- Rovnou celý jeden gigabajt jen za sedmasedmdesát korun?! Ó, Horste, to je úžasné!
- A to není vše, Gábi! Stačí si pro něj zavolat do deseti minut a kromě rovnou celého jednoho gigabajtu přidám ještě sadu pozadí do mobilu zdarma!Zrovna dnes mi Vodafone napsal k reklamaci opakovaných výpadků, kdy jeden byl opravdu dlouhý a původně měla oprava trvat NĚKOLIK DNŮ, takže jsem si po nich dovolil žádat náhradní LTE připojení, toto:"Vážený pane Holíku,ráda bych touto formou reagovala na Vaši reklamaci týkající se zákaznického účtu č. ******** a je mi líto, že došlo k situaci, která vedla k podání této reklamace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni a zcela rozumím skutečnosti, že přerušením internetového připojení může vzniknout mimo jiné i finanční újma. Protože jsme si však vědomi skutečnosti, že k výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení k internetu nedokáže garantovat žádná společnost, je případná odpovědnost za vzniklou škodu zakotvena i ve všeobecných podmínkách, které definují práva a povinnosti účastníka i poskytovatele (zde). Prosím vezměte na vědomí, že odpovědnost naší společnosti za škody způsobené nefunkčností služeb, je také omezena ze zákona. V případě, že je zjištěna závada na straně naší společnosti, máte právo na odúčtování poměrné částky z měsíčního předpisu za období od data nahlášení závady do data opravy a to ve lhůtě dvou měsíců od data opravy. Je mi líto, ale bezplatné zapůjčení LTE modemu či poskytnutí volných mobilních dat, není v současné době možné.Za Vámi hlášený a evidovaný výpadek bych Vám měla odúčtovat částku maximálně 12,87 Kč (poplatek za celý 1 den). V rámci řešení jsem Vám kompenzaci navýšila 30 Kč. Tuto platební úpravu uvidíte v následujícím vyúčtování.Věřím, že se mi podařilo vše vysvětlit a i přes negativní stanovisko mé vyjádření přijmete s pochopením. Přeji Vám příjemný denL. P.
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic a.s."Takže v případě výpadku nedostanu ani náhradní připojení, přitom T-Mobile ho teď dává automaticky už při aktivaci. Vím, že při delším výpadku xDSL dávalo na žádost tehdy ještě CDMA jako náhradu i O2. Ale Vodafone mě pošle do někam... Ale dostanu 30 Kč slevu - stačí když to hodiny řeším, volám na podporu, čekám na lince atd. a pak dostanu krásných 30 Kč a off-line k tomu!A teď ještě dávají "rovnou celý gigabajt za 77 Kč" - tak to je fakt operátor roku!!!!