil, že je 10 kc, tak mi to moc nevadilo, rekl jsem si, maji to vyzkousene, vymakane, spustili to o dost pozdeji nez ostatni, tak to bude fungovat skvele, takze se to odrazi i do ceny. Ale kdyz to funguje a jestli to bude fungovat tak jako dnes, tak je ta cena trochu vysoka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  02. 09. 2003 13:37

Ahoj Mobi, já jsem měl kdysi oskartu a rozmýšlel, jsem se jestli si mam dát Řekni mi a nebo Odepiš!! Volal jsem proto na Linku operátor byl ochotnej a řekl mi ať tedy napřed vyzkouším tarif odepiš a když by mi nevyhovoval, tak klidně můžu přejít na řekni mi a že to bude zdarma!!!! Ale pokud bych chtěl zpátky Odepiš, tak to bude za 1050kč, takže nevím co tam dělaj za kraviny, vždyť na tom ještě litr vydělaj!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 13:53

Nevím, Sovičko, mají tak takový bordel... už ho nechci (Oskara).
Kluci, díky za vaše rady a postřehy, chtěl jsem se podělit s velmi špatnýma zkušenostma a arogancí, nesmyslnou úpolitikou Oskara atd.
Díky moc, některé nápady jsou opravdu k zamyšlení (třeba s tou ochranou os. údajů a tak). Klidně pište, co si o Oskarovi myslíte, já už s nima nemám co řešit (a takového bývalého propagonistu a obřího zastánce těžko najdou, ale lehce se so pozbyli - až na mou povahu dost nechutně). Volám z Okna. Mobily šoupnu do bazaru. Peníze šoupnu do stavebního spoření. Fakt dík, Oskare, nezklamals. Jak bys mohl. Ahoj Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 09. 2003 15:26

"Volám z Okna. Mobily šoupnu do bazaru. Peníze šoupnu do stavebního spoření.:

Nic humornejsiho jsem na MM zatim necetl!!!  To fakt pise!!! Takze tim padem ma i MM o jednoho ctenare/diskutera min, protoze pochybuji, kdyz uz nechces mobil, tak ze se budes dale zajimat o mobilni telekomunikaci. Jsem zvedav jestli dodrzis slib a budes tu dale psat prispevky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubu  |  02. 09. 2003 15:37

jsem zvědavý jak se budeš tvářit ty,až ti to Osral vosolí

a až zmoudříš

máš místo mozku oskarovou kosku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 09. 2003 19:06

Moc nechapu. Co by me mel oskar "vosolit"???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2003 15:28

2Mobi: Už konečně ten mobil zahoď, kdo to má pořád číst ty tvoje myšlenkový pochody, jestli se ti v září zastejskalo po škole, taxi to řeš někde jinde.  

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 09. 2003 10:47

V posledni dobe me opravdu pripadnes jako nesvepravny!!! Pokud se Ti libi Oskarta, tak na ni proboha prejdi, ne? Pokud se Ti libi jakykoliv jiny tarif jineho operatora tak zrus tarif oskara a porit si tarif jaky chces!!! Copak je to pro Tebe tak strasne tezky???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichálek  |  02. 09. 2003 14:02

Mobi se tu snaží dát najevo, jaký má Osar bordel na infolince a všude jinde taky, každý tvrdí něco jiného a o tom jsem se už přesvědčil i já. Na infolince vládne zmatek a každý podává jiné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 13:41

Mam ted dojem, ze T-M zvolil stejnou strategii. Taky podporuje vietnamce, ukrajince, rusaky a dalsi na ukor tarifnich zakazniku. Ti si take muzou pekne bez pausalu volat do svych zemi levneji nez pausalnici doma. Kam to jen ten nas deformovanej trh speje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  02. 09. 2003 13:49

Ted si to trefil presne, domaci zakazniky jsme si uz rozebrali, tak je treba urvat jeste ukrajinske lumpy a stankare.

Myslim, ze pristi tarif bude Twist Homeless urcenej pro bezdomovce, kteri se nebudou schopni prokazat dokladem o trvalem bydlisti.

Jirka

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 14:39

He he. Docela si dovedu predstavit jak bude vypadat.
Nabijeni telefonu ve znackovych prodejnach a na vybranych nadrazich zdarma. Podminkou pro ziskani bude potvrzeni od policie o vyhozeni z nadrazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 21:14

Twist Homeless - prelozim - mene doma - To je Ono!

Jinak si vsimnete, ze jsou arogantni vsichni - OS/ET/MT - levne vam daji vzdy jen neco a pokud se vam to nelibi - smula!! Bezte si ke konkurenci!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  03. 09. 2003 09:01

Prekladas blbe, Bobe . Homeless = bez domova (viz anglicko-český slovník)

J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kraska  |  03. 09. 2003 16:10

Mobi, co tě teda drží na Oskarovi?? Tak jdi! Vypadni! Nikdo o tebe nestojí, běž si k ET, a plať si 10 kč za minutu do jiný sítě! Blbečku....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovac  |  02. 09. 2003 11:08

Co to pořád meleš? Myslim si, že Oskar ti dává jako jedinej z těch našich tří operátorů MAXIMÁLNÍ svobodu!!! Žádný závazky... nic. Pokud se ti něco nelíbí máš možnost kdykoli odejít, možnost volby .

Pokud chtěl Oskar závazek - úpis, nabídnul bezkonkurenční cenu (příklad Dohoda - 1,90 kamkoli - naprostá bomba a do dnešního dne nepřekonanej tarif) nebo weekendové volání zdarma....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miMInkO  |  02. 09. 2003 13:54

nemivas obcas problemy se zluci? to ale resi lekar, ne Oskar :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  02. 09. 2003 08:42

Zrusite na konci roku tarify Dohoda s Oskarem a Slysim Vas a kdyz ano, udelate soucasnym zakaznikum specialni nabidku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 21:21

Ocekavana odpoved:
"Samozrejme, zrusime. Musime vydelavat."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  02. 09. 2003 09:45

Chápu, že tohle s MMS moc nesouvisí, i když také se jich to týká:

- Dojde kvůli zvýšení DPH k cenovým úpravám na konci roku? Cena MMS by pak byla vč. DPH 11,60, což už vůbec není málo (o ostatních změnách, např. SMS za 1,22 nemluvě, ale když má být tiskovka o MMS, tak na ostatní třeba nebudou chtít odpovídat).

- Mimo MMS: přizpůsobí Oskar nějak svou cenovou politiku v oblasti GPRS, když jej teď má nejdražší na trhu? (MMS běží na GPRS, tak proč to sem nezavléct )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chameleon  |  02. 09. 2003 10:10

Je pravda, že vysoká cena MMS je zapříčiněná zejména z důvodu vysoké ceny za propojení požadované ostatními dvěma mobilními operátory?

Je možné stanovit různou cenu za MMS poslanou do jiné sítě a jinou cenu za MMS ve vlastní síti?

Očekáváte, že dojde k regulaci maximální ceny za propojení ze strany ČTÚ pokud se nedohodnete v dohledné době na snížení ceny platné na příští rok s ostatními mobilními operátory?

Jaká by mohla být vámi odhadovaná cena za propojení u služby MMS regulovaná pouze podle ekonomicky oprávněných nákladů a přiměřeného zisku?

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  02. 09. 2003 11:24

Kde je ta velka bemba co slibovali technoidi uz tak pulroku dopredu.

A proc to oskarovy trvalo tak dlouho. Keci o tom, ze nebylo moc telefonu a pod. at si necha pro dozorci radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  02. 09. 2003 11:29

otazka oskarovi k tematu mms:
Proč nejsou MMS do vlastní sítě za (výrazně) nižší cenu, když Vás k vyšší ceně "nenutí" propojovací poplatky?
PS: Pokud budete "argumentovat" licenčními poplatky a finančně náročnou technologií, tak to není odpověd na mojí otázku, protože mně nezajímá cena MMS jako takové ale fakt, že do vlastní sítě máte výrazně nižší náklady než do ostatních sítí a v ceně mms se toto neodrazilo (narozdíl od cen za hlasové služby a SMS).
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  02. 09. 2003 14:00

Do cizí sítě oskar na  MMS nic nevydělá, tak aspoň ve své síti rejžuje.Oskaráci zlaté časy končí-OSKAR potřebuje vydělávat(ET a TMO už vydělávají delší dobu)a to snížením cen v současné době těžko docílí.TMO teď bude dělat Oskarovi problémy-snižování cen se oskimu do krámu nehodí,jeho zákazníci narozdíl od ET jsou na ceny háklivý no co bude dál uvidíme, v každém případě na tom vyděláme my zákazníci a to je dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shimek  |  05. 09. 2003 07:36

A myslíš že Český mobil už delší dobu nerejžuje?

Naivko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 13:36

Sice to neni primo o MMS ale neprimo to svym zpusobem souvisi. Kdyz uz tedy funguji MMS, dockame se taky nekdy GPRS roamingu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vjačeslav  |  02. 09. 2003 13:43

Vzhledem ke 'kompatibilitě' se sítí Orange SK - bude fungovat na Slovensku GPRS roaming v této síti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 09. 2003 14:43

Za 14 dni to vyzkousim a dam vedet. Mam tam cestu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 09. 2003 14:56

Díky za otázky. Nakonec rozhovor proběhl trochu jinak než jsme plánovali, takže jsme nemohli vzít v úvahu všechny dotazy. Odpovědi ale byly zajímavé a hned jak je zpracujeme, připravíme článek.

Zatím prozradím alespoň zásadní myšlenku, kterou Oskar v souvislosti s prosazuje: "Cena je obvyklá trhu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  02. 09. 2003 15:28

Hm myslím, že to zavání kartelem, jelikož ceny MMS ET Téčka a nyní Oskara jsou na chlup stejné!!!!!!!  Eurotel-paušál 9,98 T-mobile sice je teď akce, ale jinak taky 9,98 a Oskaaaaar to samí, no nějak to podivně smrdí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  02. 09. 2003 16:22

"Cena je obvyklá trhu" - Myslím, že to je logické, MMS není služba, která by Oskarovi přihnala výrazný počet dalších klientů, i kdyby byla MMS za těch dříve diskutovaných 5 Kč, tak proč by nemohl mít stejnou cenu jako konkurence . MMS bude ještě realativně dlouho používat dost malý okruh lidí a tudíž nízká cena MMS není výrazná konkurenční výhoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  02. 09. 2003 17:00

Mas pravdu, ale Oskar zduvodnoval pozdejsi spusteni MMS prave tou malou skupinou lidi a nedostatkem telefonu. Jenze v dnesni dobe je telefonu dost a pokud nekdo bez MMS nemuze zit, muze si vybrat. (Pro me MMS zatim nepredstavuje duvod menit ME45 za S55 nebo M55).

Takze podle me to Oskar financne nebo technicky nestihal. (Jinymi slovy jeden tiskovej mluvci mlzi stejne jako druhej) Jako uzivatele ET i Oskara me to nejak nevadi az na ten GPRS Roaming, ktery me nuti vozit do zahranici 2 SIM karty, protoze Oskar tam vychazi levneji jenze mnohdy je treba pripojit se na net ...

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  02. 09. 2003 06:48

Asi se shodnu s většinou lidí tady, že tohle Oskar nezvládnul. Za ty peníze si to asi ani nebudu aktivovat... stejně mám v okolí jen jednoho člověka, který má MMS telefon - a těžko jich za těchto podmínek bude přibývat.. Technoidi Oskara tvrdili, že "to bude bomba" - tak to se fakt nespletli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 08:37

Dundieli, nespletl jsem se v jedné bleskovce jsem popsal přesně Oskarovu strategii a politiku (na hov...).

Uvidíme, co to zase bude za BOMBU MMS, která osloví nové zákazníky, která nenebídne nic víc, než zase nějaké nepřehledné podmínky typu....: jen pro nové zákazníky..., jen pro vybrané tarify..., jen pro podnikatele.., jen pokud vlastníte..., jen pro majitele.....


 OSKAR. PRO KAŽDÉHO. KAŽDÝ DEN.

 LEŽ JAK MRAKY - PROTO TO HESLO TAKY ASI STÁHLI.  

Krásně jsem to odhadl, že? Bravo!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  02. 09. 2003 08:40

P.S. Psal jsem to hodně barevně.... aby si to někdo s Oskara přečetl, všiml a zamyslel se, jeho politika je totiž barvoslepá a šlápou (nechcu říkat do čeho).

Všem hezký den, Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 09. 2003 10:53

Mobi má mindrák a ještě k tomu ho řeší v diskusi, proboha! Zahoď SIM karty, když se ti to nelíbí

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marky  |  02. 09. 2003 21:46

Jen pro info - zadarmo balíček MMS bude i pro stávající zákazníky.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eda  |  02. 09. 2003 06:22

Tak Osralisti, uz je to tady. Je konec socialismu, ted uz budete solit prachy, ale kvalita bude porad na hovno a image socky zustane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flukes  |  02. 09. 2003 06:49

Obycejna zavist a skodolibost! Mas Ty snad SMSky za 1kc? Namas! Mas volnou SMS branu, NE! Vic normalni smrtelnik nepotrebuje! MMSky jsou pekne, ale naprosto zbytecne. Navic ceny nejsou stale oficialni, na webu Oskara ani carka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  02. 09. 2003 07:11

Můžu Tě ujistit, že u T-Mobile jsou SMS také za korunu a dokonce i SMS brána je "free" .

Nicméně, kde je ta BOMBA, co tu někteří prohlašovali ?? Nic zvláštního jsem v té nabídce nenašel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  02. 09. 2003 11:30

Souhlas s XTeenem: T-Mobile má taky SMS za kačku a SMS bránu zadarmo ! ! !

Ten Oskar se teda vyznamenal 10 korun....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťánek  |  02. 09. 2003 12:27

Jak sem už psal o víkendu, žádná BOMBA se nekoná a bublina spalskla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  02. 09. 2003 07:18

Proč závist a škodolibost? On jinej operátor nemá v nabídce SMS za korunu? A volnou SMS bránu ne každý potřebuje - já jí třeba nepotřebuji, naopak, jsem rád, že zmizela, alespoň neotravujou žádný anonymové. Ještě kdyby tak chtěl zmizet smsoperátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 09. 2003 08:45

Ona ta webova brana neni jen o posilani SMS. Je to hlavne o posilani kopii emailu na mobil a to momentalne funguje nejlepe ze vsech operatoru (T-mobile - placene, Eurotel - pulku zpravy zabere reklama takze krome hlavicky skoro nic nevis, Oskar - prijdou hned DVE SMS se zacatkem emailu).
Pro me je to jeho nejvetsi konkurencni vyhoda a duvod proc jsem presel na Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  02. 09. 2003 09:06

preposilani emailu u TMO je jeste porad ZADARMO, to jako ze se za to neplati

pro jistotu opakuji jeste jednou, je to ZADARMO ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  02. 09. 2003 09:10

a zitra to bude taky zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  02. 09. 2003 11:20

... a u Eurotelu a Oskara to bude zadarmo do kdy? Na vecne casy a nikdy jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  02. 09. 2003 14:05

Minimalne do te doby, dokud nereknou ze to zpoplatni. Ale dost pochybuju ze by preposilani mailu zpoplatnili, s tim muze prijit jenom jouda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  02. 09. 2003 11:20

Aby ses nedivil. Hajek vyda tiskovy prohlaseni a v cukuletu to mas za chechtaky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtonožka  |  02. 09. 2003 11:26

rusaci tady byli "docasne" taky 22let, takze jestli TMO bude preposilat emaily "docasne" zadarmo aspon pulku te doby tak sem v klidu :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  02. 09. 2003 11:44

Naprostý souhlas - v přeposílání mailů je OSKAR nedostižný. Většinu krátkým mailů dostanu v celém znění, naprosto jednoduše, bez problémů, zdarma ... v tomto směru velká 1 pro Oskara. Ale ceny MMS? Velká 5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  02. 09. 2003 13:50

tak to se mas. me na mail prijde denne  cca. 80-100 naprosto zbytecnych mailu/spamu, takze i kdyby muj ET zadny omezeni na preposilani nemel, stejne bych to nepouzival. bych jenom pipal celej den !!  :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
internetman  |  02. 09. 2003 20:34

Hodne bych si pral, abych si mohl v mobilu nastavit prichozi ton SMS podle odesilatele - podobnym zpusobem jak to jde pro prichozi hovory.

A treba i rozradovani prichozich sms podle odesilatele/obsahu do ruznych slozek - tak jak to umi emailovi klienti na PC.

Pokud SMS nesplnuje kriteria, tak nepipne a navic se presune do slozky rekneme spam.

Existuje nejaky takovy telefon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  02. 09. 2003 14:34

No no no, nejdriv to chce prostudovat nabidku konkurencnich operatoru, zde pravdepodobne T-Mobile. Pak porovnavejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sun Li  |  02. 09. 2003 06:07

a nevytrhne to ani o měsíc prodloužená akce TMO. TO Flukes: říká se spíš jako šafránu, to znamená málo, jako máku znamená naopak moc. A tys to určitě myslel tak, že mezi uživateli není mnoho MT, které by podporovaly MMS, že?  Tak a je jasné, že žádná senzace se nekoná a obávám se, že Oskar už vystřílel všechny patrony a vyložil všechny trumfy a v zásobě už nemá vůbec nic. Prostě standardní operátor a navíc má nejméně použitelné GPRS (zákaz smtp u Oskaret,, zablokování portů pro WAP, nemá paušál jako ET, ani volné MB jako TMO). . Cenová hladina v ČR je značně vysoká, tak proč by neměli hoooodně vydělávat i GSM operátoři, že? I když MMS jim při těch nesmyslných cenách velké zisky nepřinesou. Jak se říká, kdo chce hodně, nemá nakonec  nic. Na každý pád, i když mám  mobil s podporou MMS, tak za 10 káblí mě můžou milovat všichni tři. Takže nezájem. Exoti typu ikstýna nechť si protentokrát odpustí řeči o sockách, neb sockami zanedlouho budeme všichni. Zatím čus bus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flukes  |  02. 09. 2003 06:40

Joooooooooooo, mas pravdu, jeste jsem spal, dulezite je ze si to pochopil, snad i ostatni!? To vis, driv bylo i maku malo 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  02. 09. 2003 08:17

Tak si myslím, že s tebou musím souhlasit ... za ty prachy ... spousta lidí si to asi aktivuje, jen tak aby byli "in" ale používat se to bude velmi málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lednička  |  02. 09. 2003 17:03

Oskar ale má volný MB u wapu, nee? Celý jedno mega (vim, na nic..ale má!!!) Samo že za paušál

Jinak MMS za 10 kaček je fakt trochu luxus.. Pošlu max 3, víc do toho nedám.. A kdyby to u toho po.. T-M aspoň fungovalo - už od čvce nemůžu poslat jedinou MMS.. To je síť jak hrom!

Ledni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PulnocniKovboj  |  02. 09. 2003 03:32

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flukes  |  02. 09. 2003 05:17

Souhlas, ale na druhou stranu to presvedci priznivce ET a TM ze Oskar neni jen pro socky. Ja osobne povazuji MMS za 10kc jako zabytecnost, tato cena se trosku nepovedla. Vzhledem k tomu kolik ma Oskar zakazniku je mozna ta cena zamerna, za 2kc by se neuzivil: - )) Telefonu s MMS bude mezi uzivateli asi taky jako maku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  02. 09. 2003 08:32

Vojin Kefalin a co si predstavujete pod takym vyrazom 'jako maku'?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 09. 2003 15:00

2 000 000 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  02. 09. 2003 11:08

He... ja mel dojem ze rceni "jako maku" se pouziva kdyz je neceho hodne  Nechtel si rict jako safranu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackie Chan  |  02. 09. 2003 12:31

Ty ses MAK a ne jenom JAKO !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
voidless  |  02. 09. 2003 08:23

Souhlasim, je to drahy.
Realna cena, pri ktery by se podle me daly posilat mms je 5,- za zpravu, v takovym pripade bych zacal mms povazovat za prijemny doplnek komunikace a ne jenom vystrelek, ktery ukazu kamaradum abych se vytahl/vyzkousim si a pak uz nikdy nepouziju. Maximalne jeste tak 5,- za mms do 50KB, 10,- (9,50) za

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VTi  |  02. 09. 2003 08:39

No ono kdyz pocitam, ze me 1KB pres GPRS vyjde na 2.5 halere a maximalni delka MMS muze mit 100KB, tak at pocitam jak pocitam, porad se mi vyplati ten obrazek poslat emailem... ) Preci jen 2.50 proti cca 10 Kc... (resp. byl bych vul posilat to pres MMS)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  02. 09. 2003 09:24

Naprosto souhlasím. Zlatej emailovej klient

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  02. 09. 2003 11:18

presne tak!

Ted to jen chce poradnej mobil s dobrym emailovym klientem, kterej treba zavlada cestinu a aspon trosku prilohy. Existuje vubec mobil s necim podobnym? Vynechme bestialnosti typu SE P800 nebo N3610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  02. 09. 2003 11:31

T310

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  02. 09. 2003 12:36

Jakej je rozdil mezi emailovym klientem ve vasi T310 a moji T39?

Tagze rikate, ze v t310 uz neni nepouzitelnej email. Uz muzu psat zpravy delsi nez nejakych 300 znaku? Uz zvladne aspon trosku precist html mejl? Nema problemy s cestinou a umi aspon trosinku pracovat z prilohama.

Jestli se toto zmenilo od dob t39 tak by stalo za to o tom uvazovat. Ovsem pokud je to stale stejny jako v t39, tak je to taova hracka na notifikaci co me to vlstne vsechno doslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sweder  |  04. 09. 2003 10:56

naprosto presvedcive dle mych zkusenosti: S55

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hary Foter  |  02. 09. 2003 13:07

tak jsem to vletu přepočítal:
MMS: 10 hal/kB u kratších než 100kB úměrně více
WAP: 30 až 60 hal/kB
Internet: 6 až 40 hal/kB
SMS: 6,25 /kB kratších než 160B úměrně více
hlas: cca 4 hal/kB v rámci sítě (3kč/min)

Takže (ne)výhodnost MMS je jak kdy.

Jinak MMS nabídka jsou samý puberťácký pi..ny.

Co takhle GPRS Basic srovnat aspoň s oskartou, no škoda mluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  05. 09. 2003 11:30

Nejak tam postradam az trojnasobne nabobtnani prilohy pri prevodu do MIME , tyhle vypocty IMHO plati pro ftp nebo web, ne pro mail. Ovsem ne ze by to nejak moc menilo na tom, ze se to asi i tak tim mailem porad vyplati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert  |  02. 09. 2003 10:53

Je to bomba, mám je aktivované cca 30 minut a už jsem jich poslal deset, fakt zábava! Doporučuju a také doporučuji mobil s nějakým rozumně velikým displejem - já je používám na 7650 a i když mám jinak raději ericssony, tak tohle je fakt ideální mobil na mms.

Lidi, užijte si to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  02. 09. 2003 14:44

Ano! OSRAL je jedno velke FUJ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sound  |  03. 09. 2003 13:20

Hňup opět v akci,že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor