Oskar: vyšší obrat díky nenasytnosti trhu

Jako blesk z jasného nebe zasáhla Český Mobil nejnovější statistická analýza. Dozvěděl se, že denně je znehodnoceno až tři tisíce jeho produktů.
Oskar: vyšší obrat díky nenasytnosti trhu

Zatím, co se společnost stojící za značkou Oskar, Český Mobil, pomalu začíná opět stavět na nohy, pojďme si povědět, proč nebyl nikdo z firmy během týdne k zastižení.

Neškodná analýza

Výsledky analýzy, kterou pro Český Mobil vypracovala nadnárodní společnost Factum AZ, měly ukázat postavení společnosti Český Mobil na trhu během krátkého časového období. Rovněž všechny podstatné body kolem chápání značky a kvalitativního růstu v očích české populace zabíraly podstatnou část vypracované analýzy.

Výsledky byly doručeny v polovině minulého týdne do pražské centrály a novinářům byly představeny v pátek v pozdních hodinách. Samotný Oskar byl výsledky velmi rozčarován. Překvapila ho především velmi vysoká prodejnost, ale zároveň také vysoký počet znehodnocení jeho produktů za jediný den. V průměru se uvádělo až 3 tisíce znehodnocených jednotek za jediný den. Na jedné straně vysoká prodejnost, na straně druhé však ne příliš potěšující okolnost v počtu znehodnocených kusů. Tento fakt v nás vyvolal podezření nad regulérností dotazníkové akce.

Záhada vyřešena

Sami jsme byli zvědaví, jak agentura Factum AZ k zajímavým číslům došla. A můžeme vám s hrdostí říci, že jako jediní v republice jsme záhadu vyřešili.

První nesrovnalosti byly již ve výběru reprezentačního vzorku. Jelikož Český Mobil počítá a plánuje do budoucna, nezajímá jej starší generace, ale preferuje naopak generaci mladší. Bohužel si tyto podmínky Factum AZ vyložilo po svém a do svého dotazníkového programu zahrnulo mladší generaci již od čtyř let.

Ačkoli je Factum AZ zkušená a ostřílená firma, dalšího prohřešku se dopustila ve své formulaci otázek, které chtěla přizpůsobit věku dotazovaných osob. V praxi to znamená, že při dotazování dětí ve školce používala zdrobněliny.

Klepněte pro větší obrázek

Děti mají rádi sladké, bonbony nevyjímaje. A protože zdrobnělina z Oskara jsou Oskarky, které děti znají a s radostí denně konzumují, byla statistická chyba na světě. Deklarovaný vysoký prodej měly na svědomí sladké želatinové bonbony - Oskarky.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Petr Broža 2. 4. 2002 15:10:59
    To dělat nebudeme, neboť bychom mohli dostat od četnářů pěkně vynadáno!
  • Karel 1. 4. 2002 23:59:38
  • Jano Zemiak 1. 4. 2002 23:17:53
    Hmmmm, cekal jsem neco lepsiho. I kdyz je fakt ze kdybyste treba napsali,...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení