Ja nevim,ale co je kurva,za problem pochopit?
Oskar~Vodafone meni styl prevadeni,volnych minut.Jasny je e-mail,ktery jsem dostal,jasna byla odpoved na hlasove lince,jasne je to vyjadrene na www.oskar.cz.
Jeste jednou pro ty obvzlast pomale.
1. Od 8. 9. 2005 bude pro všechny paušální zákazníky v Oskarových Samoobsluhách dostupná automaticky a zdarma nová sekce Výdaje pod kontrolou, která nahradí pvodní "Aktuální stav útu". Do sekce Výdaje pod kontrolou bude spadat práv služba Chytrý pehled, která nahradí pvodní "Aktuální stav volání". U tarif Naplno zjistíte poet volných a spotebovaných minut nebo SMS, a už v rámci tarifu nebo balík. U ostatních tarif bude k dispozici pouze celková útrata, nikoli pehled minut a SMS.
Chytrý pehled nabízí 3 typy pehled, jejichž dostupnost bude závislá na typu zákazníkova tarifu:
1. Pehled minut
2. Pehled SMS
3. Pehled útraty (ástka v K vetn 19% DPH)
Chytrý pehled nezohleduje tyto služby a platby:
- služby nepodléhající 19% DPH (napíklad jistiny, pokuty)
- jednorázové platby (napíklad aktivaní poplatky, jednorázové poplatky za doplkové služby...)
Rádi bychom se zmínili o tom, že všechny ástky v rámci Chytrého pehledu jsou platné vždy k uvedenému datu a hodin a jsou pouze orientaní! Dále u nkterých služeb mže dojít ke zpoždní útování (napíklad u Roamingu až o nkolik dní). Bližší informace k této služb najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005. Dkujeme za pochopení.
2. Ano, volné minuty se budou erpat v obráceném poadí, tak jak je uvedeno v Tiskové zpráv ze dne 1. 9. 2005. To znamená, že nejprve budete erpat volné minuty z balík, dále volné minuty z tarifu a nakonec pevedené volné minuty z pedchozího období. Vtšina zákazník stále ped sebou "valí" své volné minuty a pevádí se jim z msíce na msíc poád dál, proto budou mít na jejich vyerpání vždy jen následující zútovací období. Pokud je nestihnou vyerpat, tak jim je už znovu bohužel nepevedeme. Tato pravidla platí pro tarifní programy Naplno i pro Tarify Nové Generace. Více informací najdete na www.oskar.cz dne 8. 9. 2005.
Hezký den, Oskar