Honzo, vzhledem k tomu, jak jste pochopil popisovaný problém, tak bych Vám ho rád ještě jednou vysvětlil.
Tři měsíce nám chodily faktury ve výši cca 10.000,- Kč + DPH. Po té nám přišla faktura na cca 35.000,- Kč. Bez jediného vysvětlení.
Když jsem volali na infolinku Oskara, bylo nám řečeno, že je možné, že někde nastala chyba a že máme uhradit paušál (což jsme učinili) a poslat reklamaci.
Teprve po té nám přišlo písemné vysvětlení, co se stalo, a to vč. odkazu na příslušný bod obchodních podmínek, že tak bylo učiněno správně. Zároveň byla úřiložena omluva, že nastala chyba ve vyúčtování.
Opět jsme komunikovali s infolinkou, že toto vysvětlení akceptujeme, nicméně, že navrhujeme uhrazení ve třech splátkách. Odpovědí bylo, že není problém, ale že požadavek máme poslat písemně. Poslali jsem to. Pro upřesnění, Oskar tutu žádost dostal ve čtvrtek (konkrétní datum asi není podstatné, ale jsme schopni všechna svá tvrzení dokladovat). V úterý pozdě odpoledne přišla smska, která upozorňovala na možné odpojení. Reagovat na ni jsme chtěli (zde podotýkám, že jsme ji navíc brali jako omyl - soudě podle předchozí komunikace), ovšem ve středu ráno, než jsme se mohli cokovil řešit, tak jsme byli odpojeni.
Takže shrnutí - po třech pracovních dnech, kdy jsme s Oskarem komunikovali (infolinka, písemná žádost), nám odpojili telefon, když nás na to večer před vypnutím (v podstatě po běžné prac. době) upozornili smskou.
Co se týče následné komunikace - je nepodstatné, jesti mají linku zdarma nebo jestli volám z auta pomocí karty jiného operátora - problém je v tom, že jsme velmi špatně sehnali oprátorku, která "to má na starosti" (vyjádření jiné operátorky). Na nadřízeného nás preventivně vůbec, přesto, že jsme to požavovali, nespojili.
A jen úplně na okraj. O cca deset dnů nás bez jediného oznámení a posléze bez jediného vysvětlení opět "odstříhli". Jak jsem posléze zjistili, tak došlo ke "špatnému přiřazení plateb". Po té, co platbu u sebe dohledali (napřed jsme museli poslat výpis z banky), tak nás znova zapojili. Celé bez jediného slova omluvy.
Nespochybňuji ve výsledku částku, kterou jsme měli uhradit. Zpochybňuji arogantní postup a způsob, jakým s námi bylo komunikováno.