Oskar: Zeptejte se na co chcete

Diskuze čtenářů k článku

air  |  17. 07. 2001 19:12

Proč má Oskar tak špatné pokrytí na Severní Moravě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  17. 07. 2001 19:12

Pouzivam krome Oskara tez tarif od Paegasu. Splatnost mam dejme tomu 15 teho a prikaz k uhrade dam 12 teho. Uz se mi parkrat stalo, ze platba se zpozdila vinou banky. U Paegasu mi upozorni, ze je po splatnosti a jeste nemaji na ucte penize. Staci jim oznamit, kdy byla platba provedena a vse je ok. Oskar vas bez varovani odpoji i kdyz zaplatite vcas. To neni zrovna nejlepsi pristup k zakaznikum.
A jeste jedna vec. Ja neodpovidam za chyby banky a ani nemohu nebot nejsem zamestnanec banky. Proc se operatori neridi obchodnim zakonikem ktery rika, ze datum splatnosti je datum odepsani z meho uctu nikoliv datum pripsani na ucet operatora? Timto pristupem delaji neplatice z lidi kteri plati vcas a nuti je odpovidat za chyby nekoho jineho. A to ani nemluvim o castem pozdnim doruceni faktury a tim padem nemoznosti zaplatit drive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:12

Zeptejte se Oskara na co chcete a on vam na co chce odpovi )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
grepy  |  17. 07. 2001 19:12

Zcela presne.. )
V podstate tam neni nic, v cem by se clovek priucil, ale urcite je to aspon snaha, nehlede na to, ze nekdy se tam opravdu nejaka fundovana odpoved najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:12

Tak cáluj včas a pak nebudeš brečet.Když neplatíš,tak se nediv.Tvůj problém.Když na to nemáš,tal si nepořizuj mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Fišer  |  17. 07. 2001 19:12

Paegas na svych strankach nabizi neco obdobneho pod ikonkou "napiste nam".Myslim,ze je to dalsi dukaz,ze Oskar je tu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  17. 07. 2001 19:12

Nejčastější odpověď je:

Oskar neustále hodnotí možnosti nových služeb, ale v současné chvíli Vám nemůže sdělit přesný termín zavedení této služby.

To je ohromné - jako Chytrá horákyně! ;-(((

Jiří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osi  |  17. 07. 2001 19:12

Mrkni se do knížky o marketingu nebo něčem podobném a budeš vědět, že plány do budoucna se kvůli konkurenci nevytrubují na veřejnost. Ale jinak mě to taky štve, že nevím s čím můžu počítat a s čím ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jagan  |  17. 07. 2001 19:12

Již po druhé sem byl odpojen z důvodu "nezaplacení do termínu"t.z.v.splatnost.To bych pochopil,ale ne za předpokladu,že jsem osobně nvštívil Oskara v jeho centru,kde jsem byl ubezpečen,že když pošlu fax o zaplacení nebude mi telefon vypnut.Poslal jsem ho dvakrát,abych předešel této nepříjemnosti.MARNĚ.Nejen,že mi byl telefon vypnut,ale po dotazu u pracovníka v platbách jsem byl ironicky odkázán na jiného operátora který mi toto bude tolerovat.A to vše po čtyřech dnech od zaplacení.Za tyto služby děkuji,opravdu se poohlédnu po operátorovy který se bude chovat k zákazníkovy slušně.Vlastně jsou to i mé peníze které Vás živý.Jagan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dalibor  |  17. 07. 2001 19:12

Chlape bídná,
je slovo "živý a živí" a každé má jiný význam ...
D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osi  |  17. 07. 2001 19:12

Je velmi zajímavé, že v této republice vyzývají ke slušnosti neplatiči a jim podobní vychcánci. Místo, aby se styděli za to, že neplatí včas, tak to ještě klidně vytrubují do světa, s tím, že jim někdo ubližuje. Hmm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:12

Dobrý den,

jen bych se rád zeptal - čemu se divíte? Když neplatíte včas, má Oskar plné právo Vám odpojit služby; zvláště, děláte-li to opakovaně, ne? Proč si stežujete na chování Oskara, když jste to Vy, kdo neplní smlouvu? Kdybyste podnikal, jak byste se díval na neplatiče? Od čeho myslíte, že je na faktuře datum splatnosti?

Václav Kadlec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor