Oskarova nová Samoobsluha: budeme se smát?

Diskuze čtenářů k článku

Milan  |  03. 05. 2004 23:17

Tak to Oskar vyresil . V hlavni nabice uz neni moznost volby prepojeni na operatora. Dekuji mnohokrat . Ale alespon uz ze mne nedela blbce jako driv - stisknete nulu a pak ze pry jsem asi stiskl neco co jsem stisknout nechtel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  25. 04. 2004 08:03

napadla me jeste jedna vec driv bylo mozne pomoci snehove vlocky preskocit ty pitome kecy. dnes je ta i ten ctverecek s nozickama zabranej dalsi funkci. ze by nas oskar nutil poslouchat ten jeho brainwashing?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meera  |  24. 04. 2004 00:40

Co se výše zmíněného T-Mobilu týče, tak mi přijde, že je jako šestnáctiletá slečna, která ještě neví, co chce. Po přechodu z Paegasu na T-Mobile se prezentovali spíše jako světový gigant se solidním vystupováním a profesionálním přístupem, poslední dobou se však T-Mobile prezentuje více jako operátor pro teenagery... t-zones loga, melodie, spousty MMSek s tématy z filmů, písnička místo klasickýho zvonění, atd. stručně řečeno vychytaná marketingová koncepce zaměřená na teenagery... místo aby měli bezplatný upozornění na příchozí e-mail nebo SMS bránu, které by spousta uživatelů určitě uvítalo daleko víc. Ale abych na T-Mobile neházel jen špínu, tak je obdivuju za tarif T-Mobile Student, to byla skutečně trefa do černého a smekám nad marketingovým týmem, který to rozběhl. Jednoduchý nápad i realizace s úžasným efektem na zisky. Tarif 80 s víkendovým zvýhodněním mi taky nepřijde jako špatná volba pro převážné volání do T-Mobilu, ale nabídka pro firemní zákazníky mi přijde dost nedotažená a neelastická. Toť ode mě asi všechno... S pozdravem Meera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meera  |  24. 04. 2004 00:26

Jak to tu všechno čtu tak mi nedalo se Oskara trošku zastat... Ne že bych tvrdil, že je dokonalý a nejlepší, každý operátor má svý mouchy, ale přijde mi v novém podání je celkem fajn. Hlášky při vytočení špatnýho čísla nebo když je telefon vypnutý mi přijdou celkem vtipný a když jsem je slyšel poprvý, tak jsem se pobavil. Ani v samoobsluze mi nepřijdou nejhorší, sice z nás oskar trošku dělá blbečky (s tou "sněhovou vločkou" a "čtverečkem s nožičkama"), ale mě se to líbí, je to takový zpestření, nikomu však svůj názor nevnucuju. Někomu to může přijít pitomý, to je na povaze, ale patřím spíš mezi lidi, kteří se radši baví a smějou než na všechno nadávají, takže u mě má Oskar bod. I ten optimistický hlas tomu dodal š´távu, ne jak ten předchozí umíráček nebo "uspávač hadů" u Eurotelu. Co bych měl vůči Oskaru výtku je kvalita přenosu hlasu, to se s Eurotelem vážně nedá srovnávat. Ještě mi chybí HSCSD, ale věřím, že tady se musím podřídit poptávce, protože ne každý Oskarův zákazník zřejmě používá 9210i. Rozhodně se mi však líbí Oskarovo chování a jednání se zákazníky. Nevím, jak je to sice u předplacenkářů, to nemůžu posoudit, ale jako k firemnímu zákazníkovi se ke mně chovají velmi korektně. I když jsem zakládal nové firemní tarify u Oskara, byli velmi vstřícní a dohodli jsme se na velmi zajímavých podmínkách. Nevím jak u vás, ale u mě to mají zatím lidi od Oskara dobrý... Přeju pěkný den. S pozdravem Meera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemike  |  22. 04. 2004 20:02

no nevim..po zjisteni ze jsem provolal nad pausal  JEN 90 000 kc mi to moc vychytane neprijde...

Oskare mas tam moc chyb a ja chci sakra spojeni na Operatora...kam si zo zašil ty lotře ???

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuta  |  22. 04. 2004 19:38

Já tomu teda moc nerozumím, ale nějak se mi to nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 04. 2004 17:51

no popravde moznost volby oblibenych je celkem fajn. ALE vse si nastavuji pres net a kdyz uz volam na operatora, skutecne chci mluvit s OPem.

ovsem je tu par pripominek pokud bych nemel net uvital bych kratce a rychle se dostat k tomu co potrebuju a ne poslouchat 60x neco o snehove vlocce nebo ctverecku s nozickama ( mezi nama, kazdy maly decko dnes vi jak se ovlada mobil skoro lepe nez ja a nedovedu si predstavit, ze by z toho mel neznaly duchodce neco vic nez infarkt ). tzn kdybych nahodou neco potreboval, tak ted tim spis pouziju zkraceny kod na eliminaci tehle ovin

oskare gratuluju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dedvseved  |  22. 04. 2004 17:41

Az budu moc na tmobile posilat smsky z internetu a budu moct pouzivat mobilni email.. je mozne o T mobilu uvazovat.. v tomhle je pro mne oskar nedostiznej.. A jedna pres GPRS email me stoji 20haleru a to je pekne dlouha.. diky tomu usetrim docela doooost penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  22. 04. 2004 18:48

T-Mobile placene maily nikdy nezavedl.. 20 volnych SMS ma clovek k disposici mesicne, coz uznavam se neda srovnavat s free branou Osk. Na druhou stranu, vy si pisete sam sobe SMSky?

goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niderman  |  22. 04. 2004 15:28

Je to prostě Švejkovina. Ještě chybí pro příklad, když chci zjisti kredit v plechové hubě hlášení typu " Poslušně hlásím, na vašem kontě není žádný kredit ".  Oskar se chová jako malý děcko a chce pořád někoho překvapovat a chlubit se. Vždyť každé dítě, které se začíná učit mluvit se chlubí i pyšní  a před cizími se předvádí. Musím dát za pravdu jednomu ,který tady psal, že T-mobile se mění k lepšímu. T-mobile plechová huba je mnohem stručnější není podbízívá a spojení s operátorem je mnohem rychlejší než u Oskara. I Eurotel si může fandit, protože když v plechové hubě tuším 2x stisknete špatné tlačítko, pak se automaticky přepojí váš hovor na živého operátora, jenže Oskar se Švejkovsky předvádí.
Vůbec se mi ta Oskarova plechová huba nelíbí a je mnohem horší než byla na počátku rozjezdu sítě Oskar.
Já bych to klidně ocenil, kdyby Oskar zavedl nějakou audiotextovou linku se zvýšeným tarifem a tam přemístil tu zábavnou plechovou hubu.  Kdo se chce bavit ať si připlatí peníze.
Ale jestliže potřebuji vyřídit urgentní hovor, tak ty oskarovy hlášky mne doslova přivedou do blázince.
Oskar by raději místo blbinek měl investovat peníze a úsilí do jiných služeb s přidanou hodnotou. Na tarifech u Oskarty moc nezapracoval, jsou to staré tarify, které jsou mnohonásobně dražší než třeba tarify u Twistu, které jsou levnější i po započtení vyšší sazby DPH. Jenže Oskar raději bude dělat z lidí hlupáky.

Navíc se mi ani nelíbí jakým způsobem tu plechovou hubu zkomponoval. Jestliže vstupuji do plechové huby například přes zelenou linku 800 77 00 77 z pevné sítě, pak mě překvapuje, že Oskar po mne nežádá zadání osobního číselného hesla.  Ale pokud vstupuji z vlastního mobilu, pak zadání hesla není nutné. Dále mne vadí, že pokud někdo nemá Oskara a je to nový potenciální zákazník a chce si poslechnou skladbu nabídek, pak musí zadat telefonní číslo Oskara.

U Telecomu to vyřešili jednodušeji. Člověk vytočí zelenou linku 800 123 456 a jestliže nemá dotyčný pevnou linku, pak nemusí zadávat telefonní číslo, ale rovnou stiskne křížek pro obecné informace.  Pokud má pevnou linku, tak zadá telefonní číslo a systém ho vyzve k zadání identifikačního kódu, pokud má ovšem službu Identifikační kód zřízenou. Proč by to neuměl i Oskar ?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  22. 04. 2004 16:42

Teda to je 3,14čovina. Oskar se hodne, hodně zhoršil. To i ten T-Mobile se lepší. (jsem oskarák)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olin  |  22. 04. 2004 14:59

No Oskare,to se ti zase povedl husarskej kousekje to děs a hrůza.Už léta využívám tvých služeb ale toto je fakt síla.Včera jsem se jen na něco potřeboval zeptat operátora,ale byl jsem cca po 5ti minutách poslouchání nejapných hlášek,které nazýváš humorem natolik znechucen,že jsem hovor ukončil.Kdybys tam raději dal jednoduchou možnost jak by se rychle a bez poslouchání volovin dalo spojit s operátorem pak bych byl nadmíru spokojen a myslím že nejen já.

S pozdravem OLIN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Puskin  |  22. 04. 2004 13:21

Vcera se mi to povedlo... Zkratka kdyz mas zmacknout "0 pro spojeni s operatorem", a ono to rekne ze jste zmackli neco spatneho, tak co treba zkusit stisknout tu nulu dvakrat rychle po sobe, jako jsem to udelal ja? Vysledkem bylo spojeni s operatorem, a diky tomu, ze to asi nikdo nezna, jsem s nim mluvil asi do peti sekund... Tak si to uzijte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TriStone  |  22. 04. 2004 13:58

V stare samoobsluze fungovalo i to, ze clovek 5x za sebou provedl neplatnou volbu v samosce. System ho pak povazoval za debila a radsi ho prepojil na operatora. Funguje to jeste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Novák  |  22. 04. 2004 11:32

Důležitou vlastnost, kterou v nové samoobsluze postrádám je možnost vypnout "humor".  Je ho tam totiž nějak víc, než jsem schopen unést. A mnohdy i tam, kde ho nejspíš nečeká ani sám Oskar:
Dnes jsem chtěl zjistit, proč mi už týden nepřišel objednaný mobil, jehož dodávka je avizována do dvou dnů. Pět  minut mi trvalo, než jsem se prokousal přes vtípky typu "křížek je takový ten čtvereček s nožičkami", abych konečně po zadání hesla aktivoval spojení s vytouženým OPOrátorem. První otázka byla na heslo. I zopakoval jsem jej milému muži na druhé straně linky a pokračovali jsme v nenuceném hovoru, na téma ztracené zásilky. Když mi zhruba po dvacáté zopakoval, že balík se jim z neznámého důvodu vrátil zpět, vyzval mne, nechť si telefon objednám znovu - tedy celá peripetie spustila od začátku. Dobrý muž se otázal na heslo (!) a zdali chci skutečně onen (už jednou objednaný) přístroj. Nerozmyslel jsem si to, vytrval jsem pevně ve svém předsevzetí a potvrdil jsem objednávku. Ano, do dvou dnů mi přístroj přijde. Snad. A tu mě napadlo, že bych se ochotného muže ještě pozeptal, proč mi dnes ráno přišlo potvrzení o aktivaci služby MMS Koktejl. Nic takového jsem totiž neobjednal. "Dobře, podívám se na to," ochotně se nabídnul muž z Oskarlinky. "Ještě mi prosím řekněte své heslo." Mrákotně jsem těch pár číslic zopakoval abych se vzápětí dozvěděl, že službu mám sice aktivovanou, ale přeškrtnutou, takže by nic chodit nemělo. A  kdyby přesto chodilo, ať se odhlásím. Dobře, poděkoval jsem a odmítl nabídku, že by mi snad ještě s něčím měl pomoci. Dnes už raději ne!
Zavěsil jsem.
Vzápětí přišla zpráva, že dva měsíce bezplatného odebírání služby MMS Koktejl bylo ukončeno. Aha! Tak je to tedy, řeklo jsem si chápavě.
Telefon pípnul. Podívám  se na display.
Přišla mi žertovná animace od Jiránka - pod hlavičkou MMS Koktejl.
Není nad vstávání s Oskarem 


 

       

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  22. 04. 2004 12:29

Vzápětí přišla zpráva, že dva měsíce bezplatného odebírání služby MMS Koktejl bylo ukončeno. Aha! Tak je to tedy, řeklo jsem si chápavě.
Telefon pípnul. Podívám  se na display.

Přišla mi žertovná animace od Jiránka - pod hlavičkou MMS Koktejl.
Není nad vstávání s Oskarem

A Ta už byla placená, co ?

 

Jinak bych doporučoval pozavolání na Oskara (a proklikání se na OPa postěžovat si na samoobsluhu... třeba s tím něco udělají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shane  |  22. 04. 2004 11:09

Čaues.Tak jsem taky včera potřeboval mluvit s operatorem,ale taky jsem se nedovolal. No,snad to je jen počáteční chyba,kterou časem opraví. Tak jsem si aspoň uložil ten kód snad to bude fungovat. Na jejich samoobsluhu nejsem zvědavej.Když potřebuju přehled faktur, nebo změnit nastavení tak se kouknu na net.Je to přehlednější a rychlejší.Jinak jestli takhle chtěj ušetřit,tak by si měli dávat větší pozor na poštu.Mě teď přišli dvě úplně stejné faktury najednou.Je teda pravda, že se to stalo poprvé,ale jestli se to stalo více lidem,tak to už jsou nějaké peníze.

Ohledně těch "vtipných" hlášek, mě teda moc vtipný nepříjdou. Spíš než na mladé lidi, bych to tipnul,že je to zaměřený na děti. Nezlobte se, ale hláška tipu "sněhová vločka" mi opravdu moc vtipná nepříjde(možná tak ještě pro 1.třídu ZŠ).To je můj názor.Ale je pravda,že ten hlas je takový veselejší což je docela příjemné, než strojové hlašky. Tak se mějte Shane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
No Name  |  23. 04. 2004 06:22

Ten hlas není veselejší... ale přiteplenější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  22. 04. 2004 08:53

Možná je to způsob, jak všechny přesměrovat na internet, do hlasové samoobsluhy pak nikdo nebude volat, na živého operátora se již nedostane vůbec a tak budou moci snížit stavy... Zajímavý způsob. Jinak stručně řečeno, jejich rádoby vtipné hlášky mě ser.u.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichalR  |  22. 04. 2004 09:07

Proste nekomu se nezavdecis nikdy. A Oskar se nikdy netajil tim, ze se spis orientuje na mlade pohodare, kteri dokazou brat veci s nadhledem. Votraveni duchodci fakt nejsou jejich parketou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KO  |  22. 04. 2004 09:14

Presne. Na zivyho operatora se dostat nejde tim mne oskar naprosto vytocil. Copak clovek si vola do jejich obchodu jen aby si poslechl jakou ma fakturu? to se muzu kouknout pres net ale kdyz oni blbe vyuctujou tarif (ano ctete dobre) tak to musi bud mailovat a psat pisemne reklamace a nosit je na postu. Kde to jsme? Pred rokem mne vytocil T-Mobil tedka Oskar jeste jednou a navstivim stanek Eurotelu. Snad budou mit kvalitnejsi sluzby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  22. 04. 2004 09:58

T-Mobile se poslední dobou hodně změnil k lepšímu. A to jednak velice přátelským přístupem na infolince (podotýkám live operator a ne žádná hloupá samoobsluha) a jednak i velice kvalitními službami. Jsem naprosto spokojený i tím, že jsem odešel od Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  22. 04. 2004 12:04

Chytrý a přátelský live operátor pro Twistaře... Hmm, to zní hezky  Zůstanu radši v sámošce(kde jsem na blbého a nepřátelského operátora ještě nenarazil), děkuji

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sockar Osral  |  22. 04. 2004 13:17

Kdo chce, tak se k zivemu operatorovi napoprve proklika, pokud na to jeho dusevni sily staci. Potom uz se k nemu dovolam kodem rovnou z hlavniho menu. Myslim, ze to tak maji schvalne, aby se jim nedovolal kazdy polointeligent, kterej si to svoje neumi najit u "plechoveho" operatora a nezatezoval jim tak zbytecne linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KO  |  22. 04. 2004 14:05

Tak napis ten svuj kod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  22. 04. 2004 08:39

Jo vcera jsem tam volal a kdyz jsem slisel hlasky typu "Zmáčkněte sněhovou vločku" a "Zmáčkněte mřížku, poznáte ji tak že z ní na každé straně čouhají dvě nožičky" a "Neberte si to osobně ale zadali jste špatné heslo, skuste to znova je to zadarmo" musel jsem hovor ukoncit jinak bych se uz s operatorem nemohl bavit. On by urcite nebyl tak vtipnej. :))))

TRAVEX

PS: jen si tam brnknete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nsa@email.cz  |  22. 04. 2004 09:10

co takhle SKUSIT si projit gramatiku? SLISEL jsem, ze to casto pomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  22. 04. 2004 15:47

Mam vyr v pocytaci a neda se sťim nic delat. :(((

TRAVEX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  22. 04. 2004 17:37

naprosta pravda. pise se Zkusit a ne Skusit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik  |  22. 04. 2004 07:41

chtel sem si ulozit do tel seznamu ten kod primo na operatora protze mne naka samoobsluha nezajima ale jak mam do telefonu ulozit ten znak P?? to mi nejde jak je *077p2pXXXX#p3p1 (XXXX je vaše heslo). tak to P proste nejde mne ulozit pouze cisla pak * a # to jsou vesechny znaky co mohu ulozit jako cislo do telefoni seznamu

 

jak nato??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  22. 04. 2004 07:51

Zkuste podržet hvězdičku nebo křížek - tady ale hodně záleží na konkrétním telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 04. 2004 10:29

Nebo to taky muze byt "+"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilsner Urquell  |  22. 04. 2004 07:54

To P znamená jako že seš pitomej! Nic neukládej a nauč se samoobsluhu ty motyko.

Čest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  22. 04. 2004 12:00

Jak tak koukám tak jediný pitomec tu seš ty  Ne každý ma Nokii, lamo

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira  |  22. 04. 2004 10:18

Mam pocit ze stejne jako P funguje i +.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uo  |  22. 04. 2004 18:58

funguje i + misto p. Spojeni na operatora je s tim kodem rychly. Diky za info, ted uz mi "vylepsena" samoobsluha muze byt ukradena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cervik  |  23. 04. 2004 07:34

jedine co umite je urazet ale ze byste poradily to ani nahodou.nechapu co tady takyvy ubozaci delaji?? jinak neni pootreba zadne specialni cislo staci si zaji na chranenou oblast zadat sve osobni heslo a dat 0 a spoji vas to s operatorem nevim co vtom vidite za vedu??

jinak mam 6230 a tam pri podrzeni * ne # to proste p nedela kdyz sem mel nizsi tlefony tak po * bylo p a pod # bylo w ktere se automaticky prehodilo po chvily drzeni ale tady to nic nedela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inteligent  |  22. 04. 2004 06:34

Nevím proč se musí snažit všude nacpat ten jejich humor. Viděli jste novou reklamu od Oskara, jak si chlápek nastěhuje do bytu ženskou? To je naprostá šílenost, horší reklamu jsem ještě u operátorů neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  22. 04. 2004 11:42

No já vám nevím, podle mě je to naopak jedna z nejlepších reklam (obecně) za dlouhou dobu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  22. 04. 2004 19:16

Souhlas, taky se mi tato reklama líbí, je takova ze zivota, jsem rad ze se vratil k temto lidskym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskarista  |  22. 04. 2004 22:52

jesli ty na tom nebudes stejne jako ten chlapek v te reklame...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor