Tak tady ten dopis je... Doufám, že se mi podaří zachovat i jeho formát, převedl jsem ho Wordem do HTML:
----------------------------------------------------------------------
Jan Veselý
Pod Vyhlídkou 12
162 00 Praha 6
Radiomobil, a.s.
reklamační oddělení
Evropská 178
160 67 Praha 6
V Praze 4. 12. 2001
Věc: Reklamace přístupu do služby Clickbox Easy
Vážení,
obracím se na Vás s reklamací a zároveň stížností na Vámi provozovanou službu Paegas Clickbox Easy. Jsem uživatelem předplacené karty Twist, kterou používám v telefonu Alcatel OT View. Již od měsíce září mám neustálé problémy s používáním Clickbox Easy.
Nyní Vám popíší podrobně celý můj problém od začátku. Výše zmíněnou kartu Twist s číslem tel. 0603/359233 (výr. číslo SIM karty 89420 01987 03022 2345 7o) používám od dubna t.r. a získal jsem ji odkoupením od bývalého uživatele, který přešel k jinému operátorovi. Uživatelské jméno do služeb Click je
XXXXXXXX a aktuální přístupové heslo je XXXXXX. Telefon mám v pořádku a bez závad. Až do konce září t. r. jsem žádné problémy s Vašimi službami neměl, vše fungovalo bez problémů, včetně služby Clickbox Easy.
Na konci září t.r. jsem se pokoušel využít POP3 přístup do schránky Clickbox Easy (dále jen “CBE”), protože jsem se v nejmenovaném tisku o této věci dočetl. Skutečnost jsem si ještě předtím ověřil na infolince Paegas (4603) a také jsem od Clickmastera e-mailem obdržel parametry, které je nutno zadat do nastavení poštovního klienta. Učini jsem tak přesně podle návodu a vyzkoušel přístup, toho času ještě pomocí Outlook Express 4.72 (kterou jsem poz
ději nahradil verzí 5.0 - viz níže). Obdržel jsem však chybové hlášení, se kterým se setkávám dodnes: “Nelze navázat zabezpečené připojení k serveru. Účet: ‘click’, Server: ‘pop3.click.cz’, Protokol: POP3, Port: 995, Zabezpečení (SSL): Ano, Číslo chyby: 0x800CCC1A” Zkontroloval jsem pečlivě nastavení a pokusil se o další přístup, opět s tímto výsledkem. Dále jsem se zkoušel přihlašovat v různou dobu i druhý den. Když potíže přetrvávaly, obrátil jsem se opět na infolinku 4603, kde mi doporučili zavolat na jinou infolinku Data/Fax s číslem 4684. Než jsem tak učinil, navštívil jsem webové rozhraní Clicku na adrese www.click.cz a zkoušel se přihlásit běžným způsobem tak jako dříve. Jaké však bylo mé překvapení, když to nešlo a místo toho se objevilo opět chybové hlášení, a to s textem “Účet uzamčen” a “pokud potíže přetrvávají, kontaktujte Clickmastera” Musel jsem tedy použít odkaz “Pomoc” a s pomocí kódu PUK2 účet odblokovat. Poté se dal CBE opět používat normálním způsobem. Dále jsem tedy zavolal na linku 4684 a sdělil zde všechny výše popsané skutečnosti. S operátorem jsme společně prošli všechna nastavení a zjistili, že jsou správně. Znovu jsem se pokusil o přístup přes POP3, objevilo se již známé chybové hlášení, že nelze navázat zabezpečené připojení. Na doporučení operátora jsem nasnímal z obrazovky okna s nastavením Outlooku a poslal je jako přílohu e-mailu na adresu clickmaster@click.cz, kde jsem podrobně popsal všechny vzniklé problémy. Kopii stejného e-mailu jsem zaslal též mému poskytovateli internetu, protože prý může být chyba i na serveru poskytovatele. Od něj (Contactel RazDva) mi přišlo následující den vyjádření, že - cituji: “Vazeny pane Vesely, s Vasim problemem Vam bohuzel nejme schopni pomoci. Se stahovani posty z Clickboxu Easy nemame nic spolecneho.”. Po vice nez tydnu cekani mi prislo take vyjadreni od Clickmastera, ktery mi sdeloval, ze u nich je vsechno v poradku a POP3 tam funguje - cituji: “Vazeny zakazniku, na zaklade Vami uvedene pripominky tykajici se stahovani posty z Click schranky do Vami pouzivaneho Outlook Express pomoci protokolu POP3 jsme tuto vec vyzkouseli, ale nezjistili jsme nic, co by branilo vyuzivani teto moznosti a stahovani probehlo bez jakykoliv potizi.” a dále pan Petr Ivaník uvádí, že “Protokoly jsme meli nastavene stejne jako Vy, a co se tyce zabezpeci, tak to bylo take shodne, jako ve Vasem pripade. Bohuzel jsme tedy nenalezli nic, v cem by mohla spocivat chyba, ktera Vam znemoznuje stahovani posty v tomto konkretnim pripade.”. Řekl jsem si tedy, že už to bude asi v pořádku a šel hned vyzkoušet POP3 přístup. Moje radost neměla dlouhého trvání, dočkal jsem se opět starého znamého chybovho hlášení “Nelze navázat zabezpečene připojení....”. Na adrese www.click.cz jsem se chtěl přihlásit, ale zjistil jsem, že celá věc se začíná zhoršovat. Opět byl můj účet uzamčen a opět jsem musel použít PUK2 kód k jeho odblokování. to se začalo opakovat po každém pokusu o POP3 přístup.
Uběhlo dalších pár dní, kdy jsem byl takřka bezradný a přemýšlel jsem o příčině. Zděsil jsem se však ještě více, když jsem po již několikanásobném odblokovávání účtu PUK2 kódem zjistil, že se celý obsah CBE kompletně smazal, včetně všech e-mailových zpráv a nastavení filtrů. Poté jsem neprodleně zavolal na infolinku Data/Fax 4684 a opět od začátku pohovořil o mých problémech a o tom, jak se velmi nepříjemně zhoršují. To jsem ještě nevěděl, že jestliže říkám, že se smazal obsah CBE, ale zůstalo mé osobní nastavení, že se i to po dalším přihlášení kompletně smazalo, takže jsem své údaje (jméno, adresa, telef
o, fax, atd...) byl nucen vyplnit znova. S operátorem jsme opět prošli veškeré nastavení a opět shledali, že všechno je v pořádku a bez chyby. Na jeho doporučení jsem využil postup, že si změním přístupové heslo, odhlásím se z Clicku a vyčkám 24 hodin. Poté že se zkusím přihlásit přes POP3 a když problémy budou dál přetrvávat, zavolám opět na infolinku (4684). Učinil jsem přesně podle tohoto doporučení, POP3 přístup se samozřejmě nezdařil a tak opět volám na 4684. Tentokrát operátor celý můj problém odeslal na technické oddělení s tím, že si zavolám na 4603 pro výsledek asi za týden. Uběhl týden a tak jsem volal na 4603, tentokrát pro změnu slečna operátorka, mi sdělila odpověď od tech. odd., že problém pravděpodobně spočívá v tom, že mám outlook Express verzi 4 a že tato verze nepodporuje SSL (s čímž si dovoluji nesouhlasit, ale přesto tuto odpověď respektuji). Čili jsem nainstaloval verzi 5.0 a opět se pokoušel o POP3 přístup. Stále marně. Chybové hlášení se nezměnilo, já jsem však zjistil další velmi nepříjemnou skutečnost, že nyní už se CBE “rozhodil” natolik, že si absolutně nepamatuje moje uživatelské jméno a není možné se do něj přihlásit přes www.click.cz běžným způsobem. Pokaždé se zobrazí chybové hlášení, že účet je uzamčen a po každém jeho odemknutí PUK2 kódem a následném odhlášení se opět OKAMŽITĚ uzamkne a to se stále opakuje. Zkoušel jsem 24 i vícehodinovou prodlevu mezi odemčením, nastavením nového hesla a dalším přihlášením, vše je marné.
Následovalo další volání na 4603. Operátorka se mnou s
epsala další ohlašovací formulář na technické odd., uvedla zde, že si přeji telefonický kontakt přímo od technika a ujistila mě, že technické odd. se mi ozve do 10 dnů. Uplynulo již 18 dnů a stále se nic neděje, CBE je nyní téměř nepoužitelný (pro jeho značnou nespolehlivost a nestabilitu ho nyní vůbec nemohu využívat). Po další kontrole na lince 4603, zda se technické odd. již nějak vyjádřilo, mi bylo sděleno, že kromě hlášení o tom, že si mám upgradovat verzi Outlooku, což již jsem udělal, zde žádné další vyjádření není. Operátorka mi doporučila se na Vás obrátit písemně, jak nyní činím.
Žádám Vás nyní tímto o okamžité a urychlené řešení popsaného problému, protože se táhne už více jak dva měsíce a znepříjemňuje mi vážným způsobem používání služeb Paegas. Dále žádám o písemné vyjádření na mou poštovní adresu uvedenou v hlavičce dopisu, o opětovné předání tohoto problému na Vaše technické oddělení a o telefonický kontakt technika, který se mým problémem bude doufám zabývat k mé spokojenosti, a to
na tel. 0606/289476 (přednostně), nebo na tel. 0603/359233.
Děkuji, že se touto věcí budete zabývat a věřím ve zdárné vyřešení popsaných problémů k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
Jan Veselý