Oskar: vyjádření k článku Zjistěte si tarif kteréhokoliv uživatele Oskara

Včera jsme publikovali poměrně kontroverzní článek o bezpečnostní díře ve službách Oskara. Protože v článku byly mnohé věci, s nimiž Oskar nesouhlasí (a koneckonců i někteří čtenáři), poslal nám Oskar oficiální vyjádření k problému, a co víc, také možnost tento problém ke spokojenosti všech vyřešit.
Oskar: vyjádření k článku Zjistěte si tarif kteréhokoliv uživatele Oskara

Oskar plně dodržuje Zákon o ochraně osobních údajů 

Oskar dodržuje zákony platné v České republice. Typ tarifního plánu není podle zákona O ochraně osobních údajů č.101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, skutečnost, podle které je možno určit identitu člověka, ani údajem vypovídajícím o národnostním, rasovém, etnickém či jiném původu nebo jiným  osobním údajem chráněným výše uvedeným zákonem. Spekulace o tom, že zpřístupnění informací o uživatelově tarifu nejsou v souladu se zákonem, jsou mylné. Odkaz k příslušnému zákonu najdete v příloze č.1.  

Úroveň bezpečnosti Oskarových služeb je plně v souladu s příslušnými normami

Oskar nabízí úroveň bezpečnosti, která je v souladu s požadavky definovanými v příslušných zákonech a v některých případech je dokonce ještě vyšší. Současně se snažíme, aby to nebylo na úkor uživatelské příjemnosti služeb. Z výzkumu spokojenosti zákazníků vyplývá, že není žádoucí, aby byl přístup do hlasové schránky omezen například třemi samostatnými hesly a heslo bylo požadováno při každém telefonátu, byť to samozřejmě technicky možné je. Zabezpečení čtyřmístným heslem je obecně považováno za bezpečné i u daleko citlivějších operací, jako například s platebními kartami. Navíc je třeba si uvědomit, že každý zákazník má kdykoliv možnost zablokovat svůj mobil v případě krádeže, či z jakéhokoliv jiného důvodu. Pokud přistupujete na Oskarovu Samoobsluhu po Internetu, je heslo zasláno přímo na mobilní telefon. Pokud by jej tedy někdo ukradl, může být majitelem kdykoliv zablokováno. Oskarova Samoobsluha je tedy nejen bezpečný, ale především praktický způsob, jak si například aktivovat hlasovou schránku, podívat se na kompletní výpis hovorů a mít přístup k dalším užitečným službám.

Pomožte zvolit nastavení Oskarovy Samoobsluhy

Oskar chce vycházet svým zákazníkům maximálně vstříc. Za dobu fungování Hlasové Samoobsluhy  vysoce převažují pozitivní hodnocení nad hlasy volajícími po změně. Týká se to především zmiňované části, ve které je stávajícím zákazníkům nabízena možnost zvolit si jiný tarifní plán, neboť u Oskara jsou služby nabízeny zákazníkům bez aktivačních poplatků tak, aby se zákazník mohl svobodně a bez bariér rozhodnout, jaké služby chce.

Oskar tedy nebude a nemůže měnit fungování služby na základě požadavku jednoho zákazníka, byť je to novinář publikující v médiu, kterého si vážíme. Proto vybízíme zákazníky, ať sami doporučí způsob nastavení Samoobsluhy. Návrhy a připomínky mohou čtenáři poslat Oskarovi na www.oskarmobil.cz, sekce Ptejte se s uvedením hesla „Samoobsluha“. Jsme připraveni realizovat navržené změny a dále zlepšovat Oskarovu Samoobsluhu.

Zde je stručný návod, jak poslat svůj názor přímo Oskarovi: 

  • Klikněte prosím zde: Ptejte se.
  • Zadejte e-mailovou adresu, na kterou budete chtít poslat odpověď. 
  • Do okna Váš dotaz ... napište prosím SAMOOBSLUHA a dále pište vaše připomínky a názory.
  • Zvolte prosím kategorii Obecný.  
  • Odešlete svůj názor kliknutím na Odeslat dotaz.

Varianty změn Samoobsluhy:

  • Před nabídku tarifů přidat požadavek zadat heslo.
  • Do nabídky tarifů přidat aktuální tarif. 
  • Zrušit celou nabídku tarifů.
  • Nechat být jak je.
  • Jiná varianta - napište prosím, jakou navrhujete.

Igor Přerovský, ředitel firemní komunikace a tiskový mluvčí společnosti Český Mobil, a.s.

Odkaz na původní článek.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

24 komentářů

Nejnovější komentáře

  • s.teve 8. 8. 2001 8:12:04

    Tím, že si volbu "pevné přesměrování do hlasové schránky" zapnu/vypnu...

  • JerryGN 7. 8. 2001 13:43:58
    pokud je mi znamo, hlasova schranka se aktivuje prave presmerovanim hovoru...
  • Xaver Horác 3. 8. 2001 9:45:11
    Jo, synku, jenže se to týká pouze karet GECB, nikolivěk ostatních bank....
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení