Oskar má milion zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Jarda  |  19. 04. 2002 00:10

Diky Oskare za levne a kvalitni sluzby. At se ostatni jdou vycpat.........

jarda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buřt  |  17. 04. 2002 22:18

hahahahah ,milion zákazníku.Prodávám telefonym a doma se mi válí 62 neotevřených obálek se sim kartami,kdyz nekdo potrebuju zdarma k telefonu.a takových nás běhá po republice víc.sám mám toho z prvních 30000 a navíc tarif -volám hodně.a jsem spokojený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
***  |  17. 04. 2002 22:39

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 04. 2002 08:16

Jedna se o milion AKTIVNICH simek. Tudiz tech tvejch 62 neotevrenejch se do toho nepocita. Jinak by me vcelku zajimalo, proc je ma - ne kazdej je takovej picus jako ty...

Promin..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ren  |  18. 04. 2002 08:18

Jo buřte, ale kdyz je nemas otevrene a aktivovane, tak v tom milionu nejsou. Statistika neni podle poctu prodanych, ale poctu aktualne aktivnich v siti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  17. 04. 2002 20:42

Není milion, jako milion! Dle toho, jak se uvádí průzkum aktivních oskaret je to dost zavádějící. Ale jinak je to pohoda a milion nebo ne, to bych tak neřešil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joudes  |  17. 04. 2002 21:19

Kdyby se počítala každá sim, tak ten meloun už byl koncem roku 2001. Oskare, blahopřeji a děkuji.






Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palo  |  17. 04. 2002 20:32

Je tomu rok, co jsme jako firma přešli na OS z PG. To co jsem já protelefonoval u PG sám, nyní u OS dělá polovinu CELÉHO účtu dohromady za 5 telefonů. Jako VIP jsme dostali super neblokované telefony za super ceny, všechny služby vč. roamingu a VIP linku (jaká bomba když srovnám časy na linkách technické pomoci všech ostatních...). Občas to sice oznámí chyba v čísle nebo že nejsem dostupný ale za pár vteřin  to funguje. Co víc? Roaming příchozí za pusu, pípnu do ČR a už mě volají zpět, jen být v síti podporující s CLIP/CLIR (že GLOBTEL?). Identifikace odchozí SMS přes www/GateKeeper.

Navíc takových firem kolem nás je víc a víc, co přechází.

PS. už dlouho jsem neslyšel podařenější rozhlasovou telefonu jako "sameček v říji volá svoji samičku..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk Malý  |  17. 04. 2002 19:25

Oskartu jsem zkusil v lednu a únoru 2002 v Krkonoších a doma v Praze. V Krkonoších jsem se chytal se signálem jen na kopcích a v Praze 9 je sít kolísavá a ty výpadky hovorů nic moc. Po těchto testech jsem simku sice nevyhodil do WC, jak píší někteří přede mnou, ale leží v šuplíku. Sám si zkusit je lepší než "jedna baba povídala"

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  18. 04. 2002 12:22

No, ja jsem se po Krkonosich flakal letos zacatkem brezna.

Nejak jsem nemel problem (na rozdil od lonskeho roku) se dovolat na Oskara (ja mam sluzebni Eurotel ale byl jsem tam s partou predevsim "Oskaristu").

Je fakt, ze jsem se nepokousel volat z kazdyho udoli, kde sem se ocitl. Ale na chalupach, boudach, bufetech, rozcestich apod., kde jsme se domlouvali kudy kam a kde se slezem, bez problemu ...

Bylo to kolem Spindlu, Lucni, obce Strazne, Dolni misecky, Benecko...

Ve ktere casti Krkonos jste se opakovane nedovolal?

BTW. Tahal jsem jeste jeden foun s Paegasem a rekl bych, ze tam na tom byl se signalem nejlip. Alespon podle monitoru. Volat sem z neho moc nezkousel.

Kupodivu vsichni 3 opove fungovali i v dobe, kdy byl ve Spindlu Valenta, coz me docela prekvapilo. Asi sou tam na takovy davy nachystani

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asterx@seznam.cz  |  17. 04. 2002 18:49

No jo, vono se sice řekne milion, ale existuje tolik lidi (jako například já) kteří mají aktivovaný u Oskara paušál a zároveň používají Oskartu. My všichni toto číslo dost zkreslujeme. Skutečných zákazníků může být třeba o 20% méně.

Jinak nic proti Oskarovi. Jsem s ním velice spokojen a děkuji za jeho služby.

 Aster

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 04. 2002 19:01

To ale u ostatních operátorů taky. Třeba GO jako sichr, Twist jen kvůli bance ... takoví toho asi taky moc neprovolaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  17. 04. 2002 18:20

Oskar je fajn a ten milion zakazniku mu preju. Ja a moji kamosi uz jsme zpet u Paegase (nyni uz T-Mobile) - a duvod je velmi jednoduchy: Roaming. Pokud jezdite ven pracovne, tak si slozite 5 kKc jako zalohu na roaming. Az sem je situace stejna jako u ostatnich operatoru. Ale ted pozor! U Oskara klidne muzete mit pausal, kdyz ale provolate slozenou zalohu, tak vam prijde SMS, ze dal mate smulu. Takze tarifni zakaznici jsou tarifni jen v CR, v zahranici ma kazdy predplacenku . To neni vymysl, skutecne se nam to stalo :-#

Tohle bohuzel ukazuje, jak Oskarek svym zakaznikum veri - malo platne, preci jen duveryhodni uz byli vybrani predchozimi operatory...

Takze jsme SIM splachli do zachodu a vratili se zpet. Ucty za telefony pri vyjezdech dosahuji i 20 kKc, a kdyz Oskar nestoji o takoveho zakaznika, tak sorry - jdu jinam. Zkusili jste si porovnat Paeges 400 a Oskar tarify pro hodne volajiciho cloveka? Me to vychazi tak, ze u Paegase zaplatim min . Musim ale hodne telefonovat, coz ja bohuzel skutecne musim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 04. 2002 18:41

A za kolik mas venku prichozi roaming u Paegase a kolik na Oskarte.Tech 10 kc u Oskara za prichozi roaming je super.Pracuji v zahranici a kdokoli prijede z cech tak pouziva Oskartu a zadnej Paegas.Tak se trosku prober.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mYchal  |  17. 04. 2002 21:31

Prichozi roaming za 10 korun? Kde?  Nepletete si to s volanim do zahranici?

Mne se ted na fakture objevilo 25 korun za 34 sekund (tarifovano po minutach, takze minuta) prichoziho roamingu s Oskarem v nemecku v siti D1 (odtedka vlastne T - Mobile Deutschland). Roamingove ceny (prichozi i odchozi) jsou stejne pro vsechny tarify, takze na to nema vliv, ze mam Slysim Vas.

BTW: Roaming s Oskarem je v pohode (az na to, ze jsem musel na pul roku ozelet pet tisicovek). Predtim jsem mel Twist a tam jsou ceny roamingu nesrovnatelne (inu predplacenka, u Oskyho s Oskartou to neni o moc lepsi, navic neumi CAMEL a tusim, ze ani SMS ze zahranici).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  17. 04. 2002 22:35

Bohuzel,ten pan se neplete.Ted jsem byl ve Francii a prichozi hovory na Oskartu mne staly 10 KC za minutu.Je to stejne jak volani z republiky do zahranici.Je to dva tydny co jsem byl venku.Cena 10 KC opravdu souhlasi.Tak proc datlovat sms,kdyz je lepsi si nechat zavolat.Vyzkousel jsem vsechny predplacenky,ale Oskar je z nich nejlepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  18. 04. 2002 08:11

Prave proto ho to stoji tech 20 litru Na to aby dal poradnou zalohu nema, ale aby provolal v roamingu 2x tolik uz jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  17. 04. 2002 19:00

Tady si precti jak je Paegas dobrej.Nakopal bych nekam Paegas za to.

http://www.mobil.cz/fixni_spojeni/sluzby_operatoru/fcktwist020417.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  17. 04. 2002 21:12

Pokud mate u Oskara pul roku dobrou platebni moralku, tak krom toho, ze Vam prevedou prvotni zalohu na platbu budoucich faktur, tak taky muzete pozadat o aktivaci roamingu bez jakekoliv zalohy!!!!!! Navic po teto aktivaci se Vam automaticky navysi volaci limit na 6000,-kc!!!! (1000,-kc prvotni + 5000,-kc roaming). Takze nenadavejte na to, o cem nevite!!!!

Pokud potrebujete roaming jiz od zacatku, tak Vam ji stejne jako normalni zalohu po pul roce vrati a roaming Vam zustane nadale aktivni. Verim, ze Vas 5000,- na pul roku nemuze nijak ohrozit, kdyz provolate nekolikatinasobek mesicne za volani!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  19. 04. 2002 08:34

Po půl roce mně vrátili zálohu 1000,- Kč a praxe od té doby je taková, že už žádnou nepotřebuji. I když provolám 3500,- Kč, tak mě nikdo neodstřihne, protože jsem se osvědčil jako dobře platící zákazník. Ale jak je to s roamingem, to teda nevím, max. jednou za rok jedu do Rakouska pro nějaký ojetý auto, tak to moc nepotřebuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MKMAN  |  18. 04. 2002 00:57

Zdravim,

on se taky CESKY MOBIL trosku chova ke sve firemni klientele.

 

M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza  |  17. 04. 2002 18:18

Hi all, taky Oskarovi gratuluju, ale nesrovnával bych jeho výkon za dva roky s výkonem ET a RM za dva roky, protože to byla úplně jiná doba a telefony neprožívaly takovej boom jako teď. Nicméně myslim, že se činí pěkně. Jen tak dál Oskárku a až mě vyprší smlouva, třeba na tebe zase přejdu...i když nevim nevim. Čau Fiza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 04. 2002 17:45

Mel sem, vyzkousel sem a zahodil sem protoze je to paskvil a ne operator.NIKDY bych si uz oskara neporidil!!!Blbej signal (sem Prazak) trapna tarifikace a vubec...HNUS!...FUJ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  17. 04. 2002 17:49

co to kecas?? Mas asi blbej telefon dyz nemas v Praze signal.. Oskar je nejlepsi ze vsech, protoze to neni takovej skrblik jako ostatni... VIVAT OSKAR!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 04. 2002 20:00

S Oskarem jsem spokojen, ale myslím, že pokrytí Prahy zdaleka není optimální. Bydlím na okraji Jižního Města a BTS, byť vzdálená cca 600m, již pokrývá lokalitu slabě. On stačí jeden panelák "v cestě" a signál jde do kytek.... Taktéž na Vinohradské, kde pracuji, je indoor ve starších budovách špatný. V centru by měla být hustota BTS mnohem větší,  mám takový dojem, že další BTS staví Oskar v Praze jenom v případě nedostatku kapacity. Obzvlášť na 1800 Mhz bych čekal v centru tak jednu BTS na každých max. 300m, a tom si můžeme u Oskara jen nechat zdát...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  18. 04. 2002 08:32

Třeba bydlí v metru

Tam je signál fakt nic moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  18. 04. 2002 08:47

To bylo jen malé rýpnutí. Nehádejte se tady jak malí Jardi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OneStone  |  17. 04. 2002 17:55

To, že "si" pražák "si" sem ani psát nemusel, viď...

Nauč se česky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OneStone  |  17. 04. 2002 17:56

Oprava - zapomněl jsem čárku za pražákem. Sorry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 04. 2002 18:38

Ale jinak OSKAR je super.Jen blazen pouziva treba Eurotele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  18. 04. 2002 02:37

Jenom blazen?   Proc oskar nema GSM BANKING, GRPS na oskartach, ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 04. 2002 18:36

Pro OneStone:Ja jsem taky prazak,ale to viď prave pouzivaji ty co prijedou do Prahy a za par let si mysli,ze jsou prazaci.Viď nepouziva cistokrevnej prazak,ale jen naplavenina.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  18. 04. 2002 08:07

Mam smich, ty prvohorni usazenino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bambule  |  17. 04. 2002 19:53

BLBE! Když už opravuješ pravopis tak Pražák velké P!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  18. 04. 2002 09:00

Ty koště!!!..nekéruj do mě.Prostě sem napsal svůj názor a tobě je kulový po tom jak píšu a jestli používám diakritiku a spisovnost...To že žiju (díky bohu) v Praze mělo být je tak jako že nebydlim někde v lese a nebo v metru jak tady někdo nadhodil.Prostě ten signál stojí za hovno a oskar taky.A ty si to jdi hodit zamindrákovanej paciente!...nazdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aprílek  |  17. 04. 2002 18:04

Trapáku ! Z kanálu se nedá telefonovat ze žádného města.

OLÉÉ Oskar , i když já už byl zákazníkem Českého mobilu. Takže to čekání na ten milion asi posuneme, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vylijem Ujetý  |  17. 04. 2002 16:41

 Tak, Karličko Dorotko Stephens, teď prodat a šupem pryč ...  někam s Alem na Hawai, kde už budete mít vystaráno ... Well done!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Kopečný  |  17. 04. 2002 15:59

Oskarův výsledek je ještě pozoruhodnější, srovná-li se s výkony...

Není to vůbec pozoruhodné, vždyť Český Mobil budoval síť za poměrně zcela jiných podmínek, než RadioMobil nebo Eurotel ve své době, že ano? Vzpomeňme například jen připuštění na vysílací stožáry konkurence jako revanž za přístup na 1800 Mhz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 04. 2002 21:40

já jsem taky stejného názoru-vždyť když vznikaly sítě Eurotel a Paegas, měl mobil jen málokdo a mobily se u nás začaly teprv usazovat. kdežto oskar jsem přijde v době totálního mobilního rozvoje, kdy mobil mají i děti.... (možná už trochu pozdě protože kde chce urvat další zákazníky-jedině z konkurence)takže srovnávat milión Paegase či Eurotelu s Oskarem nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 04. 2002 21:58

co dodat. Chtel bych videt oskara jak bijuje pred nekolika lety se silnejsimi souperi jako Eurotel a Paegas. Vzpomenme ze Paegas to taky nemel zrovna nejlehci a co teprve kdyby se tam snasil bojovat nejaky typek jmenem Oskar......hmmm nepredstavitelne a nesrovnatelne. Eurotelova klientela je budovana od prvopocatku a tezce vydrena a pritom mu stale pribiva zakazniku a hlavne tech lepsich, kteri dokazi ocenit jeho kvalitu.

Kdyby na Ceskem mobilnim poli zacinal Oskar, tak jsme dneska nekde u starejch Alcatelu a nedovolame se odjinut nez z mest

Nic vic proti oskarovi, vim ze to nema lehky ale prisel do jiz rozehrate bitvy a potvrzuje pravidlo, ze ...kdyz se dva perou treti se smeje..... ale presto pozustava opodal. Vestsina jeho klienteli tvori teenageri a jeho zisky se zakladaji na SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.marsoun  |  17. 04. 2002 15:58

oskar je stejne na ho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anitnaivka  |  17. 04. 2002 14:07

az nabere oskar vice zakazniku tak zacne byt taky svine jako ostatni a nejake bonusove kredity na oskartach vyssich hodnot samozrejme zrusi stejne jako Paegas pred par roky! Takze at jich ma co nejmin.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  17. 04. 2002 14:30

Zatim jich porad ma moc malo na to, aby se mohl zacit chovat arogantne. Ja navic, verim, ze Oskar arogantni nikdy nebude. Co se tyce bonusu, obavam se, ze ty jiz brzy zemrou. Pry se kupony 800 a 1500 skoro vubec neprodavaji.... Proste, kdyz je nebudete kupovat, Oskar je nebude prodavat  - jednoducha aRITmetika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  17. 04. 2002 15:57

Že se moc neprodávají? To jako že lidi nechcou nebo že nejsou? Já kupuju za 1500,-  Ten bonus 300,- je dost F.I.N.E. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 04. 2002 18:31

Nevím proc kupovat kupon.Dobiju si Oskartu pres kreditku a jeto.Nejsem blazen,abych tukal jak datel cislo kuponu do mobilu.Kreditka je pohodlnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  17. 04. 2002 21:00

Jako ze dobijis z bankomatu? Nebo zeby "platby z mobilu"??? Pro me mit jinou banku, nez CSOB (IPB), ktera platby z mobilu nepodporuje, by bylo daleko horsi, nez natukat jednou za mesic 12 cislic do mobilu! A z bankomatu? Taky nic moc pohodli .

Nejpohodlnejsi je platba z mobilu, ovsem tu vyuziji, az ji bude podporovat jiz zminena banka. I kdyz se to tak vezme, tak tukat budete tak jako tak.....

Kdyz platite kreditkou, tak musite zadat PIN, tel. cislo, a kdovy co jeste, takze jakypak rozdil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  17. 04. 2002 20:53

To, ze se kupony 800, 1500 nekupujou vubec, tak tomu neverim. Mozna ze se prodavaji malo a tim lip pro Oskara. Vzdyt diky tomu oskar tech 100, 300 kc bonusu dava min, tzn., ze tak na nich netrati, tak proc by ty bonusy rusil??? Akorat by si tim poskodil jmeno!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  18. 04. 2002 09:49

Ver tomu nebo ne, ale podle marketingovych odborniku se po zruseni bonusu zvednou prodeje techhle kuponu o  4%.  Jak na to prisli, to nevim, jen doufam, ze tomu manazeri Oskara neuveri....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 04. 2002 10:13

Celkem logisky vzato. Lidi asi nepřestanou méně volat. Kolik kuřáků přestává kouřit při zdražení cigaret. Prostě bez bonusu bude člověk muset dřív (resp. častěji dobít). Je to vcelku dost jednoduchá úvaha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  19. 04. 2002 08:55

Stydim se, ze me to hned nenapadlo. Samozrejme mas pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  18. 04. 2002 21:12

Tomu naprosto nevěřím. Osobně jsem jestě žádnou Oskartu nedobil jinak než 1500.-, pochopitelně bankomatem. Bez bonusu není Oskarta konkurenceschopná. To můžu rovnou přejít na TWIST nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  18. 04. 2002 08:01

Prave dneska jdu mlade pro jednu 1500/1800. Jestli lidi kupuji hlavne 400, tak si dobrovolne odpiraji nejpodstatnejsi vyhodu Oskaret ??? Matika asi neni silna stranka naseho naroda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  18. 04. 2002 08:32

My doma jedeme taky vsichni na 1500/1800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Janda  |  17. 04. 2002 13:04

Hezke, ale Oskare bud tak hodny a okamzite spust SIM toolkitovou aplikaci pro pristup do e-banky, hlavne k emulaci jeji "pristupove kalkulacky"! Tahle vec ti fakt CHYBI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mystery  |  17. 04. 2002 14:02

 Taky na GSM banking čekám, ale v eBance už mají informace, že to bude opravdu  velmi brzy. Tak se snad do konce pololetí dočkáme, ne?  Oskarovi pochopitelně gratuluji také. Teprve s ním jsem se stala tou správnou "mobilistkou", ačkoliv mobilní telefonování využívám už od roku 1996. Je jasné, že  vždycky bude co zlepšovat, ale  to, co jsi, Oskare, doposud dokázal a jak rychle jsi vyrostl zaslouží pochvalu.  Takže jen tak dál.  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  17. 04. 2002 17:32

Mam i archivovany mail z klient@ebanka.cz o tom, ze to rozchodi zacatkem pristiho pololeti. Uz aby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klapzuba  |  18. 04. 2002 07:43

Zde je tiskova zprava ze stranek eBanky:
Praha, 21. března 2002 - Od tohoto týdne se rozšířila škála bankovních služeb, které eBanka nabízí společně s mobilními operátory. Ovládání účtu už je přístupné uživatelům Eurotelu, Oskara i Paegasu buď ve formě GSM nebo WAP bankingu. Další službou nabízenou společně s Oskarem - Platby z mobilu - eBanka pokračuje ve spolupráci s nejmladším českým operátorem. Dalším produktem se na přelomu 2. a 3. kvartálu stane GSM banking. eBanka se tedy stává jedinou bankou na českém trhu, která nabízí bankovní služby uživatelům všech sítí mobilních telefonů.
Za poslední 4 měsíce vzrostl počet klientů eBanky, kteří používají sítě Oskar, o 2% na současných 10%. Nárůst je dlouhodobým trendem a proto eBanka chce v co nejkratší době nabídnout komplexní GSM banking i majitelům Oskara, kteří navíc budou moci také využívat svého telefonu jako Mobilního Elektronického klíče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Janda  |  17. 04. 2002 13:04

Hezke, ale Oskare bud tak hodny a okamzite spust SIM toolkitovou aplikaci pro pristup do e-banky, hlavne k emulaci jeji "pristupove kalkulacky"! Tahle vec ti fakt CHYBI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Janda  |  17. 04. 2002 13:04

Hezke, ale Oskare bud tak hodny a okamzite spust SIM toolkitovou aplikaci pro pristup do e-banky, hlavne k emulaci jeji "pristupove kalkulacky"! Tahle vec ti fakt CHYBI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mastna Hlava  |  17. 04. 2002 12:17

Zpráva jako každá jiná podobného ducha...honosení a naparování, stejně jako ET a RM... Milion zákazníků, nebo SIMkaret?...klientů asi tolik nebude...Mimochodem Oskar je jediný operátor u nás, který si dovoli zdražit stávajícím klientům služby. Bohužel do té doby jsem jej užíval, nyní mám sice SIM, platím, ale nevolám, držím ji jen kvůli číslu....jsem sám?? nebo je takových klientů víc?? Zajímavější by bylo sdělit, kolik je průměrně měsíčně provolaná částka na jednu SIM, to bychom si mohli udělat obrázek...ale toho se z pochopitelných důvodů ani od jednoho operátora nedočkáme...nebo se mýlím...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 04. 2002 12:24

5.000,- Kč na hlavu za rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 04. 2002 12:27

Dělá to každý, proč ne Oskar!? Je to normální, vůbec bych tyhle maličkosti neřešil.  Zbytečne tu nabádáte k "bitkám".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  17. 04. 2002 13:32

Ty nepouzivane karty bych mu nevycital ... takove "zakazniky" ma IMHO kazdy operator.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  17. 04. 2002 16:19

Řekl bych, že daleko horšího zdražení se dopustil Eurotel. Např. zdražením WAPu u tarifu Go Quatro z 1Kč na.... kolikže???
Tím se mu povedlo zabít WAP v ČR, protože si málokdo bude pořizovat speciální tarif na WAPování.... no aspoň, že internet se dá po kabelu používat za normální ceny.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  18. 04. 2002 02:23

NEBO ZDRAZENI O VICE JAK 300% U SLYSIM VAS ZA SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  19. 04. 2002 08:25

...které byly dotované na směšnou cenu jak dlouho? Myslím, že srovnání 3.30 Kč a 0.35 Kč je dostatečně výmluvné. Ale těší mě, že i koruna pade je pro někoho drahá. Mě je na Dohodě taky zdražili a nijak zvlášť se mě to nedotklo. Všechny ve svém nejfrekventovanějším okruhu jsem vybavil Oskarem, takže za padesátník jedu stále v nadpoloviční většině případů. Mimochodem Slyšímvás nebyl nikdy dobře použitelný tarif, možná tak na hraní mariáše se SIMkama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  19. 04. 2002 13:44

Nebo zlevnění  WAPu o 700%.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  17. 04. 2002 17:30

Uz ne. ET to udelal u SMS/DATA letos v dubnu. SMSky do cizich siti uctuje stale (a hledme?) za 1.50Kc bez DPH. To je vice mene stejny pripad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 04. 2002 21:46

1 000 000 to je sice pekny cislo, ale zajímalo by mě, kolik těch SIMek z toho milionu je vyuzivanych prevazne jenom na SMSky. Doufam se rict, ze hodne. Vetsina odblokovanejch telefonu je odblokovanych jenom kvuli Oskarovi a jeho vyhodným SMSkám.

Jinak gratuluju a i k tomu že oskar doplňuje zdravou konkurenci.

Preji dalsi milion ale hlavne vice volajících zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  18. 04. 2002 02:07

No ale na tiskovce se říkalo že "počet uživatelů, kteří si Oskarovu síť zvolili jako optimální řešení svých komunikačních potřeb, právě přesáhl jeden milión.". To bych chápal tak, že ten milion má Oskara jako hlavního operátora  No nic, to já jen aby řeč nestála, běžná fráze jakou používají všichni operátoři.

Taky si myslím že hodně uživatelů Oskara využívá hlavně ty SMSky a ten milion v tak krátké době získal převážně díky doplňkovým tarifům Slyším Vás a Dohoda. V každém případě se připojuji ke gratulaci, i když ho nemám jako "hlavního" operátora. Je ale jasné že taková konkurence tu byla potřeba jako sůl a že i díky němu volám nyní v té "své" síti levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  19. 04. 2002 17:53

...asi se kazdy pohybujeme v jine spolecnosti,ale za sebe ,za rodinu a za sve zname mohu bych se rad zeptal:"CO TO JE SMS?"...jsme na pausalech a vsichni si volame.Proste SmS neumim pochopit a tak patrim mezi ty Osk. zakazniky,co rocne do pausalu investuji do 12000Kc.

Pozdravuji mozolnate palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 04. 2002 19:49

Já také nemám mozolnaté palce, nepsal jsem přeci že ty SMS používám já. Dávám jednoznačně přednost volání, ovšem někdy i přes to pošlu  měsíčně cca 50 SMS. Jsou situace kdy totiž stačí krátké oznámení, například když zákazníka neseženu na telefonu hned jak potřebuju tak mu prostě pošlu SMS zprávu že si může přijít opravený přístroj vyzvednout, zcela to stačí a všichni to většinou ocení.

Jinak já vím samozřejmě že se u Oskara také telefonuje, ovšem zákazníků kteří měli tarif Slyším Vás pouze na SMS a druhou SIM na volání s jiným operátorem bych řekl že byla určitě dost větší část než je obvyklé, hlavně před tím než Oskar změnil u tohoto tarifu ceny. Usuzuji tak například podle množství příspěvků v opravdu živé diskusi zde ma Mobilmanii v době kdy Oskar ty ceny změnil, no a pak to vidím na kamarádech mého syna který je v tom věku kolem 18 let a mezi touhle omladinou je velmi značná část těch kteří měli Oskara fakt jen na ty SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sprite  |  20. 04. 2002 15:32

Jenze u sms nejde jen o to usetrit. Ja to kombinuju podle toho jak mi to vyhovuje nekoho chci jen pozdravit a ne s nim kecat navic je to porad napsany a kdo si ma pamatovat presny cas kdyz ti ho nekdo rekne ?? No kazdemu vyhovuje neco jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  18. 04. 2002 10:05

Čtu tuhle stránku pravidelně a zrovna údaj o kterým píšeš, že by bylo zajímavý zveřejnit se tu nedávno objevil. Bylo tu jak srovnání tržeb na 1 zákazníka u ET a OS. Tak v samostatným článku stejná tržba PG. Stačí občas pozorně číst...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  17. 04. 2002 12:15

Blahopřeji Oskárku... Už od počátků jsem s tebou a musim říci jediné - nelituji! Za tu dobu jsem ušetřil nemalý peníz, se službami jsem byl vždy spokojen. Díky, díky, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 04. 2002 12:15

Well done. Jen tak dál, neusínej na vavřínech.

Jen něco málo rýpnutí - průzkum sice vyhodnotil Oskarovo pokrytí ve městech jako nejlěpší, ale zcela jistě nikdo neměřil uvnitř budov, tam se situace poměrně mění :o(

Každopádně, jsem rád že jsi tu Oskare!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  17. 04. 2002 18:05

Bezi to na 1800, tak je to logicky ze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  17. 04. 2002 12:08

Doufam, ze ceny budou klesat (hlavne ne stoupat!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  17. 04. 2002 12:00

Díky Oskare, za nízké ceny, kvalitní síť, díky za to, že máme možnost volby. Ale pospěš si s tím GPRS u Oskaret, prosím! Jinak mnoho dalších ůspěchů a hodně síly! Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šéf  |  17. 04. 2002 13:40

OSKARE - díky za to že jsi !!!  Nebýt Tebe, tak jsem mobil ještě neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moon  |  17. 04. 2002 11:56

very cool. just go ahead!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor