Oskar převléká obchody a mění styl prodeje

Diskuze čtenářů k článku

Zdeněk  |  23. 10. 2004 19:29

Teda podle některých fotek z tohohle článku mi ten oskarův krám přijde spíš jako podchod.
Ještě by tam možná mohli mít kolotoč nebo houpačky, aby si tam "ratolesti" nemuseli jen kreslit........a ještě pískoviště a máme hřiště..... 
Pravda je ale to, že i kdyby stokrát "převlékli" obchody, tak lidi zůstanou stejný-vlezlý(tam by nějaká ta bariéra možná nebyla od věci ). Kamarád říkal, že tam jednou byl a prodavači mu vnucovali všelijaký možný blbiny, ale když se na něco zeptal, tak se začali hrabat v letácích-nevěděli. Trochu jak cvičený opice. A to se opic nechci nijak dotknout. I když ty cvičený opice nejsou jenom u Oskara-to je fakt. Já měl Oskara jenom chvíli a stačilo to.
A musím souhlasit, ten článek mi opravdu přijde jako by ho psal sám Oskar.
a ještě: .....pochopila jsem, co myslí Oskar tím, že chce, abyste do jeho nových obchodů chodili prostě jen tak na návštěvu, aniž byste něco potřebovali.....  já bych tam na návštěvu tedy fakt nešel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neo  |  08. 11. 2004 17:35

Víte o tom, že Oskar spustí EDGE až v Březnu?A taky konečně, i když už pozdě spustí neomezený internet, jak přes GPRS, tak EDGE.Ale ceny budou prý stejné jako u ostatních operátorů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  17. 11. 2004 03:01

Já jsem s Oskarem spokojenej, i s jeho prodejnama a prodavačema. Jestli ty nemáš komunikační blok a sociální fóbii  Neboj, to se dá léčit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 10. 2004 18:09

To je sice hezké, že Oskar mění svoje image, určitě je to ku prospěchu, ale mám obavy, jak se mu podaří změnit přístup jeho zaměstnanců k zákazníkům. Kvůli jeho neochotným a opravdu někdy i nepříjemným prodejcům na prodejních místech /kamenných obchodech/ jsem zcela přestal využívat jeho služeb. Určitě by stálo za to, aby si manažeři OSKARA vyzkoušeli řešit nějaký problém jako běžný zákazník na jejich značkových prodejnách a možná by se hodně divili, jak se dá zlepšovat lidský potenciál a kvalita jejich služeb. Pokrytí k plné spokojenosti dnes již nestačí, když pominu další služby /např. datové, OSKAROVA linka/ ve kterých si myslím ještě hodně zůstavá za konkurencí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havran  |  22. 10. 2004 15:51

Nestůjte ve frontě. Automat u vchodu vám vydá lístek s písmenem a na obrazovce pak uvidíte, až na vás přijde řada,tak to mě Oskar dostal,inspiroval se zřejmě na úřadech,tím mě totálně odradil od návštěvy jeho prodejen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havran  |  22. 10. 2004 15:39



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novyk  |  22. 10. 2004 13:23

Honzo Schmiedhammere, opravdu jsou ty telefony "plne funkcni" ???
Pujdu udelat namatkovou revizi a zajima mne, jestli se vam uz konecne podarilo zabanovat posilani PR SMS na urcita cisla a potom by mne zajimalo, jestli mate zabanovany CSD WAP na cisla, co jsou mimo CR anebo sice v ramci CR, ale v rozsahu 9xx xxx xxx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2004 10:28

Na mě celý interiér působí dojmem chaosu a nerozhodnosti. Výsledek bude takový, že celá prodejna bude vypadat jako stánek Eurotelu na Invexu 2004. Prostě všude samá drobotina a hloučky pubescentů, kteří si budou posílat zdarma MMSky a prohlížet WAP a Internet a nikdo si nic nekoupí. Důležité ovšem je, aby byli všichni vysmátí, že?
Tento podobný způsob jsem viděl v Rakousku a dopadlo to tak, že prodejci se starali spíše o zabezpečení vystavených telefonů a odhánění mládeže od internetu než o své znalosti a schopnost zákazníkovi poradit.
A změna image? Další způsob jak na sebe upozornit na několikátý způsob a že by se to tentokrát povedlo? No co už, kdyby ne, stejně se přece můžou vrátit ke kácení lesů a ničení ulic aby všem vykřičeli do hlav realitu, že "Oskar je tu přece pro Vás.
Ať se jim v nových prostorách daří.
René Zavadil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DAVAS  |  21. 10. 2004 19:26

Kdykoliv se v Brně zastavím u Oskara (Masarykova), mám pocit, že je den předtím vykradli. Nikde nic, pár domíchaných letáků, rádoby securiťák u dveří a nikde nic. Tak doufám, že to nebude jen změna skinu, ale krok vpřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobiler  |  21. 10. 2004 18:58

Já chci taky..... Už aby to bylo i v ČB.. (NEVÍT E KDY TO MÁ BEJT?) Díky za ionfo a fotky....
P.S. Já do ty prodejny chodim i tak jenom pro pobavení a ani to nemusi měnit. Ale na todle se tesim jak malej Jarda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dany  |  21. 10. 2004 13:37

Dobry napad, jsem docela zvedava, jak budou prodejny pusobit nazivo.
Co me ale trochu znejistuje, je zprava o prevzeti prodejen Phone Housu i se zamestnanci. Do jejich prodejen jsem si troufla jen parkrat, protoze tak neprijemne a neochotne prodavace (v tomto pripade spise podavace a nekdy ani to ne) aby clovek pohledal. Alespon v Praze. A to bez rozdilu prodejen. Uz jsem zacala mit dojem, ze neochota patri k firemni kulture Phone Housu. Opravdu je to to, co Oskar potrebuje? Moc neverim, ze by je prevychoval, vypadali pomerne odolne. V porovnani s prijemnymi prodavaci v Oskarovych prodejnach je to opravdu nebe a dudy. Takze Oskare, drzim palce, aby ti nedelali ostudu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  21. 10. 2004 16:07

Myslis ze pri soucasne nezamestnanosti je tezke "prevychovat" zamestnance?

Jinak v Praze, kterou zminujes, vubec neni o neprijemne a neochotne lidi nouze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 10. 2004 11:20

Ty obrovský cedule tam všude, to je jak pro retardy . Njn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  21. 10. 2004 12:50

Uz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  21. 10. 2004 12:50

Uz ses

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  21. 10. 2004 12:51

Uz ses byl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 10. 2004 12:52

Nějak máš docela problém "Vyjádřit se."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josallito  |  21. 10. 2004 22:47

V prvdě tvoje intelektualní zvratky prachnikoho nezajímají, docela se divím, že sem nehodíš svoji IPinu, my zasvecení víme odkud přicházejí tvé příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  22. 10. 2004 08:38

Jestil Tě to potěší, tak se můžeš na mojí IP podívat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josallito  |  21. 10. 2004 22:48

V prvdě tvoje intelektualní zvratky prachnikoho nezajímají, docela se divím, že sem nehodíš svoji IPinu, my zasvecení víme odkud přicházejí tvé příspěvky. Si za to placen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda cz  |  21. 10. 2004 10:16

Znaje mentalitu ceskeho zakaznika,neocekavam velkou vydrz po nasili na pristrojich v tzv.boxech.Tak kdo chce at zajde co nejdriv,dokud jeste funguji.Jen se divim,ze se vydavaji na cestu vetsich vydaju za vedeni prodejen oproti puvodnim boxum ci krabicim ve kterych dosud nabizeli sve sluzby.Snad to k necemu bude a nedopadnou jak u konkurence,kde je 5 zamestnancu na krame a prodava jen jeden a ma tam jeste frontu 6 lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.ss  |  21. 10. 2004 09:45

Osobní přístup prodavačů na prodejně vítám, ale ať si to prosim v Ostravske pobocce v centru nepletou s vlezlosti a otravnosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daft (novy)  |  21. 10. 2004 09:27

a pardubicky phonehouse se taky uz meni, vcera lezli po staflich a sundavali napisy, do oken se vylepovalo oskarovo logo s tim, ze tady se uz ochotne nabizeji jejich sluzby.... je zajimave pozorovat to za deje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iamScary  |  21. 10. 2004 10:19

Jo? Tak to tam dneska zajdu. Jsem zvedavej, jestli nam zrusej tu prodejnu v grandu (ta je totiz na malomesto moc blizko, ne?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 10. 2004 08:36

To je teda pěknej hnus
Když se tam dá kreslit, esemeskovat, wapovat, může se tam člověk i vysrat?   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  21. 10. 2004 08:48

Jasně, nejlepší je růžová prodejna T-mobile  
Můžeš se tam z toho klidně i po*srat  STAČI ŘÍCT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antifašista  |  21. 10. 2004 09:39

Mám tajnou zprávu: nazisTmobile chystá novou image svých prodejen - kremační baráky a la Osvětim, halt mají to v krvi, Deutsche Telekom přece zakládali ti, co si ze sebe sundali esesácký uniformy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  21. 10. 2004 16:03

A ty budeš první zákazník. Víš, antifašismus nespočívá v tom že budeš (fašisticky) nenávidět nějaký národ.

Sorry za OT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  21. 10. 2004 21:11

OT

Tak treba ma nevadi jine rasy. Nevadi mi jina barva pleti, jine zvyky, jina rec.

Me vadi pouze nemci a rakusaci. Tyto dva narody nenavidim. Neni to o tom, ze bych je chtel nahnat do lagru. Proste mi jenom vadi! Tak jako lidi nemaji radi americany, sovety (nebo jak si ted rikaji) tak ja nemam rad nemce a rakusany. Pro me uz proste ze sebe nalepku "nacisticke svine, co nas chtely zotrocit a vyvrazdit" nesundaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 10. 2004 21:49

Jen si nemysli, že Češi byli nějací svatouškové. Jako příklad si vem takový Husity. Kominusti nás sice učili, jací to byli hrdinové, ale při trošku realistickém pohledu člověk vidí, že páchali zvěrstva, která si s nacistama nezadají a to nejen na tehdejším našem území..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 10. 2004 03:26

Docela by mě zajímalo, jestli se s novým designem prodejen rozšířilo i portfolio služeb, které tam poskytují. Mám na mysli zejména možnost zaplatit účet na prodejně, změnit nastavení některých služeb či idenfitikačních údajů, ... .
Vím, že se to všechno dá přes bankomaty, samoobsluhy a podobně, ale to nemusí každému úplně vyhovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek  |  21. 10. 2004 06:35

Čéče a nechtěl bys aby prodavači za tebe i volali a psali SMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Docent  |  21. 10. 2004 10:51

No nevím, ale když přijdu do prodejny s tím, že chci změnit tarif a prodavač mne odvede k telefonu, vytočí nějaké číslo a vrazí mi do ruky sluchátko, ať si to vyřídím s operátorem, tak mi to přijde dost na palici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  21. 10. 2004 09:38

2Slonik: Placení na prodejně mi přijde jako blbost, vim u konkurence to jde, ale přijde mi lepší když se mi někdo věnuje, než když budu mít před sebou deset lidí co platí faktury,další čtyři co si chtějí dobít Oskartu, všechno tohle jde v bankomatu, zdarma a 24hod denně. A to nemluvím o inkasu a GSM bankingu.
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  22. 10. 2004 03:58

Však ono to taky moc lidí nevyužívá, když je to za poplatek. Ale přesto myslím, že by ta možnost měla být - třeba pro zapomnětlivce, kteří dělají vše na poslední chvíli a v den splatnosti zjistí, že jejich platební karta leží zapomenutá o několik stovek kilometrů jinde než se právě nacházejí
Jo a taky by mohli umožnit placení cizího účtu přes M-Platbu. To totiž nejde a příliš nechápu proč ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  21. 10. 2004 01:16

 No stim ze si muze nase ditko napsat na tabuli cervenou fixou co chce az tak nesouhlasim,..pac muj 9 lety syn  nakreslil na tabuli hakovy kriz s poznamkou ze Janosik byl madarsky zid s nemeckym rodokmenem a prodavaci to bezmilosrdne smazal,..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  21. 10. 2004 02:13

a pointa je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
traveler  |  21. 10. 2004 14:15

Ani se nedivím. Já bych mu ještě vyliskal a vyhodil ho i tatíkem ven z prodejny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  21. 10. 2004 00:54

Tohle mi proste nestaci. Docela dlouho a s chuti jsem Oskara pouzival i doporucoval, ale bohuzel s tim budu muset skoncit, protoze nove prodejny, logo v rohu vymanene ze ctverecku a bilboardy (jakoz i spousta dalsich veci) zabalene do cervene jsou sice moc prima, ale od te doby, co jsem se v srpnu prestehoval si s Oskarem (a pouze s nim) v novem miste bydliste nezavolam - blizi se zima a behat na kopec vzdy, kdyz chci volat me uz nebavi. No snad az budu v Praze, tak prijdu posedet, ale sluzby k pouzivani u nas (od te Prahy kousek) jaksi chybi. :(

Mimochodem: nezda se vam, ze Oskar trochu ztraci dech a prirozeny vtip? Letos uz dokonce ani neslavil vlastni svatek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  21. 10. 2004 08:41

Doporučuju nakoupit růžový polštaře a mlátit se s nima přes hlavu
Jin ak jsem poslouchal vtipy na Oskarlince, supr  *608 7777777777777777777777777777.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  21. 10. 2004 00:23

ten clanek na me pusobi az prilis jako reklama..jinak je to myslim zajimavy napad,konecne si clovek bude moct tel poradne vyzkouset nez neco koupi,v tom vidim hlavni vyhodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor