Oskar: Dohoda a Slyším Vás definitivně končí!

Diskuze čtenářů k článku

Wéčko  |  09. 07. 2002 00:44

Jo sem taky jedna z těch co mají dohodu s oskarem..myslím,že je to nejlepší tarif.taky kdo by nevolal nějakejch 5 hodin zadarmo že?Ale co až mi skončí smlouva,co potom?Nevím co si mám pořídit,když ten tarif už neni.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  21. 06. 2002 06:37

Podařilo se někomu aktivovat tarif Slyším vás během června? Já jsem na Oskar lince nepochodil. Prý jen do konce května.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojtech Cham  |  21. 06. 2002 18:22

Není pravda ... já bez problémů.

v.m...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Proctor  |  14. 06. 2002 07:36

Jako pekne tady vsichni vychvalujete Dohodu, to se musi nechat, ale co jste cekali? Proste to muselo prijit, driv nebo pozdejc a Oskar je stejnej panar jako ostatni operatori :(.

Na zactku jsem fandil Oskarovi na 100%, poridil si Slysim Vas atd a byl vysmatej s psanim SMS (pro vetsi efekt jsem si poridil druhej telefon na SMS -> opruz :))... jenze (!) pak prisel trapnej dopis (letak), kde se zakaznik medove dozvedel ze sms jsou v tahu a kdyz nepises jinam nez Oskar, tak mas proste smulu a plat... papa studentici co vyuzivate muj nevyuzitej datovej kanal.. no co i to jsem holt prekous, nechal si poslat zpet zalohu a hodil kartu do kouta ( a platil dal mesicne luxusne slozenky znejici na castku 10,50 jeste zajimavejsimu bankovnimu ustavu :)).. ale nadale jsem Oskar nezatracoval, i se obcas jeho marketingovym vystrelkum zasmal :).

A ted to hlavni: neziji ve velkem emste, resp. ziji 2km za Plzni a muzu rict jenom jedno: at tahne Oskar do <> i se svym signalem *sorry za hrubost, ale to ze se skoro dovolate na 5 pokus (zacne vytacet nez zapipa v propadlisti ucha ton libezny :)*. Jedinej, kdo je na nasem trhu schopnej diktovat podminky je zatim Eurotel (taky ho uz mam a provolam stejne grosu jako predtim u Oskara a slavnyho Paegase (jeste ze uz tu 2letou smlouvu mam za sebou - btw. taky va Paegasaci otravovali z info linky po vyprseni dohody aby jste si vybrali jeho dalsi super-tarif ? ne, diky)... takze Eurotel vede, smirte se s tim - trochu pokulhavaji sluzky zakaznikum, ale ruku na srdce, proc se tolik zaobirat malym jedincem, kdyz muzu efektivne jednat s velkou firmou ktera ma X zamestnancu a ucty se tam toci v desetitisicih/mesic ? ..a propo zkuste si to poradne spocitat: TwistSMS x Fan Go - nejsou tam tak velke rozdly ve volani/sms.. takze jeste jednou Eurotel 0wnz ;)

... mimojine umime pekne nadavat, ale vazne bych napred zacinal u sebe - kdyz budu mit firmu, budu chtit delat charitu? ... at zije Samuelson (nebo jak se pise :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  13. 06. 2002 21:25

Někdo by to tady měl napsat.: Dohoda s Oskarem je subvencovaný tarif, umožňuje volání pod hodnotou nákladů a co hůř i pod hodnotou propojovacích poplatků.  Nedá se nic dělat, někdo je musí za majitele dohody zaplatit. Donedávna to byli investoři Oskara v očekávání pohádkových zisků takže to bylo OK. Jenže s tím už je konec. Oskar je v plusu, takže to teď platíme my, co dohodu nemáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joj  |  14. 06. 2002 13:12

Honzíku, nikdo se zákazníků Oskara na Dohodu nedoplácí. Buď v klidu. Ona prostě není pro Oskara až tak zisková, takže zisk Oskarovi tvoří hlavně ti, co nemají Dohodu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš.B  |  13. 06. 2002 17:04

Mám skušenost s objednáním Testkarty pro zákazníky UPC...
volal jsem na infolajnu a tam mi řekli že ano ( neochotně )
ale že budu mít číslo 0776XXXXXX a já chtěl 0777.......
Ptal sem se jestli ještě jsou ? a řekli že už ne !

V CČM na Černém Mostě je Oskar a tam světe div se, mají testkarty
s předčíslím 0777......sice nebyla zadara ale kilo je skoro totéž !

Infolinka Oskara je vopruz a jeden z mocných impulsů se na Oskara
vysrat ! Plechová huba kecá nesmysly o technických poblémech
a že kvůli změně tarifů tam volá hodně lidí !

Je to jenom proto aby odradily případné zájemce z řad Oskaret
na aktivaci Dohody...jsou to krysy !
Kdybych nevěděl z MM o úskalí infolajny Oskara..tak jsem to vzdal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RADĚJI ALE NEPOVÍM :-)  |  14. 06. 2002 00:43

Máš si "lenochu" dojít do Oskaří prodejny, a měl bys to tak rychlé a sqělé, jako já :

- ČTVRTEK: návštěva prodejny, získání TestKarty(TM) s kreditem 51,- Kč zdarma

- PÁTEK: nabití TestKarty(TM) kupónem za 765,- Kč (jediná investice ), celkem 951,-

- SOBOTA: dorazil bonus za nabití TestKarty(TM), celkový kredit na kartě 1051,- Kč
   & telefonát na *077 a nadiktování rodného čísla tatínka (na sebe už Odepiš mám )

(zde je jediná prodleva; holt si rezervujou 3 pracovní dny  na změnu OsKarty na tarif)

- ÚTERÝ: Odepiš je aktivní, do pěti dnů musím provolat 40 minut, nebo propadnou

Další volání mám předplacené na pár měsíců, tak jsem si klíďo zapnul i inkaso (není to stejně zdaleka mé první ) a tudíž získám i podrobné vyúčtování hovorů zadarmo . No a až se bude blížit přeplatek (momentálně 51,- Kč) k nule, zas pošlu Oskárkovi těch nejmenších možných 120,- z bankomatu (převod je zadarmo ) a bude zase předplaceno tak, aby k inkasu z účtu nikdy nedošlo !  (to víš, Oskárku, inkasovat si ode mně každej měsíc 10,50 tak, aby mě to stálo nejmíň ještě o bůra měsíčně více  - tůůůůůůdle nůůůůůdle ! ).

No a za půl roku mi Oskárek vrátí LITR(tm), tedy 1000,- Kč, přestože jsem mu dal celkem jenom 765 + 120 = 885,- Kč no a to mi tam ještě zbyde 108,- Kč na dalších 10 měsíců volání zadarmo, takže celkovej vejvar je skoro 1090 minut volání zadarmo (zvědavcům vysvětlím jak jsem to spočítal: 1000 (od Oskara) - 765 (za kupón) - 120 (vložených) + 63 (za půl roku provolaných) + 108 (zbylých korunek přeplatku) = 286,- Kč. To jsem podělil 10,50 (na kolik měsíců to bude stačit = na více než 27 ) a vynásobil jsem to 40x (počet minut do Oskárka za těch 10,50 měsíčně) no a vyšlo mi 1089 a půl minuty , čili více než 18 hodin volání do Oskyho . No a to už se snad (!ZADARMO!) celkem vyplatí , no ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  14. 06. 2002 15:59

No prima výpočty, ale stejně tě jednou oberou. Já mám na Oskartě 1250 Kč, tak jsem si aktivoval tarif Odepiš a řekli mi, že mi to zaktivují do 5 dnů, tak jsem zvědav, kdy si konečně zavolám levně těch 40 minut. Jaký máte trik na to, aby se člověk nepřevolal a stihl to do zúčtovacího období? S tím Odepiš ušetříte, jen pokud člověk hodně vychytrale počítá a pohybuje se jen v Oskarovi. Prostě je dobré v rodině zavést Odepiš a Mezi námi a ušetří se hodně. Ale ouha, Oskar nemá signál v Jizerkách a pak na Žatecku a jinde, tak to si asi nezavolám. Oskar sice nabízí nejlepší ceny, hlavně hodně levně dotované telefony oproti konkurenci, ale bohužel služby a pokrytí je mizerné hlavně mimo zalidněná místa a v Praze katastrofa jste-li pod úrovní země. Přechod z Oskarty na tarif jde jen při výši mezi 1000 a 2000 Kč. Takže doporučení: Kupte si Testkartu a dobijte ji 1500 Kč kupónem s hodnotou 1800 Kč a jste docela vysmátý, ne? Škoda, že Oskar tají dost informací a nezveřejňuje to všechno na svých www stránkách a tak musím spoléhat na operátory. Jsou většinou příjemní, ale já z telefonu blbě slyším. Oskar má co vylepšovat, ale ty ceny ho ospravedlňují, i když zase nějak supervýhodné nejsou. Takže si vemte foun se třema předplacenkama: Oskarta, Twist a Go a adaptér na 3 SIM a jeďte nejlevněji. Přepínejte podle toho, kam voláte (Go 2,70 Kč na Eurotel, pevná 2,70 Kč, Twist na Paegas 2,80 Kč, víkendy do konce června 1 Kč a nakonec Oskarta 3,15 Kč do Oskara, ale lépe radši Odepiš, pokud Vám stačí 40 minut měsíčně, pokud ne, tak možná Mezi Námi s 0,27 Kč nebo 1,83 Kč). Oskarta je díky těmto tarifům téměř zbytečná a předplacenky Go a Twist jsou moc drahé ve špičce, takže bohužel z toho nevybruslíte a levně si jednoduše nezavoláte, pokud neprovoláte větší částky! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  14. 06. 2002 16:57

Mně neoberou, mně néééééééé  !!! Sice jim teď ještě nefunguje AoC  (tarifikační "impulsy"), takže si zatím musím po každém hovoru přičítat jeho délku k předchozímu uloženému součtu někde na SIM kartě  (když bych v součtu trochu přetáhnul, tak mám vteřinu za 0,10 Kč -> to ale snad přežiju ); no ale až půjde ta zatrolená tarifikace, tak bude stačit nastavit velikost impulsu na "0,017", jednotku na "min" a kupříkladu u NOKIÍ zadat vždy prvního dne v novém období limit ceny hovoru 40,8 (je tu malé zkreslení kvůli zaokrouhlení z 0,01666666666... na 0,017); z čehož plyne, že 40,8 / 0,017 = 2400 což je přesně počet "impulsů" AoC, které Ti dá Oskar "skoro zadarmo " za těch 10,50 měsíčně (u jiných mobilů než NOKIA se myslím ale zadává spíše těch 2400 "impulsů", než přepočítaných 40,8 => nutno vyzkoušet ). Účtování AoC pak probíhá následovně: V okamžik spojení se Ti odečte najednou 60 "impulsů" * 0,017 = 1,02 "min" (to drobné zkreslení je doufám zanedbatelné ) a pak po minutě to začně odečítat za každou vteřinu další AoC "impuls". No a po skončení hovoru vidíš, kolik Ti ještě zbývá zhruba "minut" do konce období. Jo a jako jednotku si já spíš nastavuju né ty uváděné "min", ale třeba "16+" -> pokud mám třeba nové volné minuty k 16. v měsíci (u obou mých dvou "Odepišů" to mám "naštěstí" různé ). No a karty zhruba 1x za 14 dní přehazuju a mám nastavné na obou "přesměrovat, je-li mimo dosah" na tu druhou kartu. Takže sice někdy v nouzi (když bude volající zcela neobeznámen s mými karetními machinacemi ) a já to přijmu, tak mi odečtou 1 minutu z té druhé, nezapojené karty, než mu nadiktuju to druhé číslo (přesměrování z Oskara na Oskara jde také z volných minut ); ale spíše hovor nepřijmu a prozvoním volajícího zpět, takže se většinou "vzpamatuje" a volá na mé druhé číslo, ze kterého jsem jej "prozvonil" . Sice jistě pro někoho nepřijatelné, nicméně pro mne EXTRÉMNĚ VÝHODNÉ (80 minut měsíčně za 21,- Kč včetně DPH ). Hoší je to se SMS, ale ty si vyměňuji jen se svými opravdu "nejbližšími" a těm vždy změnu (swap ) karet ohlásím - některým "per huba", jiným pomocí SMS na Oskara za 0,37 Kč teď už i ve špičce . No a každý můj nejbližší známý samozřejmě má Oskara , jinak by to celé nemělo žádný smysl  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vyxcánek@Vyčůraný.CZ  |  14. 06. 2002 17:32

P.S.: ... a na dlouhé hovory (nad 3 min. 20 sekund, do kteréžto doby by byla levnější obyčejná = "minutová" Oskarta, než "hodinová") používám samozřejmě primárně Oskartu ze série prvních 30.000 (kolikpak jich asi dneska ještě funguje?  Odhaduju to tak jen na 20.000 ), tedy tzv. Oskartu "bez limitu"  (tak to stojí na obálce k tomuto telekomunikačnímu "minizázraku"  - kam se na ní hrabou i celí slavní TeleKomunisti  - ve špičce chtěj za hodinu 84,- Kč  - a to maj ještě paušál 209,-  [=299 - 90 kredit] ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 06. 2002 17:34

Pokud vím, tak bonusy z kuponů se při přechodu na tarif odečítají. Dříve to tak fungovalo, ale lidi to tady vykecali a tak to zatrhli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RADĚJI ALE NEPOVÍM :-)  |  16. 06. 2002 22:18

Do dvou litrů na kartě neodečítají, hurááááááááááááá !!!  Jo a víc litrů (než ty dva) navíc BohuŽel prý nepodporujou , t.j. že Ti jí ani nebudou chtít převést (jak tu vyplynulo z nějaké diskuse) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  13. 06. 2002 12:48

Musim se s vama podelit o sve prvni zkusenosti s Oskarem. Chtel jsem vyuzit nabidky zaslani testkarty s kreditem 50 Kc zdarma (pro cleny Bata klubu). Rikam si: provolam padika a kartu poleti do kose. Tak ji teda objednam a cekam. Po tydnu volam na Oskarkontakt, abych zjistil, co se deje. Linka mlzi, mam pry cekat. Za dalsi 3 dny volam znova, jejich vymluvy neberu a chci to znovu objednat. Podarilo se. Cekam tyden, karta nikde. Volam Oskarkontakt, odkazi me na postu, volam na postu, odkazi me na Oskarkontakt, tam to vyresime, poslou mi to znovu (lina postacka to oznacila za nedorucitelne). Druhy den je simka doma, strkam ji do mobilu, sit nenajde s hlaskou "Karta odmitnuta" (nebezi ani v jinem neblokovanem mobilu). Budu tedy zase volat a resit, ale ty dva tydny starosti a problemu za tech 50 Kc zdarma fakt nestaly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JSI SWINE  |  13. 06. 2002 23:57

Jsi normální swině: "Rikam si: provolam padika a kartu poleti do kose." A swiním Oskárek karty v nákladové hodnotě několika set (jen proto, aby takoví hajzli jako jsi Ty provolali páďo a kartu vyhodili) zkrátka nedává!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David M.  |  13. 06. 2002 08:39

Do Dohody jsem chtěl jít, ale až se Oskar u nás uráčí zlepšit kvalitu pokrytí (podotýkám že nebydlím v zapdlé vísce v horách), hold budu to muset stihnout do avízovaného 30. června.

Asi před čtvrt rokem jsme dokonce sepisovali "petici" za zlepšení signálu, ale bylo to na dvě věci....., jak jsme předpokládali.

Takže sice mám Oskartu bez limitu, ale nejdříve s ní musím vyběhnout na kopec (díky Oskarovi jsem aspoň v kondici) a pak teprve můžu volat jak šakal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodlan  |  13. 06. 2002 01:25

Za měsíc budu mít Dohodu už 2 roky... podle všeho jestli mi jí po 12/2003 Přehodí na Mezi námi (i když volám 50% OS tak je mi to k ničemu)...odstoupím od smlouvy...nebo se jednoduše vyseru na placení a ať si mě souděj!

 

...doufám, že se ale do té doby Os umoudří....popř.: doufám, že konkurence chytne hozenou rukavici a udělá něco na způsob Dohody (ale moc si v tom nevěřím)... jinak pro mě jedinou alternativou by byl TIP BUS.(VĚTŠÍ PŘÍSTROJ MI NEVADÍ...A VĚCI JAKO DATA / W@P / ROAMING... do jisté míry oželím)   ...jen to t. číslo mi asi bude chybět!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza Zvadly  |  12. 06. 2002 23:53

... úplně jste zapoměli, přátelé diskutéři, na život. Pokud mě Oskar i za cenu vyššího minutového tarifu umožní potkat a udělat pěknou babu, pak nevím, proč tolik keců o drobných. Tak - DO TOHO!

Váš Fiza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  13. 06. 2002 00:01

....nechapu......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Sankot  |  13. 06. 2002 01:03

.. ani ja ne ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avrichter  |  13. 06. 2002 10:04

Asi de o chudé, zaplátované, ale čisté švadlenky ...?

AVR v.r.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  13. 06. 2002 13:10

Ale jsou tady a žijí s námi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jam  |  12. 06. 2002 23:30

NEJSEM Z TOHO VOPOCENEJ RADOSTÍ,CO OSKAR VYMYSLEL. ALE BUDE HŮŘ! KDY? AŽ ZRUŠEJ 10KORUNOVÝ OSKARTY, BUDE OPĚT ČAS ZMĚNIT OPERÁTORA!

ALE NEJDE O ŽIVOT, TAKŽE VO CO GO! - TO NENÍ KONKURENČNÍ REKLAMA, TO JE POLOANGLICKÝ POVZDECH!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 23:59

Kdyby Oskar zrusil "bezlimitky", tak by to melu jednu vyhodu.... Mel bych o SIMku min a tudis bych se o ni nemusel starat..... . Prisla by opet doba, (to tu jeste nebyl Oskar) kdyz jsem mel jednu SIMku a bohate me stacila....

Popravde receno, tak jak je to ted me to vyhovuje vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  13. 06. 2002 09:55

Bezlimitky (10Kč/hod Oskarty) rušit nemusí, časem se možná zruší samy.  Vkládáním do telefonu se opotřebují a přestanou fugovat. A Oskar ti ji za novou bezlimitky zřejmě nevyměmí.

 Další možnost je pokud karta má omezený počet autentizací jak karta Twistu - pak po určité době záleží na intenzitě používání se sama zablokuje a Oskar ti ji rovnež zřejmě nevymění. 

Jediná možnost je si udělat kopii a originál používat jen jako záložní. Pak by měla karta vydržet po dobu existence sítě GSM. Pokud však Oskar nepřidá do sítě zařízení, které tě po např. 15 minutách samo odpojí( a bude navenek tvrdit, že je to způsobeno běžnou ztrátou signálu). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Slanina  |  13. 06. 2002 10:48

Blbost. Je to proste tarif, ktery se jiz neda aktivovat, ale ma bezne sluzby. Predpokladam, ze ti kartu tedy vymeni za jinou se stejnym tarifem v pripade poskozeni, ztraty nebo vymeny za bankovni.
A jestli si myslis, ze kvuli 20.000 z 1.000.000 SIM karet budou neco nastavovat na siti .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  13. 06. 2002 10:55

Žádné Oskrarty se z důvodu anonymity v případě ztráty nevyměňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolous  |  13. 06. 2002 11:23

To neni pravda. Pokud jste poslal registracni kartu, tak vymeni i Oskartu v pripade ztraty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Slanina  |  13. 06. 2002 18:37

Kdyz vubec nevis o cem mluvis tak radeji drz .. klavesnici

Zrovna v minuly tyden jsem nechal zablokovat a poslat novou Oskartu se stejnym cislem pro otce, kterej ji ztratil i s telefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  13. 06. 2002 12:37

To není pravda XXX. Bezlimitku Oskar vyměňuje běžně za 1.000,- Kč. Sám jsem tím už prošel a no problem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  14. 06. 2002 09:34

Děkuji, tohle jsem nevěděl - alespoň jsem klidnější. Myslel jsem si, že Oskartu (10 Kč hovor)  vymění nanejvýš za běžnou.

Ale vyděl bych přece jen jeden problém. Je i těch 10 Kč zaručeno stále? Nevyřeší to tak že prostě zdraží například na 50 Kč z těch dnešních 10 Kč. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dummy  |  13. 06. 2002 06:25

Na rozdíl od DOHODY a SLYŠÍM VÁS u této speciální Oskarty Oskar učinil veřejný příslib, že budou platit napořád. Jestli ne, tak si Oskar sere do huby a pravděpodobně tak příjde o řadu zákazníků. V takovém případě skončím i já a hodně mých známých Oskaristů taky a klidně přejdu ke konkurenci. (podotýkám, že měsíčně provolám  mnoho hodin, využívám většinu služeb a vlastním více paušálů, takže nejsem uživatel, který měsíčně provolá pár stovek).  Ne že by ta konkurence byla kdovíco, ale pořád snesitelnější než ten, kdo lže a nedodržuje sliby či smlouvy (pokud by se tak stalo). Všechno ostatní není zrovna potěšující, ale lze to pochopit.  Oskar je na trhu  2 a půl  roku, takže už není  "v záběhu"  a prostě mění strategii. Máme možnost se podle toho zařídit. Ale rušit to, co bylo veřejně prohlášeno za nezrušitelné, to je přece jen příliš silné kafe.  Hlavně mě ale štvou tyto defétistické řeči. Nechápu, proč to sem vůbec pletete.  Co takhle nastínit ještě další katastrofické scénáře?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  13. 06. 2002 06:57

Jestli zruší i ty desetikorunové Oskarty, postarám se já osobně o velmi nepěknou reklamu - a nejen nějakou "dočasku", ale pořádnou, stálou a velmi intenzivní!!!!! , přísahám !!!! Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  13. 06. 2002 09:05

Budliky budliky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  13. 06. 2002 12:49

Hudry, hudry ..!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antiŠvejk  |  13. 06. 2002 18:09

Propána, proč sem někdo posílá jen shluk hlásek!!??  Proč se máme prodírat shlukem prdů než narazíme na nějaký názor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  20. 06. 2002 19:07

BLA BLA BLA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  13. 06. 2002 17:40

Ty jsi opravdu fanatik... Používám sice taky Oskara, ale abych to takhle žral... Ty by jsi u něj zůstal asi i kdyby jsi nemohl vůbec nikam volat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiwi  |  12. 06. 2002 21:35

Měl bych dotázek!
Když ve volných minutách u dohody s oskarem provolam minutu a vteřinu, odečte mi to právě minutu a vteřinu nebo rovnou minuty dvě?
1:01 x 2:00 ???? Za odpovědi předem dík!!!

Kiwi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  12. 06. 2002 21:58

Je tam uctovani po minutach, takze tim padem by si mel zauctovane 2 minuty, ale porad je ten tarif vyhodny.... i presto.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.bad  |  12. 06. 2002 22:00

Zavolej si na operátora a ten ti řekne jak to vlastně je.Je to zajímavá otázka - informuj jak to vlatně je,ale jisté je - že na tom zatracenej Oskar určitě neprodělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  12. 06. 2002 23:20

Lidi,

nedělejte ze sebe blbce! Než se na něco zeptáte "tak veřejně", zkuste to u kamarádů nebo u operátora!

Ptát se, jaké účtování má Dohoda (jestli 60+1 nebo 60+60) mi přijde poněkud trapné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  14. 06. 2002 14:55

On se zeptal a to snad může!
Jenom pro zpřesnění: Oskar počítá celou minutu (1:00) jako 1. vteřínu z další minuty aspoń takto je informace z infolajny. A tudíž 2:00 =3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  12. 06. 2002 13:54

Domnívám se, že teď Oskar zavřel "hubu" spoustě vztahovačných chudáků. Nadruhou stranu je to krok zpět, teda pro zákazníky ostatních operátorů.

mě aspoň Oskar konečně přesvědčil, že mi nemá co nabídnout. Tak si s tím nebudu lámat hlavu a zůstanu dál u svého suprového T-Debila nebo ja tomu Mrotor (Motor nebo jak) a jemu podobní říkají

Každopádně vám to přeji, vašeho vymodleného, skvělého , jedinečného, nejlevnějšího a přátelského kamaráda Oskara

Že by konečně měl Oskar dost zákazníků??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  12. 06. 2002 14:02

 Škoda, že to Oskar ruší....ty firmy nebudou moc rády až jim vyprší smlouva a budou chtít zase Oskara....asi ho už tolik chtít nebudou, škoda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markytka  |  13. 06. 2002 10:43

Ale houby, co se týče firem, ty mají mnohem lepší tarify se smlouvou a různými výhodami, ty je nějaká dohoda nezajímá.....)

Firemní zákazníci mají vždycky něco víc.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starlight  |  12. 06. 2002 14:06

Co Pecha, hnata jeste nesrostla ?

Každopádně vám to přeji, vašeho vymodleného, skvělého , jedinečného, nejlevnějšího a přátelského kamaráda T-mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Pecha  |  12. 06. 2002 14:28

Dík za optání. už je všechno OK.

starlight je přející člověk.  to se hned tak nevidí!

pozn. Díky bohu, že jsme Oskarovi nenaletěli.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StarLight  |  12. 06. 2002 14:50

.. to vis od kosti

pozn. Díky bohu, že jsme T-mobile nenaletěli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  12. 06. 2002 19:14

A panáčkovi jsme asi někdy šlápli na bebíčko. A nebo ze bych někde nebej bože utrousil jedovatou slinu na adresu jeho milovaného operátora ?

Ne nic si z toho nedelej a pis dal. Bez Satanu, Pechu a Brodskych by to tady bylo asi nudny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  12. 06. 2002 13:22

... ktery bohatym beres a chudym davas!

Zaradil ses mezi ty, kteri berou vsem a nedavaj nikomu. Navic vsemoznymi klickami obchazis to, k cemu jsi se zavazal. Mnozi Ti na Tve sliby skocili, spinili Tve vetsi starsi bratry, doufajic, ze Ty pujdes cestou jinou.

Vazne verim, ze eurotel brzy udela neco s cenami sms zprav u tarifu (ktery jsou nehorazny), pak uz me u Tebe nebude drzet vubec nic.

A opet se potvrzuje, buhuzel, ze se dnes verit neda opravdu nikomu...

 

PS: Politiku Oskara chapu, udelal bych to samy. Jen myslim, ze si spousta lidi, kteri vynaseli sveho milovaneho Oskarka do nebes plivajic na Eurotel ci Paegas, mela sva drivejsi slova rozmyslet. Ted uz se totiz ten jejich uzasny Operator zaradil mezi zbyle dva (tri) grazliky na ceskem telekomunikacnim trhu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malina  |  12. 06. 2002 14:02

Do zbylych dvou ma jeste celkem daleko. Oskarta je nejvyhodnejsi predplacenka v Cesku. Dohoda nejvyhodnejsi tarif. Kdo si ji objedna (i kdyz proc az ted ) bude volat jeste nejakou dobu za naprosto bezkonkurencni cenu v CR a usetsi nejednoho stovace.
Nikdo z vas si ji nechcete objednat a presto mate chytrych kecu plnou hubu. Chcete ji, objednejte si ji, jeste je cas. Tak vo co go ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  12. 06. 2002 17:12

Vo co go? Kdyby ted aspon plnili to co naslibovali ve vyberovem rizeni, kde tesne vyhrali pred Orange, a Peltram, blbec jeden, to vzal. Vsadil bych se, ze kdybychom meli Orange, tak ted mame zhruba stejne ceny a k tomu treba uctovani po vterinach. Tim je Orange prosluly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 19:16

Mozna, ze ve vyberovem rizeni mely za urcity pausal urcity pocet volnych minut 550,-kc/300min, ale do jakych siti, to uz uvedeno nebylo, takze Mezi nami a odepis vyhovuje i nyni licencnim podminkam! Kdyby ne, tak CTU by mu nedovolil zrusit vyherni tarify uz nyni!

Driv si to dovolit nemohl, protoze jeste nikdo Oskara nemel, tudis by si tyto tarify nikdo nevzal.... (volne minuty pouze do oskara)

Co se tyce Orange, tak kdyby byla cena za minutu tak jak na slovensku, tak radej at je tu Oskar a ma prvni minutu celou!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2002 20:59

2coolio: Já nevim o co Ti jde???? Pokud chceš Dohodu s Oskarem nebo. Slyším Vás tak se měl možnost 2 roky si jí pořídít a využívat. Možnost objednat máš ještě do konce června. Jó pokud se najde magor,kterej přes 2 roky přemejšlí jestli tu Dohodu si pořídít nebo ne tak si musí uvědomit,že nic netrvá věčně...

2malina: Souhlasim, nechápu co tady řešej, sou lidi který Dohodu dávno maj a těch se tohle vůbec nedotkne, sou lidi který se ještě nerozhodli a tak ví,že mají čas do konce tohoto měsíce (takže těch se to týká okrajově) a sou lidi kteří si nikdy Dohodu (nebo Slyším Vás) nevezmou a těch se to tedy taky netýká. Takže pokud jste toho schopní zařaďte se do jedné ze skupin a pak prskejte

A nakonec pokud se Vám to nelíbí,přejděte k jinému operátorovi, T-Mobile i Eurotel budou jen rádi o tom ta konkurence přece je.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  13. 06. 2002 00:57

Jde mi o to ze ty tarify mely byt do roku 2003 beze zmeny, a ze to nedodrzeli. Chapu ze je to financne zatezuje, ale kdyz se k tomu zavazali a ty tarify usili tak, ze vyhrali o dva body, tak at to drzej do posledni minuty. Ja mam Slysim vas a vcelku ujde, kdybych mel doma signal, bylo by to jeste lepsi. Krom toho mam jeste Pegase, ciste pro informaci, a muzu srovnavat.

Ne kazdy mel treba uz pred dvouma rokama dost na to aby mohl platit mesicne pausal 550 Kc, a ted by se mu treba hodilo. Jeste rok (nebo pul?) by to mohlo byt vyhodne. Tot vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 06. 2002 07:54

Jde mi o to ze ty tarify mely byt do roku 2003 beze zmeny, a ze to nedodrzeli.

Pokud se nemýlím, tak tohle Oskar nikdy neslíbil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  13. 06. 2002 14:57

Tak myslim, ze mozete byt radi, ze nemate ORANGutana, lebo ak by ste boli na Slovensku a skusali sa dovolat po 18 hodine z ORANGE, tak neviem ci by sa Vam to podarilo (moj rekord je dovolat sa len na treti krat - obvykle sa dovola clovek na 7-10 krat)

Co sa tyka sekundovej tarifikacie tak ta je to na ... ked ta stoji minuta hovoru z predplatenej karty do cudzej siete vyse 15 SK (lacnejsie je dokonca volanie do ciech)...
VIVAT SLOVAKIA
A to este nepocitam tie uchylne reklamy s detmi a splachovacimi zachodmi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  13. 06. 2002 18:40

Me v jejich siti ani poradne nechodil roaming .....

Eurotel SK bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  14. 06. 2002 18:10

Nevím jestli to slíbil nebo ne. Pokud ano je to podraz,ale nemění to nic na tom,že je stále možnost si ten tarif pořídit. A pokud si někdo chce pořídit Dohodu třeba měsíc před možným vypovězením ze strany Oskara (před datem,kdy má možnost oznámit dvouměsíční výpovědní lhůtu) tak se ptám, má-li to cenu.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrik  |  12. 06. 2002 12:18

Zdravim, potrebuju poradit. Mam oskartu a chci prejit na "Dohodu", ale mam na oskarte vysoky kredit asi 4000CZK. Na infolince mi rekli, ze maximalni kredit na oskarte muze byt 2000CZK, abych mohl prejit na tarif. Ve vseobecnych podminkach a na www.oskarmobil.cz jsem nic takoveho nenasel.

Muzete mi poradit co mam delat.

Díky Petrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 12:27

Stačí vytáhnout seznam svých přátel, potažmo i nepřátel a telefonovat a telefonovat, WAP a ať to sviští...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrik  |  12. 06. 2002 12:33

Nejsem blazen, abych provolal kazdy den do konce cervna 300CZK.

Na infolince mi rekli, ze limit 2000CZK je pouze jejich interni predpis.

Dik za kazdou radu
Petrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markvar  |  12. 06. 2002 12:32

volej, volej a jen volej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrik  |  12. 06. 2002 12:35

volat chci, ale z dohody za 1,92,-/min.

Petrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 12:40

Myslim, že pokud je podmínka mít na kartě max. 2k Kč, tak Vám nezbude nic jiného, než to provolat, či prodatovat. Chudák Váš mozek, trošku se bude škvařit . Aspoň volejte do cizích sítí, ať je to rychlejší. Nejsem uživatelem Oskarty, ale mám pocit,že kredit se třeba nedá přesouvat na jiného uživatele nebo něco takového. Oni se teď budou zuby nehty bránit, aby aktivovali co nejméně Dohod. Jsou to pěkný potvory!!!

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2002 20:48

Tak si zvol volací zálohu né ve výši 1000,- (to je minimum) ale třeba 3500,- a !máš po kreditu" ... po půl roce Ti jí vrátí.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  12. 06. 2002 12:43

Tak mě napadlo, co třeba si jestě 2000Kc připlatit aby to bylo 6000Kč, z toho 1000 by byla volací záloha a zbývajících 5000 by mohlo být použito jako záloha na roaming (pokud jej vůbec potřebujete). To by asi možnost byla jak tu Dohodu ještě včas aktivovat.

V každém případě je to divné, na jednu stranu Oskar vyžaduje volací zálohu a na druhou stranu její výši omezuje, no nevím. Spíš bych řekl že se mu už prostě aktivovat další  Dohodu nechce a tak se operátoři vykrucují jak můžou aby Vám to znechutili. Přeci jen. když ty přebývající 2000 provoláte na Oskartě tak je to pro ně výhodnější ne ? Akorát problém je ten, že do konce měsíce se to asi jen tak nepovede .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caf3127  |  12. 06. 2002 13:25

Jde pouze o to, že u kuponů na 1500 kč je 300 bonus na třech kuponech, by byla možnost vydělat 900kč, proto je dána hranice 2000. Podle všeob. je však možné bonusi odečíst a provést změnu na tarif do částky 9999kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  12. 06. 2002 13:33

To je dobrej napad. Tu volaci zalohu totiz  muzete po pul roce dostat zpatky. Takze by to byla jenom takova pulrocni pujcka Oskarovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAB  |  12. 06. 2002 14:35

Moznym vychodiskem je nechat Oskarovi vyssi volaci zalohu. V tomto pripade, by nikdo nemel mit namitky. Je to asi jedine vychodisko z teto situace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrik  |  12. 06. 2002 20:40

To jsem zkousel, nejde to.

Petrik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  12. 06. 2002 17:09

Vykasli se na infolinku a tvrde vyraz do Oskarova obchodu, a tlac na ne. Pripadne tech obchodu obraz vic. A nerikej jim kolik na te karte mas, jenom jestli ti to prevedou na ucet tarifu. Drzim palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orip  |  12. 06. 2002 18:46

Jo, ale v obchodu ti to ani náhodou nezměněj - tim mě taky pěkně naštvali - jdu tam přes celý město aby mi změnily OSKARTU na ODEPIŠ a oni mě odkážou na infolinku.... k čemu pak ty obchody jsou - ani volací zálohu tam nemůžu složit - to už by si mohli postavit stánek na trhu a ty telefony prodávat tam ....

OSKARE, OSKARE, měl jsem tě rád, v poslední době však začínáš mě srát....

(omlouvám se za hrubé výrazy, snad můj příspěvek nebude vyřazen )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  12. 06. 2002 19:35

Hm, to je také jeden z mnoha důvodů proč jej nemám jako "hlavního" operátora.

- vy jste šel do obchodu přes celé město, já to mám 20km a to je ještě blízko protože obchodů má Oskar po republice opravdu poskrovnu a přitom stejně vlastně na nic, podle toho co uvádíte. Podle mne by měli být ve své prodejně schopni poskytovat naprosto stejné služby jako ostatní operátoři, protože pouze prodávat mobily a SIMKy můžou opravdu ve stánku na trhu.

- infolinka je dobrá rada, ale na to si člověk musí udělat dost času než se tam vůbec nějak složitě dovolá a navíc má omezený provoz, nechápu proč není nepřetržitě. V samoobsluze člověk totiž nevyřeší všechno, někdy je prostě živý operátor potřeba.

- komunikace s Oskarem je opravdu dle mého názoru složitá, infolinka je na tom jak jsem psal a aspoň nějaké e-mailové spojení už vůbec asi neexistuje. Na svých stránkách má sice sekci "ptejte se" nebo tak nějak, ale oficiální e-mailovou adresu jsem dosud NIKDE nenašel. Neuvádí ji ani na svých internetových stránkách, ani v Samoobsluze (stačil by aspoň obyčejný formulář "napište nám") ani nikde v písemných materiálech a ani na fakturách, prostě nikde. Firma která se zabývá telekomunikacemi nemá oficiální e-mail , no to je opravdu nad moje chápání. E-mailovou adresu dnes uvádí aspoň na svých stránkách snad každá sebemenší firma. Jednou mě tu někdo radil adresu oskarlinka@oskarmobil.cz a podobně, všechno jsem vyzkoušel ale odpověd mě nikdy z těchto adres žádná nepřišla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grepy  |  12. 06. 2002 23:45

Ja si s nima kdysi dopisoval :)), ale adresu si uz nepamatuju a dival jsem se ted do mailu, ale uz jsem to smazal. Tusim helpdesk@oskarmobil.cz.

Co me stvalo bylo to, ze se podepisovali anonymne Oskar:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 06. 2002 01:05

Ten anonymní podpis..... , nevím co bych na to řekl . Při své práci komunikuji s mnoha firmami ale v životě se mě něco podobného nestalo, že by se někdo podepsal pouze názvem firmy. Je to při nejmenším nezvyklé až podezřelé.

Komunikace se zákazníky je zjevně Oskarovi na obtíž, něco ve stylu "kup si službu, koukej pořádně volat a už mě dál neotravuj ".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joeblack  |  13. 06. 2002 08:02

Pokud chcete volat na infolinku, nevolejte z oskarovýho čísla, ale třeba z pevný na 0800 777 777 a to uvidíte jakým cvrkotem budete hned mluvit s operátorem. Oskar totiž používá jakési filtrovaní hovorů, kde je upřednostněn nový zákazník. Navíc se vyhnete otravnému IVR (plechová huba).

Joe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 06. 2002 11:33

To mohu potvrdit, zvednou to tam prakticky okamžitě. Bohužel ale nic mě to není platné, je to linka určená pro objednání služeb atd. novými zákazníky, pro stávající zákazníky dle mé zkušenosti asi určená není.

Loni v září jsem chtěl jednomu známému změnit tarif (on nevěděl jak to udelat). No a protože jsem ani po 15ti minutách nepřišel na to jak se skrz tu "plechovou hubu" prokousat na živou infolinku tak jsem zavolal na číslo 0800 777 777. Operátor to zvedl prakticky okamžitě, vysvětlil jsem mu co potřebuju a že nevím jak se přes tu samoobsluhu prokousat na infolinku, zda by mě mohl můj požadavek vyřídit nebo mě na infolinku přímo spojit či poradit jak se tam dostat. Bez jediného slova mě ten parchant přepojil opět na "plechovou hubu" kde jsem zas 10 minut poslouchal keci o výhodnosti změn u tarifů (bylo to v době změny cen u Dohody a Slyším vás). Tak jsem na to číslo volal znova ale musím říct, že s tak arogantním chováním které ten chlap na druhém konci měl jsem se tedy opravdu ještě nesetkal.

Docela si nedovedu představit například situaci, kdy Vám ukradne někdo telefon a potřebujete zablokovat SIMku. Jednak musíte čekat na pracovní dobu infolinky takže v noci nemáte šanci, no a jednak se tedy obrnit pevnými nervy než se tam člověk vůbec nějak dovolá.

 Něco takového u TM (Paegasu) neznám, zde má operátor přímé číslo a dovolám se tedy v pohodě a hlavně kdykoliv, třeba i v noci. Navíc jednání operátorů je vždy příjemné a ochotně mě vždycky s každým problémem pomohli. Z pohledu běžného uživatele toto Oskarovi citelně chybí, je mě jasné že asi každý kdo čte Mobilmanii tak se o telefony blíže zajímá a tudíž si s tím poradí, většina lidí si ale koupí telefon na telefonování a nic jiného je nezajímá. Když pak nastane problém tak nevědí co s tím, dovolají se na "plechovou hubu" a je konec.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  13. 06. 2002 13:37

Kdyz chces mluvit s Operatorem, tak tam staci dat nulu... . V noci tam jsou operatori a vola se specialni BEZPLATNA linka na zablokovani SIMky, takze no problemo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 06. 2002 14:07

Informace o této možnosti ale u Oskara chybí, aspoň jsem jí nikde nenašel. Možná kdybych měl trpělivost poslouchat delší dobu tak by mě to řekla "plechová huba" v hlasové samoobsluze,to nevím.

Myslím ale že nemá cenu tuhle diskusi dál rozvíjet, každý ať si vybere co mu vyhovuje .  Mě by to tedy nevyhovovalo a navíc i cenově by byl pro mne Oskar o dost dražší v porovnání s mým tarifem a současným využitím dalších 3 SIM k tomuto tarifu u jiného operátora. Navíc i v jiných případech se už cenově Oskar tomuto druhému operátorovi blíží po zavedení nových tarifů, takže já bych preferoval stejne raději služby které mě více vyhovují i kdybych měl zaplatit měsíčně o pár desítek korun víc , ty rozdíly tam jsou už opravdu minimální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  13. 06. 2002 19:15

Presne tak, navic oni se mi tim anonymnim "Vas Oskar" podepisuji i na papirove (!) korespondenci a to ja osobne povazuji za uplny vrchol arogance 3-]
Mozna by bylo zajimave videt, jak by se tvarili, kdybych neoblomne trval na tom, ze chci mluvit primo s tim konkretnim Oskarem, ktery mi psal ten konkretni dopis ... a beda aby se ten chlap jmenoval jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  13. 06. 2002 08:48

Aha, takze radsi pojedete do 20 km vzdaleneho obchodu, protoze nemate dost casu se prokousat infolinkou k zivemu operatorovi? To mate asi k dispozici vrtulnik, ze je to pro vas rychlejsi....

Btw. Selfcare a dalkovy pristup ke sluzbam (telefon, web) je Oskarovou strategii od zacatku, obchody jsou vedlejsi byznys.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 06. 2002 12:00

1) Například budu chtít složit volací zálohu (třeba na roaming) a spěchá to (nechci čekat až se jim to připíše na účet) tak bych si klidně těch 20 km do obchodu zajel, složil bych jim tam tu zálohu a oni by mě to rovnou aktivovali. Je to pouze jeden z příkladů  který mě momentálně napadl, našlo by se jich určitě víc.

2) Máte pravdu a nemáte. Oskarovo heslo od počátku jestli se nemýlím bylo "pro každého každý den" a také v reklamách přesvědčoval že je tu hlavně pro "obyčejné" lidi. A dle mých zkušeností bych řekl, že většina běžných uživatelů si koupí telefon na telefonování a SMSky a to je vše, když pak nastane nějaký problém tak neví co s tím, vezmou manuálek od Oskara a volají na doporučené číslo, tam narazí na "plechovou hubu" a jsou v koncích. 

Pokud jde o internet, tak většina lidí dnes ještě nemá vůbec k němu přístup a mnohdy ani neví co to je. Neberte to podle sebe a dalších čtenářů MM, větší část běžných uživatelů mobilních telefonů je na tom trochu jinak.

Co se ale týká té internetové samoobsluhy, oceňuji zejména podrobný výpis u Oskarty, to je asi vše. Tarif u Oskara nemám tak nevím, ale někdo tu někde psal že například změna tarifu v samoobsluze nejde, takže jsou určitě případy kdy toho živého operátora (nebo obchod který by měl fungovat jak má) potřebujete. Když to porovnám s TM, tak tam mám dvě možnosti: můžu si změnit tarif na internetu v Clicku a nebo můžu zavolat na operátora kam se jednoduše a vždy dovolám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  13. 06. 2002 13:42

U Oskara nemusis cekat az to tam nabehne na ucet, staci kdyz tu zalohu das pres BANKOMAT a ty prachy jsou tam do radove PAR MINUT!  Proste pohodicka.......... A tim padem budes mit pote aktivovany roaming... nevim jak dlouho presne, ale urcite radove mozna par hodin..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  13. 06. 2002 19:16

To funguje u vsech bankomatu a u vsech bank? Nevzpominam si, ze by mne v me bance (CSOB) na neco podobneho upozornovali ... ne ze bych se ptal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  13. 06. 2002 19:29

Funguje je to skoro u vsech bankomatu CSOB a KB.. Jinak stejne ani nejni problem, kdyz ma clovek jinou banku, protoze platba jakychkoliv "mobilnich" sluzeb v bankomatu se bere jako platba v obchodu = bez poplatku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  13. 06. 2002 20:25

Dik za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  13. 06. 2002 19:25

Volaci zaloha jde samozrejme slozit i na obchode.. Aktivace roamingu tak trva neco okolo 2 minut... Taky je mozny zalohu (at uz jakoukoliv) "slozit" v bankomatech... prevodem z uctu... slozenkou na poste... A asi nejpohodlnejsim resenim je zaplatit pres SIM-Toolkit...

Nevim, co resite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  13. 06. 2002 23:09

Já neřeším nic, reagoval jsem na předchozí příspěvek o tom ,že musím mít asi vrtulník ......

Ta volací záloha byl jenom příklad který mne momentálně napadl proč navštívit Oskarův obchod, sám jsem to nikdy nezkoušel (možná bych měl štěstí). Někdo přede mnou tu totiž psal že se hnal přes celé město do obchodu Oskara a že tam mu tu volací zálohu nevzali, tak jsem to bral jako fakt, nevím proč bych tomu kdo to tu napsal neměl věřit. Je možné že to v jiném obchodě jde, pak by si měl ale Oskar udělat pořádek a postup všech svých obchodů sjednotit. No ale vždyt mě je to vlastně úplně jedno, mám ted jiné starosti .

Mějte se všichni a už se tu neperte, jsou i příjemnější věci než nějaká oskarova Dohoda . Diskuse okolo tohoto příspěvku je už docela nepřehledná , jdu si dát kafe a .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  17. 06. 2002 17:13

Neda mi to, abych tu jeste nenapsal resume, jaky mam z tehle debaty a ji podobnych pocit. Upozornuji, ze nehodnotim a neodsuzuji, pouze konstatuji.

Tuzemsti zakaznici radeji voli osobni kontakt, i kdyby to pro ne znamenalo vyssi objektivni naklady (cesta do 20 km vzdaleneho mesta napriklad ). Namisto toho vsak progresivnejsi zakaznici v zapadnich zemich jsou jiz navykli urcite samostatnosti, tzn. aktivne sami vyhledavaji reseni svych problemu misto toho, aby spolehali, ze to za ne nekdo vyresi. [uznavam argument typu: platim jim za sluzby, tak at se staraji] Soucasny trend ve svete je ale vyssi progresivita. Tak k tomu podle mne v Oskarovi pristupuji, ostatne o strategii firmy tam rozhoduje kanadsky management (na rozdil treba od TM, kde je management evropsky-nemecky).

Jak tady vyse pise (hele, rym ) pan Petr, plechovou hubu si ani neposlechl a na svuj problem nenasel reseni. Muj osobni nazor je, ze je dobre, kdyz Oskar nuti zakazniky pristupovat k reseni svych problemu aktivne. Je to proste o filozofii chovani k zakaznikovi. Kdyz se vam to nelibi, muzete jit k jinemu operatovi. Oskar se proste takto chovat rozhodl a trebaze timto pristupem zcela urcite nektere zakaznici ztraci, urcite i nejake jine ziskava.

At vam chutna kafe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 06. 2002 20:52

Volací zálohu si můžeš navýšit např. z bankomatu KB

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jam  |  12. 06. 2002 23:20

MŮŽEŠ ASI DĚLAT, CO CHCEŠ! CHTĚL SIS ZAVOLAT S VELKÝM ZISKEM A OSKARA TO VCELKU NEZAJIMA, ASI CTE MOBILMANII A PŘESTÁVÁ BÝT SPONZOREM. TAKŽE JE TO JEDNODUCHÉ, BUD JE PŘESVĚDČÍŠ A VYDĚLÁŠ VÍC NEBO SPEKULACE NEVYŠLA! VŠEOBECNÉ PODMÍNKY, NEVŠEOBECNÉ PODMÍNKY! MŮŽEŠ SE I SOUDIT, ALE V TOM PŘÍPADĚ SI STEJNĚ ASI NEZEVOLÁŠ. S TÍM, JAK SE TED DLOUHO CEKA NA INFOLAJNĚ, JE MI TE OPRAVDU LÍTO. NEBO SI AKTIVUJ JAKÝKOLIV TARIF U KONKURENCE A PRODĚLÁŠ VÍC, NENADĚLÁŠ NIC!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  13. 06. 2002 08:01

A co tak si odlepit izolepu ze Shiftu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  13. 06. 2002 10:58

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dummy  |  12. 06. 2002 12:02

Tak jsem dnes volala na infolajnu a  zjistila jsem, že se Oskar snaží zamezit zákazníkům v přístupu k operátorům. Když po nezbytném úvodu zvolíte nulu, abyste se dostali k živému operátorovi, tak se ozve hláška, "Vážený zákazníku, vzhledem k představení nových tarifů došlo k zvýšení počtu hovorů na Oskarlinku.. Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti. Navštivte prosím internetové stránky www.oskarmobil.cz, kde najdete veškeré informace.....".  Je to snaha odradit zákazníky a někteří to možná po této hlášce vzdají. Ale kdo si počká, ten se dočká, takže pak se k operátorovi dostanete.  A s DOHODOU je to vůbec hodně podivné. Ten, kdo si Dohodu aktivoval v průběhu minulých let až do tedˇa třeba přešel jinam s tím, že se může kdykoliv vrátit, protože se Oskarovi zavázal  používat jeho služby (4,3, nebo 2 roky) Po 30.6. už to ale tak nebude. Závazek prý trvá i nadále do konce roku 2003 (jinak zaplatíe penále), ale Oskar už vás na Dohodu nepustí a nic prý tím neporušuje. To je dost divné.Jak to tedy je? Opravdu může Oskar takto jednat?  Takže zákazníci, kteří měli Dohodu a přešli jinam a teď by se chtěli k Dohodě vrátit a mají zúčtovací období k 3. nebo 10. dni v měsíci,  už tuto možnost ztratili. Oskar mění tarify jen k 1. dni dalšího zúčtovacího období a protože toto nové období začíná po 30.6.,  už to prý technicky nebude možné. Ti, co maji zúčtovací období k 15. (s odřenýma ušima) a další, ještě mají šanci.  jsem zvědavá, čeho se ještě od Oskara dočkáme. Vidím to tak, že se začíná chovat pomalu stejně zpupně jako Telecom nebo Eurotel.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře spočítaný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře spočítaný,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře spočítaný, jenom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře spočítaný, jenom aby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 12:13

.... a vo vo vo tom to je ....

Oskar to má dobře spočítaný, jenom aby se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  12. 06. 2002 13:43

To by me teda skutecne zajimalo, jestli je nutne mit do 30.6. tarif aktivovany nebo stacilo zazadat o prechod. V nedeli 9. 6. jsem ve zle predtuse zazadal o prechod z Volam malo zpatky na Dohodu (jsem delsi dobu v Nemecku a volne minuty nevyuziju) a hle, jak to bylo prozretelne. Pri prechodu z Dohody na Volam malo v unoru jsem se ptal, jestli budu moci v lete prejit zpatky na Dohodu a operatorka me ujistovala, ze bez problemu Vadi me, ze se o zmenu tarifu musi zadat telefonicky - takze z ciziny za drahy penize, pritom vetsina ostatnich veci se vyridi pres webovou samoobsluhu. V samoobsluze se ovsem  nepozna, ze mate zazadat o prechod k novemu tarifu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  13. 06. 2002 15:42

Si me pekne vydesila, tak jsem si overoval mailem, jestli staci do toho data zazadat (coz jsem proved) a dostal jsem tuhle odpoved:

Pokud jste již zažádal na přechod ze stávajícího tarifu na Dohodu s Oskarem, je to v naprostém pořádku a změna bude provedena.

takze klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  13. 06. 2002 19:43

Jeste mate jedno reseni,pozadat o zmenu ucetniho obdobi,treba k 16. jako to mam ja

a pak muzete pozadat v ramci toho o prechod na dohodu.

Zdravim Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerrry  |  12. 06. 2002 11:56

No počkáme co Oskar ještě vymyslí. Začal se dost motat na cenové ostří hraně. Oskarova nabídka, abych změnil zdarma Dohodu za tarif Mezi námi jsem pojak jako, že si ze mne Oskar dělá vrtuli. Osobně Dohodu dojedu do konce a pak s partnerkou asi posílíme T-Mobile, kde mají levnější volání do vlastní sítě než teď Oskar a ostatní ceny T-Mobile už skoro Oskar dohnal. Problémy mi to dělat nebude. Na čísle, ikdyž ho mám na přání, nelpím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 12:09

Pokud využijete T-Mobile Partner karty, tak se Vám to rozhodně vyplatí.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 19:02

Pokud si oba poridi Oskartu, tak se jim to vyplati vic, nez jakykoliv tarif u TM!!!! 3,15kc (2,10) ve vlastni siti je na predplacenku dost dobry!!!! A nejen na jedno cislo, jak Twist Nej!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 19:34

Nojo, ale pokud volaí i jinam, tak se jim může vyplatit. Teď už bude občas zajímavé porovnání tarifů T-Mobile vs. Oskar, když už nebude Dohoda. V rámci volných minut je na tom lépe Oskar, po provolání volných minut zečíná být výhodnější T-Mobile.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 19:49

Zalezi po kolika provolani dalsich minut zacina byt TM zajimavejsi..... Ne kazdy provola 2000,-Kc a vic! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  13. 06. 2002 19:07

Myslím, že nemusí provolat kolem dvou tisíc, ta částka bude podstatně nižší. Až budu mít víc času, tak to schválně zkusím spočítat.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  13. 06. 2002 12:39

Pokud ovsem nevolas obcas taky do ciziny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  13. 06. 2002 19:28

Tak když budu volat do ciziny (což se většině lidem nestává zase tak často), tak spíš použiji pevnou linku. Přece jenom stojí do Angli mimo špičku minuta asi 6 Kč a to se vyplatí.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 06. 2002 21:02

Mirku, uz zas? Komu se to vyplati? Vsem? To snad ne! Jen pro zajimavost jsem si ted muj tarif u TMO v mistnim Tarifikatoru porovnal s tou Tvoji Oskartou a provolal bych s ni minimalne o petikilo mesicne vic a to ted vubec neberu v uvahu fax, data, GPRS, 3 Partner karty a podobne "malickosti", ktere ten cenovy rozdil jeste vice rozsiruji

Proc si zde nekteri jedinci neustale mysli, ze to co je nejlepsi pro ne, musi byt nutne nejlepsi i pro vsechny ostatni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 22:46

Ahoj...

Pokud ja budu volat z Oskarty prevazne na Oskary, tak se me to vyplati a myslim, ze by se to v takovem pripade vyplatilo kazdemu, kdyby byl v popisovane situaci... Samozrejme, kdyz budu volat z 80% na napr. TM, tak si nebudu porizovat Oskara abych usetril....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  13. 06. 2002 11:14

Cau, cau Mirku ...
Pokud je prevazna vetsina hovoru Oskar-Oskar, pak mas dozajista pravdu (pri opravdu hodne velkem mnozstvi provolanych minut by mozna mohl byt o neco vyhodnejsi PG400, ale nepocital jsem to)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  13. 06. 2002 19:13

A právě o to mi jde, což nějak nemůžeš pochopit, kdo má jinou skladbu, tak tomu se třeba vyplatí něco tarif od TM. Pro mně je třeba nejlepší dvacítka s HITem, nejem volací maniak, mám účty kolem 300 Kč - a to spíš volýám do T-Mobilu - Dohoda by pro mně byla třeba zbytečná, Oskarta taky, přece jenom za zprávy za 1 Kč člověk ušetří..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alnek  |  12. 06. 2002 11:55

Nevim, ale na vestce bych si moc nehral. Ja sem vedel skoro od zacatku, ze Oskar tyhle tarify nabizi, protoze musi a tak az nebude muset, tak je zrusi. Presto to byla pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 12:07

Je pravda, že bych si musel nechat narůst dlouhý vous, vzít si turban, namazat si ksicht něčím tmavým, aby to mělo nějakou váhu (to ovšem budu vypadat jako terorista a to se dneska moc nenosí... ).  Vědělo se, že tyto tarify zruší, ale až za necelé dva roky, v tom to právě vězí...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luas  |  12. 06. 2002 11:27

 Dohodu oskar vždy nenáviděl, a tarif Mezi námi je nepoužitelný - osobně se mi zdají všechny nové tarify horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 18:58

Odepis je jednoznacne lepsi, nez slysim vas!!! Da se z neho i obcas zavolat a hlavne ty volny minuty za 10,-kc. O SMS do Oskara ani nemluvim  .

 Pro toho, kdo vola z 90% do Oskara, je Mezi nami bezkonkurencni.... No, i kdyz Flexi sazba muze byt v tomto pripade castecny konkurent (SMS 0,50kc - 1,-kc). Ale dohoda vyhovuje vic lidem, uznavam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 11:19

No tak koukám, jak nám začíná Oskárek přitvrzovat. Už má docela dost zákazníků, začíná vydělávat, tak proč nepřitvrdit? Když už jednou lidi zkousli zdražení SMS, proč by nezkousli úplné zrušení tarifů, které měl nabízet ještš dva roky.. Má z těchto tarifů spíše jen ztrátu, nabídne místo toho jeden adekvátní tarif, aby se lidi namlsali a staré tarify vejdou v zapomnění. Vsadím se, že za ty dva roky tarify zruší i lidem, kteří je mají doteďka aktivované.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 06. 2002 11:29

I kdyby, bylo by to sice fakt na prd, člověk už si zvykl volat kamkoli za méně než kačku, ale ještě rok a půl (snad) můžem levně volat, tak si to užijme, než nám to zatrhnou. A heslo dne zní - ani volnou minutu na zmar! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 11:40

Nechme se překvapit.... Já už bych teď Oskarovi v ničem moc nevěřil. Co vy na to, milí Oskaráci? Vy jste tak hákliví na svého operátora, nikdo vám na něj nemůže sáhnout. Co řeknete teď?  Podle mně je to vražení kudly do zad. Jeednou jsem to tu do diskuse napsal, že až bude mít O. více zákazníků, začne být arogantní jako ostatní operátoři - docela mě tenkrát Oskaříci sepsuli (to je hrozný slovo... ) a hle, mé prognósy se vyplnily. Stanu se asi věštcem

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  12. 06. 2002 14:00

Ja bych to nejak tragicky nevidel, kdo chtel, tak uz tyto dva tarify davno ma resp. ma jeste cca 2 tydny na to, aby si je poridil ...    Spise nez vrazeni kudly do zad  a aroganci bych to nazval trzni chovani ... jak je znamo, cilem podnikani je zisk, ne zaopatrovaci ustav ...   je prirozene, ze firma prizpusobuje se chovani svemu postaveni na trhu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 18:53

Osobne me to vubec nevadi i kdyz se priznam, ze jsem si myslel, ze tyto dva vyherni tarify bude nabizet az do 12/2003. A co se tyce tarifu Slysim Vas, tak Odepis je jednoznacne lepsi!!! Dulezity je, ze ti co je jiz maji, tak ho budou mit az do 12/2003.

Ale priznavam, ze je od Oskara neferovy, ze se snazi nedodrzet licencni podminky.... Co na to CTU?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 19:31

Je více než pravděpodobné, že ho kdo ho chtěl, ten ho má. Ale jde o princip. Vyhrál jsem nějakou soutěž za těchto podmínek,tak bych je měl přece férově dodržovat. Už i Oskar neni holt ten miloučkej operátorek, který dělá "vše" pro zákazníka.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 06. 2002 20:33

On nekdo dela neco jen pro zakazniky? Predevsim kazda fa vydelava nebo chce vydelavat penize...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  13. 06. 2002 11:11

To jsi vystih, je to o dodržování těch podmínek - asi to už Oskárka tak nepálí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chameleon  |  13. 06. 2002 13:05

Jak se to vezme, mě naopak přijde jako férový, že to zveřejnil předem a každej má možnost se rozhodnout.

Chci jít do Oskara? Potom si pořídím Dohodu a jsem Happy.

Nechci? Nikdo mne nenutí ... ale od 1. července již budu mít smůlu.

To je stejné jako s Oskartou bez limitu ... prvních 30.000 šťastlivců mi dá jistě za pravdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  13. 06. 2002 19:22

Nojo, ale na to přidou pouze lidé, kteří čtou tyto servery a možná, že to je někde zastrčený na Oskarových stránkách, do televize to určitě dávat nebudou...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  13. 06. 2002 11:10

Jo, Goobe, bohužel Ti musím dát plně za pravdu. Jak se nám Oskar přehoupnul přes milionovou hranici (nediskutuju o počtu skutečných uživatelů ), tak nám začíná předvádět chování svých konkurentů. Není to už Oskar pro každého každý den; začíná být Oskarem pro sebe a potom (možná) i pro zákazníky . Prostě neviditelná ruka trhu  (konečně to není charita, že ...)

S jídlem roste chuť . Začínám uvažovat, jak se bude Oskárek chovat za rok, za dva, nebo tři

PS: mám jedinou SIMku Oskara (od konkurence žádnou), ale tohle chování mě tak trochu zklamalo. Pokud by chtěl být fakt lidový, mohl např. zlevnit víkendové hovory ve svý síti, atd. ... Já jsem žádnou výraznou slevu u nových tarifů nezaznamenal. Tarif Odepiš - už vidím ty reakce o slevě, máte recht - ale nevyplatí se přešvihnout volný minuty, takže tvrdě hlídat  No aspoň že má (zatím) levné a kvalitní hovory do zahraničí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  13. 06. 2002 12:57


No já nevím, třeba za 50 minut zaplatíte 73,50 Kč, tj. 1,47 Kč/min, to se vám zdá hodně? Tady právě přešvihnutí volných minut není tak tragické jako u Slyším Vás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kavka  |  13. 06. 2002 13:41

No, no, no....vždyť ten nový tarif, je ale sakra podobný tomu starému a je stále bezkonkureční !!!  Najdi mi tak výhodný tarif u jiného operátora prosím!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  13. 06. 2002 19:26

Dyť řikám, že za Slyším Vás je ten tarif adekvátní, i když pro mně je lepší mít ty volný minuty na pevnou - voláme babičce, semtam kamarádům mimo Prahu, když vím, že jsou doma.. A místo Dohody - to je fakt na nic. To využije pár lidí - např. firmy. Bude tam jeden takový telefon, z kterého se budou obvolávat zaměstnanci, ale pro normálního smrtelníka to neni. Je to srabský

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 06. 2002 13:57

Není to úplně fér vůči licenčním podmínkám, na druhou stranu, kdo je má, může si je ponechat do předem oznámeného data, kdo je nemá, má jěště dva týdny na to, aby je koupil. To mi připadá celkem fér, když oznámí s takovým předstihem. Ne jako u Twistu, kde o nedávné změně tarifikace nevěděli v den změny ani na infolince...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  12. 06. 2002 13:09

A proc to vubec komnetujes, kdyz mas toho sveho super T-gase se kterym jsi maximalne spokojeny ? Nebo sis chtel hohodu poridit ? Asi tezko. Tak neremcej a delej neco uzitecneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  12. 06. 2002 19:28

Proč bych to nekomentoval, je přece svoboda, ne? Je snad neužitečné, číst Mobilmanii, že páni redaktoři..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  12. 06. 2002 14:09

To, ze se Oskar tyto dva tarify zavazuje nabizet (poskytovat) do 31. 12. 2003 neni zadna novinka, toto se psalo jiz ve vseobecnych podminkach vydanych 01/2000 ... takze az se nekdo bude ke konci roku 2003 rozcilovat, ze mu Oskar rusi tarif, tak by mel zacit predevsim u sebe ...  takze vsadit se klidne muzete, je docela velka pravdepodobnost, ze vyhrajete, ale zadne prekvapko to rozhodne neni a nebude ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 06. 2002 11:18

Tak to je docela nářez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolous  |  12. 06. 2002 10:40

Opravte si chybku na konci clanku - cas je jen do konce cervna, ne cervence. Nebo se pletu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xratio  |  12. 06. 2002 10:48

skutečně je zde chyba! Tarify se nabízí pouze do cervna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor