Oskar: chodí vám nevyžádané textovky?

Diskuze čtenářů k článku

Tomas Natvrdajka  |  19. 08. 2002 16:49

PS: to ze na eurotel lze bombera zasilat jednoduse, ze na to prisli pred x lety a ze to porad funguje a znam lidi, kteri to neustale vyuzivaj Vam nevadi ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Natvrdajka  |  19. 08. 2002 16:45

Budte radi, ze jsem Vam to rek, kdybych to rek vsem lidem kolem sebe, rozhlasilo by se to a porad by Vam chodili nejake divne textovky, na chyby se musi prijt a potom se musi ozkouset a ohlasit, ne ?

Priste se na to vy***u a budu Vas otravovat ? To snad ne, dulezite je, ze to oskar zarazil, ne ?

Az budete chtit zase nekomu vynadat, tak nadavejte Oskarovi, ze nemysli na vsechno, i kdyz mu to nevycitam, pri tak rychlem rozjezdu tolika sluzeb najednou se to proste ohlidat neda.

PS: napsal jsem radeji do redakce MobilManie, protoze Oskar by me stejne nebral na vedomi, a jak redakci znam, tak vsechny takoveto chyby nejprve nahlasi na prislusneho operatora a pote to zverejni, mozna mohli dostat vic casu, mozna mohli reagovat rychleji, ne ?

Zatim nashle, az zas na neco pridu, tak si to necham pro sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petik  |  05. 08. 2002 15:22

Aj mne chodia nevyzadane textovky, ale od samotneho Oskara, ze sa mam zapojit do nejakych idiotskych sutazi o ktore vobec nemam zaujem.
Ale ze zdrazuje Oskartu o 20% (zrusenie bonusov), to nenapisu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  25. 07. 2002 23:55

Pokud procitam prispevky co dodat. Zjevne se spousta lidi nudi a nevi jak ukratit volny cas, tak mele nesmysly.  Proc nenechat kazdeho at je u operatora ktereho si vybere a proc pomlouvat druheho kdyz je registrovan u jineho? To fakt nemate nic jineho na praci? Asi ne.
window.open=NS_ActualOpen;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
utahs  |  25. 07. 2002 23:39

Bingo!! Díky! Naprosto přesně jsi to vystihl. Neměl jsem na mysli OskarKontakt (0800777777), ale infolinku 0800770077, *077, *608...

Další věc je, že nemám a nikdy jsem neměl Oskartu. Do nedávna jsem používal Volám často a už jsem to zrušil. Problémy, které mně doprovázely (vypadávaní hovorů.... na podání reklamace jsem musel nakonec použít pevnou, jina se to nedalo!), volací zálohu na Roaming mi po 1/2 roce vráceli 90 dní, což je v rozporu s VOP (ale to jich zcela nezajímá), a to mně ještě hrubě osočili, že jsem nezadal potřebné údaje. Apropo, číslo na Oddělení plateb je 0800771177 (pro zainteresované Oskara).

U infolinky TMO je u Twistu "šílené" menu při call na 4603. U paušálu to tak není je to v poho. Používejte +420603603603, anebo +420603604605. Je to taky zdarma a hned!!

Opravdu mně Oskar přesvědčil, že jeho služby  a vstřícnost nejsou pro mně!!

U TMO hojně využívám GSM Banking s ČSOB pro všechny 3 mé účty, což si může nechat Oskar jenom zdát!

A co se týče kvality signálu a sítě vůbec jízdou vlakem, tak jsou v háji všechni tři!!!

Zdar, U.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  25. 07. 2002 09:49

Tak ted jste nasrali Oskara a on vam prestane prodavat kupony s bonusem. Mate co jste chteli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  24. 07. 2002 20:15

T-Mobile = nejhorší pokrytí a kvalita hovorů!!!Oskar má o dost lepší. Eurotel nejlepší! A pozor mluvim v přítomném čase!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 07. 2002 07:31

Ach jo ... tohle cernobile videni sveta ... uz zase si myslis, ze tvoje lokalni zkusenosti plati vsude? ... pominu-li ted moje osobni (tzn. ze ja narozdil od tebe netvrdim ze je to tak vsude) zkusenosti, ktere by sly kratce shrnout uplne presne tvym prispevkem na ktery ted reaguji, jen bych navzajem prehodil Oskara s T-Mobile, presto i logicky z poctu BTS lze odvodit kdo by asi tak mohl mit lepe pokryto a to i s prihlednutim k tomu, ze Oskar to ma casto na plno napalene hodne do dalky na ukor kapacity site
To nema cenu, to ze nic neni jen cernobile asi jeste nedokazes pochopit a toho clanku se navic nejake pokryti vubec netyka ... nechme toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  26. 07. 2002 09:59

To je pravda, ze TMO ma BTS v kazde dire, horsi, kdyz z te diry vyjedes, to nemas signal zadnej. ET ma daleko lip postavene BTS.... To co pokryje ET jedna BTS, tak tam musi mit TMO minimalne 3!!! Oskar je neco mezi tim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 07. 2002 07:35

Btw Karle, nejsi nahodou z Prahy? Tam bych ti to opravdu plne veril (a jeste mnohonasobne vic s TMO v nedualnim telefonu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  25. 07. 2002 07:44

Ne Karlik bydli pod zemi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 07. 2002 07:48

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  25. 07. 2002 12:21

jo Karlík bydlí v  metru. Jsou tam taky trubky, ale v nich jezdijou  vlaky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  26. 07. 2002 12:06

RE: Karel

No já podle mých zkušeností v přítomném (i minulém) čase bych přehodil to pořadí Oskar/T-mobile, zejména pak u kvality hovorů.

Mám takové zkušenosti že přibližně u 60% hovorů pokud mě někdo volá z Oskara tak mu rozumím každé druhé slovo, neustále to vypadává a pod. , přitom je jedno zda mě volá na mé číslo Oskara nebo na T-mobile, vždy je to stejné. Pokud mě někdo volá z TM nebo ET tak je to v pohodě.

Jinak ale je zajímavé, že u dvou lidí se mě to nestává, přitom oba používají na Oskara neduální N5110. Asi se pohybují převážně v oblasti kde je signál OK, nevím.

Takže každý máme ty "své" zkušenosti, jinde to může být třeba obráceně ale kde se pohybuju já tak nemám s TM nejmenší problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  26. 07. 2002 13:02

To s tou kvalitou mne zaujalo ... ja mam podobne zkusenosti, ale prece jen trosicku jine ... u mne (ale totez pozoruje i znamy s Oskarovym Volam stale, ktery u nej mesicne provola nekolik tisic) tu nedostatecnou kvalitu hovoru pozoruji jen v kombinacich OS-konkurence (tj. OS-ET, OS-TMO a opacne), vsechny ostatni kombinace mezi ET a TMO jsou OK, ale je OK dokonce i OS-OS ... vse pozorovano samozrejme s dualnimi telefony podporujicimi EFR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xift  |  24. 07. 2002 15:09

Teď sem to zkoušel a už to SMS nezasílá.Je tam buď zkuste to znovu,nebo kontaktujte operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskarkiller  |  24. 07. 2002 15:00

Smarjaaa, tohle slo uz pred lety u Paegase, ten taky posilal hesla do PG Profil na telefon... Akorat se zrejme nenasel zadnej magor, co by vymyslel podobnou hovadinu, jak otravovat lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  24. 07. 2002 14:37

Kdyz vsichni rikate, jak je Oskar debilni (nema pokryti, ma diry atd.), tak proc se nepodivate na pegas se svym IDEALNIM POKRYTIM! A kdyz se uz hadate o pokryti tak poslouchejte tohle: jeli jsme z plzne do ceskych budejovic az do brna  a celou dobu jsme volali z eurotela na paegase. Paegasovi !!!!9x!!! vypad signal a eurotel vzdy vsechny carky. Oba mobily byly stejny.

Takze nez zacnete kritizovat oskarama s faktama, ktery neexistujou tak jděte někam.  Pro lidi co mi zacnou rikat ze sem priznivce Oskara: Mam Eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 07. 2002 15:08

Ted to nejak nechapu ... shrnme si to: Po ceste z Plzne pres Ceske Budejovice do Brna vypadl Paegas 9x a Eurotel ani jednou a proto neni pravda, ze ma Oskar spatne pokryti? Nejak mi zde trosku unikaji souvislosti

PS: To ze ma (mel?) Paegas problematicky resene handovery mezi BTS je IMHO vseobecne znamo a a nevsiml jsem si, ze by s tim zde nekdo polemizoval stejne jako je o Paegasu znamo, ze v Praze a na Hradecku (a mozna i jinde) ma (mel?) nakonfigurovanou sit tak pitome, ze zde trpi (nebo mozna trpel do te doby, nez tu sit zdualizoval?) silnymi interferencemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Řežáb  |  24. 07. 2002 16:54

ne. rikam ze kdyz vsichni kritizujete oskara tak se podivejte nekdy na jine site!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 07. 2002 18:16

Samozrejme se to VZDY lisi lokalitu od lokality, ale podle MYCH zkusenosti je na tom Oskar opravdu nejhur, pak neni dlouho nic, pak je T-Mobile a uplne nejlepe je na tom Eurotel. Nikomu neberu zkusenosti jine, takze ani vy prosim neberte jinym odlisne zkusenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  24. 07. 2002 20:10

T-Mobile = jednoznačně nejhorší pokrytí!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  25. 07. 2002 07:16

Asi jak kde Karlicku, jak kde ... tam kde se pohybuji ja ani nahodou takze svoje subjektivni zkusenosti prosim neaplikuj globalne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  25. 07. 2002 07:42

Mas pravdu ze u parovodnich trubek je trosku horsi pokryti - o to je tam ale vetsi teplo, ze? To vis, T-Mobile nepredpoklada, ze bydlis 5 metru pod zemi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tmobil  |  24. 07. 2002 13:26

Oskar je od zacatku do konce amatersky udelana sit. Pokryti, pruchodnost site, samoobsluha, absence GSM bankingu, INFOLINKA mam pokracovat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Novák  |  24. 07. 2002 13:51

Už aby jej koupil Orange!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LordZ  |  24. 07. 2002 14:09

Asi by bylo nejlepsi, kdybys jim poradil jak to maji delat, nebo vybudoval vlastni nejlepsi sit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tmobil  |  24. 07. 2002 13:26

Oskar je od zacatku do konce amatersky udelana sit. Pokryti, pruchodnost site, samoobsluha, absence GSM bankingu, INFOLINKA mam pokracovat???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mylovník Karličky Dorotky  |  24. 07. 2002 21:33

Svatá pravda. A nejlepší je Karlička  Dorotka  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan  |  24. 07. 2002 12:51

Je to velke dilema - kde konci objektivni a uplne informovani a kde zacina navod pro pokracovatele. V mediich se bezne dozvidame o chybach, ktere ten ktery pachatel udelal. Nedavno chtel terorista unest v Parizi letadlo a cely svet se dozvedel, ze se prozradil chybami - nemel zavazadla a nekoupil si zpatecni letenku. Jeho nasledovnici uz tu chybu neudelaji. Hloupym mediim nestaci ohlasit lidem, ze policie pachatele dopadla, doplni to vsemi detaily JAK ho dopadla. Dtto clanek v MM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Držka plechová  |  24. 07. 2002 12:43

Fšude se najde nějaká nezabezpečená díra. A někdo toho hned využije. A proč taky ne? Maj to mít líp podchycený ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  24. 07. 2002 11:59

Souhlasím s názorem, že by se neměla takováto věc zveřejňovat. Jen se toho chytnou další, kteří nemají nic na práci, než druhým znepříjemňovat život. Cením si ale, že kluci z MM již na tuto chybu Oskara upozornil. Jsem rád, že to nemusím být já - už si představuji, jak operátora na Oskarlince přesvědčuji, že je v samoobsluze chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caf3127  |  24. 07. 2002 11:49

Daleko lepší je si to heslo do samoobsluhy zjistit, pak máte možnost najednou poslat "oběti" 47sms z jeho telefoního čísla a to dvakrát po sobě. Po odhlášení a znovunalogování můžete opakovat do zblbnutí

Není to lepší sranda, když vám chodí sms od vás samotného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 07. 2002 11:47

Během dne jsme udělali dvě změny v článku, vždy po konzultaci problému s Oskarem. V té druhé jsme zcela vypustili část e-mailu od "objevitele" chyby a místo toho problém velmi stručně popsali sami. Během několika hodin již bude chyba opravena a Oskar nám zašle vyjádření k celé situaci.

Děkujeme za pochopení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  24. 07. 2002 11:54

Příspěvek zrušen. Redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  24. 07. 2002 12:02

A tohle má jako znamenat co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaryn  |  24. 07. 2002 12:07

Tak si rikam, ze misto "doplneno" by melo byt na zacatku clanku uvedeno "silne oklesteno"..... ale to je na MM bezny pristup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první (BAJAJA I.)  |  24. 07. 2002 12:42

Jojojo Mrož si to plete, doplnil článek jen o několik stisků klavesy DELETE  hihihihihi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LordZ  |  24. 07. 2002 09:14

Porad tady autorovi toho e-mailu o oskarove problemu nadavate jak je nemoralni, ale vubec si neuvedomujete, ze kdyby chtel vi to jenom on a jeho par kamosu... To by ste se asi teprve divily, kdyby vam prislo 500sms a oskar vubec nevedel kde ta chyba je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 07. 2002 09:28

Přesně tak, stejné byly i důvody vzniku tohoto článku - chtěli jsme vás upozornit pro případ, že se stanete obětí nějakého šprýmaře - ať víte, odkud vítr fouká...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMX  |  24. 07. 2002 09:37

No to snad ani nemuzete myslet vazne!!!  Nemyslite, ze ted bude tech sprymaru "trosku" vic, nez kdybyste to nechali byt?!?!? A kolik jste dali oskarovi na vyjadreni a opravu problemu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  24. 07. 2002 10:37

Oskar o tom uz vi a to snad staci, ne? Holt si musi trochu pospisit, abych tech sprymaru nebylo tolik a aby prilis nenastval sve zakazniky... Je to jeho chyba, ten kdo to psal to nedomyslel, testeri to neotestovali... Na rychlou opravu by melo stacit par hodin, coz urcite mel. A docela verim tomu, ze tohle "hlasite" upozorneni znacne urychli opravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  24. 07. 2002 09:35

kdyby mi chodilo ze samosky 500 sms denne, tak okamzite prudim Oskara,co se to deje a at to resi.... Dlouho by to netrvalo....
Kdyz chces nekoho bombardovat semeskama, porid si SMS bombera, nemusis na to hledat nejaky diry. Holt ale nektery kreteni neustale hledaj moznosti jak co nejvic lidem zneprijemnovat zivot a bavit se na jejich ucet. A tohle je pro vas nejakej hrdina? Takovejma dementa hluboce opovrhuju a jejich obdivovatelama jeste vic
Pochopim, kdyz nekdo nahodou najde problem, upozorni na nej provozovatele a pokud se nic nedeje, pak to zverejni. Ale kdyz ZAMERNE hleda, jak by kde USKODIL, a hele ono to jde, sup s tim ven, at to vi a ZNEUZIJE co nejvic lidi a ja sem ten slavnej, tak to sorry, ale to je fakt KRETEN!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 07. 2002 09:56

Problém může být v tom, že v tét textové zprávě je uvedenou pouze ono heslo ale není zde napsáno, k čemu to heslo patří. Přihlédnu - li k tomu, že spousta Oskařích zákazníků nikdy Samoobsluhu nepoužila, tak skutečně netuší, odkud vítr vane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luk  |  24. 07. 2002 09:14

co to je za nesmysl jaka bezpecnostni dira jdou vytahnout nejaka personalni data nebo jde nekomu neco zmenit ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šéf  |  24. 07. 2002 09:12

Tak jsem si to právě vyzkoušel na svém vlastním čísle a je to opravdu hrůza.  Pokud bude někdo chtít, tak mi velice rychle zablokuje dostupnou pamět na textovky na SIM kartě a až to budu odmazávat, tak mi pořád budou pořád docházet další a další.   No a pak záleží jen na tom, jak dlouho se tomu dotyčnému bude chtít na ten odkaz klikat - tj. jak dlouho to vydrží. Pokud to bude nějaký "magor", tak bych měl opravdu o zábavu postaráno.

Oskara bych z toho ale nevinil - bohužel nikdo neuhlídá všechno. Navíc to pro něj určitě dělala nějaká firma, která zřejmě toto nebezpečí podcenila nebo úplně přehlédla. Můžeme všichni jen doufat, že to Oskar brzy upraví a tuto možnost eliminuje. Jinak si také myslím, že je velice nešťastné takovéto návody prezentovat tímto způsobem a seznamovat s tím širokou veřejnost. "Normální" lidi, kteří se nikam nenabourávají a nesnaží se dostat k cizímu účtu by na tuto možnost určitě nepřišli. No zase jsem o něco chytřejší. Pánové v redakci mějte se a příště s tím zveřejňováním  opatrněji !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 07. 2002 09:23

Si nejakou hodku pockam, a pak dam Erase All, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 07. 2002 11:14

No nevim jak chces treba na takovym Siemensu C25 dava Erase All ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 07. 2002 11:59

Kdyz uz nekoho tak naseru, ze me zacne bombardovat SMSkama, tak s tim aspon pocitam, a poridim si mobil, ktery to umi, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 07. 2002 13:36

No me to nerikej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 07. 2002 13:57

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasha  |  26. 07. 2002 21:37

A kdzy ti mezi nima prijde jedna dulezita, tak si ji smazes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nazulo  |  24. 07. 2002 08:35

Cituji z mobil.cz:
"zákazníci neodcházejí jenom od Telecomu ke konkurenci, ale i obráceně. Například Barum Continental po dvou letech změnil poskytovatele telekomunikačních služeb - namísto KPNQwest/GTS tak bude používat Český Telecom"

Asi víte, co tím myslím, v oblasti GSM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nazulo  |  24. 07. 2002 08:29

Pořád říkám, že ta síť nefunguje ...
... ale když už ani web nedokážou zabezpečit při těch obratech ...
stále služba pro chudé ...
.... to už si radši pořiďte CB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Champion  |  24. 07. 2002 12:55

Ty jseš ale bourák ... nechápu co na tom nefunguje. Pokud budu chtít někoho spamovat, tak to udělám inteligentnějc, než že bych se seěl u webu a nechal mu posílat nová hesla ze Samoobsluhy. To je pouze pár případů a naopak jsem rád, pokud dostanu upozornění, že se mi někdo snaží napadnout můj osobní profil. Naopak bezpečnostní díra to žádná není ... pokusím se pro natvrdlejší dát příklad:

v noci mi nějakej vtipánek bude opakovaně a pravidelně chodit kopat do auta, aby aktivoval alarm. Co udělám, pokud nebudu chtít poslouchat houkající sirénu? Vypnu alarm nebo radši přeparkuju někam jinam. Taky bych si na toho vtipálka mohl počkat a nabačit mu, ale co kdyby náhodou měl u sebe bouchačku a byl to zloděj profík všeho schopný ... ???

Ve finále je to prostě drobný problém který se netýká velkého množství osob a jeho řešení je možné, stejně jako v případě ostatního spamu. Nejvíc by se mi asi líbilo, kdyby byl dotyčný "informační policíí" chycen při průniku k mému účtu a odsouzen k doživotnímu strádání bez mobilu a počítače

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  24. 07. 2002 20:15

Vzdyt jsem uz to psal v uvodnim prispevku!! Zabavit mobil a odpojit od internetu a MM.

A zavrit!!! az zcerna!!!

TM

 

PS:doufam ze mezi smskama ted nebude 120 sek interval..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nazulo  |  25. 07. 2002 08:39

co z toho, když ta síť nefunguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LIMIT  |  24. 07. 2002 07:54

Tomáši Natvrdajko, co to je za přístup? To jako když u souseda zjistím, že zapomněl zamknout auto, tak to nejdřív rozhlásím všude kolem a jemu neřeknu?

A proč Oskar nedostal prostor se vyjádřit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první (BAJAJA I.)  |  24. 07. 2002 08:05

Hehehe hura hura, xytry a mocny BaJaJa na to prisel uz davno a provedl tento spam zakernemu JenykoWWWi a ten mu to pak vratil na fsexny jeho nexutne cisla.  Ale nakonec jsme to prestali si navzajem delat, takze to stejne moc lidi delat nebude hura hura.

Slava OskarkoWWWi ten to urcite stejne opravi a vyhraje huraaaaaaaa  :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  24. 07. 2002 10:25

Hurá hurá, záKeřný BaJaJa  !!! Ano, to já jsem byl tím postiženým xudákem  ... Ale tipuji, že mé velmi komplikované šestimístné heslo by stejně nebyl býval schopen na těch pár pokusů rozlousknout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první (BAJAJA I.)  |  24. 07. 2002 11:17

Hura hura, BaJaJa na to heslo neprisel a zakerny a nexutny JenYk pak BaJaJu zahltil miliony SMS  hehehe nehura nehura

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  24. 07. 2002 13:50

LIMITE, co je to za pristup? Kdyz u souseda zjistim, ze zapomnel zamknout auto, tak nejdriv zkontroluju, jestli nenechal i klicky v zapalovani! Pokud ne, tak si vezmu jenom radio a dalsich par drobnosti, ale urcite to nebudu rikat nikomu jinymu!!! Co by pak na mne zbylo?

Ted vazne: jiz zde bylo nekolikrat receno, ze Oskar o tom byl informovan. To ze o tom dal Tomas vedet, mi prijde fer. Navic si myslim, ze kdyz se tato chyba zverejni, bude s tim Oskar neco delat mnohem rychej, nez kdyz mu nejaky neznamy clovek posle e-mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.r.i.n.e.k  |  24. 07. 2002 07:41

Vy máte starosti z dementů??? Nebude to tím, že máte Oskara???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Artus  |  24. 07. 2002 07:37

Jak vidno tak dnes se to uz asi nenosi to kdyz objevim bezpecnostni diru tak kontaktuji provozovatele a dam mu sanci ji opravit a pokut na moje upozorneni po 3-5 dnech neni zadna reakce a chyba porad existuje tak to potom zverejnim.

 Ale v tomto pripade si myslim ze dotycny "pubertak" si myslel ze jej oskar take odmeni za to ze nasel jednu malo dirku.

Mel by jsi se panacku zamyslet. nabouravat se do cizich emailovych schranek a nebo uctu u oskara je myslim pekne podle.

Artus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  24. 07. 2002 07:50

Podle to urcite je, ale takovy uz je zivot a je jen na provozovateli te ktere sluzby, aby mel takove veci osetrene. Ovsem u Oskara se uz stavaji bezpecnostni chyby pomalu standardem, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  24. 07. 2002 07:37

OSRAl, OSRAl zase neco posral!

Proc ma tahle, udajne "nejlepsi" sit v galaxii, porad nejaky prusvih?

Co na to OskarOnaniste? Co Jan Tleskac?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xratio  |  24. 07. 2002 09:13

no hlavně, že ty máš email s doménou oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  24. 07. 2002 12:18

... a Ty si naivko myslíš, že není smyšlený?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  24. 07. 2002 13:55

... a Ty si naivko myslíš, že není smyšlený?

nehlede na to, ze domena oskar.cz nepatri Ceskemu Mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xratio  |  25. 07. 2002 11:45

 asi jsem opravdu naivka, ale bylo mi opravdu divné, když jsem zjistil, že někdo, komu nefunguje www.oskar.cz (jako, že dříve fungoval) by se ještě k tomu odvážil přispívat na mobilmanii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hide  |  24. 07. 2002 07:14

Souhlasím s tím, že nabourávat se někomu do schránky je prasárna a šmírárna. Hej úchyle, jsi normální prase co čumí lidem do ložnic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMX  |  24. 07. 2002 06:28

Souhlasim s tim, ze jste akorat nahraly dementum!!! Nebylo by lepsi napred kontaktovat Oskara, pockat na vyjadreni a pripadnou opravu a pak to zverejnit??? Zamyslete se!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Janeček  |  24. 07. 2002 08:14

Oskara jsme samozřejme upozornili dříve, než jsme vydali tento článek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyB  |  24. 07. 2002 13:21

Moc by mě zajímalo, jak moc dopředu před uveřejněním článku jste informovali Oskara, aby mohl reagovat a aplikovat záplatu? Bývá to slušností, poskytnout několik dnů na opravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brmbrm  |  24. 07. 2002 05:57

Jsou banda lam :) pokud zrovna tuhle cast nedelali oni, tak jsou sice banda lam stejne, ale taky je lama ten, co to delal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
utahs  |  24. 07. 2002 02:21

Víte proč musí mít Oskar samoobsluhu?? Zcela jednoduše! Pokud človek něco potřebuje, musí mít min. z 1/2 baterii nabitou, neboť se na operatora nepřepojí, resp. přepojí, ale hraje jakási hudba.

Takže co nenajde v samoobsluze, má smůlu!

A když odešle požadavek na webmastera e-mailem, buď mu nepříjde odpověď zpět vůbec, anebo pozdě, a to se ještě neví, zda-li je pravdivá, takže taky nic!

Z praxe vím, že když člověk něco potřebuje po infolince musí volat tak 2-3x, aby si mohl z odpovědí vybrat to nejpodstat nější a skutečné. U Oskara to je nemyslitelné!!

Dávám přednost mobilitě-globalitě T!

Těšilo mně, U.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  24. 07. 2002 08:19

k prepojeni na operatora. uz jsem to v nektere diskusi psal. Pokud mas oskartu tak se ani nedivim ze te hned tak neprepoji. Vsichni tarifni zakaznici maji prednost! A neni se cemu divit! si myslim. :)

mimochodem ted jde v samoobsluze nastavit uplne vsechno pomoci smsek! :)

pokud posilas dotaz na webmastera tak se ani nedivim ze ti odpoved neprijde! Je to WEBmaster a zadny kompetentni pracovnik co by ti mohl odpovedet. Na to je sluzba "Ptejte se". Pokud odpoved na Vas dotaz nenajdete v databazi jiz zodpovezenych otazek tak do dvou dnu mate odpoved jistou!!! Jeste se mi nestalo ze by mi to co jsem zadal neprislo.

Kdyz clovek vola na infolinku tak se ani nedivim ze se nic moc nedozvi. Je to totiz obycejna infolinka kde umi podat informace jen o zakladnich tarifer, objednat tarif nebo oskartu, tot vse. Od podrobnych dotazu je tu zakaznicka linka a v tom je dost podstatny rozdil!!!

Kazdy operator ma sve pro a proti. Myslim ze ten Vas kun s vyrazenym Teckem na cele taky neni zrovna moc ok! Pouzival jsem ho dost dlouho na to abych si o nem udelal svuj obrazek! A myslim ze jsem byl vic nespokojeny nez ted co jsem v peci oskara.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KartmenZino  |  24. 07. 2002 10:10

No tak tento příspěvek mi přijde dost kontraproduktivní.

V jedné jeho části tvrdíte, že jste byl silně nespokojen se službami Radiomobilu a zvolil jste tedy raději Český Mobil. Zároveň se ale v článku věnujete takovým podle Vás "standardům", které ani jako zákazník T-Mobile, ale dokonce ani jako zákazník Eurotelu rozhodně neznám (znám je však jako Oskarista, v tom s Vámi souhlasím)...

Jedná se především o tvrzení, že PrePaid zákazníci "samozřejmě" čekají na informace a na péči mnohem déle, protože "nemají přednost". Dále o tvrzení, že Oskarova infolinka vlastně není infolinkou, ale objednávkovou linkou a pro informace se musí kontaktovat CustomerCare linka. V neposlední řadě mi přijde (možná je to subjektivní) mnohem kvalitnější služba, pokud mohu na email (a to i Webmastera - může to přece FW dál) poslat dotaz a nemusím na odpověď ani čekat 2 dny (nebo 4 (Pátek/pondělí)) a ani ji hledat na internetu.

Celkově bych si dovolil poznamenat, že jsem se službami obou (TM, ET) operátorů spokojen především a právě proto, že se mohu s jakýmkoliv dotazem obrátit na první informační kanál, který mne napadne KDYKOLIV mne to napadne a prakticky na jakoukoliv otázku obdržím promptně odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  24. 07. 2002 10:46

No, myslim ze to nebylo uplne inteligentne formulovano, ale kontraproduktivnim bych to nenazval.

Ja nikdy nemel problem s dovolanim na infolinku. Ale kolikrat jsem tam take volal? Asi 3x. Kvuli reklamaci jedne neopravnene fakturovane castky, kvuli aktivaci roamingu, kvuli vraceni zalohy. Jo a vlastne jeste kvuli zaslani teskarty zdarma od UPC&Oskara. :o) Faktem ale je, ze amm u Oskara tarif, takze i to muze byt fakt, proc jsem nikdy necekal vic jak pul minuty.
Naopak u Twistu jsem kolikrat absolvoval i pulhodinove cekani a pote to vzdal. Kdo vi, jestli podobny preferencni system neni i u konkurence. Nebo jestli tarifni zakaznici nemaji jiny pocet pridelenych operatoru nez zakaznici predplacenkari.

Nicmene pochopil jsem u Ceskeho mobilu jednu vec. Ze zavolanim na cislo 0800777777 se dovolate na OskarKontakt. A ten je urcen predevsim pro potencionalni zakazniky, tedy pokud si chci oskarovu sim poridit.
Pak je jeste OkarLinka (mozna se to jmenuje jinak) a to je podpora zakaznikum Oskara. A z mobilu se da volat primo *077 a pak se nechat púrepojit na operatora.
Nicmene nejspise to konci v stejnem bode jako volani na 0800777777 a system to automaticky rozrazuje. Jelikoz kdyz jsem z Oskarova cisla zavolal na 0800777777 za ucelem porizeni testkarty, byl jsem prepojen na "help line", odkud me po sdeleni pozadavku prepojili na oddeleni pro nove zakazniky. Nebo jak to nazvat.

Takze mam pocit, ze autor prispevku chtel puvodne napsat neco takoveto, akorat to nepopsal uplne srozumitelne. Imho.
Otazka je, jestli jsem to vysvetlil lepe.  A samozrejme taky jestli mam pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  24. 07. 2002 12:16

Linka pro již aktivní zákazníky zvenku je 0800770077, tuším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 07. 2002 15:18

Jasnačka, zákaznická linka 0800 77 00 77, OskarKontakt je jen pro nákup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  31. 07. 2002 15:14

s tim čekánim to provozuje i radiomobil v dobách kdy jsem měl pg20 tak sem čekal vždy aspon 15 min, pak jak sem postuponě šel výš tak se časi zkracovaly, ted mam tarif 200 a necekam vic jak 2 min, vetsinou tak 30sekund

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  24. 07. 2002 20:36

Co to tady porad MELETE!

Za prve,pokud budu jako operator chtit pretahnou zakazniky z prepaidu na tarif, tak mu nabidnu ty nej nej sluzby , aby se mi to podarilo a ne hodinove cekani na info lince, kvuli tem,co uz nejaky tarif maji.

V tuto chvili uzivam vsechny 3 operatory-takze muzu porovnat! Kazdy mi nabizi neco- T-mobil simtoolkit (jizdni rady,..gsm banking,..celkem zajimavym se zda byt Navigator)

Eurotel (levne volani na pevnou a na ET, a velmi levne volani do zahranici pres 52,gsm banking pro vice bank).

A Oskar-levne sms a zajimavy, velmi zajimavy roaming!!!

Ale plne souhlasim,ze OSKAR LINKA je helpless!!!!!!!!!!

Kdyz mel ale OSKAR malo zakazniku, tak to bylo v pohode. Ted co jsem tam volal, tak musim rici ze nikdy se nevlezu pod 20 minut. Vzpominam si ale, ze i Paegas mel takove problemy cca pred 1,5 roku.Ale to bylo pred vanocemi,takze se nebylo cemu divit. Jenomze narozdil od OSKARA, vecer (v noci)se na INFOLINKU dalo v klidu dovolat. Protoze je NONSTOP!!! A tady dela OSKAR velkou chybu.Setri naklady..ale vubec nevnima,ze s kapacitou operatoru uz nevystaci..kdyz se par lidi nechalo zlakat.

TM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  25. 07. 2002 11:11

No mozna jste spatne pochopili to co jsem napsal ale to je nepodstatny detail.

Ja nikde netvrdil ze ten ci onen operator je NEJ. Kazdy ma bezpochyby sve pro a proti!

Co se tyce treba provozni doby "infolinky" tak ET a TM ji maji nonstop to je fakt. Jenze OS na to sel trosku jinak. Vytvoril sluzbu "Ptejte se" kde muze kdokoliv hledat v otazkach a odpovedich. Je to mozna trosku nepohodlna varianta ale v dnesni el. dobe se tomu ani neda divit. A jakekoliv jine nastaveni zvladnete v samoobsluze.

A uz jsem zase tam kde jsem zacinal. Proste kazdy z operatoru ma pro kazdeho zakaznika nejakou tu sluzbu kterou ho upouta resp ulovi. Co clovek to jiny nazor na narocnost sluzeb a poskytovane pece. :)

Myslim ze ve vsem lze videt snahu o ziskani at uz noveho zakaznika nebo pretazeni od jineho operatora.

Nekdo chrli jednu novou sluzbu za druhou (napr TM), jiny zase testuje a pak uvadi na trh (OS). Kazdy ma jinou strategii a jinou politiku boje o nove uzivatele.

 

have a nice day :) :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KartmenZino  |  25. 07. 2002 12:07

Mnoho přispěvovatelů se (nejen v této diskuzi) odvolává na to, že Český Mobil nabízí pro své zákazníky na internetu produkt Samoobsluha, což ho staví dále před konkurenci. Není to ale tak, že i Radiomobil nabízí pro zákazníky totéž, jen pod jiným názvem (Click / T-zones)...???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  26. 07. 2002 07:33

nemyslim si ze T-zones resp byvaly click by byl plnohodnotnou nahradou resp kopii oskarovy samoobsluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  27. 07. 2002 07:54

Kopii tezko, kdyz Click byl mnohem, mnohem driv takze by spis melo platit, ze Samoobsluha je kopii Clicku, ne?
Pokud porovnavame Click (resp. dnes uz T-zones) s Oskarovou samoobsluhou, je dulezite upresnit zda se jedna o predplacenky ci pausaly. Pokud bychom porovnavali predplacenky, pak mate nejspis pravdu, protoze Samoobsluha pro Oskartu nabizi vice (resp. IMHO nabizi zhruba srovnatelne, ale nejvice to u ni vylepsuji ty vypisy volani pro prepaid) nez T-zones pro Twist (ani jednu z techto predplacenek nemam, takze jsem mel moznost do obou nahlednout jen zbezne a na detailnejsi porovnani nebyl cas ). Ovsem situace se vyrazne meni pokud porovnavame bezne pausaly (to naopak mohu porovnat oboje z vlastni praxe) - zde naopak jednoznacne vitezi T-zones ("velky" ClickBox nebo jak se to ted jmenuje, podrobne elektronicke vypisy, nastavovani ruznych sluzeb atd., apod. ... snad jedine co mi tam na rozdil od Oskara chybi je moznost nastavovani GPRS tarifu) a Samoobsluha totalne propada (lze si v ni prohlednout jen fakturu a to jeste jen v PDF, ktere navic nejde ulozit bez otevreni v browseru, k nastavovani nejakych sluzeb tam zrovna prilis moznosti neni a jedine ta novinka aktualni provolane castky to skore trosku vylepsuje i kdyz osobne jsem od toho cekal vic). Z toho plyne, ze Oskarova samoobsluha nabizi pro vlastni prepaidy mnohem vice nez pro vlastni pausaly ... ostatne muj dlouhodoby dojem je, ze Oskar celkove klade vetsi duraz na prepaidy a Eurotel s T-Mobile naopak na postpaidy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  25. 07. 2002 23:40

Hele, když Tě nebaví čekat na OskarLince 20 minut a víc , tak si tam dej to svoje ET Quatro Go  a vytoč z něj 0800770077 a uvidíš ten hukot, jak rychle Ti to zvednou . Oni totiž platěj za každou takovouto příchozí minutu cca. 4 kačky , takže tam tě ve vlastním zájmu nenechaj ve frontě 20 minut . Takže aby ses stal privilegovaným zákazníkem Oskyho, nepotřebuješ TARIF, ale GO či TWIST (nebo stačí i pevná ). ODZKOUŠENO! Jednou dokonce se mnou nechtěli řešit takto nějaký vleklý problémek a sami mi za chvilku zavolali na mé Oskárkočíslo  !!! Jsou to taky jenom socky  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  25. 07. 2002 23:55

Jenze ja to zkousel a nejak to nepomohlo!Mozna krapanek jo.Ale nic moc.

A jeste dodam, ze s plechovou hubou mne nebavi komunikovat.Resit problemy typu zaslete mi bankovni simku apod. stejne  pres ni nejde. A poslouchat pravidla jejich nesmyslnych her..ktere se vzdy ukazi s nejakou trhlinou - takovy KANADSKY zertik..raci kdyby zacli investovat tak,abychom nemuseli cekat 20 minut a to si myslim,ze byl promer za posl dobu. Byvava i horsi 40 a vic.  A simtulkitova aplikace typu vyhledej vlakova spojeni, apod. tak na to jeste Oskar asi delsi dobu mit nebude..srovnatelneho jako je paegas info. (rek bych ze je lepsi i nez Juice easy atd.)

TM

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  26. 07. 2002 07:50

wap pres GPRS (vyhledani spoje atd.) vyjde urcite levneji nez GSM Info co ma TM. :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  26. 07. 2002 20:58

Sluzba GPRS je urcite a bezpochyby supr. Ale ne kazdy aparat tuto sluzbu podporuje. Proto nevyhodim dalsi tisice,abych nyni usetril cca 2 kc.

Takze co je levnejsi je dost relativni. Ale tech, co maj podobny tel. jako ja,..je urcite vice.

Bye, bye!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  26. 07. 2002 07:40

pokud vim tak jsem nikde nepsal jestli me bavi nebo nebavi nekde cekat na lince to za prvy a za druhy ET jsem nikdy nemel a nikdy mit nebudu!

Tvuj pripad jen potvrzuje jak oskar dusledne a s rozumem filtruje prichozy hovory. :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  26. 07. 2002 21:06

To taky nepatrilo  tobe .. . Koukam,ze uz se tu celkem obcas ztracis. Musis cist vsechny prispevky-ne jen ty svoje.

TM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
utahs  |  25. 07. 2002 23:35

Bingo!! Díky! Naprosto přesně jsi to vystihl. Neměl jsem na mysli OskarKontakt (0800777777), ale infolinku 0800770077, *077, *608...

Další věc je, že nemám a nikdy jsem neměl Oskartu. Do nedávna jsem používal Volám často a už jsem to zrušil. Problémy, které mně doprovázely (vypadávaní hovorů.... na podání reklamace jsem musel nakonec použít pevnou, jina se to nedalo!), volací zálohu na Roaming mi po 1/2 roce vráceli 90 dní, což je v rozporu s VOP (ale to jich zcela nezajímá), a to mně ještě hrubě osočili, že jsem nezadal potřebné údaje. Apropo, číslo na Oddělení plateb je 0800771177 (pro zainteresované Oskara)

Opravdu mně Oskar přesvědčil, že jeho služby  a vstřícnost nejsou pro mně!!

U TMO hojně využívám GSM Banking s ČSOB pro všechny 3 mé účty, což si může nechat Oskar jenom zdát!

A co se týče kvality signálu a sítě vůbec jízdou vlakem, tak jsou v háji všechni tři!!!

Zdar, U.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  26. 07. 2002 07:48

ja myslim ze tvuj pripad nespokojenosti se muze stat (a myslim ze se i stava) u kazdeho operatora. konkretni peratori kteri se prihlasuji na onech diskutovanych "info" linkach jsou jen lidi a nekdo tu praci bere vazne a snazi se delat dobre jmeno zamestnavateli svymi vykony resp vstricnosti a pokud mozno rozumnou domluvou se zakaznikem nebo nebere vazne. Tudiz je mu vsechno s prominutim u prdele a taky tak pak vypada domluva s takovym clovekem. Uz jsem na podobne individua narazil a ne jednou.

U jeste byvaleho paegasu jsem pouzival taky GSM banking  u vsech uctu v ebance byl jsem naprosto spokojeny. Ale presel jsem k oskarovi protoze to co zaplatim u nej bych u TM zaplatil min 2x a u ET aspon 3x.

Oskar by mel GSM banking zprovoznit do konce roku. Necham se prekvapit. Je faktem ze oskar nez pusti do "sveta" nejakou sluzbu tak ji nejdriv dost dukladne testuje. Lepsi mit sluzbu co nejvic vychytanou od chyb. ne? :) : ) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whispp  |  25. 07. 2002 22:50

Ja nevim co na tech infolinkach porad visite, se nedivim, ze se tam dlouho ceka, kdyz  kdejaky obejda misto hrabani v nose obtezuje operatory. Ja mam Oskara 1.5 roku a este sem nemel potrebu tam volat, u Tmobilu sem tam volal jen kvuli aktivaci partner karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re-ject  |  26. 07. 2002 07:37

jestli vyznelo ze snad travim vetsinu casu volanim na infolinky tak to se omlouvam. ale kdyz clovek potrebuje tak tam proste volat musi. at uz pro aktivaci roamingu nebo pro reklamaci a nebo pro prevod oskarty na tarif atd atd. je spousta veci ktere v samoobsluze neudelas. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  24. 07. 2002 08:20

tohle se netyka jen oskara. Kdyz si vzpomenu na slavny Paegas Click, ktery prvni tri mesice ostreho provozu v podstate nesel...

Nevim jak je to s psanim webmasterovi u oskara, ale jeste nedavno u Paegasu kdyz clovek chtel poslat zpravu operatorovi z www.paegas.cz obdrzel krasnou chybu microsofti databaze (pokud vim tak ta chyba tam byla minimalne 3 tydny a u Paegasu zadna reakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gggg  |  24. 07. 2002 09:33

Volej na operátora ne z mobila, ale z pevný to je rychlejší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mydloch  |  24. 07. 2002 01:54

Oskar = Enron  . Kreativní účetnictví, kreativní samoobsluha.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  24. 07. 2002 00:29

Akorát jste ted nahráli nějakým deme*tům a ted o tom budou vědět a obtěžovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  24. 07. 2002 00:24

... me se zase pro zmenu nedari vyresetovat heslo do schranky na t-zones.

Pri nekolikerem pokusu o rozpomenuti metodou temer nahodnych pokusu z moznych variant doslo k zablokovani schranky.
Ovsem T-mobile to ma reseno vyresetovanim hesla po zadani cisla a 4 cisel kodu PUK2.

Hmmm ... jak dokonale, kdyby to fungovalo. Cely vecer se o to neuspesne pokousim. Ovsem stranka s temito udaji se proste neodesle ani po hodine. :o(

btw: pokud jde o ten Oskaruv mistake. .... to je klasicky pripad nedomysleni zneuzitelnosti bezpecnosti funkce programatorem. To se proste stava. Akorat to mel odhalit nejaky tester jiz pred spustenim ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  24. 07. 2002 00:23

Co to je za obrazek ? Je nejaky velky a nejde mi zmensit, takze z nej vidim jen cast. Mam rozl. 1024*768.

Jo a k tomu clanku. Pokud tady budou takovy hovada, co nemaj nic jinyho na praci nez se nekam nabouravat, tak budou problemy porad.

Co ti je vubec do toho, lezt a nabouravat se nekomu do samoobsluhy. Kdybys radsi sel delat verjne prospesne prace anebo si treba doma uklidil co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Temobilovy Maniak  |  24. 07. 2002 00:17

Jestli pones vinu,ze od teto chvile budu muset cekat podobne jako u T-mobilu 120 sekund nez se odesle dalsi textovka,tak jsi nam moc nepomhl.

A zaslouzil bys zabavit mobil!! Odpojit od Internetu a MM. Proste zavrit.

Spis vymysli jak volat jeste levneji! Treba bychom ti pak navrhli amnestii..a tim by ses zachranil.

Temobilovy Maniak

ps:konec dobry vsechno dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  24. 07. 2002 01:30

okurkova sezona

nudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor