Paegas si prověřuje vlastní infolinku

Náš prostřední operátor na kvalitu služeb svého Oddělení péče o zákazníky skutečně dbá. Na spokojenost uživatelů se službami infolinky se proto ptá pomocí automatického konverzačního systému.
Paegas si prověřuje vlastní infolinku

Haló, tady Paegas

Poté, co skončíte svůj hovor s operátorem infolinky, vám zavolá automatický konverzační systém z čísla 0603 604603. Pokud hovor nepřijmete, zanechá vám automatický systém vzkaz ve vaší hlasové schránce. Dokud na dotazy automatického konverzačního systému neodpovíte, po zavolání na výše uvedené číslo se vám přehraje hláška, kdy se vás automatický konverzační systém zeptá, jak jste byli spokojeni s hovorem na infolinku ze dne toho a toho, v tolik a tolik hodin. Volání na linku 0603 604603 je, dle informací z infolinky, placené.

Jak to všechno probíhá

Automatický konverzační systém vám položí celkem dvě otázky:

  • Jak jste byli spokojeni s vyřešením vašeho požadavku?
  • Jaké hodnocení by si infolinka Paegas podle vás celkově zasloužila?

Svoji spokojenost máte oznámkovat, stejně jako ve škole, tedy od jedničky do pětky. U každé z otázek můžete uvést, že nevíte (stiskem 0) nebo, že nechcete odpovídat (stiskem 9). Celý hovor trvá přibližně 90 sekund.

Domnívám se, že podobný způsob průzkumu je poměrně efektivní. Doufejme, že to pomůže zlepšit služby Paegasí infolinky.

Samé veselé věci

Na závěr bych uvedl „veselou historku z natáčení“. Chtěl jsem si nechat na infolince aktivovat službu GPRS Basic. Operátorka mne požádala o strpení a když se po pěti minutách ozvala a chtěl mi říci, zda aktivace služby proběhla či ne, hovor spadl. Vzápětí mi volal automatický konverzační systém, který se mě tázal, zda jsem byl s obsloužením spokojen...

 

Témata článku: Operátoři, T-Mobile

9 komentářů

Nejnovější komentáře

  • mirek 4. 10. 2001 20:22:28
    A muzu se zeptat na co mas aktivni mailbox? To je snad ta nejvetsi ko...na...
  • jklamo 3. 10. 2001 22:56:09

    Stala se mi jedna zajímavá věc. Na Operatora jsem volal ze SIMky s...

  • Luki 1. 10. 2001 23:10:38
    Shazuješ sám sebe! Nikdy nepomlouvej ostatní. Jsi spokojen s oskarem? Já...
Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

17.  8.  2017 | časopis Computer, Michlovský Jakub

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

Aukce skončila. Pásmo 3,7 GHz si rozdělí dva stávající a dva noví operátoři

** Frekvence pro „městské“ LTE vydražili O2, Vodafone a dva nováčci ** Jmenovitě Poda a Nordic Telecom, který má největší kus spektra ** Cena za frekvence se nelíbila T-Mobilu, a tak se z aukce stáhl

11.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 73

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

Srovnali jsme tarify a odhalili tři zlatá pravidla našich operátorů. Která to jsou?

** Tři zlatá operátorská pravidla: komplikovaně, draze, připlať ** Operátoři letos změnili nabídku tarifů, ušetřit vás ale nenechají ** Ceny už sice nemají úplně stejné, ale rozdíly jsou minimální

10.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 56


komerční sdělení

Komerční sdělení