Oskar má již přes 400 tisíc zákazníků

V první čtvrtletí tohoto roku získal Oskar sto tisíc zákazníků, celkem se jejich počet rozrost na něco málo přes čtyři sta tisíc. 38 procent zákazníků má přitom některý z paušálních programů.
Oskar má již přes 400 tisíc zákazníků
V první čtvrtletí tohoto roku získal Oskar sto tisíc zákazníků, celkem se jejich počet rozrost na něco málo přes čtyři sta tisíc. 38 procent zákazníků má přitom některý z paušálních programů.

Tisková zpráva: Oskarův loňský úspěšný nástup na český trh pokračuje i v letošním roce stále sílícím nárůstem zákazníků. V 1. čtvrtletí si Oskar připsal 101 300 (net) nově aktivovaných uživatelů a celkový počet zákazníků za 13 měsíců plného provozu společnosti tak dosáhl 403 000. Během prvního čtvrtletí roku 2001 se Oskar významně přiblížil svému cíli zvyšovat počet uživatelů tarifních služeb. 38% nových zákazníků spadá právě do této skupiny.

„Jsou to velice úspěšné výsledky, ať se jedná o růst počtu zákazníků nebo finanční ukazatele. Odráží se zde akcelerace růstu v České republice po prvním roce komerční činnosti,“ uvedl Alexander Tolstoy, generální ředitel a předseda představenstva společnosti. „Přestože první čtvrtletí je v našem odvětví tradičně považováno za nejslabší, výsledky společnosti jsou velikým povzbuzením pro zbývající část roku.“

Oskar v 1. čtvrtletí 2001 nabídl řadu inovativních služeb. Oskar jako první na českém trhu umožňuje zákazníkům komplexní správu účtu přes síť více než 100 bankomatů, dále došlo k výrazném rozšíření aplikací Oskarova WAPu a v závěru března byly představeny služby na bázi SMS - SMS e-mail a SMS Chat. Oskarova nová předvolba 077 se stává synonymem mobilních služeb pro náročné zákazníky i firemními klienty.

Úspěšnost obchodní strategie Oskara potvrdila i analýza „Mobilní operátoři ve střední Evropě“ přední brokerské společnosti Wood & Company z března letošního roku. „Český Mobil překonal všechna očekávání a je na nejlepší cestě stát se nejúspěšnějším mobilním operátorem na světě startujícím ze třetí pozice.“

„Naše zaměření na přímou distribuci a snaha o rychlé zavádění nových služeb přinesly výsledky, které překonávají naše prognózy. Můžeme je považovat za potvrzení úspěchu naší strategie v České republice a věříme, že současně předurčují další dynamický růst v letošním roce,“ řekla výkonná víceprezidentka Karla Stephens.

Diskuze (41) Další článek: Nokia 3330: srovnání s dvaceti mobily do deseti tisíc

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Zákaz, Oskar, Tis, Třetí pozice, Tisíc

Určitě si přečtěte