Oskar má již přes 400 tisíc zákazníků

V první čtvrtletí tohoto roku získal Oskar sto tisíc zákazníků, celkem se jejich počet rozrost na něco málo přes čtyři sta tisíc. 38 procent zákazníků má přitom některý z paušálních programů.
Oskar má již přes 400 tisíc zákazníků
V první čtvrtletí tohoto roku získal Oskar sto tisíc zákazníků, celkem se jejich počet rozrost na něco málo přes čtyři sta tisíc. 38 procent zákazníků má přitom některý z paušálních programů.

Tisková zpráva: Oskarův loňský úspěšný nástup na český trh pokračuje i v letošním roce stále sílícím nárůstem zákazníků. V 1. čtvrtletí si Oskar připsal 101 300 (net) nově aktivovaných uživatelů a celkový počet zákazníků za 13 měsíců plného provozu společnosti tak dosáhl 403 000. Během prvního čtvrtletí roku 2001 se Oskar významně přiblížil svému cíli zvyšovat počet uživatelů tarifních služeb. 38% nových zákazníků spadá právě do této skupiny.

„Jsou to velice úspěšné výsledky, ať se jedná o růst počtu zákazníků nebo finanční ukazatele. Odráží se zde akcelerace růstu v České republice po prvním roce komerční činnosti,“ uvedl Alexander Tolstoy, generální ředitel a předseda představenstva společnosti. „Přestože první čtvrtletí je v našem odvětví tradičně považováno za nejslabší, výsledky společnosti jsou velikým povzbuzením pro zbývající část roku.“

Oskar v 1. čtvrtletí 2001 nabídl řadu inovativních služeb. Oskar jako první na českém trhu umožňuje zákazníkům komplexní správu účtu přes síť více než 100 bankomatů, dále došlo k výrazném rozšíření aplikací Oskarova WAPu a v závěru března byly představeny služby na bázi SMS - SMS e-mail a SMS Chat. Oskarova nová předvolba 077 se stává synonymem mobilních služeb pro náročné zákazníky i firemními klienty.

Úspěšnost obchodní strategie Oskara potvrdila i analýza „Mobilní operátoři ve střední Evropě“ přední brokerské společnosti Wood & Company z března letošního roku. „Český Mobil překonal všechna očekávání a je na nejlepší cestě stát se nejúspěšnějším mobilním operátorem na světě startujícím ze třetí pozice.“

„Naše zaměření na přímou distribuci a snaha o rychlé zavádění nových služeb přinesly výsledky, které překonávají naše prognózy. Můžeme je považovat za potvrzení úspěchu naší strategie v České republice a věříme, že současně předurčují další dynamický růst v letošním roce,“ řekla výkonná víceprezidentka Karla Stephens.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jiri Drozd 17. 7. 2001 19:20:53
    Taky fandim Oskarovi, ja sam, jelikoz sem student, mam Oskartu. Dosud sem...
  • KPO 17. 7. 2001 19:20:53
    Oskar je nejlepší a počet uživatelů to jen potvrzuje! Paegasu a Euroteleti...
  • Petr Broža 17. 7. 2001 19:20:53
    Přesně. Já to řeším Oskartou 10,50 Kč, připojím bondovku, mobil do kapsy a...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení