Rovněž jsem měl nepříjemnou zkušenost s Oskarem a to hned na začátku jeho provozu , tj. v lednu 2000 ( NIKOLI v březnu , jak všude uvádí , zahájil svůj komerční provoz).
Tehdy mi na infolince přidělili ( vybral jsem si ) velmi pěkné číslo , nicméně SIM kartu nebyli schopni za 3 týdny aktivovat , a to ani přes mé opakované telefonáty na infolinku .
Nakonec jsem je po měsíci požádal o zrušení smlouvy - zdůrazňuji ,že nedodrželi všeobecné podmínky a navíc mě hodně naštvali svým přístupem , kdy se střídavě vymlouvali na něco jiného ( technické problémy ...) .
Vratnou zálohu jsem ovšem musel urgovat snad 10x a po 4 měsících jsem dostal svých 1000,- kč zpět . Řekl bych , že to byla celkem "síla" když si uvědomíte , že jsem dostal nefunkční SIM kartu , tze které jsem si ani jedonu nezavolal ( vyjma Oskarlinky ) , milý operátoři mi bohužel nepomohli , peníze mi vraceli několik měsíců a nakonec to nejlepší : mé původní číslo , tj. 0608/100 000 obratem přidělili někomu jinému , jemu však FUNGOVALO !!!
Byl to zřejmě záměr , mé číslo chtěl někdo jiný ............................ .