Fantazie! Já jen doufám, že většina těch, kteří se s vidinou ušetření pár korun za výměnu SIM karty setkají s něčím podobným, jako já asi před dvěma měsíci ve značkové prodejně v Jihlavě.
Jako majitel tzv. Partner SIM karty od Paegasu a jako klient eBanky jsem si chtěl nechat vyměnit (bezplatně, tedy přesně podle nabídky eBanky) standardní SIMku za bankovní. A ejhle, ono to nešlo. Tedy nešlo to bezplatně protože:
a) sice jsem klient eBanky
b) sice jsem klient Paegasu
c) ale na bezplatnou výměnu nárok nemám, protože smlouva (rozuměj Paegasí smlouva) je na někoho jiného, totž držitele tzv. hlavního (mateřského) telefonu.
A když jsem se dozvěděl, že pokud bych měl Twist, vyměnili by mi kartu zadarmo (protože tam smlouva na nikoho jiného není, protože není LOGICKY vůbec žádná smlouva), tak mě málem nad tímto inteligentním argumentem křísili - o to více při představě, kolik jim každý týden na "hlavním" i "partnerském" čísle generujeme peněz oproti většině Twistových zákazníků...
Nuž ale vysolil jsem čtyři stovky a dneska už vesele používám telefon pro přístup ke svému účtu.
Tímto příběhem bych chtěl jenom upozornit na možná úskalí celého nápadu; a pokud si někdo myslí, že mu někdo jiný (a o to méně Paegas) dá něco zadarmo, tak se rozhodně (aspoň podle mých zkušeností) šeredněn mýlí. Už to vidím - zadarmo sice kartu vymění, ale jenom oproti předložení občanky, pasu, řidičáku, rodného listu a očkovacího průkazu a pouze v době od 14:07 do 14:23 v ten den losované autorizované prodejně...
Rád bych se pletl.