Oskar: jak jsem přišel o čísla a zase je dostal zpět

Diskuze čtenářů k článku

Milan  |  28. 08. 2001 23:08

Jen pro dokreslení dnes je 28.8.a od 14.8. jsme již podruhé objednanou oskartu NEDOSTALI !!! co ty na to oskare se svojí rozšklebenou hubou? Máš v tom bordel a z vajíček k snídani se nám zvedá žaludek místo dvou už jsme se nacpali čtrnácti a oskarta nikde ještě chvilku pokoušej naši trpělivost a budu tvou přesnost a kvalitu služeb všude roztrubovat ! Nepodceňuj to co se potom povídá mezi lidmi ! Jestli to nevychytáš bude z tebe operátor pro socky a flegmouše kterým je všechno jedno  .  Zdraví tvůj prozatím ještě zákazník ale už dost nasranej Milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JUDY  |  30. 08. 2001 19:43

Aby ses nezbláznil. Dej si kafe a třeba ti to pomůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  25. 08. 2001 20:47

No mám něco podobného.Tuším ve čtvrtek 16 jsem na oskarlince objednával pro dceru oskartu s číslem na přání vše bezvadné ale v pátek dcera čekala na pošťáka marně ,zavolala na oskarlinku a tam jí potvrdili že je to již odeslané , klid povídám nesnídalas vajíčka musíš mít alespoň dvě a příjde. V úterý nic , já se jdu zeptat na poštu říkala celá netrpělivá a šla za půl hodiny jsme zkusili na vybrané číslo zavolat , zvonilo to ale nikdo to nezvedl . To bylo také divné mezitím přišla dcera s prázdnou NIC MI NEPŘIŠLO !  zavolali jsme na oskarlinku a tam o ničem nevěděli !!! za chvilku někdo volá , vy jste mi volali? ano zkoušeli jsme dcery nové číslo , to číslo je moje už ho mám dlouho, promiňte , nic se nestalo , zavolali jsme na oskarlinku a objednali nové číslo a čekáme co se stane teď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  23. 08. 2001 09:35

Rovněž jsem měl nepříjemnou zkušenost s Oskarem a to hned na začátku jeho provozu , tj. v lednu 2000  ( NIKOLI v březnu , jak všude uvádí , zahájil svůj komerční provoz).

Tehdy mi na infolince přidělili ( vybral jsem si ) velmi pěkné číslo , nicméně SIM kartu nebyli schopni za 3 týdny aktivovat , a to ani přes mé opakované telefonáty na infolinku .

Nakonec jsem je po měsíci požádal o zrušení smlouvy - zdůrazňuji ,že nedodrželi všeobecné podmínky a navíc mě hodně naštvali svým přístupem , kdy se střídavě vymlouvali na něco jiného ( technické problémy ...)  .

Vratnou zálohu jsem ovšem musel urgovat snad 10x a po 4 měsících jsem dostal svých 1000,- kč zpět . Řekl bych , že to byla celkem "síla" když si uvědomíte , že jsem dostal nefunkční SIM kartu , tze které jsem si ani jedonu nezavolal ( vyjma Oskarlinky ) , milý operátoři mi bohužel nepomohli , peníze mi vraceli několik měsíců a nakonec to nejlepší : mé původní číslo , tj. 0608/100 000 obratem  přidělili někomu jinému , jemu však FUNGOVALO !!!

Byl to zřejmě záměr , mé číslo chtěl někdo jiný ............................ .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sedoka  |  22. 08. 2001 23:24

Také si myslím, že když máte opravdový problém, tak se s Oskarem jen velmi těžko něco řeší.
Já mám Oskartu 0608... a moje přítelkyně má novou Oskartu 0776.... Když jí volám, tak po vzniku spojení (u Siemensu se to projeví pípnutím) se neozve vyzváněcí tón jako u všech jiných hovorů kamkoliv, ale následuje asi 5 vteřin pomlka ticha a pak teprve vyzváněcí tón. Je to dost nepříjemné takhle dlouho čekat, ale aby se přítelkyně kvůli tomuto vracela k Et to se mi nechce.
Nemá někdo podobný problém.
PS: na jiné OSkarty nemám možnost volat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 08. 2001 13:37

Ten samy "problem" s data/fax cislem jsem zaznamenal tydnem, a operatorka mi rekla, ze na Oskarte oboji nelze mit aktivni (roaming a data/fax) a rekla, ze resenim je deaktivace roamingu a pak ze mi zacnou chodit data/fax (o cisla pry neprijdu...) a naopak. Pred nejakou dobou mi to chodilo, ale od te doby co zprovoznili na Oskarte call-back roaming tak to chodit prestalo resp. WAPovat a odesilat faxy muzu, ale neprijmu zadny datovy nebo faxovy hovor (obe cisla se tvari jako neustale obsazena anebo to hodi chybu spojeni...
Oskar to ma nejake nevychytane... ci co...

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  22. 08. 2001 15:14


Já když mluvím s infolinkou, tak mám pocit, že je za každé slovo, které řeknou potom tři hodiny mučí. Je tam cítit, jakoby Ti lidé byli pod tlakem, takový mám dojem z těch lidí.

Mnohdy leccos získáte až tehdy, když je tedy požádáte, aby Vám zrušili účet, že již nechcete být zákazníky Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cross  |  22. 08. 2001 15:26

Ne,to si rozhodně nemyslím. Oskar má opravdu (ve valné většině) velmi dobře vyškolené pracovníky. Na Oskar lince jsou vždy ochotní a příjemní. Jediný problém je možná v tom,že když si na něco postěžujete,operátor vám slíbí zjednání nápravy i když ví,že s tím nic neudělá (mluvím o závažnějších problémech). To pak můžete čekat a čekat... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  22. 08. 2001 17:06

To je právě to, na co si stěžuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asok  |  23. 08. 2001 12:11

Nevite někdo jak je to se zrušením smlouvy u dohody s oskarem? Při zřízení jsem dostal mylné informace na infolince a pak se všichni vymlouvají na obchodní podmínky. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  22. 08. 2001 11:34

Pro upřesnění nejde si čísla vybrat to jenom asi tento zákazník tak prudí, že se mu pořád dělají nějaké speciální úpravy služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  22. 08. 2001 13:09

No podle toho popisu to nevypada, ze by se mu porad delali nejake specialni upravy, ale spis na nejake upravy v siti doplatil a chteli to zahrat do autu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  22. 08. 2001 13:17

Pokud mu už dali vybrat číslo pro mobilní kancelář tak už mu udělali něco navíc. To není normální služba teda aspoň na lince přidělují čísla a nedají nikomu vybrat. Čísla přiděluje údajně systém alespoň jsem dostal tutu informaci při aktivaci a nikde v ceníku ani informačních letácích nic takového není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  22. 08. 2001 13:42

V dobách, kdy Oskar začínal, dával čísla zdarma (leden/únor 2000); dnes už se čísla přidělují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  22. 08. 2001 11:34

Když zhruba před měsícem bylo možné objednat si Oskartu s číslem na přání, neváhal jsem a chtěl jsem si ke svému paušálu pořídit i předplacenku. Bohužel, Oskarta, která mi došla, měla úplně jiné číslo. Volal jsem tedy na OskarLinku, kde mi sdělili, že mnou objednané číslo je sice rezervované na mé jméno, ale z nějakých (blíže nespecifikovaných) důvodů mi poslali úplně jiné. Když jsem si pak e-mailem stěžoval, nenamáhali se ani odpovědět.  Tak nevím, jestli byly ten den zrovna hvězdy ve špatné konstelaci nebo Oskar nemá rád pouze mě, ale dost mě to naštvalo. Oskartu s tím číslem jsem hned prodal a u Oskara už nic nebudu kupovat. V prosinci mě ještě čeká přechod na jiný tarif, no to bude určitě porod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frankus  |  22. 08. 2001 10:39

Nevíte, jestli lze změnit u Oskara datové a faxové číslo? Operátor mi nedal vybrat a rovnou mi je přidělil. díky, Frankus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  22. 08. 2001 10:20

Jakeho mi doporucite poskytovatele pripojeni k Internetu pro Oskara. Nebo ma uz Oskar nejakho smuvniho, jako treba Paegas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LM  |  22. 08. 2001 21:33

Osobně používám Quick a jsem spokojen. Připojuji se přes pražské číslo 0272101193.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 08. 2001 08:48

Zdravim, ve clanku me zaujalo a zaroven prekvepilo to, ze Oskar nabizi na prani i datova a faxova cisla. Je to zkutecne pravda? Je moznost vyber techto cisel i soucasne s cislem na prani? Velice by me to zajimalo. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  22. 08. 2001 09:00

Tehdy, když autor šel k Oskarovi, bylo na přání i faxové a datové číslo (hned po spuštění sítě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 08. 2001 08:47

Zdravim, ve clanku me zaujalo a zaroven prekvepilo to, ze Oskar nabizi na prani i datova a faxova cisla. Je to zkutecne pravda? Je moznost vyber techto cisel i soucasne s cislem na prani? Velice by me to zajimalo. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 08. 2001 08:47

Zdravim, ve clanku me zaujalo a zaroven prekvepilo to, ze Oskar nabizi na prani i datova a faxova cisla. Je to zkutecne pravda? Je moznost vyber techto cisel i soucasne s cislem na prani? Velice by me to zajimalo. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Urban  |  22. 08. 2001 06:36

I mě se stalo něco podobného. Po aktivování roamingu mi přestal fungovat fax. Operátor mi sdělil, že se to u oskaret občas vyskytne a že tento problém bude řešit. To vse se stalo asi před pul rokem a do dnes nevim zda je proble vyřešen.

Zatím zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  22. 08. 2001 08:36

On funguje fax i u Oskaret? Faxová schránka je v ceníku jenom u tarifů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 08. 2001 08:44

Ano, faxove cislo funguje i u Oskaret ovsem bez faxove schranky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor