Oskar rozdává bonusy k tarifům nové generace

Diskuze čtenářů k článku

what´s UP  |  03. 08. 2003 12:43

Už jako by jste zapoměli jaké to bylo ještě před několika lety kdy málokdo z Vás měl doma pevnou linku!!! - buďte rádi, že můžete těchto výhod využívat a pokud se Vám to nelíbí - můžete si založit svoji mobilní síť a reptat dál......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  18. 07. 2003 09:32

To je peknej blabol, ze operatori nemysli na svy zakazniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazyboy  |  17. 07. 2003 21:43

Doprdele, že já kretén nepočkal ještě tři tejdny.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlobivec  |  17. 07. 2003 20:03

Tak tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Z.  |  17. 07. 2003 07:57

Nechápu, jak někdo může kritizovat, když někde dávaj něco zadarmo. Jste nějak mimo, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  17. 07. 2003 14:05

Mimo jsi ty. Já platím Oskarovi paušál už skoro dva roky, takže snad mám právo kritizovat, že ta akce (nebo nějaká podobná) se nevztahuje i na mě, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  17. 07. 2003 17:18

Není Oskar už tak dost výhodný? Jednu dobu, když na všech benzinkách byly nějaké soutěže a mohl jsi vyhrát plyšáky, hrníčky atd, tak JET měl heslo "Levnější benzín místo dárků"  Analogie více než zřetelná, ne?  Tak pořád nedržkuj
 aMiGo  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  17. 07. 2003 21:10

Dík aMiGo, žes to sem okopíroval  Taky jsem to chtěl udělat   Ale zjistil jsem že to heslo je "Nízké ceny místo dárků" a taky

"Na JET žádné zbytečné dárky nedostanete. Zato natankujete kvalitní pohonné hmoty za lepší cenu, utratíte méně peněz a sami rozhodnete, jak s ušetřenými prostředky naložíte."

"U OSKARA žádné zbytečné dárky nedostanete. Zato vám poskytneme kvalitní telekomunikační služby za lepší cenu, utratíte méně peněz a sami rozhodnete, jak s ušetřenými prostředky naložíte."

Tohle není reklama, jen jsem použil existující reklamní slogany parafrázované na mobilní komunikace  A jak hezky to sedí

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  17. 07. 2003 06:39

U Wapu je hodnota balíčku vyjádřena v minutách. Takže pokud wapuji přes GPRS (což už dnes asi dělá většina živatelů), tak se na mě sleva nevztahuje? No tak to je fakt bomba nabídka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  17. 07. 2003 11:20

Tak si udelas jeste jeden CSD profil pro ty volne minuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  17. 07. 2003 14:08

Jenže surfování přes CSD se nemůže v rychlosti GPRS vyrovnat. Spíš by mi přišlo logičtější, kdyby Oskar nabídl ještě balíček "volné kilobyty" nebo tak něco. No, mě to trápit nemusí, nejsem nový zákazník, já už platím, tak proč mi něco dávat, že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas Hall  |  16. 07. 2003 18:33

Zdarma, zdarma, všechno zdarma!!! Jde to správnou cestou do pekel... Podpořme to!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  16. 07. 2003 14:11

Trh je nasycen, a tudíž si dovolím trochu rejpnout do našeho mladého Oskaráka. Oskar určitě nezměnil svůj názor a chce lákat nové klienty. Jenže dneska je už trh nasycený a tak by měl Oskar spíše zatraktivnit služby pro svou stávající klientelu, nebo by se mu mohlo stát, že by jeho zákazníci emigrovali jinam. Co Oskarovi doporučuji, především intenzívněji zaměřit pozornost na uživatelé předplacených karet a nějakým psychologickým nátlakem je přinutit, aby přešli na paušál. Psychologickým nátlakem by třeba bylo to, že by všichni uživatelé Oskarty platily znovu volání do hlasové schránky, zdražit uživatelům předplacených služeb hovorné nebo sms zprávy. Naopak zlevnit hovorné a sms zprávy u tarifních programů, nebo zavést povinnou registraci Oskaret ( nevím jestli je to právně způsobilé, možná by to bylo v rozporu se zákonem ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  16. 07. 2003 14:20

U twistu se tak již stalo, ale místo toho aby zákazníci začali přecházet na tarif, tak spíše začali přecházet k jiným operátorum! Naštěstí vedení oskara má nejspíš vyšší inteligenci, než ty tak k takovému kroku snad nedojde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  16. 07. 2003 16:52

Psychologickym natlakem je treba pusobit predevsim na tebe a nebo te rovnou kopnout do prdele ty debile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 07. 2003 18:28

Je zajímavé, že přesto, že "trh je již nasycen" má Oskar víc nových zákazníků než ET a TMO

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  16. 07. 2003 19:34

A to si zjistil kde, ty inteligente?? Nejvyšší počet nových zákanzíků stále aktivuje pouze Eurotel nastřídačku s T-Mobile. Oskar ještě nikdy největší počet nových zákaznků za sledovaná období nezískal !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drinkac  |  16. 07. 2003 23:21

Oskar ziskal vice nez Eurotel a T-Mobile v prvnim ctvrtleti tohoto roku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 07. 2003 15:10

tak tak, je to pravda xteens, nejdriv se informuj a pak mluv, spousta lidi s prazdnymi penezenkami po vanocich utikala k oskarovi

urcite sehralo roli zavreni sms brany tm a nepatrne zdrazeni...na druhou stranu by se s odchodem chudsich zakazniku melo TM zlepsit ARPU  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 17:02

Jo tak ti chudší zákazníci přešlo k Oskarovi, kterému sníží ARPU. Samozřejmě Oskar je pro socky, každý uživatel má tři čtyři Oskarovy karty, blá blá blá. Ale přesto má vyšší ARPU. Zázrak

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  17. 07. 2003 17:09

Tím co TM provedl na přelomu roku otevřel dveře k odchodu hlavně všem, kteří to už měli v plánu, ale vázaly je k TM nedoběhnuté smlouvy. Znám spoustu lidí a firem, kteří toho využili a které by TM hódně rád viděl mezi svými zákazníky, chudého s prázdnou peněženkou neznám ani jednoho. Nakonec to ale byl TM, který nalákal před vánocemi ty s prázdnými peněženkami a po vánocích jim jen tak mimochodem ledacos zdražil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 07. 2003 23:53

Pusinko, nejdřív si to ověř, ať nejsi za ještě většího ichtyla než jsi doteď  Jestli si vezmeš kalkulačku, tak ti možná vyjde, že Oskar v 1. kvartálu 2003 zaktivoval skoro stejně zákazníků jako Eurotel a T-Mobile dohromady  

Graf: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art12/Operatori_2003_1Q/01.gif

Článek: http://www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=104714&CHID=2&EXPS=%22KVART%C1L%

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAM  |  16. 07. 2003 10:11

Kdo potřebuje nový mobil za dva roky, ať si nějaký koupí, protože když se podíváte na ceny, za jaký si ho u těch operátorů koupíte, tak jej seženete mnohdy levněji neblokovaný v běžném obchodě. Jako platící  zákazník u TMO jsem dostal triko za dva roky, když jsem od nich odcházel, bylo na něm napsáno paegas, takže se ho dneska stejně nenosím, kdybych u ET protelefonoval 2litry měsíčně, měl bych levnější benzín nebo večeři? Takže si mám operátora, jaký mi vyhovuje a vím, proč ho mám, je výhodný pro MĚ a nechci slevu "zadarmo" ani nepotřebuji tyto "výhodné" akce. I kdyby mi vyhovoval více ET nebo TMO, určitě by to nebylo kvůli výše zmiňovaným pseudoakcím.

Pápá Lálá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CV  |  16. 07. 2003 12:32

Souhlas. Nakupovat telefony u operatoru? Az na vyjimky nesmysl a vyhazovani penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  16. 07. 2003 18:42

No, byl jsem se pozeptat u T-Mobilu a protože toužím po S55, tak jsem zjišťoval, jaké možné slevy bych mohl mít (firemní zákazník, T-Mobile bonus karta). Z chlápka vypadlo, že mají speciální ceny pro stávající zákazníky a to bez nějakých úpisů. Konkétně u S55 to vyšlo na 6750 Kč i s DPH. Jak říkal ten prodavač, takovéhle ceny by nebyly ani jako šedý dovoz z Polska  (podotýkám, že naposledy, co jsem se koukal u Oskara, měl ho za 11 tis, s tarifem za 8-9 tis)

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  17. 07. 2003 11:19

Kde jsi zapomel poplatek za "Aktivaci" ??

A srovnavas hrusky s jabkama. Ceny pro Firemni zakazniky u TM a ceny pro Ne-firemni zakazniky u Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  17. 07. 2003 15:42

Doporučuju, aby ses podíval na tuhle stránku: http://t-mobile.cz/cms/tel_cph.asp?w=1&r=156 . Jsou to ceny pro všechny stávající zákazníky bez omezení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  17. 07. 2003 20:21

Napsal jsem to asi špatně. Ten rpodejce mi říkal, že zaplatím tuhle cenu, neříkal nic o nějaké další aktivaci. S tím firemním zákazníkem jsem to myslel jinak. Měl bych nárok u T-Mobilu asi na pěti procentní slevu. Šel jsem se pozeptat, jestli bych měl nějakou jinou možnost slevy (třeba T-Mobile bonus karta - tam je ale také asi pět procent). Jednalo se o cenu, kterou dává T-M svým zákazníkům (paušálním). Tak jsem to aspoň pochopil.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  16. 07. 2003 09:17

Hmm, pocitam, ze se tato akce na me  jakozto stavajiciho zakaznika nevztahuje (nemam tarif nove generace) - jde mi o zmenu tarifu (kvuli zachovani cisla)

Nevite nekdo jak to je???

Cicmon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 07. 2003 16:46

2Cicmon: Nevztahuje.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 07. 2003 16:46

2Cicmon: Nevztahuje.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  16. 07. 2003 07:40

Každej bonus dobrej (SMS jsou dobrý)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
User  |  16. 07. 2003 07:18

Prd? Vcera mi skoncily volne vikendy, to mam zas menit cislo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steep  |  16. 07. 2003 07:42

Na stávající zákazníky se sere, ostatne jako tomu bylo vzdy a u vsech operatoru... jakmile jednou platis tak uz neni potreba se o tebe starat a nedej boze, jeste ti eventuelne pridat neco zadarmo. Toho sis nevsiml?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  16. 07. 2003 09:38

cesky mobil spoleha na jednoduchy princip...

jsme nejlevnejsi op na trhu, ziskame zakaznika na nejakou super nabidku ... napr. vikendy zdarma.. a az mu to dobehne, tak u nas protoze jsme nejlevnejsi stejne zustane...

koneckoncu pro potencionalniho kupce chteji disponovat co nejvice zakazniky a tudiz i trznim podilem, uvidime, jestli nadseni stavajicich zakazniku nalapanych na ruzne akce zdarma ci skorozdarma pretrva i po skonceni platnosti techto akci..

nevim jak je to u oskara ale u tmobile maji zakaznici tusim kazde 2 roky novy mobil (v pripade ze nechteji HIT)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 07. 2003 10:20

To je totéž, jako když o tvých penězích (daních) rozhodují politici, kam a jak a kdy je investují. Není lepší o svých penězích rozhodovat sám? Jinými slovy, Téčko ti určuje, že za své peníze dostaneš co 2 roky mobil (podobně Benefit u Eurotelu, mám předem určeno, za co můžu peníze utratit, i když si můžu „vybrat“). Za 2 roky u Oskara ušetřím více než na 1 mobil, navíc nejsem vázán žádnou smlouvou, navíc třeba co 2 roky nový mobil nechci nebo chci jiný, než mi nabídne Téčko, takže o svých penězích rozhoduju sám a to je pro mě mnohem lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  16. 07. 2003 12:06

Jenomze
A/ se musis upsat na dalsi dva roky
B/ platis administrativni poplatek 2000 Kc
Takze v dusledku je ten novy mobil o dost drazsi nez kdyz si ho koupis v krame za plnou cenu. Nabidka TMO stoji (nejen v tomto) za prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hans  |  16. 07. 2003 21:47

> B/ platis administrativni poplatek 2000 Kc

plati se pouze cena telefonu, par tisic se tedy da usetrit. A ze musim podepsat smlouvu? Kdyz uz nejaky ten patek u TMO jsem, tak proc ji nepodepsat? Kdyz zmeni podminky v muj neprospech, mam moznost od smlouvy odstoupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cv  |  16. 07. 2003 12:29

HIT ale chce vetsina, protoze jinak plati za sms 1,7Kc a pak ty ceny za hovorne
Bez HIT-u jsou proste jejich tarify uplne k nicemu.
Takze pak dostanou po 2 letech i s HIT-em od Deutsche Telekomu maximalne nakopano do hader

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 07. 2003 17:41

wang: Zmínil si se o tom jak Oskar na stávající zákazníky kašle s čímž částečně souhlasím, proč částečně vysvětlím. Nikdy jsem se o Benefity u Eurotelu a T-Mobile nezajímal, protože sem nikdy jejich paušální služby nevyužíval. A tak sem si udělal srovnání.

     Vzal sem paušál Nezavěšuj,který používám a srovnal s podobným paušálem u Eurotelu. Příklad tedy je. Po dobu 24 měsíců jsem provolal každý měsíc 300minut (nebo méně,převádějí se i u Eurotelu) a napsal 200SMS. Faktura pak vypadá následovně. 1000,- + 200,- za SMS (u Oskara). Tedy za 2 roky 1200x24=28 800,- U Eurotelu to vypadá takto. 2200,- + 526,- za SMS. 2726,- x 24=  65424,- (tarif Business 300) Za to se mi napočte 4680 bodů do Benefitu. (vycházel sem z údajů na webu Eurotelu,tedy 500 bodů při vstupu do Benefitu, za každých 30,- 1bod a každých 6 měsíců dalších 500 bodů.

       Výsledek je takový, rozdíl v ceně je za měsíc 1526,- za dva roky to je 36624,- . Eurotel mi za 5000 bodů nabídne například GO kupon za 2000,- benzín za 2000,- nebo předplatné Lidových novin za 2900,- (nejvyšší částka za uvedené body).

     Když to dám do kupy, u Eurotelu bych zaplatil o 36624,- více, po odečtení bodů je to cca 33 000,-. Za to myslím koupím víc benzínu,víc večeří,víc minut,víc SMS ..... T-Mobile sem nepočítal,je to tam složitější,ale někdo by se o to pokusit mohl. Zatím si tedy paušál u Oskara něchám,budu tedy pořád socka  Částečně sice na mě Oskar kašle,ale Eurotel na mě kašle ještě více...

dejv

PS. Ceny jsou bez 5% DPH, jsou založeny na tom, že v průměru provolám 300minut za měsíc a pošlu 200 SMS. Poměr výhodnosti (nevýhodnosti) se pochopitelně bude měnit v závislosti na dalších používaných službách - budete volat méně/více, pošlete více/méně SMSek,ne/používáte data, voláte z/do zahraničí. Nepočítal sem s pořízením,placení aktivace,placení inkasem,atd...atd...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  16. 07. 2003 19:40

No napsal si to pekne, snad to ostatni po precteni taky pochopi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 09:43

2Alien: Sám sem tomu moc nevěřil,třeba sem benefit program od Eurotelu nepochopil,nezdá se mi že za tolik prachů dostanu jen poukázku na benzín za 2 litry

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 07. 2003 12:10

Mas vcelku pravdu az vetsi ci mensi detaily

1. Nemuzes pomijet kvalitu, sit ET a Os jsou trochu jine produkty, kazdy kdo ma trochu soudnosti a nepotrebuje si dokazovat ze je chytry a poridil skvely a levny produkt, si je vedom toho, ze oskar ma velke diry v pokryti..ET je nejlepsi sit v CR, dukazem je ze na tisnova volani se pouziva predevsim ET

2. Z toho vyplyva vyssi cena nez u OS..doufam ze uznavas ze za kvalitu se plati, beres-li auto jako auto (ma volant a 4 kola) tricko jako tricko (kus latky) tak se mnou asi nebudes souhlasit

3. Lehce si to zkreslil. oskaruv pausal stoji 1050 s DPD (ET 2200s DPH) ne 1000

4. Pausal od oskara je vyrazne levnejsi, ale jinak ma cenu hovorneho ET do vlastni site levnejsi (3,15 vs 2.84)

5. sms do cizich siti oskar u tohoto tarifu opet dotuje, predpoklada ze se mu to vrati na interconnectu z nasledujiciho hovoru z cizi site do Os (zakaznici ET a TM vice volaji a mene pisi, takze sance je slusna)

6. Tvuj markantni rozdil v cene vychazi z pro me nepochopitelneho mnozstvi sms (200 poslu spise za rok nez za mesic) a take jsi udelal chybu, neb ET ma v cene pausalu 60sms zdarma, coz jsi nezapocital

7. Diky stabilite site ET neni treba tak casto opakovat hovory, vim z vlastni zkusenosti s osakrem, ze sice cena za minutu lacina, ale kdyz to dvakrat vypadne po 10sekundach a domluvim se az na potreti, tak je to drazsi nez jeden hovor z ET s vyssi minutovou sazbou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  17. 07. 2003 12:54

No Wangu opět tady argumentuješ svojí zkušeností s Oskarem před třemi lety . Já Oskara používám už přes dva roky, pohybuji se po celé republice a na kvalitu sítě si rozhodně stěžovat nemohu . ET má bezesporu nejhustší síť, nicméně i on v ní má slušné díry (kupodivu tam kde má ET díry je Os nemá ). Subjektivně nejhorší síť je dle mého TM. No a co se výhodnosti OS týče, není o čem diskutovat. Jedna z našich firem po odchodu od ET k OS platí u OS stejnou částku za používání 16 mobilů jako u ET za šest , myslím, že není co dodat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 07. 2003 13:58

pravda je ze jsem z oskara uz dele jak rok nevolal, ale nekolik znamych lidi ted k nemu preslo z Go karet a krome ceny si vazne nic jineho nechvali... jejich resume je: "pokryti na hovno, infolinka na hovno...cena slusna"

tvrdit ze oskar ma lepsi pokryti nez tmobile je nazor k smichu, ale proc ne, klidne si myslete ze jste na ty "predrazene operatory vyzrali", mozna mate z vaseho pohledu pravdu ...ja radsi telefonuju kvalitne nez lacine, ale to je otazkou pristupu...nejsem typ cloveka co by se citil spokojen v situaci " za malo penez, malo muziky"

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 07. 2003 14:37

Nemůžete paušalizovat, lokální problémy nemusí být všude. Co je skutečně na hovno je infolinka, čekat třeba 20 minut je v dnešní době dost maras (u Eurotelu to již několik let berou vždy okamžitě). Jinak mám u Oskara opravdu hodně muziky za opravdu velmi málo peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 14:54

max 2 minuty... na jakou linku to proboha voláš?

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 15:33

radim: Problém s 20 minutovým čekáním je třeba proto,že spousta věcí se dá vyřešit jinak. Přes intenetovou,hlasovou,sms samoobsluhu. Např. já naposledy volal na infolinku T-mobile,aktivoval sem si GPRS, u Oskara sem kliknul na webu a bylo to. Pokud takhle volají tisíce lidí,tak se nediv že čekáš.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  17. 07. 2003 16:02

Nemusíš mít strach, že bych volal na infolinku s něčím, co jde udělat jinak, už jen právě kvůli tomu čekání. Volal jsem tam třeba kvůli vrácení zálohy nebo aktivaci roamingu bez zálohy nebo když jsem ztratil simku. Ale zrovna před pár dny jsem si aktivoval roaming bez zálohy v hlasovce, což dříve (myslím) nešlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 17:56

2radim: Jó OK. Já sem nedávno zjistil,že roaming lze aktivovat bezplatně (po půl roce) i v internetový samoobsluze, ale pokud se neaktivuje, tak při příštím přihlášení už ta volba není,tedy nutno volat na linku,nebo přes hlasovou samošku (což sem taky netušil ). Záloha se vrací automaticky,alespoň mě se vrátila do osmé faktury,aniž bych o to žádal. A SIMku mi zatim nikdo neukradl, ťuk, ťuk

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 15:35

Sorry, you have requested an invalid code

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 17:06

Mě to fachá normálně  No, ale každopádně, když někdo chce vidět TíMoubajlí díry v porovnání s Oskarovými tak http://www.gsmworld.com/ tam pak "GSM Roaming/GSM Coverage Maps/Czech republic" a tam už to snad pochopíte  Fakt mě bílá místa T-Mobile překvapila

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 15:31

2wang: Za málo peněz mám víc muziky než u Eurotelu.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  17. 07. 2003 16:45

No nevím co tví známí, ale já mám své konkrétní zkušenosti a zkušenosti dalších několika desítek lidí, se kterými spolupracuji. Lokální problémy má samozřejmě každý z operátorů. Nakonec i ET si teď zadělal na skandál, když státní správa dotlačila obecní úřady k ET (z důvodu komunikace při živelných katastrofách) a ejhle, zjistilo se, že ET nefunguje v nezanedbatelném množství obcí, ale kde jeden či oba další operátoři fungovali, takže chudák ET bude muset svoji síť doplnit nebo mu hrozí postih ze strany státní správy. Takže, není všechno zlato, co se třpytí a není všechno nejlepší, když je to drahé.

Co se týče pokrytí TM netvrdím, že OS má lepší (ikdyž, pokud vím v nezávislém průzkumu v některých kategoriích dopadl lépe než TM a v některých snad i lépe než ET), ale přenos hlasu (a nakonec objektivně v naší lokalitě i dat) subjektivně lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 17:59

2Ladik: Každá síť měla, má a bude mít svoje chyby, starají se o ní chybující lidé..... Nejlepší síť má podle mě Eurotel, kdo je na druhém a třetím místě si netroufám tipnout. Možná taky nejlepší nemá, možná má jen reklamy které nám to snaží namluvit, kdo ví ....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 15:28

2ladik: Neměl sem v úmyslu aby se to zvrhlo na to kdo má nejhorší/nejlepší síť. Je mi houby platný,když mi řekneš, že nejhorší má T-Mobile,když tam kde se budu pohybovat,bude on jediný se signálem... (dávam příklad,kde se pohybuji mají signál všichni).

   Šlo mi o ty někdy do nebes vychvalující benefity,prostě sem si to spočítal....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  17. 07. 2003 16:56

Máš pravdu. Je zajímavé, že jakákoliv diskuse o něčem co se týká Oskara se zvrhne nakonec tímto směrem. Téměř vždy je na začátku Wang nebo Milovník Osakra. Někdy mám pocit, že jim Oskar provedl něco hrozného, co je na celý život poznamenalo. No bohužel někdy tu jejich demagogii nevydržím a ozvu se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 18:00

2ladik: Ozvi se, od toho ta diskuse je. Dokud je to v klidu a bez zbytečných narážek,urážek, tak se dá diskutovat.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  18. 07. 2003 09:40

ale ladiku, ja jen diskutuju a nejsem demagog...samozrejme se obcas pletu a rikam nesmysly, ale to asi uzna kazdy soudny clovek (vid dejvidku )
cerpam ze svych zkusenosti i ze zkusenosti svych kamaradu a znamych...me zase prijde ze flame vyvolavaji lide, kteri tu vykrikuji, ze oskar je super a vsichni co pouzivaji neco jineho jsou vlastne desne hloupi, ze se nechaji tak okradat...pritom vim o dost lidech kteri jsou opatrni na penize, presli na oskara a do par mesicu to kvuli signalu vzdali a presli povetsinou do cenoveho stredu (tm)...
Co se tyka te mapy pokryti na GSMWorld to je opravdu zajimave, tm vypada nejderaveji,...nicmene oskar ma o dost mene BTS, spousta mist je pokrytych maximalne napalenou bunkou(klidne dosah pres 35km), takze sice pokryvaji velke uzemi ale kapacita je velmi mala...z toho vyplyva to na co si lide stezuji - plny signal a nemoznost si zavolat

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 07. 2003 09:55

2wang: Nesmysli říká občas každej, i já. Nejsem dokonalej ani si na něj hrát nechci. Jen sem se prostě podíval na ty úžasné benefity a tak děsně to dopadlo.

     Mapa na GSMWorld je divná. Vím o místu,kde nemá signál nikdo a není to flek 100x100m, je to několik desítek hektarů. Na tý mapě to je u Oskara a T-Mobile pokrytý,podle mě mají starý mapy.... a u Oskara nějakou budoucí

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  18. 07. 2003 11:12

To jsem si oddech že nejsi demagog. Takže s tebou jde celkem normálně diskutovat  Mě se zdá ze flame vyvolávají lidé, kteří tu vykřikují že jejich operátor (ne nutně Oskar) je super... a dál už souhlasím  Myslím, že měli nejdřív testnout jak to se signálem Oskara u nich vypadá a potom se rozhodovat...

No, mě taky celkem šokla ta mapa pokrytí Tímoubajlu, ale vysvětloval jsem si to Oskarovou 1800, která doletí daleko, daleko...  Ale stejně myslím, že v menších sídlech je lepší pokrytí s malou kapacitou, než nepokrytí vůbec

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  18. 07. 2003 13:18

no logicky by si vlastne kazdy mel myslet ze jeho operator je nejlepsi, na druhou stranu obcas nekoho jeho op pekne se.. ale zustane u nej , kdyz ma 3/4 rodiny a kamaradu toho samyho opa a clovek by pak diky interconnectu prisel na buben  Proto oskar masiroval (nevim zda jeste masiruje, tv jsem zase tak 14 dni nevidel) sluzbou moje rodina, coz byla ale take jeho nejtrapnejsi reklama za dobu jeho pusobnosti. Z internich zdroju vim, ze 90% zamestnancu se za ni stydelo 

to amigo: co se tyka te mapy pokryti, je zajimave jak v Recku (chystam se tam) temer vsichni operatori tvrdi ze maji pokryte more  spise ale nechteli aby to vypadalo derave, tak to more zamazli modre taky, uz vidim ty BTS na zralocich ploutvich  

S tim Eurotelem byl taky slusnej skandal ohledne CD...nabidka na mobilni sluzby pro nase eizenbonaky byla 15mil od ET a 10mil od TM a vzali ET, jednim z duvodu bylo, ze zamestnanci ET byli pry angazovanejsi...videl jste to nekdo v ty Klekanici taky? No co, z ciziho krev netece

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  18. 07. 2003 22:16

Ja to spíš myslel ty lidi, kteří si myslí, že jejich operátor je nejlepší a tím pádem musí být nejlepší úplně pro všechny a tím pádem lidi u jiných operátorů jsou naprostí kreténi  Oskar to má vychytanější než jenom přímá reklama! Hlavně Oskarův tarif Odepiš  Pojď taky k Oskarovi a budem si psát za 35 háků a volat za 25  Oskar je chytrá hlavička

Já se taky chystám do Řecka a taky jsem se divil, že mají skoro lepší pokrytí na moři než na kontinentu  Ale opět to přičítám 1800 MHz

Tu Klekánici sem neviděl

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  19. 07. 2003 10:04

wang: Nemyslím si že "můj" operátor je nejlepší, v tuto chvíli je pro mne nejvýhodnější. Co se týče "Mojí rodiny" řekl bych,že je to reakce na Partner karty (Tandem u Et). Na tom nevidim nic zvláštního. Reklama je věcí vkusu, osobně se mi líbili "bezhlavé" reklamy více, než Moje jednička/rodina.

     Ta mapa pokrytí v moři je reálná, kamarádka jela trajektem z Itálie do Řecka a moc se divila,že měla hovory a SMSky z Chorvatska  . A to trajekt nějak blízko Chorvatska .

    Český dráhy jsou vůbec divná firma

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  17. 07. 2003 12:55

nechci posuzovat jednotlive operatory, ale mimochodem, u eurotelu se neplati kvalita, ale znacka a monopol, coz je trochu rozdil. Ze ma nejlepsi pokryti a nejlepsi signal je taky dano tim, ze je tu nejdyl (prvni), je soucast telekomu. Preji pekny den .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  17. 07. 2003 14:04

doporucuju si precist zaklady ekonomie a konkretne definici slova monopol, pak byste mozna netvrdil ze ma ET monopol...jedna se spise o klasicky oligopol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  17. 07. 2003 16:16

oligopol?
1) nevim co je
2) urazi me to

Nikdo neni dokonaly a nevi vsechno. Je to jen slovickareni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  17. 07. 2003 16:17

oligopol?
1) nevim co je
2) urazi me to

Nikdo neni dokonaly a nevi vsechno. Je to jen slovickareni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 17:13

hehe, z něho si nic nedělej  oligopol je něco jako monopol, akorát tam není jenom jeden subjekt ale více

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  18. 07. 2003 09:50

1) situace kdy urcity trzni segment ovlada nekolik velkych firem, existuji prekazky vstupu dalsich konkurentu (administrativni ci investicni)

2) proc?

slovickareni to neni, jsou to jednoznacne pojmy a oligopol je vysledku jina situace na trhu nez monopol, je tam rozhodne vetsi strach o zakaznika nez v monopolni situaci..vezmi si ze by tu od pocatku nebyl jen telecom, ale i aliatel a contactel(treba)...kdyz by vsichni zacli na stejny startovni care...nemyslis ze by byla situace jina nez jaka byla a je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schvon  |  18. 07. 2003 23:18

on asi myslel souvislost ET a ČTelecomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aMiGo  |  17. 07. 2003 14:47

1. Velké díry jsou velká slova

2. To že zaplatíš hodně třeba za auto ještě neznamená, že si ti za rohem nerozsype

3. Tak k ceně Oskara připočítej 1200. Pomohlo ti to?

4. Obrovská úspora 30 haléřů

5. To mě jako zákazníka snad zajímat nemusí

6. Tak od ceny Eurotelu odečti 3787,20 káčé

7. To jsem si nevšiml teda

 aMiGo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2003 15:26

2wang:

ad1: Nevím co je soudnost, SIMku Oskara používám od dubna 2000, v té době sem samozřejmě nečekal zázraky, poslední 2 roky nemám se sítí žádný problém. (lokalita Praha 10,Jižní čechy,Střední čechy). Nedělám chytrýho, čerpám z mých zkušeností. Co se týče tísňových linek,není tajemstvím že desítky obcí používají jinou síť jen proto, že Eurotel tam pokrytí nemá.

ad2: Chápu,že Eurotel si nechá zaplatit,pochopim vyšší cenu,ale nepochopim tak diametrální cenu v řádů desetitisíců za 2 roky, o procenta ano, o desítky až stovky procent nikoliv, to pro mě není akceptovatelné,protože síť není o tolik lepší.

ad3: Všude sem uváděl ceny bez DPH, je to dole uvedeno. Ano spletl sem se. Paušál je 1050,- s DPH u Oskara resp. 2199.75Kč u Eurotelu. Chyba 5% .... což sem dalším způsobem i napravil, dostaneš necelých 5000 bodů do benefitu,počítal sem s 5tis body.

ad4: Ano cena hovorného po provolání volných minut je u Eurotelu o 31hal/min levnější, kdybych provolal nad rámec volných minut dalších 100min jen do vlastní sítě, je to rozdíl 31Kč..... opravdu velký rozdíl.

ad5: Nezajímá mě kdo co kam dotuje. Zajímá mě, že 1SMS u Oskara mě stojí 1.05Kč , u Eurotelu je to 2.63Kč.

ad6: Rozdíl v cenách je samozřejmě z části i těmi SMSkami, vzal sem prostě 200SMSek, pokud bych počítal s 50 SMS měsíčně, paušál by byl 1102.50Kč u Oskara, u Eurotelu 2331.25Kč, rozdíl za 2 roky je 29490,- vč. DPH. (teď sem narazil na webu Eurotelu na info,že v tarifu je 60SMSek zdarma,v tom případě se jedná o celkový rozdíl přes 25 tisíc.

ad7: Nemám potřebu tady rozebírat kvalitu sítí a tedy nutnost 2x -3x znovu volat, na mém výpisu jsou běžně hovory 20-40min a bez nutnosti volat několikrát, pokud bych opravdu musel volat několikrát než něco vyřídím,dávno bych tu síť nepoužíval.

dejv

PS. Jasně sem uvedl,že tohle je příklad,který nebere v potaz spoustu bonusů, např. při platbě inkasem 10min hovorného u Et a 20SMS u O.,atd,atd. Už sem vůbec nesrovnával Optimum (Plus) protože tam je rozdíl (procentuálně) ještě horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yavanna  |  19. 07. 2003 21:16


Ahojky,

trochu mě zarazil bod 7. Já Oskara používám 3 roky a s výpadky hovorů nemám žádné problémy. Pokud se mi stane, že hovor vypadne, bývá to vybitou baterií. Hovor mi "doopravdy vypadl" jen asi 2x nebo 3x za celou dobu užívání této sítě.

A pokud nemám signál, ve většině případů ho nemá ani nikdo z mých známých, kteří mají jiné operátory. Někdy se naopak stane, že Oskar je jediný, kdo signál má. Ale to záleží na konkrétním místě. Nemám ale pocit, že by to bylo horší než Eurotel. S T-Mobilem myslím ani nemá cenu srovnávat, tam jasně vede Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladik  |  17. 07. 2003 12:40

Omyl, nedostaneš nový mobil, ale slevu na nový mobil. U TM jsem nějaký ten pátek byl, a tak dobře vím, že to není žádná . A benefit body u ET?, po pěti letech na šesti telefonech, kde se provolalo cca 9000 Kč měsíčně to hodilo tři a půl HF sady Siemens do auta .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hide  |  16. 07. 2003 08:05

Mě končí volný víkendy tuhle neděli. Změna čísla kvůli SMSkám mi přijde divná. Oskar nemyslí na stávající zákazníky. Stačilo by zlevnit data pro paušál. Jinak přecházím zpět na kartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  16. 07. 2003 08:36

Stavajici utrou nos ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor