Co to tady porad MELETE!
Za prve,pokud budu jako operator chtit pretahnou zakazniky z prepaidu na tarif, tak mu nabidnu ty nej nej sluzby , aby se mi to podarilo a ne hodinove cekani na info lince, kvuli tem,co uz nejaky tarif maji.
V tuto chvili uzivam vsechny 3 operatory-takze muzu porovnat! Kazdy mi nabizi neco- T-mobil simtoolkit (jizdni rady,..gsm banking,..celkem zajimavym se zda byt Navigator)
Eurotel (levne volani na pevnou a na ET, a velmi levne volani do zahranici pres 52,gsm banking pro vice bank).
A Oskar-levne sms a zajimavy, velmi zajimavy roaming!!!
Ale plne souhlasim,ze OSKAR LINKA je helpless!!!!!!!!!!
Kdyz mel ale OSKAR malo zakazniku, tak to bylo v pohode. Ted co jsem tam volal, tak musim rici ze nikdy se nevlezu pod 20 minut. Vzpominam si ale, ze i Paegas mel takove problemy cca pred 1,5 roku.Ale to bylo pred vanocemi,takze se nebylo cemu divit. Jenomze narozdil od OSKARA, vecer (v noci)se na INFOLINKU dalo v klidu dovolat. Protoze je NONSTOP!!! A tady dela OSKAR velkou chybu.Setri naklady..ale vubec nevnima,ze s kapacitou operatoru uz nevystaci..kdyz se par lidi nechalo zlakat.
TM