Oskar: vyjádření k článku Zjistěte si tarif kteréhokoliv uživatele Oskara

Včera jsme publikovali poměrně kontroverzní článek o bezpečnostní díře ve službách Oskara. Protože v článku byly mnohé věci, s nimiž Oskar nesouhlasí (a koneckonců i někteří čtenáři), poslal nám Oskar oficiální vyjádření k problému, a co víc, také možnost tento problém ke spokojenosti všech vyřešit.

Oskar plně dodržuje Zákon o ochraně osobních údajů 

Oskar dodržuje zákony platné v České republice. Typ tarifního plánu není podle zákona O ochraně osobních údajů č.101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, skutečnost, podle které je možno určit identitu člověka, ani údajem vypovídajícím o národnostním, rasovém, etnickém či jiném původu nebo jiným  osobním údajem chráněným výše uvedeným zákonem. Spekulace o tom, že zpřístupnění informací o uživatelově tarifu nejsou v souladu se zákonem, jsou mylné. Odkaz k příslušnému zákonu najdete v příloze č.1.  

Úroveň bezpečnosti Oskarových služeb je plně v souladu s příslušnými normami

Oskar nabízí úroveň bezpečnosti, která je v souladu s požadavky definovanými v příslušných zákonech a v některých případech je dokonce ještě vyšší. Současně se snažíme, aby to nebylo na úkor uživatelské příjemnosti služeb. Z výzkumu spokojenosti zákazníků vyplývá, že není žádoucí, aby byl přístup do hlasové schránky omezen například třemi samostatnými hesly a heslo bylo požadováno při každém telefonátu, byť to samozřejmě technicky možné je. Zabezpečení čtyřmístným heslem je obecně považováno za bezpečné i u daleko citlivějších operací, jako například s platebními kartami. Navíc je třeba si uvědomit, že každý zákazník má kdykoliv možnost zablokovat svůj mobil v případě krádeže, či z jakéhokoliv jiného důvodu. Pokud přistupujete na Oskarovu Samoobsluhu po Internetu, je heslo zasláno přímo na mobilní telefon. Pokud by jej tedy někdo ukradl, může být majitelem kdykoliv zablokováno. Oskarova Samoobsluha je tedy nejen bezpečný, ale především praktický způsob, jak si například aktivovat hlasovou schránku, podívat se na kompletní výpis hovorů a mít přístup k dalším užitečným službám.

Pomožte zvolit nastavení Oskarovy Samoobsluhy

Oskar chce vycházet svým zákazníkům maximálně vstříc. Za dobu fungování Hlasové Samoobsluhy  vysoce převažují pozitivní hodnocení nad hlasy volajícími po změně. Týká se to především zmiňované části, ve které je stávajícím zákazníkům nabízena možnost zvolit si jiný tarifní plán, neboť u Oskara jsou služby nabízeny zákazníkům bez aktivačních poplatků tak, aby se zákazník mohl svobodně a bez bariér rozhodnout, jaké služby chce.

Oskar tedy nebude a nemůže měnit fungování služby na základě požadavku jednoho zákazníka, byť je to novinář publikující v médiu, kterého si vážíme. Proto vybízíme zákazníky, ať sami doporučí způsob nastavení Samoobsluhy. Návrhy a připomínky mohou čtenáři poslat Oskarovi na www.oskarmobil.cz, sekce Ptejte se s uvedením hesla „Samoobsluha“. Jsme připraveni realizovat navržené změny a dále zlepšovat Oskarovu Samoobsluhu.

Zde je stručný návod, jak poslat svůj názor přímo Oskarovi: 

  • Klikněte prosím zde: Ptejte se.
  • Zadejte e-mailovou adresu, na kterou budete chtít poslat odpověď. 
  • Do okna Váš dotaz ... napište prosím SAMOOBSLUHA a dále pište vaše připomínky a názory.
  • Zvolte prosím kategorii Obecný.  
  • Odešlete svůj názor kliknutím na Odeslat dotaz.

Varianty změn Samoobsluhy:

  • Před nabídku tarifů přidat požadavek zadat heslo.
  • Do nabídky tarifů přidat aktuální tarif. 
  • Zrušit celou nabídku tarifů.
  • Nechat být jak je.
  • Jiná varianta - napište prosím, jakou navrhujete.

Igor Přerovský, ředitel firemní komunikace a tiskový mluvčí společnosti Český Mobil, a.s.

Odkaz na původní článek.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Tarif, Oskar

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 40