Oskar: Všeobecné podmínky se mění

Od 1. ledna vstupují u Oskara v platnost nové Všeobecné podmínky. Kromě očekávaných změn u tarifu Dohoda s Oskarem se změnilo i pár dalších věcí. Jaké tedy jsou nové Všeobecné podmínky?
Oskar: Všeobecné podmínky se mění
 

Uzavření smlouvy, přijetí Všeobecných podmínek

Nově přibyl bod 2.1.1, který říká, že tomu, kdo se v minulosti pokusil o zneužití Oskarovy sítě nebo má neuhrazené závazky vůči Českému Mobilu, může být odmítnuto další poskytování služeb sítě Oskar.

Vyúčtování služeb

Nově si Oskar v bodě 3.1.1 vyhrazuje právo předkládat fyzickým osobám vyúčtování pouze elektronickou formou (což by bylo jistě ekologičtější než posílat každý měsíc poštou několik papírů). Pokud s tím uživatel vysloví písemný nesouhlas, tak mu bude Oskar posílat i nadále vyúčtování písemně.

Nově se také upravil bod 3.3.12, který říká, že má Oskar v případě, že překročení volacího limitu je objektivně možné předpokládat, požadovat jeho navýšení, přičemž v takovém případě musí být volací záloha navýšena Účastníkem do té doby, než bude volací limit překročen.

Bod 3.3.13 pak hovoří o tom, že Účastník je vždy povinen uhradit skutečně užité služby, a to bez ohledu na to, zda došlo k omezení či přerušení poskytování služeb při překročení volacího limitu.

Reklamace

Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu a pokud se vztahuje k faktuře a k vyúčtované ceně za poskytnutou službu, pak musí být uplatněna nejpozději do 2 měsíců od doručení vyúčtování.

Rozsah a kvalita služeb

Do této části Podmínek přibyla kolonka hovořící o tom, že: „Poskytovatel veřejné telekomunikační služby není povinen uhrazovat jejím uživatelům náhradu škody v důsledku neposkytnutí služby nebo vadného poskytnutí služby.

Používání SIM karty a programu služeb

V nových Všeobecných podmínkách také přibyl zákaz používání SIM karty k nezákonným, nebo jiným, účelům, než pro jaké je určena, zejména pak pro komerční ukončení hovorů. Také není dovoleno úmyslně poškozovat software na SIM kartě nebo na něm provádět jakékoliv změny. Pokud Účastník poruší výše uvedené (a i jiné ustanovení bodu 6), Poskytovatel služby má právo omezit poskytování dané služby zamezením aktivního přístupu ke službě. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek má Poskytovatel právo ukončit poskytování této služby.

Osobní údaje účastníka

V bodu 10 se změnilo několik formulací. Nejdůležitější je pravděpodobně bod 10.1.7, který říká: „Účastník akceptací těchto Všeobecných podmínek uděluje Poskytovateli souhlas s užitím jím poskytnutých osobních údajů za účelem nabízení obchodu a služeb Poskytovatele, uskutečňování průzkumů trhu nebo jiných marketingových akcí, a to výhradně Poskytovatelem a za předpokladu splnění povinností stanovených v bodu 10.1.6.

10.1.6 Poskytovatel je oprávněn s chráněnými informacemi o Účastníkovi nakládat pouze v souladu s platným právním řádem ČR a v souladu s ustanovením článku 10.1 těchto Všeobecných podmínek a bude zajišťovat jejich náležitou ochranu před neoprávněným užitím. Poskytovatel nezpřístupní tyto informace třetím osobám s výjimkou zákonem stanovených případů nebo informací schválených Účastníkem.“

Povinnosti a práva poskytovatele

V nových Všeobecných podmínkách přibyly nové povinnosti Poskytovatele, a to: poskytovat služby informace o telefonních číslech a na žádost účastníka na jeho náklady mu zablokovat přístup ke službě, jejíž obsah může ohrozit mravní výchovu.

Rozhodné právo a řešení sporů

V této kapitole přibyl bod 16.1.3: „V případě rozporu mezi těmito Všeobecnými podmínkami a zákonem má přednost ustanovení zákona, v případě rozporu mezi Všeobecnými podmínkami a ostatními Poskytovatelem předanými informacemi mají přednost Všeobecné podmínky.“

Změny u Slyším Vás

Bod 2.5.: „První faktura za služby bude Účastníkovi zaslána vždy v tištěné podobě, každá další faktura bude Účastníkovi zaslána v tištěné podobě až tehdy, když částka za služby poskytnuté tomuto Účastníkovi Poskytovatelem dosáhne nejméně 120 Kč, či v případě ukončí-li využívání Programu služeb SLYŠÍM VÁS. Účastník bude mít přístup ke všem svým fakturám v elektronické podobě na internetových stránkách Poskytovatele. Pokud má zákazník aktivovanou platbu inkasem, obdrží fakturu vždy a částka je inkasována, ať je v jakékoliv výši.“

Změny u Dohody s Oskarem

Při objednávce tarifu Dohoda s Oskarem nyní uzavírá Účastník smlouvu na dobu 24 měsíců (což pravděpodobně nikoho nepřekvapilo).

Změny u Oskaret

Spolu s Novým rokem také končí možnost přednabít si Oskartu zvýhodněnými dobíjecími kupony a pak přejít na tarifní program. Podle nových Všeobecných podmínek vám totiž bude při přechodu na paušál ze zbylého kreditu bonus odečten (viz. Příloha 3, bod 13).

Jaké jsou vlastně nové Všeobecné podmínky

Až na určité výjimky nedošlo k nějakým nepředpokládaným změnám. V článku jsou zmíněny pouze některé, nikoliv však všechny, změny ve Všeobecných podmínkách. Úplné a směrodatné znění nových Všeobecných podmínek najdete v PDF na webu Oskara. Stejný dokument, ve kterém jsou však vyznačeny změny oproti starším Všeobecným podmínkám, najdete zde (PDF 600 kB).

Témata článku: Operátoři, Vodafone

40 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Karel Novy 6. 1. 2002 19:36:18

    Hrome, lidi, mne ani ve snu nenapadlo, ze to nekdo pojme jako vyhruzku...

  • Martin Zikmund 6. 1. 2002 18:12:04
    RDC je Research and Development Centre na FEL ČVUT (http://www.rdc.cz)....
  • Karel Novy 6. 1. 2002 12:39:41

    Hele panove, ja nejsem zadny nasilnik a myslim si, ze nikoho nezajima,...

Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

Vodafonu můžete dát kvůli zhoršení datových podmínek košem. Poradíme jak

** Na infolince operátora nemusíte dostat správné informace ** Pokud máte starší tarif, na výpověď bez sankce máte nárok ** Výpověď můžete podat na prodejně nebo poslat poštou

19.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení