Paegas si prověřuje vlastní infolinku

Náš prostřední operátor na kvalitu služeb svého Oddělení péče o zákazníky skutečně dbá. Na spokojenost uživatelů se službami infolinky se proto ptá pomocí automatického konverzačního systému.
Paegas si prověřuje vlastní infolinku

Haló, tady Paegas

Poté, co skončíte svůj hovor s operátorem infolinky, vám zavolá automatický konverzační systém z čísla 0603 604603. Pokud hovor nepřijmete, zanechá vám automatický systém vzkaz ve vaší hlasové schránce. Dokud na dotazy automatického konverzačního systému neodpovíte, po zavolání na výše uvedené číslo se vám přehraje hláška, kdy se vás automatický konverzační systém zeptá, jak jste byli spokojeni s hovorem na infolinku ze dne toho a toho, v tolik a tolik hodin. Volání na linku 0603 604603 je, dle informací z infolinky, placené.

Jak to všechno probíhá

Automatický konverzační systém vám položí celkem dvě otázky:

  • Jak jste byli spokojeni s vyřešením vašeho požadavku?
  • Jaké hodnocení by si infolinka Paegas podle vás celkově zasloužila?

Svoji spokojenost máte oznámkovat, stejně jako ve škole, tedy od jedničky do pětky. U každé z otázek můžete uvést, že nevíte (stiskem 0) nebo, že nechcete odpovídat (stiskem 9). Celý hovor trvá přibližně 90 sekund.

Domnívám se, že podobný způsob průzkumu je poměrně efektivní. Doufejme, že to pomůže zlepšit služby Paegasí infolinky.

Samé veselé věci

Na závěr bych uvedl „veselou historku z natáčení“. Chtěl jsem si nechat na infolince aktivovat službu GPRS Basic. Operátorka mne požádala o strpení a když se po pěti minutách ozvala a chtěl mi říci, zda aktivace služby proběhla či ne, hovor spadl. Vzápětí mi volal automatický konverzační systém, který se mě tázal, zda jsem byl s obsloužením spokojen...

 

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Paegas

Určitě si přečtěte