Paegas Professional: RadioMobil vyložil karty na stůl

RadioMobil zítra na tiskové konferenci představí svou novou image pro firemní zákazníky: Paegas Professional. V předstihu se nám podařilo získat zajímavé informace, proto nečekáme na oficiální uvedení na tiskovce.
Paegas Professional: RadioMobil vyložil karty na stůl
RadioMobil se chystá zítra na tiskové konferenci představit svou novou image pro firemní zákazníky pod názvem Paegas Professional. V předstihu se nám podařilo získat zajímavé informace, proto nečekáme na tiskovku a zveřejňujeme je již dnes. Podrobnosti a popis jednotlivých služeb najdete na MobilManii v nejbližších dnech.

Jak to bylo dříve

Paegas dlouhá léta bedlivě střežil své podmínky a zvýhodnění, které nabízel velkým zákazníkům, jak se tak říká: „pod pokličkou.“ Teď, když Oskar přišel se svou nabídkou pro bussines zákazníky, kterou zveřejnil na svých internetových stránkách, vykládá Paegas také svoje karty na stůl.

Dříve Paegas nabízel spoustu služeb, o kterých širší veřejnost v podstatě neinformoval. Služby jako Paegas Direct, Paegas Direct SMSC či Paegas Locator byly známy jen tzv. velkým zákazníkům. Problém byl v tom, že dokud jste se nepustili do vážnějšího jednání s Paegasem, tak jste neměli šanci dopředu zjistit, jaké podmínky získáte. Teď je ale tohle všechno minulostí.

Paegas Professional nové image Paegasu

Na stránkách www.paegasprofessional.cz máte možnost zjistit konkrétní podmínky a služby, které vám budou zpřístupněny jako firemnímu zákazníkovi, který má méně jak 30 telefonů nebo jako Významnému zákazníkovi s tzv. Rámcovou smlouvou. Když si vyberete jednu z těchto dvou možností, tak se vám zobrazí zbrusu nové stránky, jejichž nádech silně připomíná bývalý „firemní image“ Eurotelu. Že by se Paegas pokoušel o to stát se firemním operátorem číslo jedna?

Již na první pohled zjistíte, co všechno vám přinese uzavření Rámcové smlouvy či zařazení se do kategorie firemních zákazníků. Všechny dostupné služby i jejich ceny máte k dispozici přímo na tomto webu. Ceny za Paegas Locator, za zřízení Privátní podnikové sítě, ale i informace, které jinak naleznete přímo na webu Paegasu jako například pokrytí jsou tu přehledně uspořádány v zcela novém grafickém podání. Paegas sám označuje Paegas Professional za „novou značku.“ Tato nová značka by se měla stát symbolem nové tváře Paegasu, která by snad již měla být oproštěna od fatálních nedostatků, kterým jsme byli svědky koncem loňského roku.

Komunikace, souhra, úspěch

Tato hesla se bude snažit Paegas spojit se svou novou značkou Paegas Professional. Z marketingového hlediska je vytvoření nové značky, která je nějakým způsobem svázaná s tou předešlou, ale zároveň je nová, velice chytrým tahem. Chytrý tah je to hlavně ale z jiného důvodu. Potenciální zákazníci teď mají možnost srovnávat. Právě tato možnost by mohla přivést zákazníky konkurenčních operátorů k Paegasu. Oskar i Paegas se teď dali do boje o novou firemní klientelu. Ta stará je zatím z historických důvodů převážně u sítě Eurotel, která své karty na stůl zatím nevyložila. Pokud ale Eurotel stojí ještě o nové firemní zákazníky, tak mu nezbude nic jiného než své utajované podmínky také zveřejnit.

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Karta, Paegas, RadioMobil, Stůl

Určitě si přečtěte