Panasonic GD 87: displej mne vážně dostal (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

zdenek vondrak  |  08. 03. 2004 15:47

daji se nekde stahnou jine hry .diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas.pertl  |  17. 12. 2003 09:03

Dobrý den, jak, lze nahrát do záznamníku probíhající hovor ? Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sashman  |  10. 08. 2003 15:00

Ahoj lidi prodam tento super telefonek za 11 600,-Kc. Mam ho z nemecka od vodafone je odblokovany na vsechny site v originalnim baleni!!Na vnitrinim displeji je jeste folie a na vrchu je taky folie!Minimalne pouzitej je jen jednou nabitej. tak se mi ozvete muj mail :Sashman@atlas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  31. 07. 2003 10:06

Kde najdem driver, kde by sa dal stiahnut driver pre ten panasonic, lebo ked sa chcem pripojit vo win 2000 cez infra na net tak ma pripoji iba 9600( da tam iba nejaky standardny driver), a na N6610 ma pripoji v pohode na 28,8

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Homolka  |  31. 07. 2003 07:15

Chtěl bych se zeptat zad nědko nevíte jestli je možný do telefonu nahrát, nebo jinak dostat obrázek jinak než pouze pomocí foťáku??

díky Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truck  |  11. 08. 2007 21:22

jo pomoci INFRA ale jinak ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  19. 06. 2003 23:40

Prodam GD 87, novy, minimalne pouzity, zaruka Eurotel 23 mesicu. Cena 12.000 Kc. if9000@msn.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monty  |  11. 04. 2003 09:33

Zajímala by mne jedna věc a to přijetí hororu.Je možné přijmout hovor pouhým rozevřením telefonu a ukončit jej zavřením?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenebris  |  02. 03. 2003 23:25

Nevite jestli taky zvednuti se provadi KTERYMKOLI tlacitkem? Ta  vec me tak stve u  67 (a  v recenzi nebyla nikde!!!!). A co t9? jesti taky bude diakritika, tak asi pekne nastvou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca raketak  |  19. 02. 2003 21:51

hezkej dobrej akorát škoda že to rozlišení fotáčku je tak malé....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  08. 02. 2003 14:24

Prodam Panasonic GD87, uplne novy, nepouzivany, zabaleny v krabici, menu v AJ, cena 16.000, 777905889

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bilavčík  |  22. 01. 2003 13:41

Je to dost cool mobil jen ta cena mě tlačí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  20. 01. 2003 14:30

Telefon mám již dva měsíce (koupil jsem ho v Německu a za 17 000,- Vám nový s 2letou zárukou od známeho z obchodu přivezu taky). Je to skvělej telefon (Profil se tam nastavit jeden dá), jen škoda tý javy. Paměť na 20 kontaktů bohatě stačí, foťák je super a baterie vydrží 3-4dny plného provozu (a za 90min. je nabita do max.). ... prostě další který se povedl (to nemluvím o Irda, polyfo ... atd.)


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juro Molitan  |  16. 01. 2003 16:28

Je bombovej,ale trochu se bojím ovládání ,nemám ani nejmenší zkušenost s Panasonicama ,vždy jsem měl Nokie a ty jak je známo mají slušně udělaný menu ,ještě jsem ho neviděl na vlastní oči, takže mě dost zajímá velikost ,ale podle obrázků na webu to vypadá ,že to bude na véčkovou koncepci docela macek ,no uvidíme,další alternativou by mohl být Samsung SGH S 300.Dnes jsem si koupil nový mobility a byla tam příloha ze Samsungama a ty taky nejsou špatný , ale ty ceny jsou děsivý ,bude to chtít trpělivost a nějakej pátek vyčkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 12. 2002 17:01

V recenzích se o synchronizaci buď nepíše vůbec, nebo že se uvádí že ji mobil nepodporuje. Přitom se na webu panasonicu zmiňují o programu SyncML dodávaném s telefonem. Navíte někdo jak je to doopravdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 02. 2003 16:55

To není program, ale standard pro synchornizaci přes WAP se serverem operátora; u nás tuto možnost zatím nikdo nepodporuje. Panasonic GD 87 synchronizaci neumožňuje, ovšem dodává se k němu program, který umí editovat seznam apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Dufincová  |  04. 11. 2002 12:07

 hlupáci hlúpy ! Ten mobil už mám od Vianoc 2001, hlupáci hlúpy) Kúpil som ho z trhu v Oshiziku-katerusi za 15 jenov, hlupáci! Nishizoka konyhiru.Milanicu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
murphy  |  13. 11. 2002 21:00

A to si myslíš, že si z toho někdo sedne na prd*l ty čočkožroute??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Zásadný  |  20. 08. 2003 20:14

Ja som len chcel povedať nech nerecenzujú staré telefóny, fuck off czechs!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  01. 11. 2002 12:46

Tak nevím, vaše kritické názory myslím plynou z neznalosti věci - užívám tento telefonek asi týden (objednáno přes www.semecshop.com - docela spokojenost, rychlé dodání a komunikace v češtině) a přestože není dokonalý, je to v každém případě hodně povedený stroj. Vyčítám mu malou paměť, nepříliš vhodné umístění infraportu a absenci Javy. Naopak Email chodí výborně a Wap je nejrychlejší jaký jsem měl možnost poznat. O kvalitě displeje netřeba hovořit a kvalit fotek je rozhodně lepší než u Nokie 7650. Fascinující je kvalita zpracování a pevnost konstrukce. Takže závěrem - mohu ho doporučit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 10. 2002 21:23

Je to celkem slusnej mobil ale cekal sem ze bude mit vetsi vydrz na jinejch strankach sem si precetl ze ma asi jen dohromady 15 hodin vydrze a to diky svemu super dspleji se 65000 barvama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  26. 10. 2002 13:40

Ten foun ma fotak a vy neukazete ani jednu fotku,kterou jste s nim vyfotili?Treba neci oblicej,at je videt kvalita fotky,ale dat tam obrazek,kde je neci hlava prekryta nejakym menu a nic nevidim mi pripada trochu blbe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
storrmy  |  25. 10. 2002 19:17

bude mit samsung S100 nebo T400 aktivni displej nebo jen pasivni a bude tam java? Vaham mezi temito founy a panasonicem, u GD87 mi chybí java, u T400 GPRS a co vim, tak S100 ma pasivni displej Ach jo... fotak me az moc nezajima....

Dik za odpoved storrmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T28Lover  |  25. 10. 2002 18:50

No, když jsem četl ten úvodník, říkal jsem si, že to musí být opravdová perla mezio mobily, ale čím dál jsem četl, tím víc mě to utvrzovalo v přesvědčení: vždyť to je telefon uplně na hovno! Jestli by měl stát těch 20000, tak ať bídně zhyne v propadlišti dějin. Že nemá ani aktivní flip?To měla i T10ka :o/ Ale to není to, co by mě až tak trápilo. Spíš že autor píše, že se jedná o jeden z nejlepších telefonů, ale přiznává, že telefon nic neumí. Pravděpodobně se autor spoustředil jen na úžasný display.  Už třeba to, že telefon je dost velký-proto se snad dělají Včka, aby byl co nejmenší ne?? Přiblblé poutko na šňůrku je udělaný blbě, hmotnost je velká, anténa je taky na h.., reproduktor na zádech je taky k ničemu (i kdyby šuměl jako džungle, tak je mi to jedno, protože potřebuju telefon slyešet, a ne si stahovat úžasné zvuky), infraport je na dvě věci, nedá se zároveň datovat a nabíjet..no zkrátka a dobře..a to jsem četl jen první část recenze. V čem je tedy tento mobil tak úžasný???? Vážně netuším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  25. 10. 2002 11:34

Mozna sem "cement", ale mohl by jsi mi ukazat misto v clanku, kde je mobil vyfoceny rozevreny???????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  25. 10. 2002 14:45


Druhá kapitola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Šubrt  |  25. 10. 2002 09:56

Měl bych jeden malej dotaz,dá se schůzce (nebo nějakýmu záznamu v kalendáři) nastavit pravidelné opakování???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  24. 10. 2002 20:33

Pěkná recenze, akorát snad chybí fotka rozevřeného telefonu. nebo snad otevřít nejde? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 21:07

Ale fotky otevřeného displeje v článku jsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  25. 10. 2002 11:38

Asi sem "cement", ale mohl bys mi ukazat v clanku fotku s rozevrenym telefonem???????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN_8210  |  24. 10. 2002 20:01

Já jsem gay, tak omluvte moje příspěvky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 20:46

No nejenom ze jsi gay, jsi i dementni, protoze ja zadne podtrzitko v nicku nemam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hRiva  |  24. 10. 2002 21:08

heh :) taky me napadlo ze to je naka lama dyz neumi ani ten nick spravne opsat  

jinak ja si na Panasonicky nemuzu nechat dopustit, skoda ze GD67 nevysel o mesic driv a ja si koupil SE T200, ale asi pude do srotu a GD87 na hrad :))

J*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Islander  |  24. 10. 2002 19:31

Hezký, ten zadní  kryt  sice  tvarově  vychází  z  modelu  GD  75  a  u  antény  se  asi  inspirovali  u  Samsungu  T 100  ale  jinak  dobrý!!!   Jenom  k  tomu  displeji  :   není  tam  těch  barviček  nějak  moc  ?   Možná  lidi  s  horším  zrakem  budou  povídat  "MUSíM  SI  VYLADIT  KONTRAST  A  BARVU  NA  Mé  TELEVIZI"  a  přitom  vytáhnou  tento  mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIK  |  24. 10. 2002 18:51

Myslite ze semec jhe opravdu spolehlivy???Libi se mi motorola T720, ale ted ji zdrazili, tak se rozmyslim, diky za odpoved!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 21:06

Nemáme důvod nevěřit tomu, že by SEMEC nebyl nespolehlivý. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  25. 10. 2002 08:57

Ano zdražily....a kurz koruny k Euru se taky zmněnil...A pokud mluvíš o spolehlivosti,tak pokud nevěříš firmně s dlouholetou mezinárodní skušeností,tak si můžeš T720 koupit bez záruky někde v bazaru za 13 až 15 tisíc. Od Semecu jsem nakupoval již několikrát a byl jsem vždy maximálně spokojený. Vlastně nové mobily a novinky vůbec jsem vždy nakupoval u "sousedů" v Německu v různých schopech a nakonec jsem si vybral Semeca právě kvůli spolehlivosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  01. 11. 2002 12:52

I ja mohu potvrdit - v jednom případě se mi v minulosti stalo, že mi telefon koupený na www.semecshop.com odešel - bez sebemenších problému a zbytečných dotazů mi provedli výměnu kus za kus (s českým obchodníkem bych se hádal ještě teď...).

A pokud v nejbližší době, jak jsem se dočetl, má být zprovozněn český SEMEC s kancelářemi v Praze, tak bude všechno ještě jednodušší, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  20. 01. 2003 14:37

Semec je drahý, za měsíc bych měl mít SE P800 za 25000 a Semec ji má za 44 000, to samé s jinými mobily, Panasonic GD87 má semec za 22 000 a já ji s dvouletou zárukou a doklady z obchodu z Německa přivezu za 17 000.

 

Evžen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlado  |  24. 10. 2002 18:03

Ma to internu pamat na SMSky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 10. 2002 15:27

netobchod SEMEC  ??

mate adresu?

Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 16:23

cz.semecshop.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  24. 10. 2002 13:10

No tak jak tady ctu,tak SaTaN8210, uz ma dalsi telefon...No to se ani nedivim,ze ma NOKIA tak dobre vysledky...Kdyz je takovych lidi vic,tak nez dostanou to co chteji,jsou nuceni si koupit aspon 3 modely po 15tis....

Ja jsem spokojen na 100% a na trhu se neobjevilo a ani nic neohlasilo,po cem bych zatouzil...Tedy ani tento Panasonic neni to prave...Jo displej ocenuji,ten je skvely,ale ten zbytek...no no no ,velke male drobnosti...

Dokonce se mi ani nijak zvlaste nelibi design, Samsung i Motorola ,je na tom dle meho lip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Stanicek  |  24. 10. 2002 13:04

Mam pocit, ze 65 tisic barev je mozna trochu zbytecne moc na display , ktery je schopen zobrazit 23 tisic (132x176) pixelu ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 20:50

Plantas tady hrusky s jablkama, barevna hloubka a pocet pixelu je uplne neco jinyho. To je rict o autu, ze 4 kola jsou moc, kdyz ma motor 2.0 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Stanicek  |  24. 10. 2002 21:04

Nerekl bych. Na tak malem display proste neni sance smysluplne vyuzit tak vysoke barevne rozliseni. Vpodstate je sance tam najednou zobrazit maximalne tretinu ze vsech moznych barev - v realu to bude jeste podstatne mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 21:15

Ale kdyz si chci dat jako podklad treba fotku more tak je pro me sakra rozdil jestli ten displej zobrazi treba 2 jen odstiny modre nebo 1000, naopak nevidim duvod, proc by mel byt mezi rastrem displeje a barevnou hloubkou nejaky vztah, ktery uvadite

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Stanicek  |  24. 10. 2002 21:42

No, to je porad 60x mene No, ale ten vztah tam proste je. Kdyz mam 65 tisic ruznych barvicek, tak jich jednoduse na tak malem display zobrazim maximalne tretinu. A v pripade normalniho obrazku si vystacim jeste s mnohem mensim mnozstvim. Kdyz si vezmu vas priklad - s 4096 barvami muzu pouzit v pohode 1000 odstinu modre - a zbude mi 3000 rezerva na dalsi veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  25. 10. 2002 11:13

Ale to se bavime o 2 ruznych vecech! Kdyby ten displej umel namichat libovolnych 4096 barev (treba z 24-bitoveho RGB prostoru), tak by to samozrejme bohate stacilo. Ale problem je v tom, ze on ma fixni 16-bitovou paletu (to si myslim, a vlastne az doted me nenapadlo, ze by to snad mohlo byt jinak), tzn. ze ani zdaleka tam nebudou vsechny odstiny... Staci si v nejakem editoru na pocitaci prevest truecolor fotografii na hi-color (bez pouziti ditheringu) a razem se zhorsi kvalita barevnych prechodu, protoze tam ty barvy proste nejsou...
Takze asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Stanicek  |  25. 10. 2002 14:09

No, tak to je samozrejme jina. Tusim, ze tak nejak jsou a nebo alespon byly  reseny i videomody grafickych karet (videomod pouziva paletu, a ta ma definovano omezene mnozstvi barev jako vyber z mnozstvi vetsiho - z duvodu setreni mista videopameti - a nakonec i z praktickych duvodu - jak jsem to uz naznacoval vyse). Ovsem je dosti pravdepodobne, ze to 16-ti bitove rozliseni skutecne popisuje celkovy pocet barev, ktery je display schopny zobrazit. Je fakt, ze obrazky v telefonu jsou zcela jiste ukladany ve formatu, ktery obsahuje pouze realne mnozstvi pouzitych barev, cimz se usetri dost drahocennych bytiku pameti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vocas  |  25. 10. 2002 13:33

a co bys rekl ty chytraku na to ze monitor ma cca milion bodu (1000x1000) a presto se pouziva 16,7 milionu barev (24bit) a 4 miliardy (32bit)??? proste pokud tomu nerozumis tak se do toho nemichej...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Stanicek  |  25. 10. 2002 14:12

Na tohle bych rekl uplne to same . Ale nemusim, protoze uzs to rekl za mne   michy,michy, mich .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  24. 10. 2002 11:34

Super mobil, až na tu platebku té zje... ojeBanky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  24. 10. 2002 10:51

... mozna je i clip aktivni, mozna proste vsechno funguje jak ma. Mozna je to nekde skryto, ze to ani recenzer neobjevil. Vzdyt neobjevil ani ztlumeni pomoci klavesy #. Mozna ani nechtel! Mozna je rychlost odezvy pri psani SMS subjektivni. A na konec: testoval jen testovaci vzorek. Kdyz se testoval Siemens S45 a nebo i S55, hodne veci bylo jinak nez pozdeji v realu. A zaver? Nejlepsi je zeptat se toho, kdo jiz finalni kousek vlastni. Do te doby to mohou byt jenom spekulace. Jinak se mi moc libi a sel bych do nej.Ale ma i sve mouchy napr. nepritomnost pameti pro SMS a par drobnosti. A jinak je solidni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 11:00

Ztišení pomocí křížku jsem již v článku opravil, není nutné mi to psát do diskuse několikrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazak  |  24. 10. 2002 11:25

SAKRA, proc MEGArecenzujete nefinalni kousek, kdyby jste radsi uz konecne udeleli recenzi na GD 67ku, kdyz se jiz nekolik dni oficialne prodava i jednim z operatoru???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 11:31

Nekolik dni? Ja jej koupil oficialne u Oskara pred vice nez 2 tydny...
Ale je to tak - recenze chybi, a take udaje uvedene v databazi Mobilmanie neodpovidaji realite... i kdyz treba takova kapacita pameti na SMS je opravdu otazka a moc oficialnich informaci od Panasonicu clovek nezjisti (ale vzdy me pobavi, kdyz v nejake recenzi prectu, ze tenhle ulozil maximalne 43 SMSsek, tenhle zase 65, a jiny 100...;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazak  |  24. 10. 2002 11:53

Protoze nevim presne od kdy, proto nekolik dni. Coz je i treba 2-3 tydny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 21:03

GD 67 přijde záhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Tomáš  |  24. 10. 2002 15:22

Pamět na sms určitě má, jen ji neuvádí. Já do GD67 uložil 80 sms a až potom mi to zahlásilo plnou paměť....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  24. 10. 2002 10:45

Myslím že za 21 tis. je to opravdu hracka jen pro nekoho. Dnes neni idealni ani Nokie 7650 kvuli omezeni pameti. Podle mne by byl idealni telefon V-cko jako napriklad tento Panasonic bez anteny, s vlastnostmi Nokie 7650 a moznosti vkladat pametove karty (Symbian s Javou je smaozrejmosti). Co vy na to? Nova Nokia 3xxxx co to skoro splnuje az na tvar je udesna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 10:56

Omezeni pameti? A to tam chcete provadet stihani videa realtime nebo proc? Mam tam spoustu softu, kontaktu i fotek a porad me zbyva cca 1,7 MB volneho ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  24. 10. 2002 11:17

No celkem 4MB neni rozhodne dostacujici. Podle mne to hodne omezuje vyuziti telefonu. Ma moznost hrat mp3, ale nevejde se tam poradne ani jedna skladba, popripade v horsi kvalite jo .  Vyfotit par fotek v rozliseni 800*600 a dost, to taky neni ono a navic moznosti telefonu ho predurcuji i k hrani her - nedavno recenze na Doom - to spolkne taky nejaky ten MB. A mezi nami, kazdy se obcas nekde sekne a rad by si zkratil dlouhou chvili treba oblibenou hrou na mobilu. Zatim mam N7110 temer od uvedeni na trh  (stala me skoro 20k) a stale se nemohu rozhodnout. Do P800 se mi nechce uz jen ze to je Eric pred krachem a ja mam rad technickou podporu Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 10:43

To je divne, takovy Panasonic GD67 (kteryzto je low-end) ma totiz profily pro jednotliva cisla i skupiny (maximalne 9). Stejne tak se da podrzenim tlacitka # prepnout do vibracniho modu a zpet... Petre, jestli jeste mate telefon po ruce, zkuste to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 10:50

Presneji, GD67 ma "profily zvoneni" (ruzne zvoneni + obrazek) pro kazde jednotlive telefonni cislo nebo celou skupinu. "Profily vyzvaneni" (rezimy) nema (krome toho zmineneho prepnuti do vibracniho rezimu a zpet), takze u GD87 to asi bude podobne...
To jen pro uplnost, aby se nezdalo, ze si pletu pojmy a dojmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  24. 10. 2002 12:16

Tady je rozdíl v terminologii. V redakci rozumíme pod profily možnost nastavit chování telefonu pro různé situace a potom mezi nimi rychle přepínat. To GD87 neumí. Potom zde jsou skupiny volajících, kterým lze nastavit různé vyzvánění, a tuto funkci Panasonic podporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 12:44

Jasně, chápu, mě to jenom na začátku zmátlo z toho důvodu, že v českém menu GD67 figuruje volba různých vyzvánění pro jednotlivé uživatele/skupiny pod názvem "Profil zvonění"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Weigel  |  24. 10. 2002 10:39

Koupil jsem ho ve Vodňanský, rozhodoval jsem se mazi ním a Nokií 6610, ale ten displej mě uchvátil . Ten foťák sice není nic moc, 7650 ho má lepší, ale na MMS stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clouseau  |  24. 10. 2002 14:51

nejlepší na této diskuzi - i na jiných jinde - je ten blábol s Vodňanskou ulicí - fakt se bavím - nejfantastičntější věc je ta, že se najdou jedinci, kteří tomu věří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
statrá maryša  |  24. 10. 2002 10:26

Vyměním Nokii 7650 za Pannasonic 87 , Nokie sice umí víc , ale je to krabice. Pannasonic se mi líbí víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bogota  |  24. 10. 2002 10:40

radějc si počkej P800 od erixnu. Dle mého názoru strčí MatsuSHITu :) i Noka hravě do kapsy.

Ale jinak souhlasím s Tebou - panasonic se mi líbí jen vzhledově.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 10:54

Opravdu? Ale zatim nezbyva nic jineho nez onanovat nad letaky od SE, ze? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  24. 10. 2002 12:55

teda jestli ty mas ten telefon co mas ve svym jmene, tak onanujes asi uz hooodne dlouho, vid?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 13:29

Ne, ja na to mam lidi vis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 16:51

A mene expresivne by ses vyjadrovat nemohl? Ne kazdeho zajima, co delas doma po vecerech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 20:45

Mno ja uz si sveho favorita vybral davno ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 21:09

Ano, tvuj favorit je Nokie, to tady na diskuzich omilas uz pekne dlouho, ze te to jeste bavi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  24. 10. 2002 10:16

".........také Nokia 7650, druhý mobil s vestavěným fotoaparátem, jenomže ten není tak hezký a luxusní. Má sice Javu a další možnosti vyplývající s operačního systému Symbian, bohužel jeho atraktivita je velmi blízká nule, zatímco.........."    

To snad nemyslíte vážně??? Předpokládám, že to je Váš osobní názor. Neříkám, že je 7650 supr čupr, ale přirovnávát ji nule je hodně osobně ovlivněné.
Jinak na nový foun má 87-čka těch "nedodělků" dost, viz příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 10:39

Nokii 7650 používám už dlouho a opravdu mi nepřijde nijak zvlášť atraktivní. Ano, je to můj osobní názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys  |  24. 10. 2002 13:23

Tak pokud prirovnavate 7650 k nule a je pro Vas Panak tak atraktivni tak proc pouzivate 7650? Proc si to nevymenite? Vim proc. I me se tyhle hracky hrozne libi, jak treba t100 tak urcite i tohle ale jen na chvilku, najednou zjistite, ze tam schazi par veci ktere se vam zamlouvaji na 7650 a nemenite ani nahodou. Ale prirovnavat k nule... No to snad ne. Reklama na ni je sice na kazdem kroku ale kdykoli ji mam na stole tak kazdy novy zakaznik jen zasnene kouka... Nemam ji za neatraktivni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 20:59

Ale já mluvím o vzhledové atraktivitě! Uznejte sám, že rozdíl mezi GD87 a 7650 je propastný. Funkčně je 7650 skoro dokonalá, a proto ji používám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Good  |  24. 10. 2002 10:09

Zajímalo by mne, čím by se měla tato věc řadit mezi nejlepší mobily současnosti? Jen proto, že má kvalitní display? To je trochu málo, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  24. 10. 2002 09:51

Rozhodně velkou předností tohohle telefonu je velký kvalitní barevný displej a dobrý i menší přední displej. Trochu mi připomíná, že si vzal kus od Motoroly a kus od Samsungu, uvnitř je to sice Panasonic, ale vnější vzhled přece jen okoukal. Specialitka je zabudovaný foťáček. No a co zamrzí? Na takhle krásný displej hodně nevyužité funkcemi, profily, lepší nastavení zvonění, větší paměť na sms, telefonní atd., neaktivní flip, chybějící hry (snad nějaké půjdou nahrát z Javy) a plno dalších. Je to stylový telefon, ale pro manažera se prostě nehodí. Konkurenci má malou, snad jen samsung SGH-S100 s podobně kvalitním displejem. Nokia 7650 a Ericsson P800 ho funkcemi hravě předčí, i když tak elegantně nevypadají. Takže to je opravdu telefon pro styl a ukázku pěkných barviček. Trošku zamrzí ta ne moc hezká anténka, ale jinak je design opravdu povedený, i když osobně má Samsung SGH T-100 a S-100 trochu lepší dle mého názoru, Motorola je však přeci jen poněkud jinde. U Motoroly totiž ještě neumí dělat tak pěkné displeje. Myslím si teď, že mnohem větší šance má díky ceně na úspěch jeho lowendík GD 67 také s barevným displejem prodávaný akčně u Oskara. Ten se mi líbí a funkce má na svoje zaměření lépe rozložené. Tady to bude určitě díky displeji drahá věcička, která však funkce poněkud zanedbala, no ale to Panosonic zanedbával vždycky. jsem zvědavý, zda bude nějaký nástupce GD95 s maxidisplejem, ta uměla dokonce 10 řádků a zobrazit kompletní sms na jednu obrazovku a ač jen s čb displejem, tak byla dostupnější cenově. Elegantní je i GD75. Rozhodně Panasonic má hezké mobilky, žel nejsou tak vyvážené jako mobily u nás dominujících výrobců např. Nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 10:51

Mno hry si tam nedohrajes, kdyz to javu nema prece. Zlatej Symbian + Java v 7650 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  24. 10. 2002 13:15

Jo máš pravdu, na Javu tam zapomněli, tak to GD 87 nic super tedy není, když je takhle funkčně omezený!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 14:33

A kde jsi prisel na to, ze hry tam nedohrajes? Pokud to me EnEX (jako GD67), tak to pujde (za predpokladu, ze operator tuhle sluzbu zprovozni, coz ovsem u Oskara tezko rict )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 20:37

Mno a to je prave ta druha vec. Navic ja jsem rikal o Jave, takze cti poradne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  24. 10. 2002 21:08

Ja ctu poradne, a kdyz tedy pouzivas implikaci "Mno hry si tam nedohrajes, kdyz to javu nema prece" (tento vyrok chapu tak, ze hry tam podle tebe nejdou nahrat, protoze to nema Javu, nebo jsi to snad myslel jinak?), tak bys aspon nemel mit sklerozu, kdyz uz pises takove hlouposti... nebo si neumis stat ani za svym (samozrejme, u tebe pouze zridka mylnym) nazorem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  24. 10. 2002 22:06

Mno pokud ctu dobre, tak ten clovek psal toto: "chybějící hry (snad nějaké půjdou nahrát z Javy)". Tudiz jsem reagoval na Javu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 10. 2002 09:47

Tak a mám to potvrzeno!!! V této megarecenzi píšete, že u tohoto founu chybí možnost rychlého přepnutí z hlasitého vyznánění na vibrace.

Panasonic už ale nějaký ten rok vkládá do mobilů s vibrací funci kdy se vypne zvonění a aktivují se vibrace pri pouhem podržení klavesy křížek. Recenzentí se měli podívat do návodu než se rozhodou něco kritizovat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 10:46

Ano, toto jsem opomenul. Omlouvám se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 10:59

V článku jsem to již opravil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 10. 2002 09:35

U megarecenze bych čekal více informaci o baterce, než "že v mobilu je a sedí!....

 Také píšete, že není možnost rychle přepnout zvonění na vibrace....? Zrušil snad Panasonic obvyklou funci = vypnutí zvonění a zapnutí vibrací podržením klavesy #  ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  24. 10. 2002 09:48

U telefonů, které máme v předfinální verzi, nikdy nepíšeme o výdrži baterie (mezi námi - dva-tři dny). Jinak je to Li-Ion 720 mAh.

Podržením křížku se telefon přepne do tichého režimu, to zůstalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Tomáš  |  24. 10. 2002 15:06

Mě to spíše přijde jako preview než recenze. V dnešní době jsou si mobily téměř podobné a rozhodují maličkosti, a to mi tu malinko chybí. Např. Vím, že budík lze opakovat buď každý den, nebo jednorázově, nikoliv si určit dny jako u jiných firem. Každý mobil má něco a uživatel¨si musí určit co je pro něj důležité. Jen mě zaráží, že jste recenzovali dříve GD87, který se ještě neprodává a GD67, který je v prodeji již téměř měsíc ještě recenzován nebyl....

K psaní sms: Na GD67 je překreslování písmenek také pomalejší, ale úprava smsky (kopie, vyjmutí, vložení) rapidním způsobem zefektivňuje psaní. Jen mě mrzí, že chybí odečítání znnaků, které ale GD87 má.

Osobně po dvoutýdenní zkušenosti musím říct, že menu je u Panasonicu opravdu velmi kvalitní co se týče ergonomie a rychlosti nastavování, přístupu k položkám, rychlosti menu apod. Je to jeden z nejpříjemnějších mobilů. Zbytečně nemá fce, které většina lidí stejně nepoužívá(stopky, odpočet a pod.) Naopak zadávání např do kalendáře je velmi rychle a časově nenáročné a o to mi jde především.  Jsem naprosto spokojen a konečně jsem našel zančku, která mi vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  24. 10. 2002 15:49

GD87 se ale už prodává ;)

cz.semecshop.com...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  24. 10. 2002 08:41

Docela jsem se sklamal. Nepřítomnost aktivního flipu....,špatná práce s SMS (myslím pomalé psaní)....,malá paměť.....,a kde je J2ME ???? Jo a těch 200 kontaktů...to je snad sranda,ne ??? Nefunkční WAP ????!

No tak nevím,možná finální verze bude dotaženější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  24. 10. 2002 11:09

Pokud neni mozne vypnout zvoneni ev. i odmitnout hovor bez otevirani telefonu, byl by aktivni flip jenom k zlosti ... viz. jeden luxusni telefon jedne nejmenovane znacky.

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 10. 2002 08:13

Ani si nedovedu predstavit "hezke" V-cko bez anteny.Ta antena tam proste nejak "patri" Jinak je to opravdu "hezoun" a libi se mi.Skoda profilu a JAVY.Ale jinak by mi uplne vyhovoval...az na tu cenu.Tak o nem budu aspon snit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  24. 10. 2002 10:04

Souhlasím, véčko musí mít anténu! Co bych oželela, je foťák. A tomu, že půjde nahrát novou hru moc nevěřím. Dodnes nejde stáhnout s Philisu melodie, páč nemají podporu českých operátorů. A s nahráváním her do SE 300  to taky bude jen SciFi.

Německý SEMEC mi připadne trošku předražený. Asi si účtují přes 3000 poštovné a balné, když na http://www.handy.de/pages/shop/handys/viewDetail.php?ModelID=204 se dá koupit za 549 EU. Možná bude lepší počkat, až ho bude nabízet opravdová česká firma - se zárukou a servisem u nás a s českým manuálem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis Tomáš  |  24. 10. 2002 14:41

Operátoři na Panasonic GD67 podporují už ztahování melodií a wallpaperů, tak by neměl být problém ani s hrami. Například Slovácí si z oficiálních stránek neztáhnou nic....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  24. 10. 2002 03:26

+ pěknej displej
+ polyfonní vyzvánění
- malá paměť tel. seznamu - i 500 na R520 se mi zdá málo
- nepřítomnost profilů - to je u nového tel. celkem škoda

Takže zatím se mi kvůli displeji a vyzvánění, potažmo kvůli MMS a foťáčku zatím nevyplatí pořizovat novej telefon, možná časem p800 od SE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  24. 10. 2002 08:13

Hezka hracka, ale jen hracka. Puzivat telefon bez profilu si nedovedu predstavit, povazoval jsem to vzdy za samozrejmou funkci. U Panasonicu si zrejme mysli neco jineho. Proc ma tak malou kapacitu tel. seznamu? Vzdyt kdyz pracuje s grafikou, musi mit pameti dostatek. Proc nesikovna prace s SMSkami? Zkratka, hogo-fogo telefon bez prektickeho vyuziti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  24. 10. 2002 09:31

Vypada to hezky:) Ale ted k tomu proc reaguji. Nevim co se vam nezda na tak malo mista pro tel. seznam. Mam seznam jen na simce (200 nebo 220 pozic Oskar) a za ty 2 roky jsem ho naplnil tak, ze mam stale volnych 100 pozic a to tam mam hodne lidi, ktere skoro uz nekontaktuji. Je fakt, ze zase nejsem nejaky manazer, ktery musi mit tolik kontaktu, ale i tak znat cisla skoro 400 lidi ci 500 lidi to se mi zda uz moc:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  24. 10. 2002 13:04

No vidis, ja mel taky Kartu Oskara s 250 kontaktama a jelikoz sem musel pak uz premyslet koho vymazat abych ulozil dalsiho, tak moji prioritou pri koupi noveho telefonu byla vetsi pamet na kontakty, a kdyz se rozhodnu pro koupi noveho, budu chtit zase min. 500 kontaktu - R520 ma pouze 510 tel. cisel, ne kontaktu, coz je skoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  24. 10. 2002 11:09

Pepo,chodíš ty někdy vůbec spát?

Nebo jsi spával v TPH ve skladu,ha?

M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  24. 10. 2002 13:06

A kterejpak Michal ty si? Z 32, nebo 52 či odjinud?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP52  |  24. 10. 2002 19:33

To je jasný, že chrápal ve skladu a proto to zásobování vypadalo, tak jak vypadalo :). Nic  ve zlym Josef :)

P. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor