Oskar spouští bankovní SIM Toolkit

Diskuze čtenářů k článku

Danny  |  20. 09. 2002 08:59

Mám problém -nikde jsem nenašla v menu zprávy - zprávy "právě teď"-hlavně,že to Oskar uvádí ve svém propagačním materiálu.Zase sliby chyby-to není poprvé,že něco naslibuje a skutečnost je jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  19. 09. 2002 18:00

Co se tyče datumu, tak tam se to zadava 19092002, u casu je to celkem jasne, napr.: 1922 atd. Polozka prave ted je jen u nekterych polozek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  20. 09. 2002 07:57

Tak ti nevim, zdendo. Co se týká toho data, včera mi rekli v Oskarově prodejně , že je to 140902  u data, Oskar v tom ma peknej zmatek, ostatne jako vzdycky, kdyz potrebujes neco vedet.

 Kde prosim tě máš přesně to Právě teď ? Zkoušeli jsme několik mobilů, ale nikde nic. Podle manuálu, kterej je i na netu, by to mělo bejt v celým zpracodajství - z domova, ze světa, ekonomiky atd.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  20. 09. 2002 07:57

Tak ti nevim, zdendo. Co se týká toho data, včera mi rekli v Oskarově prodejně , že je to 140902  u data, Oskar v tom ma peknej zmatek, ostatne jako vzdycky, kdyz potrebujes neco vedet.

 Kde prosim tě máš přesně to Právě teď ? Zkoušeli jsme několik mobilů, ale nikde nic. Podle manuálu, kterej je i na netu, by to mělo bejt v celým zpracodajství - z domova, ze světa, ekonomiky atd.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  19. 09. 2002 08:32

Myslím, že nejsem sám, Oskar na Oskarlince ani ve svých prodejnách není schopnej zodpovědět, jak se zadávají data na Sim plus např. při zjišťování vlaků a pod.

Jedná se např. o zadání data, času, zastávky. Co je správně?

např. 1. února 2002 - 01022002 nebo 010202 nebo ... to samé u času, nebo např. u zastávek vlaků, mhd,

A dále, máte v menu Oskar/zprávy/z domova/ položku Právě teď? - dle manuálu tam je, dle našich mobilů ne. Podle mne lze objednávat jen na Celý den nebo Každý den, což znamená následné zrušení opět za peníze.

Díky za odpovědi na cnncnn@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dana  |  16. 09. 2002 11:54

Chtěla jsem se dozvědět informace o ceníku služeb nabízených na SIMKARTE PLUS.V prodejně Oskara mi nebyli schopni říci,kolik stojí nabízené služby a ani žádné ceníky neměli.Velmi mi to překvapilo-děsná nepřipravenost a neprofesionalita.Přitom kampaň byla spuštěna již 6 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mystery  |  15. 09. 2002 02:25

Tak mám zase další problém. s Oskarem. V jiné diskusi na MM jsem detailně popisovala Oskarovy přehmaty  a ty i nadále pokračují. V úterý jsem si objednala zaslání nové SIM toolkitové karty. Měla dorazit ve čtvrtek, ale nedorazila. Slečna z infolinky mě ubezpečovala, že mám vyčkat do pátku, že toho teď mají hodně, a tak se může zásilka zdržet. Ale ani v pátek nedošlo nic. Opět následoval telefonát na infolinku. Zde jsem se ke svému úžasu či spíš úděsu dozvěděla, že jsem si nic neobjednávala, a proto mi kartu ani nemohli poslat. Taky řešení, jak odpálkovat zákazníka. Ta dobrá duše mi poradila, že si mám kartu vyzvednout rovnou na prodejně. Následovala cesta do prodejny. Zde jsem za 300 Kč obdržela obálku s novou SIM toolkitovou kartou. Slečna za pultem mě ubezpečila, že po půlnoci, tedy v sobotu ráno bude má nová SIM aktivována.  Ráno jsem zjistila, že nikoliv. Znovu tedy telefonát na infolinku (čekání 20 minut, přesto,že mám jeden z vyšších paušálů). Slečna mi poradila, že bude nejlépe si kartu aktivovat přímo vlastnoručně v internetové samoobsluze. Věřila jsem tomu do chvíle, kdy na mě computer vytrvale "křičel", že zadané 13 místné číslo mé nové SIM je chybné!!!! Samozřejmě, že vše bylo opsáno naprosto přesně, takže co s tím? Opět telefonát na infolinku. Slečna pravila:," hmm, to je divné, asi nějaká chyba v systému. Tak to tam zadám ručně sama a po pulnoci už budete mít stoprocentně SIM kartu aktivní". Je už hodně dlouho po půlnoci a nová SIM je stále mrtvá a ta původní zase stále živá. Zajímalo by mě, zda má někdo tak příšerné zkušenosti s Oskarem jako já, nebo jsem obětí neuvěřitelné smůly? Na pondělí jsem objednaná do eBanky za účelem aktivace GSM bankingu. Už teď tuším, že schůzku budu nucena zrušit. Neměla bych totiž co aktivovat. Za tři stovky tedy taková zkušenost vůbec nestojí. Teď už bych se i bála spoléhat se na Oskaří GSM banking. Vzhledem k tomu, že mobil používám současně jako elektronický klíč, mohlo by se stát, že bych se vůbec na svůj účet nemusela dostat. "Kvalitu" svých služeb totiž Oskar už naprosto dokonale ukázal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 09. 2002 08:09

Myslim, ze zdaleka nejsi sama - podobne stesky ctu na ruznych mistech ... detskych nemoci se totiz IMHO Oskar jeste porad zbavit nedokazal ... ostatne myslim, ze je to normalni vyvoj, ktery bych jim az zas tolik nevycital (samozrejme pokud je patrna snaha o zlepseni), protoze se je snazi kompenzovat cenovou politikou a moc dobre pamatuji doby, kdy takoveto detske nemoce mival (tehdy jeste) Paegas - ovsem ten z nich uz nastesti vyrostl ... to jen mnozi uzivatele site Oskar svemu milemu Oskarkovi velmi radi odpusti temer cokoli, co by jinemu konkurencnimu operatorovi nikdy neodpustili ... ono na tom vymyvani mozku duchem Oskara asi fakt neco bude ... ostatne celkove mi cela ta jejich spolecnost porad neodbytne pripada, jako by se ridila principy zalozene na MLM a mozna i proto mne nekdy irituje vic, nez by bylo obvykle, ta jejich firemni presentace temi anonymnimi podpisy "Vas Oskar" v dopisech, hlaskami nadsenym hlasem "Halooo, tady je Oskar ...", useknuti vyzvaneni po par sekundach s hlaskou urcenou idiotum, kteri to nepoznaji sami "Uzivatel site Oskar, ktereho volate neodpovida ..." a vubec jak neustale vzdy a vsude (podle mne casto velmi nasilne) cpou ten svuj nazev ... no nic, mnohym se to asi libi a budiz jim to prano

PS: A skoda, ze jsi sem tu peripetii nepopsala celou (ano, ja vim, popisujes to v jine diskusi) jako do konve na SH ... to by bylo revu z rad oskaromilcu ... ovsem ono ho asi bude dost i tak, nemam pravdu dejve, Mirku77 a dalsi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komisák  |  13. 09. 2002 13:19

Zdravim panove. Zajima mne vas nazor - Ebanka nebo CSspor. a proc. Mam ucet u CSspor. a Oskara (skutecne paradni kombinace). Prejit k Ebance nebo ne v ramci bankingu? Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Limit  |  13. 09. 2002 18:34

Oskara si nech a přejdi k ebance!! To je snad jasné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zzzz  |  13. 09. 2002 09:29

Tady nejde o to za jak dlouho se dovolam na ´´zivyho´´ operatora, tady jde o funkcnost Oskarovi Hlasove samoobsluhy!!!!!!!!! Copak to neumi ´´machri´´ u Oskara zaridit tak aby to fungovalo tak jak ma a nepreskakovalo tu na dalsi moznosti atd..?!?!?!?!?!?! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumes  |  10. 09. 2002 10:01

Mně by zase zajímalo, jestli někdo nevíte, zda Oskar hodlá v dohledné době spustit GPRS i pro Oskarty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  10. 09. 2002 09:41

GSM banking je asi dobra vec, ale KB ji stejne nepodporuje a asi do budoucno dlouho nebude. Nevite ale nekdo, jestli hodla Oskar konecne spustit "partnery" jako to maji ostatni operatori? Mozna by to zajimalo vice lidi, nez GSM banking, Kompas apod. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 09. 2002 18:52

Když chce zaplatit aktivaci za obyčejné SMS info tak bych se ani nedivil, kdyby ty "partner" karty zavedl ale chtěl by za ně taky poplatek. Uvidíme časem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duch  |  10. 09. 2002 00:10

Mam GSM banking u GE s Paegasem, dojdu si pro bankovni SIMku k Oskarovi, dam jim trista za aktivaci, pak jdu do banky a ... .   Co se stane pak, co jim reknu a kolik jim zaplatim za to, aby mi to prehodili na Oskara?
window.open=NS_ActualOpen;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  09. 09. 2002 21:59

Vymeni mi jeste Oskar starou kartu bez simtoolkitu za kartu, ktera umi jen Platby z mobilu (M - platba) zdarma? Za tuto vymenu, ani za aktivaci teto sluzby se myslim nic neplatilo a me staci jen tato sluzba, ostatni sluzby nepotrebuju a nechci platit 300,- Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  09. 09. 2002 17:52

Uz jsem je na to upozornoval nekolikrat, vzdycky to posilali na technicke oddeleni a zmena zadna... To s tim doprdele nemuzou neco udelat?!?!?!?!?!?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:22

O kolik se vsadíme,že se na živýho operátora dovolám během 10s od vytočení čísla, ste ňáký amatéři, né?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  10. 09. 2002 10:37

Ujasneme si to - dovolas se na zivyho operatora behem 10 s treba z moji Oskarty??? - v tom pripade napis kdy a kde se muzeme potkat a rad si to necham predvest...
Na ziveho operatora se mi totiz ne vzdy dari dovolat tak rychle i z cisla 0602xxxxxx, ktere - pokud vim - ma na infolajne vyssi prioritu, nez bezni zakaznici Ceskeho mobilu...
A pokud mas Oskarovo cislo s vyssimi privilegii - zbytecne machrujes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 09. 2002 18:56

Připojuju se, z mojí Oskarty si to taky rád nechám předvést. Jde o to jestli místo do 10s tam nemělo být do 10min. , to se občas podaří .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 09. 2002 20:33

I z tvojí Oskarty se tam dovolám do 10s

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  11. 09. 2002 08:15

 Zrejme vis o nejakym figlu, o kterym ja ne... - a tim nemyslim *0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 16:04

No malej fígl to je,ale abych pravdu řekl, na infolajnu nevolám..... jestli sem použil infolajnu snad 5x jak tehdá u Paegasu nebo teď u Oskara dohromady....  nejlepší je tam nevolat pokud to nejni nutný (blokace karty,přechod na jinej paušál apod.)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 09. 2002 21:26

2cowboy: Mám postpaid, ale nevim jestli mám oproti prepaidu nějaký privilegia,co se týče jiných zákazníků,nevim proč by měl někdo z Eurotelu volat na infolinku Oskara....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  11. 09. 2002 08:19

Tohle ti klidne vysvetlim - jako hlavni pouzivam prave 0602xxxxxx, ale obcas na infolajnu volam a prehazovat si kvuli tomu karty (kdyz zrovna u sebe nemam vic founu) je otrava, ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  09. 09. 2002 16:25

Zkousel uz dneska nekdo volat na *077? Pro prehravani informaci to najednou preskoci do nejake jine moznosti nebo to hlasi ze jsem zadal nespravnou volbu, tento problem uz jsem zaregistroval tak pred dvemi mesici, ale do tedka to bylo v pohode, dneska jak tam pridavali dalsi informace je to zase docela sila, hlavne dneska dopoledne, ma nekdo podobnej problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 16:53

To je přeci známá věc, že už tak dost komplikované volání na "živého" operátora Oskar vždycky ještě více zkomplikuje kdykoliv má nějakou novinku. Pak je téměř nemožné se tam dostat protože tyhle "hlášky" občas bývají i nepřeskočitelné. Chce to pevné nervy, hodně času a plně nabitou baterii telefonu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  09. 09. 2002 15:15

Tak uz ji mam. Zaplatil jsem 300kc na prodejne a zitra pujdu do eBanky. Ale stve me trochu, ze mi zabavili starou SIM a nova funguje az od pulnoci. Zato mi prehrali seznamy, upravili cisla na precislovani, a byli desne ochotny :o) Jsem zvedav, jestli mi v pulnoci zacne mobil fungovat.

Ta operatorka se tak priblble usmivala, kdyz jsem,  potom co mi rekla "ze si do pulnoci nezatelefonuju", vytahl SIMku od Peagasa a prohlasil "No tak si tam zatim dame SIMku konkurence"  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  09. 09. 2002 23:02

Já jí mám taky a mě nechali i tu starou, že prej po půlnoci přestane stejně fumgovat a že si jí můžu nechat na památku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaS  |  09. 09. 2002 15:04

Konečně se rozhoupali, vždyť už to bylo pro ostudu po dvou a půl letech nemít GSM banking

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  09. 09. 2002 15:16

Eurotel ho nemel jak dlouho, sest let?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 17:07

No to je dost divné přirovnání, copak v té době nějaký GSM banking existoval a nějaká banka ho podporovala ? Oskar ale vstoupil na trh mobilních operátorů v době, kdy už tato služba byla zcela běžná !

To je jako kdyby dneska někdo přišel na trh s kamerou na kličku a argumentoval by tím, že kdysi jiný výrobce taky kameru na elektřinu 20 let nevyráběl.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  09. 09. 2002 13:10

no pekny, tak si necham poslat novou SIM a budu na ni pretukavat vsechny cisla z ty stary, nebude OSKAR nabizet ve svych prodejnach zkopirovani seznamu ze stare SIM na novou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  09. 09. 2002 13:30

Nic nepřeťukávej, sežeň někoho s kabelem a Siemensem. Do toho strč svoji starou SIM. Zazálohuj celý seznam a pak se tam vrazí jenom nová SIM a provede se obnova z disku. Ahoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  09. 09. 2002 14:16

dik, ale presne takovou odpoved sem cekal

problem je ten, ze to neni jen tak, sehnat nekoho s kabelem a Siemensem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zasvecenec  |  09. 09. 2002 14:59

Ahoj, pro vseobecne info. Drtiva vetsina Oskarovych obchodu kopirovani seznamu mezi simkami nabizi (pokud ovsem treba na Goucku nemate nulovy kredit a aktivovanou pevnou volbu ET). Dokazou i pridat mezinarodni predcisli (behem par vterin) coz se pri blizicim se precislovani bude asi malicko hodit  (no a nebojte nic se za to neplati - ani za "aktivaci" noveho sezamu -  to je samozrejme hloupost, ale kdyby chtel nekdo opet v duchu konverzace shora rejpat...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  09. 09. 2002 15:45

Celkem jednoduché - vem MT s vnitřní pamětí (třeba Siemens C 35 má 100 míst, nebo Motorola T192), vbuš tam SIMku a káblíku nemaje přetáhni vše do paměti founu. Sice číslo po čísle, ale aspoň se zamyslíš, jestli je OPRAVDU všechny potřebuješ. No a pak dáš novou SIM a vše si zopakuješ zpětným chodem. Pokud máš více čísel na přehrání, opakuj tento postup : 1) do uspokojení 2) do vyčerpání sil a trpělivosti.

Podotýkám, že asi přijdeš o méně času, než shánět: káblík, PC, software - a někoho, kdo už to dělal a ví, jak na to ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  09. 09. 2002 22:13

a co tak Nokia 6150 - tam si to muzes pretahnout naraz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 09. 2002 17:17

Ještě lepší je Ericsson (např. T10), umožňuje zkopírovat všechna čísla z karty do telefonu a naopak najednou, jediný problém je to, že to lze pouze s prvními 99 čísly, víc paměti v telefonu neni. Je to záležitost jedné minuty. Je ale možné zkopírovat prvních 99 čísel do telefonu, pak na novou kartu, pak ze staré karty dalších 99 čísel do telefonu, pak na novou kartu...a pokud neumřel, kopíruje dodnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  09. 09. 2002 23:00

Taky si stačí SMSky nahrát přes IRDA do nějakýho PDA nebo Palma a pak zpátky. Já si pro jistotu pravidelně zálohuju telefony do PC nebo Psiona.

Ale místo potřeby kabelu je zase dobrý znát někoho s tímto přístrojem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  09. 09. 2002 14:57

Hmmmmmm..................................

A proc zrovna Siemense????
Na editaci SIM muzes pouzit jakykoli foun pripojeny k pecku. Navic je mozno pouzit SIM Edit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnB  |  09. 09. 2002 14:35

V prodejne Ti samozrejme na pozadani prekopiruji (zdarma) telefonni seznam ze stare SIM karty na novou. Prijdes jen o ulozene SMSky (teda pokud nemas mobil s vlastni pameti na SMS).

Sam jsem dnes absolvoval vymenu v Oskar prodejne na Vaclavaku. Vse bylo pomerne bez problemu. Samozrejme za avizovanou cenu 300 Kc. Dokonce nabizeli pri prekopirovani tel. seznamu i konvert telefonnich cisel do mezinarodniho formatu (kvuli precislovani 21.9.). Nova SIM karta se pri vymene za starou aktivuje o pulnoci (nelze tedy volat, s tim je holt nutne pocitat).

Proste docela pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 15:21

Nova SIM karta se pri vymene za starou aktivuje o pulnoci

Nějak nechápu proč to Oskarovi tak trvá. Když jsem si měnil SIM u TMO, tak než jsem stačil podepsat na prodejně papíry a dojít k autu měl jsem ji už normálně aktivní .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  09. 09. 2002 15:54

Protože to je hodina duchů ...... bylo by moc jednoduché aktivovat je průběžně - kvůli čemu bychom nadávali ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 16:42

To je pravda. Je to hodina duchů a navíc doba kdy má "živá" infolinka  pro případ problému zavřeno .

Jinak přirovnal bych to také ke změně tarifu, pokud chci u TMO změnit tarif mám změnu provedenou od dalšího dne bez ohledu na datum účtovacího období. Kděžto u Oskara musím počkat právě až na začátek dalšího účtovací období, což může trvat i téměř měsíc .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:20

2Petr K.: Z technickejch důvodů ta reaktivace tý SIMky nejde dřív než o půlnoci,pokud do tý doby bez mobilu (resp. SIMky) nevydržíš doporučuji navštívit lékaře.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 23:03

Z technickejch důvodů ta reaktivace tý SIMky nejde dřív než o půlnoci,

To bych pochopil kdyby to platilo u všech operátorů, proč má ale jenom Oskar ty "technické důvody ?" Takové termíny měl bývalý Paegas někdy před 2 lety a dneska je nemá.

Loni jsem měnil u TMO (PG) jednu SIM a letos druhou která zničeho nic "zdechla". Jednalo se o SIM Partner a vždy teprve po příchodu na prodejnu se musela stará deaktivovat a nová aktivovat, no a ta nová byla v obou případech aktivní do hodiny !  Takže T-mobile je zřejmě technický zázrak když to podle tebe z "technických důvodů" není možné.

Jinak můžeš být klidný, já se bez mobilu jeden den klidně obejdu (možná přijdu o nějakou zakázku ale kvůli tomu se svět nezboří  ), lékaře určitě nepotřebuju . V každém případě ale pro jistotu (člověk nikdy neví kdy vznikne závislost ) jsem si Oskara za hlavního operátora nevybral, aby neměl pan psychiatr Chocholoušek práci.

Jen mě ta doba aktivace přišla trochu divná když jinde to jde. Je mi ale jasné že Oskar-fanatici cokoliv rádi přehlédnou, Oskárkovi ještě poděkují a případné kritiky hned ukamenují . V tom je Oskar rozhodně jednička, protože určitě žádný jiný  podnikatelský subjekt na světě se nemůže pyšnit tolika loajálními zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 16:19

2 Petr.K. Já ti nepovim jakýho rázu jsou ty technický důvody, tk daleko tomu nerozumim, každopádně třeba při výměně (resp. vystavení nové) SIMky je ta nová aktivní do pár desítek minut. Pokud jde o nový paušál,tak ten je aktivní ihned.... prostě to tak je.... nevim proč a neřešim to,až si půjdu SIMku vyměnit tak prostě budu chvíli bez čísla....

dejv 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 09. 2002 18:48

OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  10. 09. 2002 10:33

Ahoj,
asi budes docela informovanej o "Oskarovych zvycich" - proc mi teda nenechaj tu starou SIM?? - po pulnoci si ji klidne sam prehodim...

Ne, ze bych par hodin bez telefonu nevydrzel (navic mam vic SIMek, takze se proste jen muzu prepnout na jiny cislo) - ale proc bych mel byt operatorem takto zbytecne omezovan???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 16:10

2cowboy: Co já vim,tak stará karta zákazníkovi zůstane, i když nevim na co, když během pár hodin bude deaktivovaná a nová SIMka je ready až po půlnoci.....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Rotrekl  |  09. 09. 2002 22:14

Hmm, ale když se zeptáš, tak ti překopírujou asi ty SMSky, protože vlastním SMS staří asi tak nejaký 3 roky, z doby kdy nejakej Oskar ještě nebyl ani v plínkách a číslo odesílatele je původní.

 

Tudíž NO PROBLEM!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:17

2Air: Seznam Ti překopírujou na jakýkoliv prodejně (pokud funguje čtečka ) a všechny čísla mobilů ti převedou do mezinárodního formátu (oboje zdarma). Druhá možnost je,pokud máš paměť na čísla v mobilu nechat si je tam,pak je na SIMce mít nemusíš,ale je to dobrý jako záloha....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Havana  |  09. 09. 2002 09:50

Pokud ztratíte SIM a půjdete do Oskarova krámu a necháte si aktivovat SIMplus zaplatíte jen 300 Kč místo 1000 Kč. Starou kartu po mě nechtěli ani vidět, stačilo jen telefonní číslo a na koho je telefon registrován, ani heslo pro komunikaci s operátorem nechtěli ( Což je docela hustý, když pomyslím, že si můzu pořídit nejaké číslo pokud znám majitele....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  09. 09. 2002 10:28

Urcite chteli heslo pro komunikaci s operatorem, ne? A pookud ne, tak je to chyba toho jedince (prodavace) ze ho zapomnel chtit!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Havana  |  09. 09. 2002 11:11

Nechteli, proto jsem se divil, ale rikal jsem si, ze jim bude asi stacit cislo SIM karty a taky ho nechteli. Ono rikat heslo pred 10 dalsimi zakazniky nebude asi taky to prave ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  09. 09. 2002 11:13

Hmm, tak to je zajimavy. Po me chteji bud heslo a pokud je nekdo vedle me, tak OP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  09. 09. 2002 14:16

Proč nám tu kecáš nesmysli??

Se zbugruj chlape!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:15

2Honza Havana: Nekrm nás tu, technicky to možný nejni,aby ti byla vystavena nová SIMka za 300,- ....... 

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  09. 09. 2002 09:42

Když budu mít tu simkartu, přibyde tam jen to bankovnictví, nebo taky neco jako mel paegas to svy PAEGAS INFO??? A kdyby tam to info bylo, musel bych taky platit 300,-? Díky moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  09. 09. 2002 11:43

Jsou tam tri polozky
SMS Info
M-Banka
M-Platby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalián  |  09. 09. 2002 15:25

Co znamená M-platby? Moc mě zajímá, jestli mi Oskar na bankovní kartě ponechá možnost zaplatit účet pomocí kreditní karty tak, jako dosud? Nevíte to někdo?

MatKal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 09. 2002 20:31

M-Platby je totéž co Platby z mobilu, čili účtu budete moci platit i nadále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.ales  |  09. 09. 2002 16:36

jasne no... ale sere me ze i za aktivaci toho infa se plati 300. Oskar me fakt nasral, kreten

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:13

2mr.ales: No a kdo tě nutí ty 300,- platit? NIKDO! Je to jen na tobě estli si ochoten za to ty tři kila zaplatit.... taxe tu nevztekej.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  09. 09. 2002 08:38

No řekněte deset bank na jedný kartě. Hned zítra oběhnu všech deset bank, otevřu účty a budu si posílat desetikorunu dokola.
ubu

P.S. a nějaká přirážečka, třeba za za to, že tyto služby nebudu využívat by nebyla??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  08. 09. 2002 19:46

Takže lidé, kteří odmítají přejít na Oskara, mají zase o jeden argument méně. Dříve říkali: „Oskar je sice nejlevnější, ale nemůžu na něj přejít, protože nemá GSM banking.“ Teď budou říkat: „Oskar je sice nejlevnější, ale nemůžu na něj přejít, protože ...“ — docela by mě zajímalo, jaký důvod (výmluvu) si vymyslí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  08. 09. 2002 20:39

"ale nemůžu na něj přejít, protože ...“ — docela by mě zajímalo, jaký důvod (výmluvu) si vymyslí."
To je jednoduché. Kvůli Oskarovi asi těžko bude někdo měnit banku . At je to jak chce, myslím že mnohem větší množství klientů má ČSOB + Poštovní spořitelna a případně Česká spořitelna. Ty dvě banky se kterými to nyní Oskar spouští určitě tolik klientů nemají, e-banku využívají myslím hlavně ti co mají přístup k internetu a to rozhodně není většina .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  09. 09. 2002 00:32

Vždyť tyhle dvě banky taky časem mají být, dokonce to bude možné na jedné kartě.
K Vaší výše uvedené připomínce z dnes v 0:03: dejme tomu, že Os je v tom vybírání aktivačního poplatku jediný, ale TMO (ET beztak taky) si ho vybere při aktivaci, ať tu službu chcete nebo ne a za banku si musíte připlatit tuším 2 kilča.
Btw. k té Č.Spořitelně - tahle banka mě pěkně s..e, minulý týden jsem tam přišel po zavíračce (v 15:30) a druhý den jsem zase čekal půl hodiny v pořadí (chtěl sem si zařídit Svolení k inkasu) a nakonec odešel s prázdnou - nestih bych vlak. Ale věřím, že jednou se mi to zařídit povede :)) (jestli ten účet dřív radši nezruším)
Dobrou noc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 05:34

ale TMO (ET beztak taky) si ho vybere při aktivaci, ať tu službu chcete nebo ne a za banku si musíte připlatit tuším 2 kilča.
Máte pravdu, pokud chci u TMO jako nový zákazník aktivovat tarif, tak zaplatím 499,-Kč + 5%DPH (nyní v září je to 99,-Kč). U Oskara zaplatím 1000,-Kč zálohu, sice vratnou ale vysolit ty prachy musím.

Podívejme se (hlavně z hlediska nového uživatele) na předplacenky:

T-mobile / TWIST: v této sadě bývají už přibaleny automaticky bankovní SIM karty. T-mobile info je samozřejmě (od jakživa) zdarma a GSM banking také. Pokud za nahrání aplikace platíte nějaký poplatek své bance, nemá to nic společného s operátorem. Ptal jsem se na infolince a žádné aktivační poplatky vůči operátorovi prostě nejsou. Pouze pokud máte starou SIM kartu a chcete ji vyměnit za bankovní, tak pak existuje poplatek 400,-Kč za výměnu karty (nikoliv za aktivaci). Navíc s e-Bankou existují další asi tři, u kterých pokud máte otevřen účet a prokážete to T-mobile tak i ta výměna SIM je zdarma.

Oskar /OSKATRA : jako nový zákazník si koupím Oskartu, dostanu určitě také automaticky novou SIM kartu. V menu telefonu si pravděpodobně najdu sim toolkitové aplikace jako "Oskar info" a "banka" ovšem ani jedno ani druhé nemůžu použít dokud nezaplatím aktivační poplatek 300,-Kč.

PS: uvažoval jsem že jako nový zákazník si jdu koupit předplacenku s telefonem, nikoliv samostatnou SIM. To jen tak pro rejpaly protože samozřejmě vím že samotná Twist karta je asi za 400,-Kč (nevím ted přesně) zatím co Oskarta je zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  09. 09. 2002 07:26

. . . T-mobile info je samozřejmě (od jakživa) zdarma . . .
Ještě jsem nezažil, aby mě T-M Info neukrojilo z kreditu, tak jaképak zdarma. Tady jsou zpoplatněny všechny odchozí požadavky, které jsou mimo hlavní menu T-M Info. A navíc jsou zpoplatněny i některé příchozí SMS.
Tak tady netluč klíny lidem do hlavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 07:43

RE: Jezevec

Omlouvám se Vám Jezevče za to, že jste se tak rozčílil protože já jsem se asi špatně vyjádřil . Bavíme se tu o aktivaci a ta je u TMO zdarma oproti Oskarovi, kritizoval jsem právě těch 300,-Kč za aktivaci !

Rozhodně jsem neměl na mysli používání T-M info, to je snad jasné úplně každému že se za to platí. Odchozí SMS stojí dle tarifu a příchozí různě dle typu informace (stejně jako u Oskara a všude jinde).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  09. 09. 2002 08:45

Dobrý. Tak jo. Teď je jasno. Ahoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  09. 09. 2002 07:16

Behem tohoto tydne jsem se ptal v mailem v Postovni sporitelne na to zda planuji GMS banking spolu s Oskarem a poslali mi nasledujici odpoved:

V ramci soucasneho GSM Bankingu, ktery provozujeme spolu se spol. T-Mobile nepocitame s rozsirovanim operatoru. ALE v ramci sluzby CSOB Linka 24 resp. CSOB Mobil 24, ktera je modernejsi a lepsi nez stavajici reseni, s rozsirenim operatoru se pocita. Pricemz v CSOB se na tom jiz zacalo pracovat a predpokladame, ze zacatkem pristiho roku tuto sluzbu nabidneme i klientum Postovni sporitelny. O konkretnich podminkach Vas budeme informovat rovzen i na strankach Postovni sporitelny.

Takze asi tak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawel  |  13. 09. 2002 18:06

Myslím, že e-banku má docela dost mladých lidí, aspoň v mém okolí. A s Oskarem je to podobně. Takže myslím, že se Oskar docela trefil. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 20:44

2Gabriel Svoboda: Lidi si vymyslí to,že Oskar jako jedinej neumí MMS a oni přece posílají každému druhému kamarádovi denně pár foteček ze 7650 resp. T68i

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  08. 09. 2002 22:14

MMS u Eurotelu pry uz pouzilo dokonce 800 lidi
S timhle cislem bych se radeji vzhledem k tomu co probiha za masivni reklamni kampan v mediich ani nechlubil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  09. 09. 2002 07:28

800 lidí nebo 800 MMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  09. 09. 2002 10:59

Pry MMS pouziva 800 lidi. Kazdy si posle par testovacich na mail a kamosi co na to ma phone a tim to podle mne na dlouhou dobu skonci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  09. 09. 2002 12:17

Co to placas, trumbero?

To jako prechod na OSRALA je povinny nebo co?
Ty mas asi predstavu, ze VSICHNI prejdou na OSRALA a pak zavladne svetovy mir, vid?

Ne kazdy stoji o pokoj za 700. Pouze socky a OSRALI fanatici.

Ty OSRALOVSKO-Jehovisticko-Borgovske hlasky typu: Odpor je marny, budete asimilovani! proste zeru.

My si nebudeme vymyslet zadne vymluvy, protoze na OSRALA proste a jenoduse SE...ME!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 09. 2002 12:46

A já jsem naopak od Oskara odešel protože mně štvalo že když platím měsíčně průměrně 2500 Kč tak se Oskar nenamahá mi ani dát podrobný výpis zadarmo a přitom ho má na Oskartě zadarmo každý puberťák. Nehledě na to že Oskarty mají některá volání levněji.

No a taky když jsem zrušil GPRS tak jsem přetrpěl to, mi stejně až do konce účtovacího období běžel paušál za něj i když jsem neprodatoval ani 1 byte. A další měsíc jsem zjistil že to zušené není, takže další 2 kila vyhozená do kanálu.

Takže Oskare, naneviděnou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:11

2Tomáš Marný: No to víš, můžeš platit měsíčně účty třeba 50000,- a pokud si troubo neumíš zřídit inkasní platbu abys měl výpis zadarmo, nebo si k tý neuvěřitelný sumě (píšeš to jako kdyby 2500,- za mobil si platit jedinej v republice) můžeš připlatit 80,- a máš výpis taky....    Pokud ani jedno z toho neakceptuješ tak ti nepomůže ani svatá Marie

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  10. 09. 2002 11:52

Dejve, tady IMHO jde (alespon v mem pripade) o princip, kdy Oskar takto evidentne zvyhodnuje prepaidy. Kdyby ten elektronicky podrobny vypis prepaidum nedaval gratis, nerekl bych ani slovo, ale takhle se mi to take nelibi a povazuji to za diskriminacni vudci postpaidum. Podle me, kdyz uz dali predplacenkam podrobny vypis v elektornicke podobe zdarma, meli myslim udelat nejaky kompromis i pro pausaly ... napr. elektronicky podrobny vypis i pro ne zdarma, ale pokud chce nekdo podrobny vypis i na papire, at bud za to plati anebo si zridi inkaso jako doposud. A aby to bylo vice motivacni i na ten papirovy, mohl by ten elektronicky byt o neco jednodussi, resp. ten papirovy o neco podrobnejsi (treba jako ma papirovy podrobnejsi TMO)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  10. 09. 2002 20:49

2Ivos C:  Nejde o žádný princip, ty máš možnost mít podrobnej výpis zdarma, pokud ti nevyhovují podmínky za kterých to je (tj. inkasní platba) tak se proboha nevztekej a používej operátora kterej ti ten výpis dá a nesváděj to na nějakej princip, to že to maj prepaidy je skvělá věc,ostatní to nemají. A že to má prepaid neznamená že to musí mít postpaid....

   To je jako kdyby si nějakej blbeček vymyslel,že když platí u Eurotelu inkasem tak chce mít 500kb volných dat na WAP přes GPRS a né 10min volnýho volání navíc....  lidi si vymejšlí nehorázně....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 09. 2002 07:44

Ale dejvidku, ja se prece vubec nevztekam ... me osobne to navic vubec netrapi, protoze na bezne pouzivani Oskara nemam nervy a tech par hovoru si pohlidam i bez vypisu ... me jde jen o to, ze mam neustale pocit, ze Oskar (jako jediny nas operator) zvyhodnuje prepaidy na ukor postpaidu (btw nedavno jsi mi to v jine diskusi vyvracel) a ten podrobny vypis je toho IMHO typicky priklad ... prepaid ho ma bez jakychkoli dalsich podminek gratis, kdezto postpaid pro to musi jeste splnit jiste podminky, nebo musi calovat (coz je takejista podminka) ... jak uz jsem napsal, spravedlive by IMHO bylo, aby ten elektronicky vypis meli gratis vsichni a teprve na ten papirovy aby byly ty dodatecne podminky ... ja hlavne jen nerozumim tomu, proc Oskar takto znevyhodnuje pausalni zakazniky, vzdyt je tim IMHO sam proti sobe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
whiteboard  |  11. 09. 2002 15:46

co je to: "IMHO" ?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 09. 2002 18:39

In My Humble Opinion ... dle meho skromneho mineni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 16:08

2 Ivos c.: Řeknu to takhle, je určitá skupina lidí co má účet v bance a pro 99% z nich není problém pokud chtějí podrobný výpis zařídit si ono inkaso... to 1% bude prskat,ale nic nenadělá, pro druhou skupinu která účet nemá a přesto chce podrobnej výpis je situace taková,že kvůli výpisu si nebudou zařizovat účet v ňáký bance a 80,- dávat taky nebudou....   o tom kdo je zvýhodněnej nebo ne by se dalo debatovat hodiny,ale mě to nebaví,pravidla sou jasný,pokud někomu ne tak ať se má lépe u jiného jakéhokoliv operátora a já mu to přeju.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 09. 2002 18:46

Ja o voze, Ty o koze ... pro me je tohle jen ukazka toho, ze Oskar zvyhodnuje prepaidy pred postpaidy ... howgh

PS: Pro mne inkaso neni problem a mam ho na temer vsechno ... me jde o ten princip naznaceny vyse resp. naznacovany uz od meho prvniho prispevku v tomto threadu, kde dejvidku neustale delas jako ze nechapes o cem mluvim ja a porad odpovidas na neco jineho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 21:31

Pro mě je tohle otázka toho jak si někdo může do nekonečna vymejšlet. Oskarta má výhodu oproti ostatním prepaidům,že má podrobnej výpis na Netu, kdyby to neměla tak se vůbec takováhle debata nevede. Že to má Oskarta je dobrá věc, neznamená to že to musí mít postpaid..... to je jako křičet, oni to mají jak to že já ne....

PS. sem rád že pro tebe není inkaso problém

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 09. 2002 07:36

Ja mam takovou zakladni predstavu, ze postpaid by mel nabizet vic nez prepaid (uz jen proto, ze je pro operatora vyhodnejsi) a Oskar tuhle moji predstavu ne a ne naplnit a o to mi jde ... nechme toho, Ty to bud nechapes, nebo nechces chapat ...

BTW Dejve, Ty jsi znalec ruznych figlu na Oskara ... neda se prosim nekde nastavit, aby mi pri volani na nejake Oskari cislo po par zazvonenich nezacal ten pitomy plechovy Oskar povidat, ze "Ucastnik site Oskar, ktereho volate neodpovida ..."? Sakra, prece nejsem nesvepravny, takze snad poznam, ze kdyz mi to na druhe strane vyzvani, ze mi to asi dotycny nebere ... ovsem ja bych to vetsinou rad nechal zvonit dele nez jen tech par (tusim cca 30) sekund, aniz by mne to nekdo takhle predcasne ukoncovali navic takhle stupidni hlaskou, ktera mne (a nejen mne) vzdy spolehlive nadzvedne, protoze mne evidentne povazuje za blba ... nastesti do site Oskar volam opravdu jen vyjimecne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  12. 09. 2002 14:20

2Ivos C.: Naposledy...  Myslím si že postpaid nabízí víc než prepaid, proto sem třeba na postpaid přešel   howgh

dejv

PS. Řekl bych že to možný není, tak se dá akorát nastavit doba za jak dlouho tě to kopne do hlasovky,ale na tohleto (že to nikdo nebere) to vliv nemá. Nezkoušel sem to ale

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 09. 2002 14:33

Ad PS: Predpokladal jsem to , ale za zeptani nic nedam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  09. 09. 2002 13:13

No ja bych zase rad slysel alespon jeden argument, proc bych mel na Oskara prejit... Az se mi bude styskat po prerusovani hovoru, hledani signalu v Brne, hlaskam "zadali jste spatne cislo", tak mozna, ale zatim mi toto staci v podobe vzpominek na mou Oskartu, ktera diky bohu nedavno vyexpirovala .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  09. 09. 2002 14:44

Není nejlevnější. To je dobrá výmluva, ne? (leč pravdivá)

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  10. 09. 2002 15:36

Odejít k Oskarovi by pro někoho mohlo být dost zajímavé. Souhlasím s tím, že pro řadu lidí byla neexistence GSM simtoolkitu naprosto diskvalifikující (to ostatně platilo i pro mě). Ale existují ještě další věci, proč k Oskarovi nepůjdu. Asi nejzásadnější věcí je jejich chápání tarifních zákazníků. U ostatních operátorů si voláš a voláš, a jednou za měsíc ti přijde faktura. Tu zaplatíš a voláš dál. Jenže Oskar funguje trochu jinak. Popsaný systém aplikuje jen na ČR. Zkuste si s Oskarem vyjet do zahraničí . Musíte složit zálohu (kterou vám občas ostatní operátoři prominou), a pak voláte, dokud tuto zálohu neprovoláte. A aby toho nebylo málo, tak vám při provolání zálohy odstřihnou všechny telefony, které máte na své jméno - skutečně se stalo kolegovi, který měl telefony dva (i pro manželku). Nezavolal si ani jeden z nich (a ani jste se jim nedovolali, přestože manželka byla stále v Česku). Takovýmto tarifním zákazníkem nikdy nebudu...

Kromě toho Oskar zdaleka není nejlevnější. Je nejlevnější pouze pro někoho. Pokud někdo volá hodně, tak už Tarif 200 je cenově srovnatelný a Tarif 400 už vychází levněji (mluvím o t-mobile). Pokud vezmu v úvahu ještě doplňky HIT, tak už je to paráda.

Takže klidně obhajujte Oskara, ale nenapadejte ostatní lidi, že u Oskara nejsou. Ano, Oskar dokázal v další věci dohnat své konkurenty, a to je dobře. Ale NENÍ to spása - jsou lidé, kterým Oskar prostě nevyhovuje (a jejich asi 6 miliónů).

Tak jako není jeden světonázor, ale každý člověk si myslí v podstatě co se mu zachce, tak není jeden operátor - a to je taky moc dobře. Kdyby totiž byl jen Oskar, tak i přes váš současný obdiv zavede platbu za příchozí hovory. Cílem každé organizace je maximalizace zisku - a ten zbytek, to jsou méně důležité věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  10. 09. 2002 19:19

Souhlasím s každým slovíčkem, proto bych jen dodal krátkou úvahu:

Nejsem právník takže se v tom nevyznám, ale mám pocit že ty problémy s volací zálohou u Oskara by mohly mít souvislost s tím, že se ani u tarifů nepodepisuje s Oskarem žádná písemná smlouva. Sice dle jeho Všeob.podmínek s nimi souhlasím rozlepením obálky se SIM kartou, ale nevím jestli je to dostačující při případném vymáhání dluhu u soudu. U TMO mám pro tarif podepsanou písemnou smlouvu, takže tam je to myslím zcela jasné. Proto tam žádná volací záloha neexistuje a volat můžu neomezeně jak chci. Nedovedu si přestavit že bych měl pořád hlídat kolik už jsem provolal aby mě oprátor neodpojil, navíc třeba ještě v zahraničí. A možnost složit vyšší volací zálohu - raději bez komentáře, namám zájem.

A takových "drobností" kvůli kterým například mě Oskar také nevyhovuje je mnohem více, včetně toho že by byl pro mě také i cenově dražší. Nevím kde furt lidi berou fámu že je nejlevnější .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snaker  |  11. 09. 2002 10:26

A co volani z Oskara na Oskar za 10,50/hodinu?


Nerikam, ze na to neni trochu sebevrazedny, ale to prece neni moje starost. A kdyz me to nabizi, tak proc toho nevyuzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  11. 09. 2002 10:50

Ale to je prece nejlevnejsi jen pri urcitem konkretnim specifickem volacim schematu spocivajicim ve volani pouze OS-OS a jeste pokud mozno hodinove hovory (napr. ja osobne fakt netusim s kym a hlavne o cem bych zvatlal hodinu v jednom kuse, obzvlast pokud je to omezene zase jen na uzivatele Oskara) a krome toho zrovna tyhle karty byla jen omezena jednorazova promo akce na prilakani zakazniku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  17. 09. 2002 08:26

Oskar je nejlevnější při nízkém počtu volání a potom (logicky) srovnávám pre-paidy. Tehdy vyjde levně - asi do těch prokecaných 100-150 Kč/měsíc - zvláště do cizích sítí, zejména na pevnou. Údajně se vyplatí až zase při hodně velkém objemu, s tím osobní zkušenost (a výpočet) nemám.

Na základě informace experta z branže - celkový objem nákladů v běžném měsíci je konstantní při použití jakékoliv sítě. Psychologicky vzato, při vědomí nižších nákladů toho, pane kolego, prostě více prokecáte. Konec citátu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  17. 09. 2002 12:07

Oskar je nejlevnější při nízkém počtu volání a potom (logicky) srovnávám pre-paidy.

Ale to ja prece nijak nezpochybnuji ... ovsem ne vsichni maji mobily na ozdobu a nekdo treba vola vic nez jen par minut mesicne ... takze opet opakuji - nelze to pausalizovat a vzdy je to otazka volaciho schematu a potrebneho provolaneho casu

Tehdy vyjde levně - asi do těch prokecaných 100-150 Kč/měsíc

Jenze treba zrovna ja mesicne soukromne provolam vyrazne vic nez jen desetinasobek te castky ... a znam i vetsi (samozrejme i stejne, ale dokonce i mensi) kecaly nez jsem ja

Údajně se (Oskar) vyplatí až zase při hodně velkém objemu ...

Tak s tim nesouhlasim, pri vetsim volani se uz zacina vyplacet T200 (HIT) a pri opravdu velkem volani se pri jakemkoli volacim schematu IMHO vyplati T400 (i bez HITu)

při vědomí nižších nákladů toho ... prostě více prokecáte

Tak tohle jsen nikdy neresil a vzdy volam tak jak chci a potrebuji aniz bych se prilis ohlizel na cenu takze tohle na me prilis neplati, ale souhlasim, ze v tomto jsem asi spise vyjimka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  18. 09. 2002 15:11

Souhlasím proti Tobě - při malém objemu volání vychází (finančně) nejlíp Oskarta. No že při velkém objemu je lepší T-bil je asi pravda, matně si uvědomuji, že (srovnávací) článek na MM byl a tam to taky tak vycházelo.

Jsi-li výjimkou, měl bych Ti nejspíš závidět. Spíše by mne zajímalo, pokud své náklady zaznamenáváš, zda jseš schopen potvrdit teoretický výrok, že (finanční) objem je (v měsíci) takořka konstantní - i při velkých objemech volání .... Prostě si myslím, že když se nám (výrazně) nemění potřeby, tak promobilujeme vždy zhruba stejně ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  19. 09. 2002 07:34

Nezaznamenavam, chodi mi faktury s podrobnymi vypisy
U me se je financni a minutovy objem totez ... ja uz dlouho nemel potrebu tarif menit. Jinak mas celkem pravdu ... ja¨, resp. my jako rodina, protoze totez plati i pro Partnerkarty manzelky a syna, mame porad provolanou mesicni castku pomerne konstantni (vykyvy samozrejme jsou, treba ted s tim pohnula smerem nahoru dovolena na ktere jsem mj. mnohem vic vyuzival GPRS) s lehce patrnym pomalym rustem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Skopovy  |  08. 09. 2002 18:12

Zajimave je, ze na infolince Oskara tvrdi, ze sice o necem takovem uvazuji, ale rozhodne neznaji termin uvedeni do provozu. Prohlasili neco o "nekorektnosti" mobil manie. Zkousel se informovat jeste nekdo jiny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 20:45

2Jan Skopovy: V článku pokud sem si všiml není nikde napsáno,že od zítra bude možné využívat GSM banking, bude možné si vyměnit SIMku za SIM Plus,která umožňuje mít GSM banking....  a od kdy přesně bude možné využívat GSM banking to bude asi lepší zeptat se přímo té banky a nebo se to dozvíme na zítřejší tiskovce....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snipers  |  08. 09. 2002 20:46

Oskar vi, to jen infolinka mlzi. Od zitra to urcite bude. Mam kamarada na prodejne a malem jsem ho premluvil, aby mi kartu vymenil az dneska. Nakonec jsme to odlozili na zitra, aby nahodou nemel nejaky problem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  08. 09. 2002 22:09

Ale Oskarlinka ví :o). Ja sem se jen tak ptal jestli budu muset platit 300Kč i když bych chtěl jenom Oskar Info a ona řekla, že je GSM Banking součástí a budu muset zaplatit 300Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  09. 09. 2002 00:03

Jak to vypadá, tak Oskar jako jediný operátor v ČR chce zaplatit aktivační poplatek za SMS info  , se kterým navíc přišel s křížkem po funuse. To jsem fakt rád že nechce zaplatit aktivaci také za možnost odesílat a přijímat "obyčejné" SMS , nějak asi zaspali dobu. 

Nevím co má s touhle službou společný GSM banking, to je dle mého názoru akorát dost hloupá Oskarova výmluva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  08. 09. 2002 16:46

Kurnik, tedkonc co jsem si kvuliva prechodu z Paegasa na Oskara nechal v GE za dve stovky predelat mobilbanku na inetbanku, tak Oskar prijde s bankovnictvim. Bych se na to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  08. 09. 2002 14:21

Moje Nokia je uz je nazhavena. Ve 00:01 menim SIM kartu a zkousim odeslat jednorazovy prikaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  08. 09. 2002 14:31

Jóó žhavil Satan žhavil drááát  Uvědom si ale, že po půlnoci ještě nebudeš mít bankovní SIM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 16:21

No pokud vim, tak žádná prodejna Oskara nemá otevřeno nonstop. A jinak kde je napsáno,že po výměně SIMky bude možné ihned používat banking, tj. třeba hned zítra?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  08. 09. 2002 16:58

A kdo rikal, ze budu zadvat prikaz z Oskar ?  Ja ho zadam od T-Mobile, takze jsem tezce v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 17:06

Řekl bych že v pohodě nejsi, tohle je o banikngu Oskara to jen tak mimochodem

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  09. 09. 2002 14:23

No Dejve ja v pohode jsem, jenom ten kreten, co si bere do huby muj nick asi neni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 09. 2002 13:33

Na webu eBanky je už nyní schéma bankovního menu Oskara....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Páčil  |  08. 09. 2002 12:02

Ještě jeden dotaz.Můžu si SIM kartu vyměnit už dnes nebo až zítra po oficiálním uvedení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 13:12

2Jan Páčil: Až zítra, dneska ti jí nikde nevymění.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  08. 09. 2002 13:20

... tady je asi nekdo ovlivneny otviraci dobou tech Hypernov a podobnych megalomanskych "kramecku"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 14:19

no jéje hromada lidí je tím ovlivněna....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jkus  |  08. 09. 2002 11:35

Zdravim vsechny,

mam "bankovni" simkartu uz skoro rok, protoze vymena byla zdarma tak jsem si o ni zazadal a dosud byla verze ta, ze podporuje pouze KB a tak jsem se rozhodoval zda si tam "kvuli" Oskarovi zalozit ucet nakonec jsem se na to vykaslal. Mam u GE capitalu kde jsem mel TWIST kartu o kterou jsem se nestaral a zapomnel ji dobit takze mi s litosti sobe vlastni umrela a ani mi nedala vedet takze ted by se to docela hodilo. Muzete teda nekdo vyjasnit to zda stavajici "bankovni" simky, kde mam simtoolkitove menu OSKAR napr. s moznosti platby uctu za telefon ci zjistovani splatnosti a stavu uctu ( jedine co funguje bez banky ) budou funkcni nebo i tyto se budou muset menit ? Zitra zajdu do GE capital a tam pochopitelne jeste nebudou vedet o cem je rec jako v kazde bance jim trva nekolik mesicu nez pochopi INTERNET BANKING a GSM BANKING a problemy s tim spojene. A co vy co jste meli KB ucet a pouzivate ho se stavajici "funkcni" bankovni simkartou Oskara ? Prestane fungovat ? Oskar mel KB jako testovaci ? Je v tom lehky hokej.

Jkus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 11:43

2Jkus: Stávající SIMku co vlastníš používáš na "Platby z mobilu" u KB, nyní to půjde třeba i u e-Banky a Volksbank. Pokud ale chceš mít GSM banking je nutná výměna za SIM Plus kartu na prodejně,přes Oskarlinku,nebo internetovou samoobsluhu. Opět budeš platit 300,- za aktivaci bankingu. Stávající kartu co máš bude normálně dál funkční.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Páčil  |  08. 09. 2002 11:33

Právě jsem se dočetl na stránce eBanky o možnosti výměny SIM karty přímo na prodejně Oskara .Nevíte co je na tom pravda?V článku se píše pouze o infolince a samoobsluze, ale v samoobsluze jsem zatim nic nenašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 11:39

2Jan Páčil: SIMku je pochopitelně možné vyměnit i na jakékoli prodejně Oskara. Petr na to asi zapoměl.

dejv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 09. 2002 13:30

Nezapomněl, ale přišlo mi to logické, proto jsem to výslovně nezmiňoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 14:15

Logický to je ale né všem.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  09. 09. 2002 10:49

Ty už píšeš jak pravé Hanák od Olomóca.

Pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  08. 09. 2002 09:39

Jen bych chtěl říct, že si myslím, že Oskar spustil svou síť poněkud dříve než začátkem roku 2002

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 09. 2002 09:58

Už jsem to opravil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 10:02

Bohužel neopravil, nebo se to ještě nedostalo na server

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  08. 09. 2002 08:57

GE bude dokonce nabizet zase akci mobil za dobrou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 16:10

No doufám že ten akční mobil nebude něco na způsob Boshe

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  08. 09. 2002 02:40

Asi jsem rejpal, ale neplati dohodari a slysimvasove min ? V ramci vlastni site 50/resp. 35  haleru ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sch  |  08. 09. 2002 11:12

Jo tak to si taky maslim. Uvidime jak to oskar zaridi. Treba budou naopak drazsi nez u bezneho tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 13:19

U všech tarifů je cena za odeslanou zprávu 1,- , u Oskaret je to 2,- . Alespoň takový mám já informace  Jinak ceny jsou pochopitelně bez 5% DPH, to pro puntíčkáře

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  09. 09. 2002 15:51

Obvykle máš dobré info - doufám že se tentokrát pleteš. Když už platím těch neuvěřitelných 10,50/měsíc kvůli SMS, tak ať si je užiju .... Ve své podstatě bych to asi kvalifikoval jako nedodržení smluvních podmínek, veřejně ohlášených. Vlastně jako změnu podmínek po uvedení nové služby - jako kdyby se operátoři učili od politiků ..... Divil by se někdo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  09. 09. 2002 21:06

2Baryj: Ve smluvních podmínkách je,že SMS zpráva do sítě Oskar je tarifikována dle platného ceníku a to je 35hal. Ale třeba SMS e-mail je tarifikován jinak,takže SMSka do banky bude taky podle aktuálního ceníku. Ten v době zřizování Slyším Vás (nebo Odepiš) zajisté nebyl, protože nebyl ani banking.

Takže cena za SMS do vlastní sítě se nemění.... tak co řešíš?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  10. 09. 2002 09:04

Řeším si otázku, na kolik mne vyjde SMS do banky z tarifu Odepiš, protože v článku je uvedena SMS, nikoli SMSe-mail, a to nevím, zda banka pojede v síti Oskar - asi ano. Budou moje (odchozí) SMS zpoplatněny dle mého tarifu, nebo se pojede podle jiného ceníku ? Pokud ano, tak proč ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  11. 09. 2002 16:12

2baryj: SMSky do banky nejsou normální textovky, např, se dají odlišit (v ceníku,nebo prostě "laicky") tím, že chodí v zakódovaném tvaru, takže jsou tarifikovány jinak. Tak bych to viděl já...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  12. 09. 2002 08:52

No a toho se právě obávám .... Koneckonců - neměl jsem dřív, mohu si vybrat že nebudu mít ani nyní - aneb slovy klasika "Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm...."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  08. 09. 2002 01:56

Néééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé........................  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  08. 09. 2002 01:57

Do banky mám přístup, ale jen bez piva a bez cigarety

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  08. 09. 2002 01:58

 dneska jsem asi přibral, a nebo přibral :oD... blééééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frankus  |  08. 09. 2002 00:18

A co Komercni banka? Tam jsem si zridil ucet kvuli Oskarove bankovni sim karte. Mno tak ted jdu kvuli Oskarovi zas do GE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  08. 09. 2002 00:33

Uff, no konečně to spustili. Ale tu KB bych neřešil, copak nemá Phonebanking přes 0800?
BTW. ET a TMo ji tušim taky nenabízejí, no možná se pletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  08. 09. 2002 11:17

Jo, KB má phonebankuing 0800 tj. volání zadarmo a mluvíte s živým operátorem - a dá se tak udělat všecko trvalý i jednorázový příkazy, změny, inkasa všecko. No a na mobil vám (chcete-li) zasílají SMS se zůstatky účtu - tj. v okamžiku pohybu přijde SMS s aktuálním zůstatkem.

Pro někoho je to asi výhodnější než GSM banking e-banky nevím jak je to v e-bance třeba s firemnímy účty? To mají třeba tři lidi (např. šéf, účetní a vedoucí nákupu) nahraný stejný věci v SIMce? U KB to při phonebankingu jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrkos  |  08. 09. 2002 01:37

Hele mam dotaz, když si teď nechám vyměnit SIM u OS a banku mám Českou Spořku je jasný že na tý SIMce ještě ta app. nebude. Vadí to? Můžu si tu app. nahrát později a to např. v bance? Nebo musím počkat až to tam nacpe sám operátor a až pak si zažádat o výměnu? A co ta aktivace, můžu si ten banking aktivovat ˇkdyž ještě nemaj domluveno s ČS ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  08. 09. 2002 11:21

2Mrkos: SIMku si pochopitelně vyměnit můžeš, výměna je zdarma, jen za aktivaci těch služeb zaplatíš ony zmíněné 300,- a až to bude ČS podporovat s Oskarem,tak si dojdeš do banky kde ti to bankovní menu zaktivujou....

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Click  |  17. 09. 2002 10:16

Ano, ta app. je vlastně "vypálená" přímo od výrobce SIM karet a banky pouze zviditelní to menu v telefonu. Podle mých dobrých informací to spořka spustit nejpozději do konce roku, ale spíš dřív! Na to  jsem zvědavý....takže až bude spořka stačí když si tam dojdeš,podepíšeš nějakou smlouvu, oni Ti pošlou aktivačku a máš menu...a spořku v mobilu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milivoj  |  09. 09. 2002 14:21

SAMOOBSLUHA U OSKARA JE DNES TOTALNE V PRDELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZKUSTE SE PRIHLASIT A SAMI UVIDITE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor