Paegas Click má opět problémy

Diskuze čtenářů k článku

jan Veselý  |  25. 11. 2001 18:55

Děkuji za tento článek o Paegas Clicku. Mě se operátoři na Paegasu už dva měsíce neúspěšně snaží zprovoznit řádné fungování Clicku. Vše začalo tím, že jsem začal zkoušet POP3 přístup, což nefungovalo. Snad devadesátkrát jsem kontroloval všechny parametry v Outlook Expresu, několikrát i společně s operátorem Infolinky. Na jeho doporučení jsem si změnil heslo a počkal 24 hodin. Nic nepomáhalo. Stále jsem přes POP3 nedostal ani bajt. (hlášení Nelze navázat zabezpečené připojení - protokol SSL - ANO). Z technického oddělení Paegasu mi napsali, že používám starou verzi Outlooku (mám verzi 4.72.3110.5) a že nepodporuje SSL přenos mezi serverem Click a mým počítačem. Proč je tedy v nastavení možnost zapnout zabezpečené připojení a proč se po jejím zaškrtnutí automaticky změní i nastavení portu? No asi proto že ta moje verze SSL PODPORUJE! Svědčí o tom i chybové hlášení, ze kterého je patrné, že se Outlook Express pokusil ZABEZPEČENË spojení navázat (doslova je tam napsáno "SSL ANO". Ale NEFUNGUJE to, takže technické oddělení se buď úmyslně mýlí, nebo napsalo tuto odpověď, protože se mu tím nechce zabývat. Já se ale nevzdávám - pokud se nepodaří zprovoznit POP3 přístup do Clicku, čert to vem, je tu totiž ještě větší problém!!!
Předtím mě na webu všechno fungovalo, přihlásil jsem se do Clicku, mohl v něm číst a posílat maily, nastavovat filtry (a fungovaly). několikanásobnými pokusy o zprovoznění POP3 přístupu (téměř vždy za doprovodu operátora, s mobilem přilepeným na uchu) se mi postupně však Click úplně zablokoval! Nejdřív se několikrát můj účet uzamkl a já ho musel odblokovat pomocí PUK2 kódu. Když se to stalo asi potřetí, k mému údivu po odblokování opět kódem PUK2 jsem zjistil, že Clickbox Easy je úplně prázdný! Smazaly se všechny maily a nastavení filtrů. Tuto skutečnost jsem opět napsal Clickmasterovi a též ji konzultoval na infolinkách 4684 a 4603. Sděloval jsem, že se mi smazal Click a jediné co z něj zbylo je osobní nastavení (jméno, adresy, telefon, fax atd). Druhý den dokonce zmizelo i osobní nastavení (všechny kolonky vyjma "země - CZ" prázdné)! Po opětovných hlášeních "účet uzamčen" jsem zjistil, že dochází k jeho uzamčení už pouhým odhlášením z webových stránek a jediný způsob, jak se tam dostat, je už pouze přes PUK2 kód (opakuji, že předtím to fungovalo normálně), nemluvě o nemožnosti stahování POP3, což už radši ani nezkouším. Paegas mi stále není schopen účinně pomoci, nyní je můj případ již podruhé na technickém oddělení, operátorka (bohužel nepamatuji si moc jména a tak nemohu zde konkrétně pochválit operátorky a operátory, kteří se mnou měli dost práce (asi 15-minutové hovory) a byli velice vstřícní) napsala do formuláře, že si přeji telefonický kontakt od Technického odd. a že se ozvou do deseti dnů. Je to dnes devátý den a pořád nic. Click momentálně nepoužívám, protože i přesto že maily na něj chodí, je jejich uchovávání na Clicku velice nebezpečné z hlediska jeho značné nestability.
Pokud tento článek čtou odpovědní lidé z Paegasu, nechť vezmou na vědomí, že se chystám podat písemnou stížnost. Vím, jedná se o službu, která je zdarma, ovšem pokud je zdarma nabízena a já jako uživatel na ni mám zdarma nárok, přeji si aby fungovala k mé spokojenosti. To, že není placená je moje výhoda a kdyby placená byla, tak bych si ji určitě neobjednal, protože ji nemohu už přes 2 měsíce spolehlivě využívat.


S pozdravem

Jan Veselý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  25. 11. 2001 21:10

a to ani nemluvím o přesměrování faxů do clicku.........jsou dny a není jich málo, kdy se tam nepřesměruje vůbec nic z faxů které přijímám....Click je věčný problém...operátorky většinou neví nebo to technické oodělení řeší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoToHo  |  12. 12. 2001 09:17

To ale není jediný problém hračkového clicksystému obskurní společnosti Radiomobil. Nejde například přesměrovat faxy ale nepřesměrovat hlasová volání. Po osmdesáti voláních na dement-linku Paegasu, kde mi napřed asi 30x sdělili že to musím nastavit na telefonu, pak pomocí kódů (mimochodem, pokaždé mi radili jinak, společné bylo to že většinou špatně. U ET není problém)  jim konečně došlo že to fakt nejde, tak to nastavoval nějaký pacholík v systému (!!!!!!) ale stejně se mu to nepovedlo a přestal se mnou komunikovat.

Echa o došlých mailech chodí jak se jim zachce, někdy hned, jindy za půl dne, občas i nikdy.

SMS zprávy mi chodí na Eurotel i Oskartu okamžitě, a to za jakéhokoli počasí, roční doby, politické situace či tlaku a vlhkosti vzduchu. Na Paegas (tarif 300) chodí jak se to povede. 50% jich dorazí do minuty, 20% do hodiny, některé za tři dny (jde o SMS odesílané z telefonu, ne z netu, PGS kasíruje od ostatních operátorů 1,50 Kč za doručení textovky, kterou stejně doručí jen když jsou božstva příznivě nakloněna!!!).

Mám pocit, že jediné co u této pochybné sítě funguje je GPRS, protože se vším ostatním, včetně pokrytí signálem se vždy objeví nějaký problém.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  04. 12. 2001 11:59

PŘESNĚ!!! Takhle jste mi promluvil z duše. Já mám CLICK.CZ docela "rád", i když....

S tou stížností bych velice souhlasil. Já osobně jsem se pokoušel vynaložit podobné úsilí na způsob výměny karet SIM se službou Paegas Navigátor. Poslal jsem to na centrum Paegasu a přišla mi odpověď: Vážený pane, tato výměna je uskutečňována přesně takto. A dál mi přišly asi 3 stránky informací o službách  související s mým problémem. I když úplně zbytečných....

Na Operátora vůbec nevolám: maximálně se mi vybije baterka a zjistím (vlastně nezjistím) nic. Nechci se chlubit, ale někdy se mi zdá, že toho vím o službách Paegasu mnohdy víc něž zaměstnanci spol. RadioMobil.

O problému (nefunkčnosti filtrů a nefunkčnosti přeposílání) jsem zkoušel napsat na: infomaster@click.cz a přišlo mně "vyjádření": Vaše zpráva nebyla doručena na poštovní uzel.

Zatim pozdravuju, a byl bych rád, kdyby jste mě prostřednictvím této diskuse informovali o něčem novém.

Děkuji ...Leoš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Veselý  |  05. 12. 2001 00:48

Volání na infolinku jsou vždycky dvacetiminutové rozhovory, taky po tom pokaždé musím dobít baterku. infomaster@click.cz je uplne ha ho**o, protože vždycky odpoví to, co už dávno vím. A ty operátorky hlavně na 4603 by mohly být o něco líp informované, protože tam toho taky moc nevědí. na dotaz, zda SSL podporuje také Netscape 4,7 mi nedokázali odpovědět, prý tam o tom nemají žádné informace. Naštěstí jsem nechtěl vědět postup, jak si to mám nastavit, to na to rychleji přijdu sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Veselý  |  05. 12. 2001 00:50

P.S. - zapomněl jsem dodat, že jsem přd chvílí Pegasovi poslal dvoutránkový dopis - jestli bude někdo chtít, abych ho tady zveřejnil tak klidně můžu. Uvidíme, co z toho bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  05. 12. 2001 12:23

A na co ještě čekáte? Hned ho zveřejněte. Ať vidí v RadioMobilu jak to tody koumeme.

Mimochodem kamarád, který dělá u Oskarova týmu, byl teď na školení v Praze a měl možnost shlédnout prostředí OskarLinky a říkal, že tam jsou samý takový vysokoškoláci (nikdo "nižší" se tam nedostane) a skutek utek. Každej u sebe má počítač a tuny vytisklých informací...... (kdyby náhodou). Možná to vypadá i takto u operátorů v Paegasu

Kdyby někdo chtěl, tak můžu i já přispět svým článkem.

S pozdravem Leoš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Veselý  |  06. 12. 2001 23:03

Tak tady ten dopis je... Doufám, že se mi podaří zachovat i jeho formát, převedl jsem ho Wordem do HTML:

----------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 


Jan Veselý

Pod Vyhlídkou 12

162 00 Praha 6


Radiomobil, a.s.

reklamační oddělení

Evropská 178

160 67 Praha 6




 

 

 

 
V Praze 4. 12. 2001

Věc: Reklamace přístupu do služby Clickbox Easy


Vážení,


obracím se na Vás s reklamací a zároveň stížností na Vámi provozovanou službu Paegas Clickbox Easy. Jsem uživatelem předplacené karty Twist, kterou používám v telefonu Alcatel OT View. Již od měsíce září mám neustálé problémy s používáním Clickbox Easy.

Nyní Vám popíší podrobně celý můj problém od začátku. Výše zmíněnou kartu Twist s číslem tel. 0603/359233 (výr. číslo SIM karty 89420 01987 03022 2345 7o) používám od dubna t.r. a získal jsem ji odkoupením od bývalého uživatele, který přešel k jinému operátorovi. Uživatelské jméno do služeb Click je XXXXXXXX a aktuální přístupové heslo je XXXXXX. Telefon mám v pořádku a bez závad. Až do konce září t. r. jsem žádné problémy s Vašimi službami neměl, vše fungovalo bez problémů, včetně služby Clickbox Easy.


Na konci září t.r. jsem se pokoušel využít POP3 přístup do schránky Clickbox Easy (dále jen “CBE”), protože jsem se v nejmenovaném tisku o této věci dočetl. Skutečnost jsem si ještě předtím ověřil na infolince Paegas (4603) a také jsem od Clickmastera e-mailem obdržel parametry, které je nutno zadat do nastavení poštovního klienta. Učini jsem tak přesně podle návodu a vyzkoušel přístup, toho času ještě pomocí Outlook Express 4.72 (kterou jsem později nahradil verzí 5.0 - viz níže). Obdržel jsem však chybové hlášení, se kterým se setkávám dodnes: Nelze navázat zabezpečené připojení k serveru. Účet: ‘click’, Server: ‘pop3.click.cz’, Protokol: POP3, Port: 995, Zabezpečení (SSL): Ano, Číslo chyby: 0x800CCC1A” Zkontroloval jsem pečlivě nastavení a pokusil se o další přístup, opět s tímto výsledkem. Dále jsem se zkoušel přihlašovat v různou dobu i druhý den. Když potíže přetrvávaly, obrátil jsem se opět na infolinku 4603, kde mi doporučili zavolat na jinou infolinku Data/Fax s číslem 4684. Než jsem tak učinil, navštívil jsem webové rozhraní Clicku na adrese www.click.cz a zkoušel se přihlásit běžným způsobem tak jako dříve. Jaké však bylo mé překvapení, když to nešlo a místo toho se objevilo opět chybové hlášení, a to s textem “Účet uzamčen” a “pokud potíže přetrvávají, kontaktujte Clickmastera” Musel jsem tedy použít odkaz “Pomoc” a s pomocí kódu PUK2 účet odblokovat. Poté se dal CBE opět používat normálním způsobem. Dále jsem tedy zavolal na linku 4684 a sdělil zde všechny výše popsané skutečnosti. S operátorem jsme společně prošli všechna nastavení a zjistili, že jsou správně. Znovu jsem se pokusil o přístup přes POP3, objevilo se již známé chybové hlášení, že nelze navázat zabezpečené připojení. Na doporučení operátora jsem nasnímal z obrazovky okna s nastavením Outlooku a poslal je jako přílohu e-mailu na adresu clickmaster@click.cz, kde jsem podrobně popsal všechny vzniklé problémy. Kopii stejného e-mailu jsem zaslal též mému poskytovateli internetu, protože prý může být chyba i na serveru poskytovatele. Od něj (Contactel RazDva) mi přišlo následující den vyjádření, že - cituji: “Vazeny pane Vesely, s Vasim problemem Vam bohuzel nejme schopni pomoci. Se stahovani posty z Clickboxu Easy nemame nic spolecneho.”. Po vice nez tydnu cekani mi prislo take vyjadreni od Clickmastera, ktery mi sdeloval, ze u nich je vsechno v poradku a POP3 tam funguje - cituji: “Vazeny zakazniku, na zaklade Vami uvedene pripominky tykajici se stahovani posty z Click schranky do Vami pouzivaneho Outlook Express pomoci protokolu POP3 jsme tuto vec vyzkouseli, ale nezjistili jsme nic, co by branilo vyuzivani teto moznosti a stahovani probehlo bez jakykoliv potizi.” a dále pan Petr Ivaník uvádí, že “Protokoly jsme meli nastavene stejne jako Vy, a co se tyce zabezpeci, tak to bylo take shodne, jako ve Vasem pripade. Bohuzel jsme tedy nenalezli nic, v cem by mohla spocivat chyba, ktera Vam znemoznuje stahovani posty v tomto konkretnim pripade.”. Řekl jsem si tedy, že už to bude asi v pořádku a šel hned vyzkoušet POP3 přístup. Moje radost neměla dlouhého trvání, dočkal jsem se opět starého znamého chybovho hlášení “Nelze navázat zabezpečene připojení....”. Na adrese www.click.cz jsem se chtěl přihlásit, ale zjistil jsem, že celá věc se začíná zhoršovat. Opět byl můj účet uzamčen a opět jsem musel použít PUK2 kód k jeho odblokování. to se začalo opakovat po každém pokusu o POP3 přístup.


Uběhlo dalších pár dní, kdy jsem byl takřka bezradný a přemýšlel jsem o příčině. Zděsil jsem se však ještě více, když jsem po již několikanásobném odblokovávání účtu PUK2 kódem zjistil, že se celý obsah CBE kompletně smazal, včetně všech e-mailových zpráv a nastavení filtrů. Poté jsem neprodleně zavolal na infolinku Data/Fax 4684 a opět od začátku pohovořil o mých problémech a o tom, jak se velmi nepříjemně zhoršují. To jsem ještě nevěděl, že jestliže říkám, že se smazal obsah CBE, ale zůstalo mé osobní nastavení, že se i to po dalším přihlášení kompletně smazalo, takže jsem své údaje (jméno, adresa, telefo, fax, atd...) byl nucen vyplnit znova. S operátorem jsme opět prošli veškeré nastavení a opět shledali, že všechno je v pořádku a bez chyby. Na jeho doporučení jsem využil postup, že si změním přístupové heslo, odhlásím se z Clicku a vyčkám 24 hodin. Poté že se zkusím přihlásit přes POP3 a když problémy budou dál přetrvávat, zavolám opět na infolinku (4684). Učinil jsem přesně podle tohoto doporučení, POP3 přístup se samozřejmě nezdařil a tak opět volám na 4684. Tentokrát operátor celý můj problém odeslal na technické oddělení s tím, že si zavolám na 4603 pro výsledek asi za týden. Uběhl týden a tak jsem volal na 4603, tentokrát pro změnu slečna operátorka, mi sdělila odpověď od tech. odd., že problém pravděpodobně spočívá v tom, že mám outlook Express verzi 4 a že tato verze nepodporuje SSL (s čímž si dovoluji nesouhlasit, ale přesto tuto odpověď respektuji). Čili jsem nainstaloval verzi 5.0 a opět se pokoušel o POP3 přístup. Stále marně. Chybové hlášení se nezměnilo, já jsem však zjistil další velmi nepříjemnou skutečnost, že nyní už se CBE “rozhodil” natolik, že si absolutně nepamatuje moje uživatelské jméno a není možné se do něj přihlásit přes www.click.cz běžným způsobem. Pokaždé se zobrazí chybové hlášení, že účet je uzamčen a po každém jeho odemknutí PUK2 kódem a následném odhlášení se opět OKAMŽITĚ uzamkne a to se stále opakuje. Zkoušel jsem 24 i vícehodinovou prodlevu mezi odemčením, nastavením nového hesla a dalším přihlášením, vše je marné.


Následovalo další volání na 4603. Operátorka se mnou sepsala další ohlašovací formulář na technické odd., uvedla zde, že si přeji telefonický kontakt přímo od technika a ujistila mě, že technické odd. se mi ozve do 10 dnů. Uplynulo již 18 dnů a stále se nic neděje, CBE je nyní téměř nepoužitelný (pro jeho značnou nespolehlivost a nestabilitu ho nyní vůbec nemohu využívat). Po další kontrole na lince 4603, zda se technické odd. již nějak vyjádřilo, mi bylo sděleno, že kromě hlášení o tom, že si mám upgradovat verzi Outlooku, což již jsem udělal, zde žádné další vyjádření není. Operátorka mi doporučila se na Vás obrátit písemně, jak nyní činím.


Žádám Vás nyní tímto o okamžité a urychlené řešení popsaného problému, protože se táhne už více jak dva měsíce a znepříjemňuje mi vážným způsobem používání služeb Paegas. Dále žádám o písemné vyjádření na mou poštovní adresu uvedenou v hlavičce dopisu, o opětovné předání tohoto problému na Vaše technické oddělení a o telefonický kontakt technika, který se mým problémem bude doufám zabývat k mé spokojenosti, a to na tel. 0606/289476 (přednostně), nebo na tel. 0603/359233.

Děkuji, že se touto věcí budete zabývat a věřím ve zdárné vyřešení popsaných problémů k oboustranné spokojenosti.

 

S pozdravem

 

 

 

 

Jan Veselý

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  11. 12. 2001 12:12

Pěkný dopis, i když..... i když si myslím, že jste ho mohl napsat trochu víc kriticky. Myslím si, že je trochu mírumilovný. Jak jsem napsal v předchozí zprávě, i já jsem se pokoušel o něco podobného - bohužel bez jakéhokoliv vyřešení. Myslím si, že je to dáno tím, že máme Twistovou SIM kartu (u této spol. platí, že způsob jednání se zakazníkem používajíci Twist a s "tarifním" zákazníkem je velmi neporovnatelný) a také tím, že každý dělá jen to pro svoji pohodu - viz. spol RadioMobil.

S pozdravem

Leoš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  04. 01. 2002 12:07

Tak přišla nějaká reakce na dopis?

--Leošek--

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Veselý  |  04. 01. 2002 21:09

Totalne hrobove ticho.... Minuly tyden rikala operatorka, ze si mam zavolat zase za tyden (!!!!!kolikaty tyden uz??), takze pravidelne jednou tydne zjistuji stale to same. Pry to muze trvat - cituji: "...klidne i dva mesice.". Reklamacni oddeleni pry urcite (URCITE?) pisemne odpovi a tento problem je prave stale v reseni. Technicke odd se samozrejme neozvalo. Mel jsem ted dost prace tak mi nezbyvalo se s tim crcat, ale ja se tomu zase zacnu vic venovat od pristiho tydne. Proste NIC se nedeje. Napsala tam akorat dalsi zpravu, ze stale se popisovana zavada projevuje stejnym zpusobem.

Jan Vesely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Veselý  |  09. 02. 2002 18:39

Click v provozu !!! (Pouze pres Tiscali/Worldonline (?!)


Tak vsem musim povedet horkou novinku. Po 4,5 mesicich me zacal chodit Paegas Click normalnim zpusobem!


Pote, co jsem dne 9. ledna obdrzel pisemnou odpoved na mou pisemnou reklamaci, jsem Paegasu napsal mnohem hrozivejsi dopis, protoze s vysledkem me reklamace jsem byl spokojen jen tak z 1 procenta (tento bod si zaslouzi aspon za to ze vubec odpovedel bez dalsi vyzvy - i kdyz to trvalo). Paegas 9. ledna doslova napsal:


"Vazeny pane Vesely, potvrzujeme prijeti Vasi korespondence ohledne pristupu do sluzby Clickox Easy, na zaklade ktere se Vas technické oddělení pokoušelo několikráte telefonicky kontaktovat, bohužel neúspěšně".


Tato věta mi vyrazila dech, neboť NIKDO za celou dobu nevolal ani na jedno z uvedených telefonních čísel, a vubec ne několikrát! V mé písemné odpovědi jsem na tuto skutečnost Paegas důrazně upozornil a vznesl pochybnosti o fyzické existenci technického oddělení.
Dále Paegas uvádí:


"Celá záležitost byla důkladně prověřena a bylo shledáno, že váš provider nepodporuje, nebo neumožňuje používat zabezpečené připojení protokolem SSL. Šetřením nebylo zjištěno žádné pochybení ze strany společnosti Radiomobil, a. s. (pozn. zvláště k této větě se potom vraťte, až budete číst druhou polovinu tohoto příspěvku, protože za problémy naopak může jen Radiomobil a nikdo jiný). Vzhledem k výše uvedenému, můžeme doporučit kontaktovat providera, který Vám zprostředkovává internetové připojení".


Nechtěl jsem Radiomobilu motat hlavu s tím, že používám více než jednoho providera. Když nechápou základní věci, tak by to na ně byla moc silná káva. Volný.CZ mi nepodporování přenosu SSL přes jejich server potvrdil. Helpdesk Contactelu se vyjádřil, že tato záležitost se jich vůbec netýká a že s Clickem nemají nic společného, ostatních "free" providerů jsem se neptal, protože často já vím více než ti co odpovídají na dotazy uživatelů a metoda pokus-omyl je rychlejší a spolehlivější. A je tady třetí odstavec Pegasího dopisu:


"Věříme, že se nám podařilo objasnit vzniklé nesrovnalosti, a že i nadále budete využívat služeb sítě Paegas ke své spokojenosti"


V žádném případě nepodařilo! To, že ve svém prvním dopise jsem značnou část textu věnoval popisu takových událostí, jako např, SMAZÁNÍ všech zpráv v Clickboxu, smazání nastavení a nemožnmost se běžným způsobem přihlásit na webové rozhraní, neustále uzamčený účet, to Paegas naprosto pominul, nezabýval se tím a do odpovědi nenapsal o této věci ani bů. To snad mám pro každý jednotlivý problém psát extra dopis???? Hned druhý den jsem odeslal onu druhou reklamaci, opět na dvě stránky A4, kde jsem nejméně dvakrát zdůraznil neochotu Paegasu řešit vzniklý problém a vyjádřil nespokojenost s velmi dlouhou časovou prodlevou při komunikování s Paegasem.



A jak to dopadlo? Jako v pohádce - dobro zvítězilo nad zlem, ale na jak dlouho a kolik úsilí to stálo?


Dnes mi konečně volal technik. K mému údivu byl o problému dobře informovaný a nemusel jsem mu opakovat všechno od začátku. Nejdříve se vytasil s tím, že moje uživatelské jméno není "kristyna" (o původu tohoto jména už jsem tady někde psal, takže jen podotýkám že nijak nesouvisí s mou sexuální orientací), ale "kristyna14" !!!!???!!! Pak mi začal vysvětlovat, jak je můj účet stále uzamčen proto, že se přihlašuji vlastně k CIZÍMU ÚČTU. Že tedy když se budu přihlašovat jako "kristyna14" tak bude všechno v pořádku. Během toho, co mi vysvětloval způsob mého správného přihlašování jsem přemýšlel, co se to zase děje a vůbec jsem ho neposlouchal. Pak jsem mu sdělil, že kdybych věděl, že se mám přihlašovat jako "kristyna14" tak bych tak činil a přece bych nezadávál vědomě špatné jméno. Řekl jsem, že mi sděluje úplnou novinku ohledně tohoto uživatelského jména, doslova jsem řekl "...a odkdy je to kristyna14?". Na čež odpověděl doslova "...no to já nevim." (?!?!). Argumentoval jsem tím, že vždycky předtím když to fungovalo, jsem se přihlašoval jako "kristyna" a fungovalo to. Normálně. Žádal jsem vysvětlení, proč se z ničeho nic to jméno změnilo. Odpověděl, že "...možná se někdo, kdo zná PUK2 pokoušel přihlásit a změnit login, ale ono to stejně nejde změnit. Opravdu jste měl to uživatelské jméno kristyna? A ne kristyna14? ... Nojo, ja tady teď vidím, že žádný uživatel kristyna momentálně není registovaný...". Taky teď nabýváte dojmu, že ten technik tomu vůbec nerozumí? Nejdřív tvrdil, že se pokuším přihlašovat k jinému kontu, teď že to konto vůbec neexistuje! Pak řekl, že s tím tedy ještě něco udělá a že zavolá ještě jednou za chvilku.


Opravdu zavolal "za chvilku" - za 2,5 hodiny (u Paegasu se to dá považovat za docela slušnou rychlost). Říkal- "...takže se mi podařilo to uživatelské jméno změnit na kristyna, heslo je tedy....." a že by to už mělo fungovat (vida, najednou jde změnit uživatelské jméno! ovšem, jednalo se skutečně o změnu, nebo o nápravu bordelu v počítačové síti? Během těch 2,5 hodin tam asi přeinstalovával celý Click.). Během té "chvilky" jsem o tom přemýšlel a říkal jsem mu potom, že když jsem se tedy podle něj přihlašoval k cizímu kontu, které, jak poté sám řekl neexistuje, takže jsem se přihlašoval ve skutečnosti k neexistujícímu kontu, tak jakto že to dávalo hlášku, že účet je uzamčen a ne že třeba "uživatel neexistuje"? Přiznal se, že NEVÍ jakou hlášku by to dalo kdybych se přihlašoval pod neexistujícím jménem a že hláška "účet uzamčen" je asi nejbližší té chybě.



A pointa na závěr


Večer jsem se přihlásil ke Clicku a zažil několik dalších překvapení, po velmi dlouhé době však konečně příjemných. V Clickboxu jsem NALEZL ZPÁTKY VŠECHNY SMAZANÉ E-MAILY (nevěděl jsem , že e-mail může mít něco jako attribut "hidden" - skrytý, teď už to vím, protože se nejednalo o obnovení smazaných mailů, ale teď najednou začaly být zase vidět - že by byly občas zobrazeny neviditelným písmem?). Druhé příjemné překvapení - objevily se i původní FILTRY a dokonce i začaly fungovat. Taktéž se objevilo původní osobní nastavení - jméno, adresa, telefonní č. faxové č. A nyní je tady ta absolutní

BOMBA - ZLATÝ HŘEB TOHOTO PŘÍSPĚVKU!!!!!!


Funguje POP3 !!!!!! Funguje POP3 !!!!!! Funguje POP3 !!!!!! Byl jsem tentokrát připojen přes providera TISCALI/WORLDONLINE (Praha), zkusil jsem to v Outlooku zapnout a připojit se - ANO, FUNGUJE!!! A POZOR!!!! Na STARÉ verzi Outlook Expressu, která podle Paegasu NEPODPORUJE SSL, podle mého názoru PODPORUJE!!! To jsem také ve své reklamaci podotknul, když jsem psal, že si nemyslím, že Outlook Express 4.0 nepodporuje SSL, že když je tam na to zaškrtávací políčko a chybové hlášení obsahuje text "SSL ANO", tak ho tato verze určitě podporuje. Jsem rád, že jsem se nemýlil, ale musím se nyní Paegasu přiznat že v jedné věci jsem mu lhal - když jsem psal, že Outlook jsem si přeinstaloval na verzi 5.0. Není tomu tak, Paegas ze mě nebude dělat vola a já si kvůli jeho blbosti nerozkopu systém a nezaplácnu 50 MB na disku něčím, co je pro mě zbytečné. takže pokud vám bude Paegas někomu tvrdit, že verze Outlook Express 4 nepodporuje SSL, tal LŽE a s touto verzí to funguje. Pokud jste připojeni přes Worldonline/Tiscali a máte verzi OE 4 a nejde vám POP3, stěžujte si na Paegasu, chyba je tam!!!



A zazvonil zvonec, milé děti, a pohádky je konec!


Děkuji za pozornost,


Jan Vesely


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-- Leošek --  |  14. 02. 2002 12:26

Mně už taky FUNGUJE!

Na zdržení 4,5 měsíce se dá odpovědět jenom jedním slovem: “Paegas”…….

Dovolím si ve dvou bodech trochu odpovědět na Váš druhy dopis. Myslím si, že Paegas jej bude ignorovat.


  1. Paegas za nic nemůže, vždyť on je přece te nej, nej, NEJ… (Clicku nevyjímaje)

  2. Jediné východisko ze situace je: přejít na standartní tarif – jedině potom si Vás Paegas začne všímat a vnímat!

  3. Přístu k zákazníkům? Jedině drsně!

Bohužel, nechci napadat Čechy (stejně bych napadal i sám sebe), ale žijeme přece v Česku. A Česká chytrost je odpradávna známá. Chytrost, vynalézavost, apod. Ze strany spol. RadioMobil to platí dvojnásob.

Ještě na závěr bych se zeptal proč se pořád zsržujete (zabýváte) zadáváním svých osobních údajů do Clicku? Vždyť je to zbytečné!!! Já jsem nevyplnil nic a “funguju” bez problémů.

-- Leošek --

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  25. 11. 2001 19:13

Zaznamenal jsem problémy i s přeposíláváním mailů na adresy cislo@sms.paegas.cz, tedy i bez Clicku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cub  |  25. 11. 2001 22:03

Mě maily do clicku spolehlivě chodí, můžu je prohlížet a všechno, ale bohužel na mobil zpráva nepříjde ( i když je filtr správně nastaven - chodilo to ale přestalo), nevím přesně odkdy to nefunguje ale čas uvedený v článku zhruba odpovídá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míra  |  26. 11. 2001 06:42


window.open=NS_ActualOpen;
Souhlas, používám format +42060xxxxxx@sms.paegas.cz a již několik týdnů se mi zpožďují přesměrované maily z mých schránek o 6-14 hodin, některé nedošly vůbec. Získal jsem pocit, že se mě snaží převést z číselné adresy na Click. Jak vidno z této diskuse, je to v háji celé. V pátek jsem volal na operátora a říkali, že předělávají systém a že by to mělo během několika dnů být zase OK. Faktem je, že teď ráno jsem zkoušel přímý mail na mobil - doručen za 12 minut a mail na jednu ze svých schránek, která posílá upozornění - přišlo na mobil okamžitě. BTW - jak tu někdo zmiňoval, že Oscar předělává české znaky z e-mailu na základní a Paegas ne - já tedy nevím, ale když jsem si teď poslal mail s diakritikou, tak na mobil mi to přišlo v základních znacích, bez problémů čitelné. Ale jak jsem již napsal - nepoužívám click, ale starou číselnou adresu.

Míra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jara  |  25. 11. 2001 23:03

Mel jsem adresu jmeno@sms.paegas.cz skoro rok to chodilo. Pak me prinutili  registovat se do Click. Ja blbec se chtel podivat kolik platim a stary profil nikde jen nejaky click. Musel jsem si zmenit i adresu na volav.ja@click.cz  Po prvnich problemech jsem jim napsal, ze chci aby me ji vratili.  To prez pocatecni vyhrady udelali a prez obcasne problemy to jelo. Pak pry, ze kdyz si udelam pager tak me to opet pojede online. 3.9 jsem si aktivoval v clicku pager. Dneska se me opratorka snazila presvedcit, ze me to proto nejede . Ptal jsem se jestli mysli vazne, ze 3.9 udelam zmeny a ony se projevi 25.11. Bohuzel me ale zase zacala jet pred tim zrusena adresa volav.ja@click.cz Nechapu proc me uz konecne nemuze Paegas nechat na pokoji. Ja vim tarif paegas 200 je asi malo a tak me chteji za kazdou cenu donutit jit ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  25. 11. 2001 23:05

Poslední zpráva na Pagase přes Click box easy mi přišla v úterý 20.11. Od středy Paegas mlčí. Mám tam nastavené filtry, kdy se mi vše přeposílá na 2 Oskarova čísla a to stále funguje. Zprávy v Clickboxu easy jsou.

Volal jsem na infolinku ve středu večer, slečna o ničem nevěděla, pak mi pustila uklidňující hudbu a asi po 5 minutách sdělila, že tam opravdu problém je a na odstranění se pracuje. Dnes odpoledne to ještě nefungovalo.

Zdá se mi dost podivné, že Paegas není schopen od středy do neděle zprovoznit posílání mailů na svoje čísla, když normálně chodí na Oskara a mnohem komfortněji.

Kdo to nezná - na Paegase přijde 1 SMS a místo háčků a čárek jsou tam otazníky, na Oskara přijdou 2 SMS, háčky a čárky jsou nahrazeny základními písmeny, takže se to dá i přečíst, na Paegase musím mít moc fantazie, abych pochopil, co mi kdo chce sdělit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  25. 11. 2001 23:34

Teď jsem to vyzkoušel, poslal jsem si e-mail z Atlasu na Click, samozřejmě že na Oskary mi e-mail přišel a Paegas mlčí jako hrob. Takže informace o tom, že se služba začíná zprovozňovat je možná zbožné přání Paegasu, ale skutečnost je stejná jako byla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paegas jiz nikdy vice  |  26. 11. 2001 01:53

Tak tak, od stredy do nedele v noci denne dvakrat volam co a jak, jestli uz nahodou neco nevykoumali a vzdy se mi dostabe informace ze je tam prave nahlasen problem, ale ze vetsine uzivatelu uz foltry fungujou a ze jen mala cast se doresuje. A ze to nefunguje dlouho? Vzdy se mi operator dusuje ze to je nespravna informace, ze je to jen chvilkovy problem a ze za chvili uz bude vse v poradku. a PORAD NIC!!! Kecaj a nechtej uznat svou chybu a problem.

Jen diky tomu, ze jsem chtel mit pristup k "byvylemu Profilu" jsem si MUSEL aktivovat tuhle spropadenou "sluzbu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 11. 2001 06:29

Je to jen vidět, co je to za společnost. Nevaž se-odvaž se. Tuto společnost ovládají neschopní a mentálně zaostalí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe  |  26. 11. 2001 07:16

26.11.2001 7:16 a stále nic....  Už mě to skoro s...e.  Docela dost jsem toho prošvihl.... Včera mi na druhý email  Clickmaster napsal, že už to začíná chodit. Mě tedy ne!!!!!!! Pěkný den Joe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver  |  26. 11. 2001 08:35

Přesměrování na mobil nefunguje ještě teď, ať si takovou službu strčí do... Už aby měl OSKAR GSM Banking, pak půjde TWIST karta okamžitě z domu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Holcman  |  26. 11. 2001 09:30

Jsem zákazníkem Paegasu již od jeho vstupu na trh. Click jsem si aktivoval ihned jak byl spuštěn (už zpoždění spuštění mě mělo varovat) a ačkoiv je to skutečně výjimečná služba, bohužel je tak nespolehlivá, že se jí nedá věřit. Původně jsem si aktivoval CLICK BOX, byl zdarma na vyzkoušení, když to fungovalo, bylo to super, bohužel to fungovalo bez velkých problémů snad 5 dní (moje subjektivní pozorování), zvolil jsem Click Box Easy, to nefungovalo spolehlivě nikdy a tak jak zřídili Pager, aktivoval jsem Pager. Tam jsem byl více či méně spokojen, upozorňování na maily chodilo RELATIVNĚ včas. Někdy během 10 sec, jindy 4 - 6 hodin, někdy 2 - 3 dny. Využívám GSM banking, SMS info, ale nyní stojím před rozhodnutím co dál. Měsíčně platí Paegasu cca 1700 Kč, ale moje spokojenost/nespokojenost mě nutí zvážit další setrvání u tohoto operátora. Pořídil jsem si karty i Eurortelu a Oskara, ET těch služeb, které by mě oslovili nemá a pokud ano tak za nekřesťanský peníz (včetně telefonování) proto patrně Eurotel zahodím jako první, OSKAR jich má ještě méně a ať si říká kdo chce co chce s kvalitou pokrytí je to zatím také nepřesvědčivé, počet zákazníků roste a síť je stále častěji přetížena nebo mi hovor spadne  (Vyškov, Prostějov,Olomouc,Brno), snad to časem bude lepší. Zatím si můžeme jen stýskat, ačkoliv se všichni snaží nakecat nám jaké slevy pro nás připravují a jak je to právě u nich všechno skvělé a výhodné, chce to před výběrem operátora zvážit kam budu volat nejčastěji a jaké služby budu chtít používat. A rozhodně bych se nenechal zlákat relativně levným nákupem mobilu s "balíčkem supervýhodných služeb" (často dočasných) Ale abych se vrátil ke Clicku, je tady, občas funguje, používáme ho, pokud zdarma, patříme mezi ty rozumnější a musímě věřit, že i ti platící budou Paegas tlačit ke zkvalitnění této služby. Nekamenujte mě za můj názor, já to prostě vidím tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 11. 2001 10:37

Ano, zda se, ze mate zcela pravdu. Take jsem zkousel a stale mam SIM karty i ostatnich operatoru, ale u Paegase jsem zustaval jen proto, ze mi vyhovovala nabidka sluzeb - myslim tim jejich rozsah a ne kvalitu ! Ale Paegas mne svym pristupem k stalym zakaznikum (mel jsem tarif) a kvalite vlastnich sluzeb nakonec presvedil, ze ma jedinou snahu a to ziskat prvni misto v poctu zakazniku na ceskem trhu. Temer se zdalo, ze je na dobre ceste dosahnout sveho cile, ale pak takovi jako jsem ja, zacali ztracet trpelivost a odesli a asi stale odchazeji ! (mozna, ze prave toto je jeden z nejefektivnejsich zpusobu jak tlacit na zkvalitneni sluzeb !) Zrejme proto se stale nemuze Paegas dostat pred  Eurotel, nebot asi je dost tech co to nevydrzeli s jeho aroganci a prehlizenim vernych zakazniku. Jiz jsem nemel silu vzdorovat jejich vrcholnemu nezajmu o "stare" zakazniky (i ja jsem byl vice nez tri roky zakaznikem Paegsu) a tak jsem se podle jejich tolik propagovaneho hesla "ODVAZAL". Ostatni operatori vsak take nijak nepresvedcuji v nabidce sire a kvality svych sluzeb (Oskar od unora 2000 slibuje funkci ALS a stale nic, GSM banking take dodnes nema, atd.), opet s vyjimkou honby za pocty novych zakazniku. Snad az prijde novy operator se situace muze zmenit: prestoze jsem cetl analyzy, ze jen tezko bude nachazet na ceskem trhu nove zakazniky, myslim, ze tomu tak neni. Podle mych osobnich zkusenosti mozna existuje docela slusny pocet  zakazniku, a to pravdepodobne u vsech ceskych operatoru, kteri pri vstupu noveho a slusneho operatora se spolehlivymi sluzbami k nemu, a radi prejdou. Ja patrim mezi ne. Otazkou samozrejme zustava, jak dlouho kvalita sluzeb novemu operatoru vydrzi, nez bude jeho prvnim a jedinym cilem take jen honba za poctem - Paegas zkraje take byl pomerne dost spolehlivy, dnes se sice pred jeho signalem neukryjete, jak tvrdi ve sve televizni reklame, ale kdo jezdi vlakem napr. po trati Ostrava Praha, tak jen v useku Ostrava Olomouc jsou nejme tri useky kde si Paegas dodnes ani netukne !, ale Oskar tam ma "plny" signal.

Nakonec poznamka ke Clicku: nikdy ani mne nefungoval spolehlive, jen same potize a vymluvy ci tvrzeni operatora, ze "u nej vse funguje ..."  Takze jsem musel pouzivat jine servery, kde to jelo spolehlive ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  26. 11. 2001 10:00

Tak tohle je hláška, která se mi trvale zobrazuje po pokusu o přihlášení:

 Vá?ený u?ivateli,
do?lo k neo?ekáváné odchylce systému a jeho funkcí. Pro dal?í pokra?ování doporu?ujeme obnovit stránku v prohlí?e?i. V p?ípad? p?etrvávajícího stavu kontaktujte, prosím, ClickMastera.

Slečna na infolince mi pořád doporučuje 24 hodin počkat, víc prý udělat nemůže. To, že filtry nefungují je stará věc, ale ty nefungovaly nikdy (zkuste si třeba "pokud je mail menší než 1000, úplně ho smaž...). Ale teď tato skomírající "služba" nefunguje vůbec. A Paegas nemá nejmenší snahu to řešit. Čekám dalších 24 hodin...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Holcman  |  26. 11. 2001 10:57

Myslím, že to není tím, že Paegas nemá snahu, ale prostě těch problémů je tolik, že nestíhá, vypadá to, že CLICK byl šitý velmi horkou jehlou a podle toho ta patrně tak (ne)chodí už od počátku. Chyba techniků, obchodníků nebo managenentu ? (nebo všech uvedených?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 11. 2001 11:08

No, ciste technicky je Click reseny tak, ze kopie emailu na mobil posila stejne pres server sms.paegas.cz!!! Delane to je tak, ze posle normalni email na adresu sms0@sms.paegas.cz, do tela zpravy napise cislo telefonu (myslim, ze subject to ignoruje), a jako prilohu presmerovany email. Takze pokud lehne sms.paegas.cz tak lehne i Click. Druhy problem muze byt v hlavnim serveru na kterem bezi filter engine... ale to uz je asi jina pohadka...
Jinak me to nefungovalo "jen" asi cca. 50 hodin, ted to maka no problem.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charley  |  26. 11. 2001 12:25

Mohu potvrdit. Paegas ClickBox sice vypada jako velmi dobry napad, ale to by ovsem musel fungovat. Pouzivam ClickBox od jeho vzniku (protoze musim) a i kdyz muzu potvrdit nektera zlepseni a zkvalitneni (zezacatku nefungovalo skoro nic presto Paegas poplatek 90 Kc mesicne vesele vybiral dal) stale jeste vsechno nefunguje zdaleka tak jak ma. Kdejaky portal nebo freemail funguje rozhodne daleko spolehliveji a je zadarmo (porovnavam kvalitu a funkcnost - ne pocet nabizenych sluzeb). Nejhorsi je to s faxem, odesilani faxu na muj ClickBox, to je opravdu sazka do loterie. Nekdy prije nekdy neprijde a volani operatorovi stejne nic nevyresi. Holt Paegas fungovat nemusi, ale kdybychom mi poplatky za nekvalitni sluzby nezaplatili, hned je ohen na strese. Existuje proti tomu vubec odvolani?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  26. 11. 2001 12:47

Jak čtu jednotlivé příspěvky, tak vidím, že s problémy s Clickem nejsem sám. Jinak předávání informace o doručeném mailu přestalo fungovat již v úterý 20.11.  Přesný čas nevím, ale zpráva o mailu došlém po 12 hodině již nebyla na telefon doručena. Celou situaci jsem hlásil na infolinku 21. dopoledne, kdy mně zdatný pracovník umluvil, že ať počkám do odpoledne, že bude lépe. Nebylo a slečně odpoledne se již nepodařilo mně umluvit, abych netrval na nahlášení poruchy - tedy ne že by se nesnažila - asi jim každá nahlášená porucha kazí statistiku. Musel jsem nahlásit řadu informací, které dle mého se závadou Clicku vůbec nesouhlasí, jako např. kde s telefonem jsem, jaký mám telefon a já nevím co ještě všechno, jinak se prý technické oddělení závadou nezabývá. Hovor trval pouho pouhých 12 minut, s tím, že pokud se stav do týdne nezlepší, mám znovu zavolat. V rámci hovoru mi bylo řečeno, že byly nějaké drobné problémy s doručováním zprávv z Clicku na mobil, ale jaké to ne a že už jsou odstraněny. Následně jsem ještě zjistil, že se mi v Click profilu nezobrazuje vystavená faktura. Když se situace do čtvrtka nezměnila, tak jsem poslal mail na Clickmastera z dotazem co že se jako děje. Odpověď mi přišla v pátek večer a zde je její podstatná část :

Během tohoto týdne se prováděli nezbytné technické úpravy na službě Click, které mohli způsobit nefunkčnost některých služeb. Z tohoto důvodu se Vám zřejmě také nezobrazila v ClickProfilu informace o posledním vyúčtování.

V současné době by již měla být tato situace vyřešena. Je však bohužel možné, že specifické projevy omezení mohou odeznívat ještě v průběhu několika následujících hodin.

Věříme, že budete moci službu Click v plném rozsahu využívat v co nejkratším možném termínu.

Jelikož již uplynulo více než 65 hodin, tak odesílám další mail na Clickmastera s dotazem, co je několik následujích hodin. Uvidíme co odpoví. Teda abych jim jen nenadával - tu fakturu už vidím - tedy když se mi povede se přihlásit a neskočím na tom že po přihlášení a kliknutí na odkaz mi to napíše, že server nebyl nalezen.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  26. 11. 2001 14:23

Sice s krizkem po funuse ale neda mi, abych nereagoval. Peagas Click NIKDY poradne nefungoval!!! Je to mozna dobry napad, avsak nikdy nebyl dotazen do konce. Nejspolehlivejsi se jevi Click Pager - protoze vyuziva stareho osvedceneho zpusobu posilani zprav (jako bylo na cislo@sms.paegas.cz). K registraci placene verze Clicku by me nedonutili ani nahodou, to, ze nejde zrusit registraci a poridit si adresu typu cislo@sms.paegas.cz povazuji za jejich nejvetsi podraz a znamku toho, ze jejich zakaznici jsou jim ukradeni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mendez  |  26. 11. 2001 14:58

Vidím, že v tom nejsem sám. Také pozoruji, že od čtvrtka mi nefunguje přesměrování Click - mobil. Přitom operátor se ve čtvrtek večer tvářil, že by to mělo fungovat, ať zkusím filtr deaktivovat a znovu aktivovat, a když to nepomůže napsat Clickmastrovi, což jsem udělal. Od pátku se nic neděje, kromě aut.odpovědi, že dostali muj mail.Nechápu, že nemužou rozeslat SMS o problemech s vysvětlením a ne dělat mrtvého brouka - je to arogance.Na ptakoviny, jako je vánoční linka na Ježíška to kapacity maji.

Navrhuji hromadnou žalobu poškozených uživatelů na Paegase.Když může vláda !?

P.S. potřebuju odblokovat Siemense M35, abych si mohl vybrat lepší služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 11. 2001 16:09

Mám stejné problémy (Brno), navíc se velice často stává že při volání se hovor spojí (a naůčtuje), ale sličíte pouze tuicho a tak voláte znovu a znovu a minuty se odečítají. Před cca. měsícem jsem mněl zajímavý problém kterého si možná málokdo všiml, při připojaní do clickboxu přes GPRS jsem se přihlásil do cizího clickboxu a mohl v něm dělalat jakékoli úpravy ( změna taryfu, adresy atd.)Za 14 dní jsem se připojil do cca 15 cizích clickboxů. Problém byl zřejmě tak vážný že mně dokonce několikrát kontaktoval i technik.

Poslední problémy mně pomohly k rozhodnutí přejít ke konkurenci !  Eurotel je sice o dost dražší, ale tolik zásedních problémů nemá a ty ušetřené peníze u Paegasu za to nestojí.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raději nechci říci  |  26. 11. 2001 21:46

Pravdu díš, příteli.

Jednou jsem se pokoušel přečíst si e-maily v CBE přes GPRS a hleďme, nejenom že schránka, která by měla být prázdá obsahovala najednou spoustu e-mailů, ale dokence i velmi zajímavých e-mailů: zvláště pak výpisy z eBanky, nějaké faktury atd. Celkem se mi podařilo dvakrát, ale nebyl jsem natolik drsnej, abych se někomu rýpal v Click Profilu.

Nicméně, od té doby si do clicku nechávám posílat nanejvýš předpověď počasí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnik  |  26. 11. 2001 18:46

Volal jsem vcera (nedele) na infolinku,ze mi jiz nekolik dni nefunguje preposilani.Slecna mi asi po peti minutach sdelila,ze je u nich vse v poradku.Hlaseni poruchy je horor.Pozaduje udaje,ktere s poruchou nemaji vubec zadnou souvislost (kde se nachazim,jaky mam telefon-kdyz jsem ji rek Ericsson R520,okamzite mi sdelila,ze operator tento telefon nepodporuje,....).Dnes rano jsem jim poslal email.Odpoved dosla odpoledne (jeste ze jsem si nastavil preposilani na Oskara!!):

Děkujeme Vám za zaslání Vaší zprávy. Mrzí nás Vámi popisovaná
nefunkčnost  přeposlání e-mailů na Váš mobilní telefon.

Během minulého týdne došlo k nezbytným technickým úpravám na službě
Click, které mohou způsobit dočasné omezení některých služeb (
přeposílání SMS zpráv na telefon, nemožnost vstoupit do
ClickBox/ClickBox Easy). Omlouváme se Vám za toto omezeni. Celá situace
je řešena našim technickým oddělením.

Věříme, že v nejbližší době již budete moci využívat všech služeb Click
k Vaší plné spokojenosti. V připadě dalších dotazů nás kdykoliv
kontaktujte.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Martina Hurtová

RadioMobil a.s., Oddělení služeb zákazníkům
e-mail: mailto:infomaster@radiomobil.cz
Infolinka Paegas: 4603, +420603603603
http://www.paegas.cz

Dnes v 17:30 dorazily 2 zpravy na telefon a konec.V CBE jich bylo 10.

Pred dvema mesici jsem hlasil poruchu GPRS.Kdyz jsem ji rekl telefon Ericsson R520,viz stejne kecy.Maji vse v poradku,chyba je v telefonu.Nebyla,jinde fungoval.Znovu volani,znovu stejne kecy.A pokud to nebude fungovat do 14 dnu,mam zavolat.Nefungovalo.Znovu volani a tam jsem se dozvedel,ze o nicem nevi.Zacal jsem byt dost sprosty a druhy den rano to zacalo fungovat.Treba sit Paegas funguje az na nadavky.

Na stare zakazniky kasle z vysoka,jen kdyz plati.

Oskar se velice polepsil a tak mam ted hlavni cislo Oskara.Az na bankovni sluzby mi vyhovuje.V mistech kde se pohybuji ma pokryti i lepsi nez Paegas,o Eurotelu skoda mluvit,nema signal,nefunguje GPRS,jenom je to operator s nejvetsim pokrytim a kvalitou.Fuj!!U Paegase jsem od zacatku,zatim zustanu,i kdyz silne omezim jeho pouzivani.Oskar je ponekud lepsi a spolehlivejsi (a v neposledni rade levnejsi!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan Veselý  |  04. 12. 2001 01:34

Jak jsem tady psal na zacatku teto diskuse o problemech stahovani posty a prihlasovani se do Clicku, nic se nezmenilo. technicke oddeleni, ktere mi melo zavolat do 10 dnu, se neozvalo ani 18 dnech (dneska) a operatorka pri zavolani na infolinku ve ctvrtek (13.den po predchozim volani) mi rekla, ze jim ted nejde databaze a na muj problem se nemuze podivat, at zavolam rano. Volal jsem druhy den vecer. Na dotaz, proc me technicke oddeleni nevolalo mi odpovedela, ze takova sluzba je mozna jen pokud podam pisemnou reklamaci. Ovsem v zapeti mi potvrdila, ze, jak rikam, jsem zadal (a v ohlasovacim formulari je to zapsane) o telefonicky kontakt. Tak ted sepisuju pisemnou reklamaci a uz me to fakt se*e. Ovsem ja se nevzdavam. To, ze se nda zmenit uzivatelske jmeno (jak tay psal nejaky kolega), me stve taky a uz jsem ho chtel zmenit nekdy v dubnu. Odpovedeli mi, ze to nelze (skutecnost, ze tuto funkci chteji vytvorit me vsak zamlceli a o tom jsem se dozvedel az zde z diskuse).

To ze je to telefonem je naprosty nesmysl (po mne taky chteli tyhle veci, ze je to pry povinna polozka). V jedne odpovedi jsem pro zmenu dostal sdeleni, ze nefunkcnost POP3 do Clickboxu je zpusobena tim ,ze mam Outlook 4 a ten nepodporuje SSL. OMYL!!!! PODPORUJE!!!! a ja to dobre vim. Problem je u nich, coz se jim velice tezko priznava. Mne hned tak neoblbnou, protoze nejsem obycejny "uzivatel-pubertak", ale 2 roky jsem studoval informacni technologie a o pocitacich prece jenom neco vim, tak az ze mne infoinka nedela vola. Lhuta 10 ci 14 dni cekani na odpoved mi pripada teda hooodne dlouha. To ma celou sit na starosti 1 clovek nebo co? Nepredpokladam, ze by se tento problem vyresil tim, ze si nainstaluju verzi 5 (a zaplacnu si 100 mega prostoru na disku necim co vubec nepotrebuju, verze 4 mi staci). Takze je hovadina, ze operator telefon nepodporuje (mozna ho neprodava, ale GSM telefon to je a GPRS umi, tak kde je problem?). To, ze u nich je vse v poradku mi napsali taky, no prece nenapisou ze i oni v tom maj takovej bordel ze se v tom sami nevyznaji...

Jan Vesely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  26. 11. 2001 19:51

click se pro me stal nocni murou,caste vypadky a neskutecne neprofesionalni chovani paegasu je opravdu na povazenou,kdybych moh zmenil bych operatora, dorucenky emailu sou pro me velice dulezite a kdyz paegas nema ani trochu slusnosti aby zakazniky o vypadku informoval, mel by se stydet, problem asi bude v tom ze pouziva jsp,coz je podle me chyba,kdyby si radsi najmul profesionalni programatory v php udelal by lip,tento jazyk je dalko vykonejsi a spolehlivejsi nez jsp..paegasy probud se!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.i.l.d.a  |  26. 11. 2001 20:26

Uz asi tech par dni co tady pisou, me taky nic nechodi. Mam tam nastaveny horoskopy, informace (z www.mobilmania.cz:), atd.

Rad bych aby me to chodilo, ale nejak se jim nechce, filtr je ale na 100% funkcni. tedka ve 20:06 (26.11.01) me prisla prvni smska z Clicku po delsi dobe. Aspon neco, je videt ze s tim neco delaj, ale myslim si ze na to docela bodej.

Paegas ale podle me neni jediny co ma s necim problemy.
Beru to, ze Paegasu se misty podelava Click, ale Eurotel a Oskar maj taky nejaky mouchy.
Jinak Click sluzby sou zajimavy! To PAEGASU chvalim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  26. 11. 2001 20:42

Taky mi prisla zrovna ted 20.15 prvni sms od ctvrtka. A to mi v sobotu na muj mail ohledne nefunkcnosti sms odpovedeli, ze uz je to v provozu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  27. 11. 2001 00:30

Ted jsem zkusil poslat SMS z clicku s doručenkou na click, poslední zpráva na Paegase mi přišla 20.11. a teď mi to dokonce došlo. Takze 6 dni to vůbec nefungovalo, nebyt toho, že tam mám nastaveny filtry, aby to chodilo na 2 Oskarova čísla, tak jsem vůbec nevěděl, že mi chodí nějaké maily.

Kdyby všechńo fungovalo jak má, tak click nemá chybu, jenže on občas nefunguje.

Mám Twist a držím ho jedině kvůli nejčíslu a hlasové schránce zdarma, jinak od "sjednocení cen v dubnu 2001"  na Eurotel a Oskara volám zásadně z Oskarty, stojí to 2/3 proti Twistu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jara  |  26. 11. 2001 22:35

Takze me jak jsem psal vyse zatim jen z me neznamych duvodu zmenili adresu z jmeno@sms.paegas.cz  na volav.ja@click.cz . Dneska me upozornovani na mejly cely den chodilo. Bohuzel jsem nebyl na netu tak nevim jak to bylo moc online.  Za to od clickmastera nic. Jen automaticky generovana odpoved, ze to prvzali a pracuji. Nevim jestli to nemysleli jen jako vtip. Jedine co me u paegas drzi je, ze jsem u nich od konce roku 96 a me cislo ma neskutecne moc lidi. Mam je na razitku vizitce atd. Jsem zvedav jak dlouho jeste toto bezohledne chovani vydrzim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Zaoral  |  26. 11. 2001 22:56

U me se problemy zacaly objevovat jiz drive, konkretne v noci z pondelka na utery, kdyz jsem se ptal na infolince, tak mi sdelili, ze zadne problemy nejsou znamy. Myslel jsem si tak uz ve ctvrtek, ze to bude Clickem, tak jsem si zmenil nastaveni z Easy na Pager a od te doby chodi vsechno v pohode.

Ondra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 11. 2001 14:16

Celý Paegas je na nic.Ještě,že už jsem ho zbavil.Čtyři roky s Paegasem stačily.Paegas už nikdy.Nic jim pořádně nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirka.ju  |  27. 11. 2001 16:53

Taky jsem to vzdala, a přešla ke konkurenci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  28. 11. 2001 06:24

Nevaž se odvaž se!  A kupujte si dál Paegas.... je to sítˇ opravdu vynikající......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  28. 11. 2001 06:33

 Okopíroval jsem zde jeden příspěvek který o Pekáči svědčí za mnohé:

Já taky napíšu o jednich zlodějích a sebrance.

Jdu Vám jdu něco napsat o Paegasu. Tak jsem mu volal včera v 11 v noci a chtěl jsem jen vědět, proč stále už snad přes rok nejde na CLICKu změnit uživatelské jméno. Ne heslo, ale jméno. Odpověď operátora: Bohužel nejde a jednáme s dodavatelem této společnosti, která nám CLICk zprovoznila o nápravu a snad to někdy bude v provozu, v tuto, ani v brzkou dobu to ale nebude. Já na to: Mně nezajímá, že ta či ona společnost je poskytovatelem vašeho CLICku a že je totálně neschopná,  mně zajímá, proč jste si teda tuto neschopnou společnost vybrali a kdo ji teda vybral? Odpověď: To vám v tuto chvíli nemohu říct a pokud jste nespokojen s naší společností tak to je nám líto. Já na to: Ale to je vaše chyba, že já nejsem spokojený a to vám jako nevadí? Operátor: Mrzí nás to. Já: A kdy konečně budu moci změnit TAK ZÁKLADNÍ ŮDAJ JAKO JE UŽIVATELSKÉ JMÉNO, mimochodem u Oskara jde změnit všechno a to od jeho počátku. Odpověď: Dovolal jste se na infolinku Paegas.... Já na to: Vážený, já vím kam volám, vím, že nevolám k Oskarovi (nemám důvod tam volat a ptát se, proč nelze v samoobsluze změnit jméno).... Operátor: Je nám to opravdu líto, v tuto chvíli s tím nemůžeme nic dělat.... Néééé???? Opravdu ne? Mně je taky líto Pekáči, protože už toho mám fakt dost.
Máte zcela, ale zcela neschopné vedení (mně nezajímá jaká to provozuje firma pro vás, nabízí to Paegas, a jako takový za to bere plnou zodpovědnost a to, že firma xxx neumí udělat základní programové vybavení mně snad vede k tomu, aby mi to udělala konkurence lépe a možná ještě levněji ne? Asi ne, co? Ne, u Paegase určitě ne, ne, kdepak, komouši jedni).
Mně zajímá proč to nejde změnit. Né vaše výmluvy o xxyy, vy to provozujete, vy si platíte tu společnost. Tak proč si ji platíte? Tady není KONKURENCE NEBO CO? Opravdu velmi divné, takové způsoby, to jsem naposled viděl u komunistů. Taková ostuda. Paegasi styď se, to seš inovátor jo? (Kraviny jako clickfun pro puberťáky atd...to vám jede....protože vám to zřejmně sype). Ale proč nejde změnit uživatelské jméno? Proč? Sbohem, škoda, že jsem toho Oskara nezačal používat dříve, nyní vím, že PAEGAS na zákazníky zvysoka kašle, (ta vaše prolhaná reklama v televizi-uděláme pro vás víc, než si dovedete představit, třikrát FUJ!!!!!!!! Chudák ta babička, té jste beztak hned po té reklamě zlikvidovali důchod tím, že jste ji vnutili tu vaši chamtivou síť-nedělejte krky, že jste ji chudince staré za to dali aspoň rok volání zdarma v rámci Paegasu, NENAŽRANCI NENAŽRANÍ, SOBCI A HO*ADA!). Co jste dali kdy nám se slevou? (Twist např na 2.000 000 zákazníků, na 1.000 000 zákazníků, dali jste nám HO*NO!).

Já ti to jednání se mnou a ty tvé služby oplatím. Jednoduše tím, že tě ode dneška přestávám používat a NIKOMU TĚ NIKDY V ŽIVOTĚ NEDOPORUČÍM, BA NAOPAK BUDU JEN ŘÍKAT: "RUCE PRYČ OD TĚCH NESCHOPNÝCH, KTEŘÍ TUTO CHAMTIVOU SEBRANKU ŘÍDÍ", protože neschopným, blbým a líným se odjakživa PAEGASI  N E P L A T Í ! ! ! !
(Leda že by ten člověk byl postižený, to jo, to respektuji, že musí za něco žít, ALE V PAEGASU JSOU POSTIŽENÍ ? KDEPAK!!!!!!!!!!!! NENAŽRANÍ A H*VADA TAM JSOU).
Nežijeme v socialismu pánové!
 Mohu klidně konstatovat, že Paegas je ubohá síť, ve které si nelze ani změnit jméno (ANI PO ROCE)...cha cha cháááááááááááá, jděte se vycpat, SOUDRUZI!
 Já osobně už jsem si vybral konkurenční síť, ve které jde změnit jak jméno, tak heslo (a to hned, třeba i 100x denně) a jsou tam dokonce služby jako výpis hovorů na předplacenkách atd,atd, prostě hodně funkcí pro normálního člověka a chovají se ke mně SLUŠNĚ a jde i vidět (slyšet), že těmto lidem jde o zákazníka.
=======================================================================
PAEGASI, UTÁHNI SI OPASKY, NEJEDEN SI TU NA TEBE KRÁSNĚ STĚŽOVAL A PŘIBUDOU DALŠÍ, JÁ TOMU PEVNĚ VĚŘÍM. S heslem UŽ ANI HALÍŘ A BUDU TI DĚLAT PĚKNOU REKLAMU (spolehni se!) se s tebou loučím.
=======================================================================


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  28. 11. 2001 10:15

Mám podobnou zkušenost ale s GPRS, které mi v mém bydlišti bohužel nefungovalo, když jsem ale přecházel z Twistu na paušál, (kvůli GPRS) tvrdili že to jede všude. Jak jsem to začal reklamovat, tak se mně asi týden snažili přesvědčit (marně), že mám špatně nastavený telefon. Když už jsem je přesvědčil, tak to hodili na externího dodavatele systému, na což jsem jim odpověděl, že jsem smlouvu uzavíral s nimi a paušál GPRS Pro platím taky jim, takže mě to absolutně nezájímá. Odpovědí mi bylo, že pracují na rychlém odstranění "výpadku". Závada byla "velmi rychle" odstraněna (14dní). Pak jsem poslal mail (připojil jsem všechny jejich odpovědi) na reklamační oddělení, kde jsem žádal libovolnou kompenzaci.  Na odpověď si asi budu muset postavit betónovu čekárnu.

Pro úplnost jen dodávám, že se jednalo o jednu z  BTS na největším sídlišti v ČR (cca 150000 lidí).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 11. 2001 12:50

Takze odpovedi jsem se nakonec dockal a jsem spokojen. Posudte sami (vyjadreni Rekl. oddeleni  Radiomobilu):

 .....Abychom kompenzovali vzniklou situaci, zadali jsme do účastnické databáze kredit ve výši 3 x 199,- Kč (bez DPH, jedná se o částku rovnající se měsíčnímu poplatku za služby Paegas GPRS Pro). Kredit ve výši 199,- Kč se tak projeví ve Vašem Vyúčtování služeb
za období 12/01, 01/02 a 02/03 vždy v položce Ostatní slevy se záporným znaménkem......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  28. 11. 2001 09:44

Ahoj, tak me napadlo, pojdme sbirat originalni CLICK hlášky! Tady je dalsi z nich:

Chyba!

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:


  • oracle.um.rdm.UMSessionException: PUMA: java.rmi.NotBoundException: NenazerNenazer

  • V případě přetrvávajících potíží kontaktujte, prosím, ClickMastera.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  28. 11. 2001 10:59

    Paegas=SEBRANKA zlodějská - uděláme pro Vás víc, než si dovedete představit!  Jde to patřičně vidět..... Ahoj.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Radek Polonyi  |  28. 11. 2001 12:24

    Paegas je úplný ŠIT a nechápu jak si ho někdo může koupit. Nejhorší TWIST nabídka v dějinách-vesta Rebook. Každý v tom bude chdit jako vůl. Něco jako minulý rok s batohem. je to pěkně trapný. I když každý má svůj názor. Čus lidi

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    noiz  |  28. 11. 2001 18:26

    souhlasim ... vanocni nabidka pg je pekne trapna a kdyz jsem minuly rok videl zastupy 13ti letych holcicek se stejnymi batohy jak si hrde vykracovali ulici..... co to bude pristi rok? kalhoty? nebo boty? wow wow

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dyn  |  28. 11. 2001 23:41

    Ach jo... Před více než týdnem mi přestaly fungovat filtry. Včera jsem se konenčně dočkal toho, že zase projevily funkčnost. Jenže ouha. Radoval jsem se zase předčasně. Zase mi to dneska nefunguje. Už nemám sílu volat na infolinku, znovu filtry předělávat nebudu a některé maily přeposílávat nutně potřebuji...
    Ještě mi zbývá zoufalý krok při kterém dám Paegasovi šanci - ClickPager... Nechápu ale PROČ to znovu nefunguje, když už to zase šlo...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mojmír  |  29. 11. 2001 00:23

    Mám krásnou kontrolu na Click, protože mi na něj chodí vysílání SMSmánie. Odtud to má chodit samozřejmě na Paegase a dále na 2 Oskarova čísla.

    Večerní vysílání 28.11. přišlo zase jenom na Oskarova čísla, ale na Paegase nic. Kromě toho mi přišly večer 2 maily, o kterých bych také nevěděl, nemít přeposílání na Oskara. Takže problémy, které skoro týden řešili jsou tady zase.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Máca  |  29. 11. 2001 08:53

    Mám zapnuté přesměrování na moječíslo@sms.paegas.cz a od 21.11. nepřišlo vůbec nic /dotaz v poradně/(mělo přijít tak 30 mailů), mají čas do konce měsíce pak jdu do Oskarty.  Takhle si nepředstavuju službu operátora ! Myslím si, že by upozornění na kvalitu služeb mělo vyjít i tiskem (Mobility atd.), protože pokud chci pořádat předvánoční hon na zákazníka, mělo by bezvadně fungovat vše co nabízím, jinak prostě lidem lžu. Nevím jestli je tento postup standardní i v záp. Evropě, no ale Balkán je Balkán, že drahý operátore

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  29. 11. 2001 23:23

    CLICKEM jsem udelal taky nejlepsi zkusenost co se spolehlivosti tyce ...  ... nez jsem vyfasoval sluzebni cislo (se statutem VYZNAMNY KLIENT), pouzival jsem k upozornovani o dosle poste GO a vedel jsem o kazdem mailu jeste driv nez mi pisklo PC novou zpravu. Od Clicka o nekterych mailech nevim do dneska  i pres cervene ucho, otlacene od telefonovani operatorovi a ucpanou schranku odpovedmi od clickmastera ... jeste ze jsem deckam koupil Oskary a mohl jsem jim znarodnit SIMku pro echa z mailboxu pote, co jsem "prisel" o mobila s GO.

    NEVAZ SE (JIZ NIKDY VICE CLICKEM),
    ODVAZ SE (=ziskej odvahu) a ODVAZ SE (od Paegase)

    P.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Josef Vacek  |  05. 12. 2001 07:47

    Poslal jsem si mail na jinou svou adresu, na ktere je filtr posilajici kopie na mobil Eurotel a na Click. Obe kopie dosly behem jedne minuty na urcene misto. Eurotel oznamil prichod zpravy, ale filtr Clicku se jeste hodinu neprobudil, takze na Paegas prislo kulovy.....
    Hezke Vanoce s Clickem Paegas spis .
    Josef V.
    P.S. Jeste, ze mame Eurotel.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Veselý  |  06. 12. 2001 23:08

    Ještě dodávám, že pro účely zveřejnění jsem z pochopitelných důvodů nahradil uživatelůské jméno a heslo znaky "XXXX".

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    krtonožka  |  07. 12. 2001 10:09

    Važený pane xxxx,
    zasíláme Vám odpověď na Váš dotaz ze dne 03.12.2001:

    ----------------------
    Uplynul dalsi tyden a porad mi e-mail adresa na mobil nefunguje.
    Dal by se z vasi strany termin "odstranit v nejbližším možném
    termínu " nejak blize specifikovat ?

    Diky za odpoved
    ----------------------

    Děkujeme Vám za zaslání Vaší e-mailové zprávy.

    Dovolte nám, abychom Vám sdělili naše stanovisko, které se týka
    mobilních e-mailových adres, které tuto Vámi popisovanou situaci
    vysvětluje.

    V minulých dnech došlo z naší strany ke zrušení mobilních e-mailových
    adres s doménou "@sms.paegas.cz" a to u následujicích uživatelů:

    1/  Ti, kteří jsou registrováni ve službě Paegas Click a mají již
    aktivovanu adresu s doménou "@click.cz".( upozornění na tuto věc je
    uvedeno při registraci Click služeb )

    do Clicku sem se nikdy neregistroval

    2/   Ti, kteří neuskutečnili z předplacené karty Twist první hovor do
    středy 10.1.2001, tj. uskutečnili ho po tomto datu, či ho neuskutečnili
    vůbec. Mobilní e-mailovou Twistovou adresu je možno získat při
    registraci do služby Paegas Click (zákazníci vlastníci předplacenou
    službu Twist si mohou zaregistrovat pouze ClickBox Easy ci ClickPager -
    aktivace těchto služeb je zdarma )

     Twist pouzivam skoro dva roky


    V informačních materiálech, které při koupi Twist sady či SIM karty
    Twist ( distribuovány naší společností v tomto roce ) naši zákazníci
    obdrží či obdrželi, nezmiňujeme možnost využívat e-mailovou adresu ve
    tvaru číslo@sms.paegas.cz a proto nemůžeme zaručit její funkčnost. Pouze
    v případě registrace Click služeb je  aktivována e-mailová adresa ve
    tvaru alias@click.cz, kterou mohou naši zákazníci následnš využívat.


    V současné době si mohou uživatelé mobilních telefonů sítě Paegas
    aktivovat e-mailovou adresu ve tvaru alias@click.cz a to na www.click.cz
    ( aktivace e-mailové adresy je zdarma ). Jiným způsobem provést aktivace
    e-mailové adresy v současné době nelze .

    Uživatelé předplacené služby Paegas Twist si mohou na www.click.cz
    aktivovat svoji Click schránku, a to buď ClickBox Easy nebo ClickPager.
    Aktivace těchto služeb je zdarma.

     

    ...blablablabla ....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Veselý  |  07. 12. 2001 23:21

    Nevim, proc v tech adresach Paegas dela porad takovy bordel. Proc by neslo, aby fungovalo VZDYCKY cislo@sms.paegas.cz a zaroven kdo chce muze mit i neco@click.cz. Nejlepsi je Eurotel, ma to jednotny a kazdej vi jakou ma adresu a nemusi ji nikde aktivovat. Mimochodem, mne fungoje oboji. cislo@sms.paegas.cz funguje i kdyz mam zaregistrovany Clickbox. Zajimave.

    Jan Vesely

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    256  |  10. 12. 2001 13:56


    dobry den

    cim dal tim vic jsem zhnusen ze sveho operatora, paegasu...

    bych byl rad, kdyby se o to zacal zajimat nekdo povolanejsi...

    se mnou se totiz paegas bavi jako s malym ditetem a ne se zakaznikem...

     

    nekdy o vikendu 1. - 2.12.2001 mi prestaly chodit na muj mobil

    e-maily z internetu ve tvaru +420737848980@sms.paegas.cz

    (je to opravdu moje cislo)

    hned v pondeli jsem to poradne otestoval a veskera posta odesilana

    na tuto adresu, se mi vracela jako nedorucitelna...

    i zavolal jsem tedy na paegas, ze mi to jako nefunguje...

    dostalo se mi podivne odpovedi, ze na nektera cisla panuji

    jista omezeni, ale nemuzou mi rici jaka?!?!?!? )

    vyplnil jsem tedy s operatorkou nejakej ohlasovnik zavad nebo co...

    a ze si mam zavolat za tyden, ze to daj technikum, ze budou vedet vice...

     

    dnes 10.12.2001 (tedy tyden po tom) volam na paegas znova,

    ze bych jako rad nejake vysvetleni, nebo ze bych jako rad aby mi to fungovalo...

    operatorka asi 5 minut premyslela (nebo mozna sla k tem technikum)

    a vysypala na me skutecne obsahlejsi informace nez minule:

    me cislo patri pry k tem starsim (i kdyz ja bych rekl ze ne) a na tyto

    cisla maji s odesilanim nejake problemy a nevi, kdy to zase zprovozni...

    dokonce vubec nevi, jestli to vubec zprovozni... ?!?!?!?!?!?!?!

     

    nutno podotknout, ze mi celou dobu tvrdila (v obou telefonatech), ze

    kdyz se zaregistruju na kliku, vse mi zacne okamzite fungovat?!?!?!?!?!?

    porad jsem namital, ze se nechci registrovat na zadnem kliku ze potrebuju

    moje stare dobre cislo +420737848980@sms.paegas.cz ...

    chodi mi na nej (ted vlastne nechodi) totiz ruzne zpravy

    o technickem stavu ruznych serveru atd, atd...

    (ze by potrebovali na kliku vice uzivatelu???)

     

    a dalsi poznamka: ve svem okoli neznam nikoho komu by to nefungovalo...

    funguje to bez problemu vsem, at maji cisla takova, nebo makova...

    (samozrejme pocitam jen ty co maji paegas)

     

    prominte jestli jsem vas svym mejlem obtezoval,

    ale rad bych vedel co za tim vsim je...

    prijemny zbytek dne

    michal juracka

    256@256.cz

    0737848980

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Veselý  |  11. 12. 2001 00:21

    Na tom, jak se se mnou Pegas bavi mne vadi nejvic, ze jim vsechno tak dlouho trva. Opravdu nevim, zda tech zavad maji tolik ze nevedi co s nima, nebo veri tomu, ze uzivatel si po nekolika tydnech, otraven, prestane stezovat a radsi to necha jak to je (chytrejsi rovnou vyhodi SIMku a koupi si konkurencni)

    Pane Juracka, jestli pouzivate Pegase na oznamovani o dulezitych vecech (jako stav serveru bezesporu je), tak to jste si zvolil opravdu spatne! Poridte si GO kartu a nechte si to zasilat tam - ja mam GO uz ctyri roky a nepamatuju si ze bych potreboval resit naky problemy jako prichod SMS pres e-mail a podobne. Za celou dobu adresa 00420606289476@sms.eurotel.cz funguje bez jedine chyby a vzdycky na ni vsechno doslo!!! (a pokud nedoslo, tak to nebyla vina ET, ale vina e-mail serveru, ktery tam to upozorneni neodeslal. Ale v zadnem pripade mi u ET nic nezmizelo kdesi v kybernetickem casoprostoru) To prosim neni reklama na ET, to je skutecnost. PG se mi ve spojeni s e-mailem jevi jeste mene spolehlivejsi, nez kdejaka sluzba zdarma na webu. Zvlaste po zkusenostech, o jakych jsem do teto diskuse napsal jiz nekolik dlouhych prispevku. A registraci na Clicku VUBEC NIC nevyresite, ba naopak, pribydou Vam jeste dalsi problemy!!!! Jestli pro nektera cisla PG plati ona omezeni, jak Vam operatorka sdelila, pak je to naprosta hovadina a nechapu to - proc by nekteri uzivatele meli byt omezovani, a to bezduvodne? Ja bych se ji zeptal, co jsem teda provedl spatneho? A dalsi nesmysl je, ze Vase cilo patri k tem starsim?!?! A co potom moje cislo 0603359233? To je jeste starsi cilo a +420... tam funguje (ku podivu). No to je bordel.

    Pro ty, kteri chteji byt informovani, jak se vyviji moje causa s Clickem, tak pote co jsem tam minule pondeli osobne donesl onen dopis s reklamaci, tak se jeste porad nic nestalo, PG stale mlci jako hrob. Davam jim jeste tyden a pak uvidim, jestli snad budu otravovat primo reditele PG!
    S pozdravem

    Jan Vesely

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    256  |  17. 12. 2001 09:13

    hm... ale vyhodit simku, nebo si poridit dalsi od konkurence neni reseni... na te pegasovske mi bezi i ebanka...
    zacinam uvazovat o tom, zde se nejedna treba o omezovani nebo dokonce diskriminaci...
    co mam delat???
    jsem zvedav i na vasi kauzu s klikem...
    michal juracka

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Veselý  |  18. 12. 2001 00:14

    No s tou diskriminaci to mate asi pravdu, uz nevim kdo to tady psal, ze k Twist zakaznikum se chovaji mnohem hure nez k tarifnim... Dneska jsem nemel cas, ale zitra zase zavolam na infolinku jak to s tim Clickem vypada a co s tim chteji delat.
    Chapu, ze vymenit cele cislo je trochu problem, jeste ze ja primarne pouzivam Eurotel a tak kdbych to cislo musel zmenit tak by mi to taky dalo celkem fusku, maji ho vsichni lidi a chodi mi tam taky upozornovani ze vsech moznych mailu, ktere mam.

    Jan Vesely

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Máca  |  18. 12. 2001 09:45

    Už mám od nich odpověď. Kromě hromady hovadin neustále nabádajících k registraci do cliku také nenápadně oznámili,  že došlo k resetu  některyých emailových adres< podle mého názoru všechny Twisty> (prý  "neobjednané" -  nikdo mě k ničemu takovému nevyzval a nikdy neupozornil, tak jak to dělají na jiné věci) a uživatelé se buť registují do cliku nebo mají  smůlu. Následně jsem zavolal operatorovi a slečna to po vyslechnutí problému položila. No vážně nevím jestli je toto opravdu možný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oprvdu už nevím. Pěkné vánoce (zřejmě s jiným operátorem).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Máca  |  18. 12. 2001 10:02

    Další pokus o dovolání - úspěšný . Paní nebo slečna mi po vyslechnutí mých potíží shrnula mé možnosti Click nebo jiný operátor; hájila se tím, že adresa ve tvaru číslo@sms.paegas.cz nikdy nebyla součastí mé Twist SIM. Že mi to takhle fungovalo byla prý jen shoda okolností , no už nefunguje a fungovat nebude. Zdraví Máca.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Máca  |  14. 12. 2001 10:26

    Jsem na tom úplně stejně, upozorňvoval jsem je hned, když mi to přestalo chodit (viz starší příspěvek), minulý týden jsem to znovu urgoval mailem, vše co mi poslali je , že ten mail obrželi. Jinak jsem jim totálně ukradenej. Ať to proboha někdo zveřejní, dyť je to do nebe volající bordel. Pánové z Mobilit zajímají takové věci aspoň Vás?!
     Člověk je svýmu operátorovi totálně volnej a nestojí mu ani za solidní omuvu natož nápravu.  Čili platí krásné české "Komu se něco nelíbí, ať si ....... políbí. "

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor