Naprostý souhlas s příspěvkem (Tinky Winky). Oskar si tak dlouho bude zahrávat, až zjistí, že zákazníků povážlivě ubylo. Uvidíme, jak se ho, budou ještě někteří uctívači zastávat, až zase přijde další podrazácké "vylepšení" služeb. To, že řada ze zákazníků Oskara má hroší kůži a ovčí povahu neznamená, že takovými politováníhodnými bytostmi jsou naprosto všichni. A k těm halasně vytrubovaným změnám v cenách směrem dolů. Ve skutečnosti vidím jen jednu změnu o 500 Kč u Alcatelu 311. U ostatních si musíte koupit paušál a setrvat na něm minimálně 5 měsíců, což se zdaleka ne každému hodí (třeba proto, že už paušál má z doby, kdy se telefony za zvýhodněné ceny neprodávaly, ale Oskar byl ještě solidní operátor). I když si vezmete ten nejnižší tarif Řekni mi a k němu např. Motorolu V50, tak zjistíte, že se dostanete na cenu, za kterou tuto Motorolu koupíte už všude a většinou ještě mnohem levnější. Tisícovku vám sice snad vrátí (když přejdete na Oskartu), ale trvá to poměrně hodně dlouho. Neříkám, že této Oskarovy akce nevyužije dostatek zákazníků, ale nemyslím, že by se významně zvýšil počet paušalistů, a když tak jenom přëchodně, právě na těch zmiňovaných 5 měsíců. Bohužel se ukazuje, že management Českého mobilu je zcela nekompetentní, úplně mimo realitu, sebestředně zahledený do sebe, jak jsou báječní, jedineční, jak žijou naplno, dokonale, jak vedou svou firmu od úspěchu k úspěchu, jak jim kynou davy spokojených a rozesmátých zákazníků. Prostě cvokárna. Všichni operátoři kalkulují s tím, že jak se někdo chytne drápkem, už se mobilování nepustí. Ale nemusí to být tak docela správný přepodklad. Až to tady půjde ke dnu (a ten čas se nezadržitelně blíží), určitě nebudou prioritou mobilní telefony, ale něco zcela jiného. Tak si ještě užívejte, dokud na to máte. Čus.