Od 4.6. jsem přešel ze Slyším Vás, kde AoC fungovalo na Odepiš. Od začátku, kdykoliv se mi podaří (chce to pevné nervy) se dovolat na operátora se na to ptám. Nejdříve mi řekli, že koncem července. Včera jsem tam volal protože jsem nechápal, co zahrnuje ta provolaná částka, kterou mi to hlásí.
AoC u Odepiš prý fungovat bude, až to bude, přijde od Oskara údajně SMS.
Jinak mi operátorka řekla, že orientační částka, kterou mi to ukazuje je za vše, co platím navíc. Minuty na Oskara tam začnou nabíhat až po provolání volných minut (ty zatím provolané nemám), hlásilo to včera 60 Kč, podle toho, jak si dělám čárky jsem měl 10 SMS do Oskara a 19 SMS jinam (možná jsem nějakou zapomněl) a poslal jsem 3 SMS ze Slovinska ze sítě, kde měly být za 4,30 Kč. Ať to počítám, jak počítám, mělo by to být asi 50 Kč, včera jsem poslal 2 SMS do Oskara a 1 jinam, ale stále je tam těch 60 Kč. Tak se nechám překvapit fakturou.
U Slyším Vás bylo AoC nezbytné, protože jinak se nedaly spolehlivě uhlídat volné minuty a překročení bylo šeredně drahé. Tady bych to uvítal, abych věděl, jak na tom jsem (na jiné sítě z Odepiš nevolám), ale nějaké překročení není taková tragédie.
Už jsem to několikrát tady psal. Kdo drží Oskartu pouze pro volání na Oskara, pro toho je lepší mít Odepiš, protože do 78 minut na Oskara za měsíc je lepší Odepiš, nehledě na levné SMS. Ale to je věc každého kam a jak dlouho volá, co vyhovuje mně, nemusí vyhovovovat někomu jinému.