Oskar: otázky pro šéfa přímého prodeje a péče o zákazníky

Chcete vědět, proč Oskar využívá výhradně metody přímého prodeje? Proč má Oskar zálohy na volání? Na to a na několik dalších otázek jsme se zeptali Freda Hrenchuka, víceprezidenta společnosti Český Mobil.
Oskar: otázky pro šéfa přímého prodeje a péče o zákazníky
Chtěli byste vědět, proč Oskar využívá výhradně metody přímého prodeje? Bude tomu tak i do budoucna? Proč má Oskar zálohy na volání? Jak se vlastně Oskar stará o své zákazníky? Na to a na několik dalších otázek jsme se při příležitosti prvních Oskarových narozenin zeptali Freda Hrenchuka, víceprezidenta společnosti Český Mobil, a. s., pro přímý prodej, péči o zákazníky a IS/IT.

MobilMania.cz: Co metoda přímého prodeje přináší zákazníkům?

Fred Henchuk: Jsme první a jediný mobilní operátor v ČR, který přímý prodej používá. Zákazníci tak mají možnost pořídit si Oskara po telefonu nebo přes Internet – na lince OskarKontakt (0800 177117) nebo na stránkách www.oskarmobil.cz. Objednávku obdrží poštou do 48 hodin. Naše výzkumy prokázaly, že zákazníci jsou s touto možností spokojení. V loňském roce jí využilo více než 150 tisíc z nich.

Nechybí zákazníkům možnost „ošahat“ si co kupuje, aby nekupoval „zajíce v pytli“?

Český zákazník je přemýšlivý a ví dobře co chce. Každý má za asistence našich operátorů možnost vybrat si co odpovídá jeho potřebám. Pokud si není jist, zašleme materiály, které usnadní rozhodování. Pro ty, kteří raději jdou do obchodu, máme 24 firemních prodejen. Jejich počet roste a do konce roku přibudou další. Oskar také vlastní 2 mobilní obchody, tzv. Oskaravany, které ve spolupráci s našimi promotéry projíždějí Českou republikou a navštěvují různá města až do úrovně menších měst.

Proč však Oskar nemá dealerskou síť?

Máme tak lepší kontakt se zákazníky. Kdykoli budete kupovat Oskarovy služby, budete jednat přímo s Oskarovým zaměstnancem. Tím, že nakupujete přímo od nás, šetříte peníze, které byste u konkurence dali dealerům. A správa dealerské sítě znamená obrovské náklady, které na konci opět zaplatí zákazník.

Jste spokojen s prací České pošty? Máte uzavřenu nějakou zvláštní smlouvu?

Jsme velmi spokojeni. Používáme běžně dostupné služby „Obchodní balík“, do budoucna však možná dojde k nějakým změnám.

Oskar požaduje volací zálohu 1000 korun. Někteří zákazníci ji chápou jako aktivační poplatek. Můžete to vysvětlit?

Oskar jako první mobilní operátor v ČR nepožadoval a nepožaduje žádné aktivační poplatky. Zálohu 1000 Kč je po šesti měsících při dobré platební morálce možno žádat zpět nebo ji použít k úhradě vyúčtování.

Pokud chcete s Oskarem volat do nebo ze zahraničí, musíte složit vratnou zálohu 5 tisíc korun, což je velice vysoká částka, zvlášť pro ty, kteří chtějí pouze volat do zahraničí a nepotřebují roaming.

Chystáme změny, které by mohly být realizovány v nejbližších měsících. Jistým ulehčením je jistě i to, že zákazníci již mohou využívat on-line služeb sítě bankomatů pro celkovou správu svého účtu – tedy včetně záloh na roaming. Tuto službu nabízíme jako jediní v České republice.

Jak je to s platbou inkasem?

Zatím tuto možnost nenabízíme, ale již brzy bude k dispozici.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

47 komentářů

Nejnovější komentáře

  • P 5. 3. 2005 18:34:15
    J
  • BOruvek 17. 7. 2001 19:10:10
    Po padesatem precteni, ze oskar nema email - je otazka co potrebujete....
  • Jerkur 17. 7. 2001 19:10:10
    Používám oskara (asi 8 telefonů ve firmě) už třičtvrtě roku a jsem s jeho...
Určitě si přečtěte

Zpátky do školy! Nejlépe s novým mobilem a výhodným tarifem, nejvýhodnější je...

Zpátky do školy! Nejlépe s novým mobilem a výhodným tarifem, nejvýhodnější je...

** Pokud vám ještě nebylo 27 let, máte dveře otevřené ** 10 GB s „občanským“ tarifem stojí přes tisícovku, pro mladé 499 Kč ** O2 připravilo akci na telefony, za úpis sleví až 3 000 Kč

Dnes | Pospíšil Aleš | 10

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení