Oskarta 1500: nejlepší předplacená služba na trhu

Diskuze čtenářů k článku

Tom  |  17. 07. 2001 19:14

Mam kreditní kartu Ceske sporitelny. Kdyz pujdu nabyt do bankomatu KB, kolik si bude KB uctovat za transakci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Nic si za to nikdo neúčtuje, dobíjení z bankomatu je ze strany banky zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jurio  |  17. 07. 2001 19:14

Ono se casto operuje s cenou 1500 za 1800 kupon, ale zapomina se, ze 400 Kc Twist kupon jde koupit za 360. Oskaruv jsem videl nejlevnejsi za 385. 1500 kupony jsem nikdy nevidel prodavat levnej.
Kdyz vam slohnou mobil s petikilem kreditu tak to rozhodne bude lepsi nez kdybyste tam meli dva litry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
larsen  |  17. 07. 2001 19:14

tak se koukni na www.finet.cz, počítačová firma, co mimo jiné prodává i mobily, a ta nabízí Oskaří kartu za 1472,- . Jasně, není to žádná velká sleva, ale na vyvedení z omylu to stačí. A jestli umím počítat, když koupíš TWIST kartu za 360,-, trhneš na tom 10%, když koupíš Oskartu za 1500,- s kreditem za 1800,- máš k dobru 20%. Jak prosté, milý Watsone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jurio  |  17. 07. 2001 19:14

finet.cz? Diky Holmesi!


Prof. Moriarty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Když ale dobijete z bankomatu, máte k dobru 50 Kč, takhle jen sotva 30 Kč. Já vím, není to moc, ale stále je to výhodnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada D.  |  17. 07. 2001 19:14

Na Oskarkupon 1800,- za 1405,- Kč, na to fandové PG a ET zapomínají velmi často. A to, že jsi neco neviděl, ještě neznamená, že to není. Stačí se podívat na reklamní plošky na mobilmanii (viz. www.cybex.cz). Slyšel jsi vůbec někdy o nahlášení krádeže a zablokování SIM karty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santa  |  02. 12. 2001 21:18

Neni cesty.Vsici se tu dohadujete kdo ma o par korun co levnejsi/drazsi ale to hlavni vam unika.Cena neni podstatna,penize nejsou vsechno.Co laska,cit a porozumeni?A jestli chce nekdo neustale telefonovat a SMSkovat at vydelava vice penez.A Eurotel je nejdrazsi ze vseho.Oskar si nevazi zakazniku.Nejlepsi je PAEGAS CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  17. 07. 2001 19:14

Co se týče sms, který posílá oskar po odeslání zptávy - přijde mi to docela vopruz, je sice pravda, že oskar má větší paměť na sms, ale zase Alcatel 30x ukládá každou odeslanou zprávu, takže je to jedno s druhym...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  17. 07. 2001 19:14

Dorazily ke mně nějaké fámy, že po každé sms odeslané z oskara přijde zpráva o odečtení kreditu. Je to pravda? Nebyla by to zrovna užasná volba, když váš telefon nemá paměť na sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Pravda to je, aspon mě to tak funguje. Po každé odeslané SMS mě prijde na displej telefonu zpráva kolik jsem protelefonoval (v případě SMS 2,10Kč) a současně aktuální výše kreditu v Kč. Stějně to funguje po ukončení hovoru, když jsem někam telefonoval.Funguje to samozřejmě u Oskarty, nikoliv u tarifu.
Navíc u Oskarty si můžete na webu v Oskarově samoobsluze prohlížet podrobný výpis svého volání, historii dobíjení atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:14

Pravda to sice je, ale 1. aspon se pak clovek nedivi, kolik provolal/proSMSkoval, 2. Oskarsimky maj pamet na 25 SMS a 3. tyhle zpravicky do pameti nejdou (aspon se mi je nepodarilo znovu vyvolat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Tak to se omlouvám, nějak jsem ten dotaz "oskar sms" asi nepochopil. Pokud šlo o to zda se zpráva o výši kreditu uloží do paměti,tak samozřejmě neuloží. Zobrazí se pouze na displeji telefonu a po zmáčknutí jakého-koliv tlačítka zmizí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:14

Teda nevím nevím, ale říkat že je Oskarta nejlepší???? Nevím, ale nezdá se mi, v článku u jednoh operátora je, u druhého není započítán bonus dobití přes bankomat, na druhou stranu, kolik lidí to může využít?? Těch bankomatů přehršel není. Ale jinak Oskar?? Vždyť to jsou jen samé problémy, mám Go a když si s někým píšu, a doručenku mám hned, je to OK, ale když mi píše on, půl hodiny mi třeba nepřijde ani jedna SMS a pak najednou 5!!! s texty, tak co je a podobně. Kdyby Oskar zkvalitnil služby, tak možná ale jinak asi Go a pak Twist a pak teprve Oskarta!!!!((Mimochodem, kdo za něho uhradí ty dluhy???)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  17. 07. 2001 19:14

Ono to nemusi byt Oskarem,ale klidne je chyba u tveho slavneho Errortelu!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:14

Musím s tebou opět polemizovat, neboť mi mezitím přijde třeba dalších 5 zpráv!!! Zeptej se těch, kdo Oskara používaj a potvrděj ti, že má PROBLÉMY!!!! no dluží jen 4 miliardy. Taky bych chtěl bejt takovej podnikatel, co má dluhy, kam se podívá a přitom kupuje, kupuje a kupuje. Zdá se mi, že Oskar je až moc na každým rohu, né že by některý jeho holky oskarky nestáli za chřích, ale co je moc, to je moc viz. INVEX. Co třeba ty prachy investovat jinde???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Pro Honzu:To mas pravdu,ze Oskar dluzi penize,ale jak myslis,ze je na tom Eurotel.Minuly rok dluzil pomalu to same a tento rok to nebude lepsi.Jen co dluzi penez za svoje stavby.
Jinak ja pouzivam Oskara a zadne takove problemy nemam.Esemesky ode mne chodi v pohode i kdyz ja mnohem vic volam nez pisu.Od te doby co mam prave misto Eurotelu Oskar,tak mohu vesele telefonovat a platim porad mene.A tu a tam nejakou sms napisu,ale na to uz jsem linej.Jinak prece je to lepsi poslat z netu.To je prece pohodlnejsi.
Ale jinak si myslim,ze kazdy ma operatora,ktery mu vyhovuje.Proc se dohadovat,kdyz nas kazdy operator akorat chce odrit z penez.Jak se rika HLAVNE,ZE JSME ZDRAVI. s pozdravem Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodlan  |  17. 07. 2001 19:14

Musim s tebou souhlasit! Příklad: na Silvestra, když mi lidi něco posílali z EUROTELU, tak mi ty zprávy přišly až za cca.28h...a to je opravdu divný... Eurotel má prvděpodobně velmi přecpaný sms-centrum...a zatim se nic neděje.... (Paegas na tom neni líp) tohle se,do jisté míry stává celoročně...

-pozn.:od ostatních operátorů i zahraničních mi po zmíněnou dobu přicházely sms průběžně....!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:14

Vážení, všichni se tady dohadujete a počítáte halíře, který operátor je v kterém případě levnější, ale myslím si, že záleží jedině na tom, KAM volám - čili výhodnost je čistě individuální. Já sám mám v seznamu na SIMce (twist) z 69 mobilů 2 oskary, 11 eurotelů a zbytek je paegas. A teď mi řekněte, jak se mi vyplatí Oskarta za 1500? P.S. nemyslete si, že mě ne..re zdražení na eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Zkuste si ale k tomu přidat cenu za textovku, která je Oskarty 1500 o 1,10 Kč levnější. Do Paegasu voláte z Twistu přes týden za 5 Kč, minuta u Oskarty 1500 o deset haléřů více. To není moc; nevýhodu má ale Oskarta pro ty, co vyřizují hovor do 30 s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_oskara  |  17. 07. 2001 19:14

Půl roku používám Oskara, a čekal jsem, jestli Oskar zůstane dobrý. Jenomže poslední měsíc mám takové problémy v Plzni a okolí, že na různě předčasně přerušené hovory jsem dal tolik peněz, že se mi Oskar skoro přestává vyplácet.

Už to hodně zlepšili, ale občas si ani okolo poledne v Plzni nezavoláte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kviš  |  17. 07. 2001 19:14

No to samý v Brně. Tam mi hovory s Oskartou 30000 padají tak po pěti minutách. Mám telefon jen na 900 MHz. Operátoři mi nadávají, že je to tam přetížený a když nemám duální telefon, tak je to moje chyba. Minule mi nakreditovali 100 Kč jako omluvu. Už jsem je opět prošustroval na těch přerušených hovorech. Brňáci, nedejme se!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomaš  |  17. 07. 2001 19:14

Tento článek je velice zajímavy, ale mohlo by tam byt třeba ještě srovnání 800 Kč kreditu u oskara.
Ale jinak nemam výhrady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  17. 07. 2001 19:14

No pocitejte se mnou. Volam z twistu na Oskar: dobiju v bankomatu za 360,-, 2 krat se dovolam do hlasove schranky a na potreti to vyridim do 30ti sekund. 1min je tim padem za 6,12 Kc, takze dvakrat hlasovka je 6,12,- 30 sekund za 3,06,-. Dohromady me toto modelove volani prijde na 9,18,-Kc. Ted to zkusme z Oskara. Dvakrat hlasovka do Paegasu, to mame 10,20,- plus jedno volani do 30ti sekund za 5,10,-. Dohromady to dela 15,30,-. To je skoro o 6 korun vic, nez z twistu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  17. 07. 2001 19:14

Koukam,ze ty jinam nevolas,nez do hlasove schranky.Tak to si pokecas.Co kdybys tu srovnal treba hovory ve spicce z Twistu u Paegasu a z Oskarty.Neporovnavej hlasovou schranku,kterou pouziva male procento lidi.Kazdy vola s nekym a nepovdasi s hlasouvou schrankou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Na druhou stranu u Oskara (a tarifů EuroTelu) jste navždy vyřešili problém neustáleho hlídání délky hovoru. Prostě mluvíte a mluvíte, až domluvíte. Je to prosté. Nicméně chápu, že minutová tarifikace u spadnutí hovoru do schránky může naštvat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:14

Jeste prijemnejsi je spadnuti hovoru do schranky v pripade volani na Oskara z Oskarty 30000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moucha  |  17. 07. 2001 19:14

Akorat mam pocit, ze paegas zrusil poplatky za volani do hlasove schranky pouze u tarifnich programu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Ne, je to i pro Twisty - včera jsme to zkusili i prakticky a kredit se opravdu neodečítá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  17. 07. 2001 19:14

Není náhodou v té tabulce chyba u částky za odeslání SMS u Oskara ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Kterou chybu myslíte? Za SMS u Oskarty 1500 (+50 Kč z bankomatu) opravdu dáte jen 1,70 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  17. 07. 2001 19:14

Máte pravdu, nějak se mi popletly ty poslední řádky. Sorry.
To bude tím, že mám monitor nakřivo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:14

Polemizovat lze obtížně. Pae ulétl s tím voláním na ET. Snad jen opravdu započítat ty levnější kupony - to ale ET už částečně přiškrtil snížením marže prodejcům (GO se dá teď koupit 1000/920). Zásadní nedostatek OS je v absenci GSM banky. Až tohle odstraní, to bude nával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Zase tolik zákazníků GSM bankingu Paegas nemá, aby měl Oskar nával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonin Holik  |  17. 07. 2001 19:14

Bude mit, az bude GSM banking zadarmo (u IPB zatim za 90 Kc/mesic ?), coz ma byt od cervna tusim. Ja treba cekam jenom na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

IPB GSM banking je právě do června zdarma, nikoliv naopak. eBanka má také GSM Banking zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Zlata dobra eBanka a PG, je to naprosto spicka v tomhle spojeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:14

Maly pocet zakzazniku GSM bankingu je mozna zpusoben tim, ze jeste nema GSM banking s Ceskou sporitelnou (tim nechci rici, ze je to jeho chyba). Spoustu lidi mozna odrazuje i nutnost vymeny sim karty, ackoliv je u nekterych bank vymena zdarma. Hodne bude zalezet kdy a za jakych podminek Oskar zprovozni GSM banking s bankami s rozhodujicim poctem klientu. Pokud spusti GSM banking s CS jako prvni, muze to znamenat velkou vyhodu. Zvlaste pokud nebude bankigova SIMka drazsi nez klasicka. Zaroven souhlasim, ze zdaleka ne kazdy zakaznik touzi po bankingu na mobilu. Myslim si vsak, ze jde o praktickou vec a pocet zajemcu o banking bude rapidne vzrustat se vzrustajici duverou v tento zpusob komunikace s bankou. Pro Oskara by to mohlo znamenat nezanedbatelny procentualni priliv zakazniku (vzhledem k soucasnemu stavu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Runda  |  17. 07. 2001 19:14

Docela dost lituji autora článku, který asi hodně koktá, že za 30s (zkuste si to stopnout!) nestihne říct ani "Ja se máš..." Za tento čas stihnu řešit i důležité úkoly po telefonu, ale každý jak se mu hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Samozřejmě nekoktám, to přirovnání jsem mysel s velkou nadsázkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 07. 2001 19:14

Docala Vas lituji. Napsat docela dobry clanek a pak tady obhajovat kazde slovo, to chce davku trpelivosti. Me se clanky na MM libej, tak se nenechte otravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Kdybych si neobhájil vše, co napíšu, asi bych tuto práci nemohl dělat. A otrávit se díkybohu jen tak nedám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robertson  |  17. 07. 2001 19:14

To neni o otravovani - za 30 s se da opravdu vyridit pomerne dost veci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

To je pravda - taky jsem psal, že "Pokud stihnete si vše vyříkat do 30 sekund, můžete docela ušetřit." Copak tvrdím opak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  17. 07. 2001 19:14

Pro Robertson:Jestli vyridis vse za 30 sekund,tak tvoje stara musi mit radost!! )))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:14

)))))))))))))))) Neni co jinyho dodat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:14

... pokud nemas Paegas, mne trva zhruba 20 sekund nez zjistim ze je zas blbej signal, dobehnu k oknu, otevru ho, vyklonim se ... me to vazne nebavi takhle telefonovat a ET je zbytecne drahej, navic vlastnenej z 51% Telecomem (viz justice.cz), takze uz ze zasady ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Staci trocha jedu do rani kavicky a budete hned otraven

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  17. 07. 2001 19:14

Pro Runda:Jestli chces kafrat,tak jdi nekam na chat.Jsi presnej ukecanej clovicek.Plno kecu a nic.Typickej ceskej kecalista!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RUNDA  |  17. 07. 2001 19:14

Ty chudáčku, já jsem tady napsal pouze jednu větu, tak co tu kecáš. Asi jsi někde na chatu, že ani neumíš napsat svůj email, aby jsme si to mohli objasnit přes email a neotravovat ostatní. Za svou připomínkou 30s si stojím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Pro Rundla:Prosim te jdi se hadat jinam.Toto neni server na hadani,ale kdyz te toto vytoci,tak asi budes povidalek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  17. 07. 2001 19:14

To mi pripomelo jeden vtip:
3 koktavi si jdou koupit cigara.
1. jjednny sssppparttty
2. jjednny pppetrrry
3. LM
prodavac: cerveny nebo modry?
3. tty hahajzlle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vangrog  |  17. 07. 2001 19:14

Pane Broža již delší dobu si všímám,
že tyto stránky by se měly jmenovat
ne Mobilmania, ale Oskarmania.Vy asi nejste ochoten připustit, že i ostatní operátoři mají kupóny za cenu nižší než je deklarovaná(bězně kupuji Go kupón 500Kč pod 450Kč.A co se týče 30-ti sekund zkuste si někdy všimnout jaká je to doba, když televize NOVA ,,pustí 5 sekund černé''. A slavný Český mobil který je schopen vyřídit reklamaci na třetí pokus do 50 dnů a náhradní přístroj zapůjčuje až napotřetí, když se člověk vytočí a oproti záloze 1000Kč, mě nikdy nepřesvědčí o kvalitě svých služeb.
Z 98 obsazených pozic v paměti mého telefonu je 1 slovy jedna s předčíslím 0608(indentifikace příchozí SMS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:14

Tak mne ukaz jak koupis primo v Eurotelu nebo v Paegasu kupon se slevou.Ono zas tech prodejcu co prodavaji levneji kupony,tolik neni.A pres bankomat taky takovou slevu nemas.Tak co to tu povidas za blbosti a Oskarmanii.Asi moc neumis pocitat!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada D.  |  17. 07. 2001 19:14

1) Neznám jiného operátora než Oskara, který by prodával dobíjeci kupón za určitou hodnotu, ale po nabití navýšil kredit o částku vyšší.
To, že se dá pomocí Go (450,-) navýšit kridet o 500,- je fajn. Ještě lepší je když si pomocí OS (1425,-) navýším kredit o 1800,-. Při další koupí dokonce za 1405,-.

Co je výhodnější je snad jasné!

2) Záloha 1000,- Kč je problém? Po 6 měsících je plně vratná. Mohu potvrdit. Dostal jsem zpět rozdíl mezi 1000 a poslední nezaplacenou fakturou.
Nyní tedy používám tarif již bez zálohy.
Nevím o jediném případě, že by PG nebo ET vrátily aktivaci v hodnotě 0 ,-Kč, ale zaplacenou několika tisíci Kč.
3) Hovory do 30 s jsou u OS mírně v nevýhodě oproti PG ET. Nad 60 s zase ve výhodě.
4) Každý si volme operátora, kterého považujeme pro svoje (ne pro ostatní) potřeby toho nejvýhodnějšího, příp. přejděme společně k jinému.
Přece:"Co je doma to se počítá."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Od zítřka bude MobilMania plná úsměvů a červené barvy Oskara. Přejmenování plánuji záhy. Snažil jsem se, aby protěžování Oskara bylo co nejméně patrné, ale vy jste mě odhalil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Tak tohle nemá chybu,nemusíte to ani přebarvovat na červeno, MobilMania je plná úsměvů už ted. Pisatel příspěvku Nelepší??? je asi zapřísáhlý ET, to mu neberu - jsou to jeho peníze,ale zřejmě si nevšiml že v diskusích na MobilManii je Oskar vychvalován více než ET hlavně diskutujícími a ne vámi. Nechce se mě věřit že z tolika telefonů má ve svém seznamu jen jedno číslo na Oskara, ještě tak před třemi měsíci ano ale ted?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Jestli to nebude tim, ze si tam cisla na Oskara nedava, protoze ma predrazeny volani )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

Vidíš, to mě nenapadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Spis ma malou pamet v telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  17. 07. 2001 19:14

Musim protestovat proti poznámce o půjčení náhradního přístroje. U mě s tím nejsou problémy již při první reklamaci (doufám že i poslední...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugo  |  17. 07. 2001 19:14

pane vangrok myslím že jste proti oskarovi až moc zaměřený já vím každá sít má své pro a proti vz jste řekl jen ty stinné stránkz oskara, ale on má i své kladz to si musíte přiznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  17. 07. 2001 19:14

Mám takový pocit, že Paegas na druhou stranu se zdražením volání z Twistu na Eurotel, zrušil poplatek za volání do hlasové schránky. To mi v té srovnávací tabulce teda chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:14

To je sice pravda, ale kdo tu hlasovou schránku používá? Nutně jí potřebuje vvětšinou pouze nějaký manažer který má stejně tarif,skupina lidí kteří používají předplacenky tak hlasovou schránku většinou ruší. Důvod je jednoduchý: pokud máte aktivovanou hlasovou schránku, tak když není signál(u PG žádná vyjímka) nebo máte vypnutý telefon tak se tomu kdo vám volá ozve "dovolali jste se do hlasové......" a toto samozřejmě volající platí!, za pár takových marných pokusů to není zrovna málo.Takže prakticky každý koho znám s Twistem tak má hlasovou schránku trvale vypnutou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paci  |  17. 07. 2001 19:14

Stav, který popisuje Petr byl před tím, než byla hlasová schránky zdarma. Dnes je možno jí využít i na vzkazy všem. Není problém nahrát do ohlášení "Budu v 17.00, zavolejte mi pak". Případně pokud mne někdo schání ať zanechá vzkaz. Má to za stejné paníz, protože pokud to schránka vzala, již se tarifikuje. A já si dnes mohu zdarma vyzvednout i sebeblbější vzkazy, nad kterými jsem jen dříve skřípal zuby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 07. 2001 19:14

Já myslím, že rušení hlasové schránky především spoří peníze volajících. Pokud se dovolám do hlasové schránky, nechám vzkaz, že je to naposled, co jsem dotyčnému volal (tedy pokud jej velmi NUTNĚ nepotřebuji)a doporučím mu, aby si ji zrušil (pokud to není nějaký "manager" . Sám ji nemám a nechybí mi, když mě někdo potřebuje, pošle SMS nebo zavolá později. Stále na tom ušetří (a tím pádem na mě není naštvaný) a já mám klid a nemusím volat nikomu zpět. Hlasová schránka se vyplatí skutečně jen malému množství lidí a hlavně těm, kteří se nemusejí ohlížet na nějakou tu korunu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:14

Verte tomu nebo ne, ale stale mezi nami existuji taci, co zkratka a dobre NEPOSILAJI esemesky. Bud to neumi, nebo to neuznavaj, pripadne na to zkratka nemaj cas, naladu, chut... Pokud nikoho takoveho neznate, pohoda. V opacnem pripade vam ale nezbyde, nez si schranku zapnout, zvlaste pokud jsou zmineni lide zdrojem vasich prijmu ci jinych bohulibych aktivit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

I na to je lék - nevypínat mobil a zrušit schránku, resp. přesměrování do ní. Pokud nestihnu zvednout hovor nebo ho zvednout nemohu, vím, že někdo volal a zavolám zpět. Tak to řeším já a nemusím neustále poslouchat plechový hlas ve schránce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Kadlec  |  17. 07. 2001 19:14

To je sice naprosto hifi řešení, ale nesmíte mít mobil s baterkou, jejíž výdrž je dva dny i s vypínáním na noc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Hmm mit zaplnuty mobil pres noc, nevidim jako nejak extra dobre reseni. Pokud vam treba nekdo vola rano a vy to nezvedate, tak si muze myslet buhvico, ze s nim treba nechcete mluvit atd. Kdyz to mate vypnuty, tak si akorat rekne asi jeste spi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  17. 07. 2001 19:14

No asi ses přehlédl, já v té tabulce u TWISTU a hlasové schránky vidím "0", to je myslím "zadara"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

To jsem bohužel opomenul - už je to opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:14

Polemizovat lze jedine, na vetsine mist se daji kupony sehnat za lepsi ceny nez 300,400,500,800... Ovsem u techto dalsich tarifu jiz zadnou slevu nepocitate. Vim ze je to malicko neco jineho, ale ve finale to pro spotrebitele znamena to same - SLEVU hovorneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hm  |  17. 07. 2001 19:14

Oskar 1500 se da taky sehnat levnejc sice to neni na kazdym rohu (twist za 360 taky nemaj vsude) ale i tak by se to muselo v pripade vaseho argumentu brat v uvahu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

To je sice pravda, ovšem v tom případě přijdete o slevu 50 Kč za dobití z bankomatu, se kterou v článku počítám. Pokud tedy koupíte 1500Kč nupon např. za 1450 Kč, vyjdou vám ceny v tabulce nastejno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxx@xxx  |  17. 07. 2001 19:14

To, že se TWIST kupon dal někde koupit za 360Kč je již od 1.4.2001 minulostí.
Nákupní cena je totiž od pondělka 2.4.2001 tak vysoká, že i při nákupu kuponu za mnoho desítek tisíc Kč je cenu kuponu 365.00Kč s DPH.
Rád bych viděl toho blba, který ti je bude prodávat za 360.00Kč a nakupovat za 365.00 Kč !!!! Kupony jsou v nakupu nejmene o 20Kč dražší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:14

Přesně tak - kupony prodává ET a PG pouze s 10procentní slevou, takže zlaté časy jsou pryč; běžně 400Kč Twist koupíte za 380 Kč, ne-li víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BUDA  |  17. 07. 2001 19:14

ahoj lidicky,
tak sem se prave dival na stranku Softcomu, a tam maj prave 400 Twist kupon za Kč 375,--. Coz je i tak dost, takze se uz nebudu dlouho rozmejslet a pudu do OSKARA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

ET a PG by mohli zavest nejake bonusy pres kupon (u tech drazsich), ne jen nabijeni pres bankomat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  17. 07. 2001 19:14

By sice mohli, ale řek bych, že chtěj spíš tlačit tarify. Jenže hlavně (aktuální) tarify třeba u Paegasu, to si může dát jen ten, kdo víc provolá, těžko třeba málo výděleční studenti. Navíc třeba o výhodnosti Paegasu 20 dost pochybuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Zkuste zavitat na prodejnu PG a uvidite tam sem tam nekoho, kdo si ten tarif aktivuje a to jen pro radoby vidinu telefonu za 1,-kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 07. 2001 19:14

Dle meho nazoru jsou v clanku zcela spravne srovnavany oficialni ceny. Seriozni clanek ani nemuze srovnavat jinak. Tyto slevy nejsou k dispozici vsude a nikdo Vam nezaruci, ze budou i za tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor