Oskar: Zeptejte se na co chcete

Pravidelní návštěvníci Oskarovy webové samoobsluhy si jistě všimli, že v pravém navigačním pruhu přibyla nová položka: Ptejte se. Co sa za ní skrývá?
Oskar nám za poslední rok docela vyrostl - a tak se ní čemu divit, že se množí dotazy jeho zákazníků. Proto je připraven odpovídat prostřednictvím své samoobsluhy na individuální dotazy. Všechny tyto dotazy, které byly Oskarovi položeny si můžete přečíst právě na těchto stránkách.

K čemu to

Oskar zavedením této – v našich krajích – revoluční služby vychází vstříc svým zákazníkům a šetří jejich čas a současně tato služba jistě pomůže snížit vytíženost operátorů na infolinkách, které bývají v poslední době často přetížené.

Pokud tedy máte na Oskara nějaký dotaz, bude nejlepší nejdříve projít rozsáhlou databázi starších dotazů, mezi kterými s největší pravděpodobností naleznete požadovanou odpověď. A pokud ne, můžete se zeptat.

Ptejte se

Abyste mohli poslat svůj dotaz Oskarovi, musíte se nejdříve přihlásit – zadat své jméno, příjmení, adresu elektronické pošty a kontaktní telefon. Po úspěšném přihlášení můžete napsat a odeslat svůj dotaz – Oskar vás upozorní, že vyřízení může trvat až dva dny; my jsme však obdrželi odpověď na naši otázku asi za hodinu.

Celý systém je však pozoruhodný jinou vlastností – umí se učit. Když vám přijde odpověď, která vás neuspokojí, můžete svůj dotaz aktualizovat a dostanete další, podrobnější odpověď. Je to opravdu jednoduché a relativně rychlé.

Jak odpovídá

Odpovědi na dotazy nás ale neuspokojily – náš dojem z celého systému je ten, že odpovědi zpracovává automatický systém, který na jemu neznámé dotazy odpovídá předem připravenou – a ne příliš logickou – větou. Systém si však sám učí od zákazníků a je tedy pravděpodobné, že za nějaký čas bude odpovídat správně a logicky na všechny dotazy.
Diskuze (12) Další článek: Gate Keeper: textovky plně pod kontrolou

Témata článku: , , Oskar,