Oskar: čím si vás chce získat

Reklamní kampaň, se kterou se nyní pokouší prosadit benjamínek mezi našimi operátory, má svá skrytá poslání a informace. Víte, čím na vás Oskar zaútočil a co od něj můžete očekávat? Do neděle máte poslední možnost získat zdarma Nokii 8310, pospěšte si.

Oskar, to dává smysl

Průkopnické pojetí reklamy, které nám Oskar servíroval po dva roky, jistě utkvělo v paměti nejednomu z nás. Kdo by neznal mladíka vyznávajícího lásku písničkou po telefonu. Některé jeho televizní šoty zdomácněly a můžeme je považovat za televizní klasiku. Byla to příjemná změna, vidět Oskarovy šoty v televizi.

Stejnou písničkou se ale nedá stále ohromovat a tak Oskar přichází s novým pojetím svých reklam. Opět bude stavět na vtipnosti, ale zahalí je i určitým tajemstvím. Jednoduše se bude snažit, aby vám jeho reklamy utkvěly v paměti nebo alespoň aby vám vrtaly v hlavě. Však také co si vysvětlit pod sloganem: Co vidíte? Jednoduchá, ale účinná hláška způsobí, že na malý okamžik zpozorníte. Někteří možná začnou vehementně přemýšlet. To stačí, úkol byl splněn. Nebyli jste vůči ní imunní.

S čím vyrukoval

Se zmíněným sloganem se budete setkávat, respektive se s ním setkáváte od začátku tohoto týdne.Víte však, kdy uslyšíte odpověď na všechny vaše otázky? Jelikož si troufám tvrdit, že jste si přesný termín nemohli nikde na Internetu zjistit, rádi vám jej  přiblížíme. V pondělí 15. dubna, na konci reklamního spotu, uslyšíte konečně odpověď.  Možná že ti chápavější z vás, odpověď už znají nebo ji alespoň tuší. Souběžně s reklamní kampaní na obrazovkách televize se můžete setkat s billboardy, kde dominuje stejný slogan, ačkoli Oskarovo logo na billboardu nikde neuvidíte. Jak správně předpokládáte - opět se jedná o akci Oskara. Jak se na konci článku dozvíte, budou hrát tyto billboardy významnou roli, pokud budete mít zálusk na Nokii 8310.

Něco mu chybělo

Zpět k reklamám. Hlavní rozdíl oproti šotům z minula bude kromě jiné reklamní agentury - která to vše má na svědomí, v malém, ale zásadním detailu. Konečně se v reklamách budou objevovat také obličeje. Možná se pousmějete. Proč  je to tak důležité? Opravdu je. Jediné co chybělo Oskarovi v reklamě byly emoce. S příchodem obličejů na scénu se situace razantně mění, Oskar může konečně nějak "přitlačit na strunu". Přestože chce Oskar zobrazovat život tak, jak je doopravdy, bez zbytečných kudrlinek. Neubráním se dojmu, že na nás budou z obrazovky hledět blaženě usmívající se lidé, kteří si vybrali toho "správného" operátora.

 

Sto není sto

Nejen marketinkovou strategií se pokouší přitáhnout vaší pozornost. Důraz, který sebevědomě klade na kvalitu, ať už sítě nebo svých služeb, lze spatřit v nabídce nových služeb. První, kterou jste zaregistrovali a kterou jsme vám přinesli jako první medium, je testovací karta za 100 korun. Odvážná akce, kterou hodlá přetáhnout ostatním operátorům jejich klienty. Jakkoli se tato akce zdá skvělá, má i své temné zákoutí. Především jeden a zásadní fakt. Vzhledem k vysoké penetraci mobilních telefonů v naší republice, bude muset přitáhnout nové zákazníky především z konkurenčních sítí. Problém je v tom, že většina z nich má své telefony zablokované. Oskar vám je odblokovat nemůže, jednal by protizákonně. Byli jsme ale ujištěni, že vám poradí, či doporučí jak telefon odblokovat. Všechny telefony nelze, ale odblokovat pomocí jednoduchého kódu. S těmi ostatními si budete muset někam zajít, abyste mohli SIM kartu Oskara vůbec použít a investice do testu jeho sítě bude vyšší než zmiňovaných sto korun. Druhou variantou je zapůjčit si od Oskara telefon na samotné testování.

Další službou se snaží zalíbit se i nevěřícím a pochybovačným, tím že jim zajistí měsíc bezrizikového používání telefonu. Oskarova třiceti denní záruční doba je zatím rarita. Ale proč jí nevyužít.

Jak na Nokii 8310

Sliboval jsem vám šanci zdarma získat Nokii 8310. Na internetové stránce Co vidíte? naleznete dva spoty z nové reklamní kolekce Oskara. Vaším úkolem je uhodnou jejich význam nebo co mají symbolizovat. Pakliže vaše hypotéza získá nejvíce hlasů od ostatních lidí, kteří s vámi budou souhlasit - Nokia je vaše. Nezáleží koho Oskar vylosuje, výherce si vybíráte sami. Tak rychle do toho, poslední šance končí v neděli. Malá nápověda, porovnejte reklamy v televizi s těmi na billboardech, sami zjistíte, že mají spoustu společného. Víc vám nepovím, snad jen - v článku lze narazit na spoustu indicií.

Diskuze (78) Další článek: Konečně všechny SIM karty pohromadě!

Témata článku: , , Covid, Oskar, Vaš,